Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat voor een auto's er best goed geschikt voor zijn en nog betaalbaar ook.
En websites waar onderdelen te koop zijn en waar andere mensen hun auto laten zien.
Auto's die mij wel wat leken:
Mitsubishi 3000GT
Mitsubishi Evo VII
Mitsubishi Eclipse
Toyota Supra
Alleen de Eclipse is nog te betalen als hij 2de hands is.
Mijn achterbuur jongen (Vietnamees) heeft een Opel Astra helemaal verbouwd. Ziet er erg mooi uit. Dus daardoor ben ik ook wel aangeslagen.
quote:Betaalbaar zeg je, en die eclipse is dan nog niet echt snel, kun je beter voor dat geld een klein autotje kopen en die verbouwen, dan ben je sneller als je 2ehandse eclipse
Op maandag 21 juli 2003 00:25 schreef DrukVout het volgende:Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat voor een auto's er best goed geschikt voor zijn en nog betaalbaar ook.
En websites waar onderdelen te koop zijn en waar andere mensen hun auto laten zien.Auto's die mij wel wat leken:
Mitsubishi 3000GT
Mitsubishi Evo VII
Mitsubishi Eclipse
Toyota SupraAlleen de Eclipse is nog te betalen als hij 2de hands is.
Mijn achterbuur jongen (Vietnamees) heeft een Opel Astra helemaal verbouwd. Ziet er erg mooi uit. Dus daardoor ben ik ook wel aangeslagen.
Verder zou ik ook ff naar een tijdschriften winkel gaan, want ik heb daar laatst nml ook een heel goed boek gehlaad over tunen, er staat van alles in, van adressen tot dingen waar je op moet letten bij tunen. Het gaat om dit boek:
"Tuning & Styling ' 03"
and my alltime personal favorite :
Ford Capri
deze kan je voor 500 tot 1000 kopen en ze hebben een standaard v6 motor die dus (haast) niet kapot te krijgen valt
besides een maat van me heeft een eendje... een eendje.... citroen 2cv6 special V8 twin turbo hij heeft idd een 4 liter V8 motor met 2 turbo's met wastegate's, intercoolers, luchtdrukcompressor op de inlaat en nog veel meer er in gelegd goed voor 600 pk
hij heeft er een 6 bak in liggen en hij gaat op top 325.... dat heeft hij er ook al mee gereden
en hij trekt met 100km/h nog een wheelspin.... en dat met een eendje
hij heeft wel 500 kilo aan versteviging er in gejast natuurlijk!! anders rammelt ie uit elkaar... maar geen eclipse, supra, evo, of wat dan ook wat hem bijhoudt
en het project heeft in totaal 48.000 gulden gekost...
quote:Beetje
Op maandag 21 juli 2003 00:46 schreef YoGi_Berra het volgende:
Jij hebt Fast and the Furious / 2 fast 2 furious gezien
Maaruh, www.veilside.com
www.carzonespecials.com
quote:sorry... ik heb geen fotos..... wel een geluidssample
is het mogelijk dat we wat fotows krijgen te zien van de 2cv
.. would be great
http://members.home.nl/youpclaessen/2cv6%20v8%20-%20duck%20sound.mp3
Sites:
quote:Hier heb ik wat aan!!
Op maandag 21 juli 2003 07:50 schreef Plaguebearer het volgende:
Probeer eens een toyota als je een betaalbare en solide basis wilt hebben. Er is erg veel op de markt op tuninggebied voor oa. Corolla's en Celica's . Een supra is helemaal top, maar weer niet te betalen, of je moet een MkIII kopen. Die heb je al voor zo'n 3000-5000 euro.Sites:
http://www.toyoshop.nl
http://www.fensport.co.uk
Alleen een MK III kan ik niet vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door DrukVout op 21-07-2003 08:06]
quote:succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
Op maandag 21 juli 2003 00:56 schreef Youp het volgende:
mjah ik heb ook nog een ombouprojectje staan... voor over ongeveer anderhalf jaar... dan mag ik namelijk de Citroen Saxo VTS 1,4 van mn moeder overnemen... en dan gaat er een ander motorblok invoor ongeveer 10.000 euro wil ik t dingetje ombouwen dus inclus motorblok en uiterlijk en intrieur... ik ken dan wel de juiste mensen me te helpen met het realisreren daar van
als motorblok heb ik mn keuze nog niet helemaal gemaakt... ik ben aan het denken aan een 2,5 4 cilinder met dubbele turbo's of een 3 liter met dubbele turbo's ofzo... het nadeel is alleen dat een 3 liter zeg maar gerust altijd 6 cilinder is... en dat gaat niet passen
4 cilinder is nog goed passend te maken.... maarja dat zie ik dan wel weer...
besides een maat van me heeft een eendje... een eendje.... citroen 2cv6 special V8 twin turbo
hij heeft idd een 4 liter V8 motor met 2 turbo's met wastegate's, intercoolers, luchtdrukcompressor op de inlaat en nog veel meer er in gelegd goed voor 600 pk
hij heeft er een 6 bak in liggen en hij gaat op top 325.... dat heeft hij er ook al mee gereden
en hij trekt met 100km/h nog een wheelspin.... en dat met een eendje
hij heeft wel 500 kilo aan versteviging er in gejast natuurlijk!! anders rammelt ie uit elkaar... maar geen eclipse, supra, evo, of wat dan ook wat hem bijhoudt
en het project heeft in totaal 48.000 gulden gekost...
![]()
(je verhaal stikt van de dingewn die technisch en budgetair onmogelijk zijn)
ontopic, kijken wat je mooi vind kan je op www.speedoptions.com
edit - soort van flame verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 21-07-2003 17:52]
edit
de .com werkt al
quote:Nu alleen hopen dat ie oude topic's doorleest. Vooral de laatste paar daarover.
Op maandag 21 juli 2003 17:46 schreef Ultimora het volgende:[..]
succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
ontopic, kijken wat je mooi vind kan je op www.speedoptions.com
edit - soort van flame verwijderd
ten tweede klopt dat verhaal over die super eend van geen kanten. Het is allemaal klink klare onzin wat je loopt te blaten man.
maja verder voor een sportiefe, snelle en betaalbare auto kan je ook eens kijken voor een BMW 325/330 oid, dat zijn hele degelijke en ook zeker geen langzame auto`s, als je echt geld teveel heb kan je ook kijken naar een wat oudere M3 ( 99/00 ) Verder zou een Supra wel onwijs gaaf zijn stond er gister nog een paar 100m bij me vandaan in een straat, rode met zwitsers kenteken, echt gave bak!
quote:Dit word mijn volgende
Op maandag 21 juli 2003 00:44 schreef SuPerTje het volgende:
Ford Capri
deze kan je voor 500 tot 1000 kopen en ze hebben een standaard v6 motor die dus (haast) niet kapot te krijgen valt
En een betaalbare BMW 325/330 ook niet.
Ben student en over 2 jaar heb ik dan net 1 jaartje een fulltime baan.
Dan zit een auto van zo een 30.000 er nog niet in.
Hoogstens 10.000.
Maar zoek liever iets van de 6.000 zodat ik er meteen aan kan gaan verbouwen.
Later word het een supra.
quote:Dit is dus een Capri:
Op maandag 21 juli 2003 19:48 schreef DrukVout het volgende:
Die Ford Capri kan ik niet 2de hands vinden ofzo op autotrader/autoweek.En een betaalbare BMW 325/330 ook niet.
Ben student en over 2 jaar heb ik dan net 1 jaartje een fulltime baan.
Dan zit een auto van zo een 30.000 er nog niet in.
Hoogstens 10.000.
Maar zoek liever iets van de 6.000 zodat ik er meteen aan kan gaan verbouwen.Later word het een supra.
quote:
succes op FOK jongen, maar met lulverhalen kom je er niet (ik ben het levende bewijs)
Vertel mij eens waarom dat niet mogelijk is??? die eend he die ziet er alleen nog maar uit als een eend... het is geen eend meer... het is meer een kap van een eend alles er onder is verandert... en als jij jaloers bent op iemand die dat WEL kan betalen is dat JOU probleem niet het mijne.... en mag het toevallig ook een vriend van mij zijn... kijk eens op www.dubsport.com daar leggen ze 2 VR6 motorblokken in 1 golfje... met 2 versnellingsbakken enz. enz. dat kan ook waarom kan je dan geen eend ombouwen en er een V8 in leggen??? met een haakse slijper en een lasapparaat en heel veel staal bereik je veel... mag je me dat eens uitleggen.... knappe jonge als je me kan uitleggen waarom het NIET gaat...
Ultimora wannabe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |