Wegens verbouwing van mijn slaapkamer, en een aantal felle ruzies met mijn ouders heb ik toch maar besloten om mijn stereo installatie te verkopen.(geluidsoverlast )
Deze set bestaande uit :
- Pioneer CD-Speler *type:RD-106*
* - 1 Bit DLC (Direct Linear Conversion)
- Pioneer RSX-407
* - RDS
* - Dolby Prologic
* - 3 Surround Speakers
- 2 Grote Bass speakers voor de zware tonen.
* - 3-weg, 200 watt, 8 ohm, 91 db.
* - 68 cm hoog, 38 cm breed
* - De hoge tonen speakers zijn los instelbaar.
Verdere informatie, deze set is echt ideaal voor mensen die een wat grotere kamer hebben. Het speaker systeem kan aan een losse dvd speler aangesloten worden en of tv voor superieur geluid.
De set is verder in perfecte staat (als nieuw), paar kleine krasjes aan de rechterkant van de cd speler. en de cd speler kan soms wat moeilijk doen met het lezen van een gebrande cd (makkelijk op te lossen door een clean cd er in te doen, lensje is wat vies)
De set is de laatste tijd bijna niet gebruikt, wegens te kleine kamer. Er komt zoveel geluid uit dat het door het hele huis heen dreunt en dit kunnen mijn ouders niet echt waarderen.
Vraagprijs: 499,- (Dit is inclusief zwart meubel, bekabeling, boekjes enz)
Testen: Natuurlijk, u kunt altijd langskomen om te horen hoe het klinkt.
Over de prijs : Ik denk dat dit een meer dan redelijke prijs is, omdat de set er nog uitziet als nieuw. Mocht je een beetje kwaliteit all in one hifi setje halen dan zit je zo op 450 euro wat niet eens in de buurt komt van de kwaliteit die deze set levert. (en dan heb je niet mooi meubel enz).
inderdaad je hebt dan een nieuwe set, maar geen kwaliteit...... het is waar de keuze naar uit gaat.
& subwoofer mogelijkheid.
Verder geen digital of optical. (als je paar goeie gewone tulp monster cables er tussen zet haal je makkelijk de kwaliteit van digital of optical door de verschrikkelijk grote kwaliteits verliezen die zich voordoen bij deze aansluiting(optical/digital), mocht je meer informatie hier over willen kan ik je wel een link sturen)
trouwens, bieden mag altijd. maar voor minder dan 400 gaat hij niet weg. dan maar kwaaie ouders
Dan heb je voor iets meer geld een nieuwe goeie HCS
Ik ga trouwens morgen naar SixFlags Holland.
dus ben 5 dagen niet meer instaat om te reageren op de berichten.
Mocht jij of iemand anders belang hebben, mail maar even
naar Retrogamingfreak@Hotmail.com
quote:Ga je in elke atractie 30 keer ofzo dat je 5 dagen daarvoor weg bent?
Op zondag 20 juli 2003 23:38 schreef SDSNATCHERII het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar SixFlags Holland.
dus ben 5 dagen niet meer instaat om te reageren op de berichten.
quote:Graag !
door de verschrikkelijk grote kwaliteits verliezen die zich voordoen bij deze aansluiting(optical/digital), mocht je meer informatie hier over willen kan ik je wel een link sturen)
Waarom dan? : pak je een optical kabel, druk deze maar eens in je versterker voel maar eens hoe los ( hierdoor krijgt de kabel van de laser niet de correcte informatie, die eigenlijk verzonden moet worden) krijgt de informatie niet corrdit in de aansluiting zit. hierdoor word de informatie vaak incorrect verzonden dus geluidskwaliteit verlies.
Kom je hierna weer bij het aangesloten apparaat zit je precies met het zelfde probleem. (2x een verlies van informatie dus kwaliteit)
Ps. Dit geld alleen bij hogere kwaliteits kabels dus geen kabels van 5 euro of iets dergelijks. (dat is toch allemaal troep) veel mensen vergeten dat de bekabeling van hun stereo eigenlijk net zo belangerijk is dan de componenten zelf. net zoals de fout vaak word gemaakt bij het kopen van een cd speler/dvd speler. Mensen kopen een goeie versterker.
en kopen er een low class cd/dvd-speler bij, maar alles wat de bron niet kan versturen of vergeet erbij te versturen zal de versterker er echt niet voor je bij denken.
(Mocht je verder oneens zijn met deze stelling, probeer het dan voor jezelf uit maar graag niet verder in dit topic want anders blijf ik bezig voeg me dan maar toe op RETROGAMINGFREAK@HOTMAIL.COM)
Ik neem aan dat je dat erbij zou zetten. Maar waarom zeg je dan dit:
quote:Dat klopt dan niet helemaal (helemaal niet).
Heeft u altijd al geluid gewild wat gelijk is aan een bioscoop, en vielen al die hifi all in one sets u zo ontzettend tegen? Hier is de set die u zoekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |