De laptop heeft nog garantie tot 29/08/2003.
De laptop heeft de volgende specificaties:
Intel mobile Pentium 3 speedstep cpu 650/500MHz
128MB PC100 RAM bestaande uit 1 SO-Dimm nog 1 socket vrij.
10GB IBM harddisk 4200RPM en garantie tot 2004-03-28
24X CD-ROM drive met een samsung loopwerk.
1,44MB floppy disk drive
8MB ATI Rage mobility M1 videokaart
14,1 inch TFT scherm met een resolutie van 1024*768 (XGA)
Veder heeft de laptop een infrarood poort, 1*USB, 1*Serieel, 1*LPT, muis/keyboard, VGA, TV-out, een microfoon, geluid in- en uitgang en bied plaats voor 2 type 2 PCMCIA kaarten of 1 type 3 kaart.
De laptop heeft veder 1 accu die nog perfect werkt. Eventueel kan ik tegen een meerprijs er meerdere accu's bij doen.
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een foto van de laptop te maken. De laptop heeft minimale gebruik sporen. En u mag altijd vrijblijvend langs komen om te kijken/testen.
En de prijs is 475 euro.
Met vriendelijke groeten,
Michiel van Everdingen
quote:Jezus, ik vind 475 toch wel een hele minimale prijs hoor. 325 Is bullshit
Op zondag 20 juli 2003 02:34 schreef Bushmaster het volgende:
650 MHz? Wat dacht je van € 325,- ?
wel interesse doe gewoon een bod.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 20-07-2003 16:45]
quote:Je haalt me de worden uit me mond. Het gaat hier tenslotte om een goede en niet gejatte laptop. De prijs is nog wel onderhandelbaar maar niet veel.
Op zondag 20 juli 2003 14:09 schreef jep het volgende:[..]
Jezus, ik vind 475 toch wel een hele minimale prijs hoor. 325 Is bullshit
. Laptops zijn vrij waardevast, zo'n mooi delletje helemaal.
quote:FAQ:
Op zondag 20 juli 2003 15:16 schreef Soewie het volgende:[..]
Waardevast?
330 max
Commentaar op de gevraagde prijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicopener vrij staat om een prijs te verzinnen. Geef hier commentaar op als je werkelijk geinteresseerd bent in het product, doe dan een reeel tegenbod. Reply's als: "veeeel te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicopener en het topic niet echt. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
Soewie het bovenstaande zegt genoeg. In de 2 maanden dat je op dit forum welkom bent, had je de faq toch wel even kunnen lezen.
en in dit topic voor de tweede keer reacties met ge-emmer over de prijs verwijderd.
Kweet niet wat er niet duidelijk was maar:
geen interesse = niet reageren, niet emmeren over prijs, als je het te hoog vind doe je eigen bod, wil topicstarter niet zover dalen houdt het op dan zitten we niet te wachten op een preek
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 20-07-2003 20:30]
Dit is een algemeen bericht aan alle mensen die gereageerd hebben op mijn advertentie. Ik heb besloten om de laptop niet te verkopen. De reden is het hoge aantal reacties van mensen die de laptop willen kopen voor rond de 325 euro. Ik ben van mening dat je voor dat geld absoluut geen notebook van dit merk met vergelijkbare spec's kan kopen, bij mij dus ook niet.
Michiel van Everdingen
Topic kan dicht
quote:LOL jij verkoopt je laptop niet meer, omdat een paar mensen geen 1000 piek willen betalen voor jouw ouwe schootcomputertje! Rare kerel
Op maandag 21 juli 2003 17:16 schreef MacDweal het volgende:
Beste kopers,Dit is een algemeen bericht aan alle mensen die gereageerd hebben op mijn advertentie. Ik heb besloten om de laptop niet te verkopen. De reden is het hoge aantal reacties van mensen die de laptop willen kopen voor rond de 325 euro. Ik ben van mening dat je voor dat geld absoluut geen notebook van dit merk met vergelijkbare spec's kan kopen, bij mij dus ook niet.
Michiel van EverdingenTopic kan dicht
quote:meer krijg je op de internet markt er niet meer voor , heb zelf ook zo'n model ooit gekocht voor 500 euro, nu is die al minder waard
Op maandag 21 juli 2003 17:16 schreef MacDweal het volgende:
Beste kopers,Dit is een algemeen bericht aan alle mensen die gereageerd hebben op mijn advertentie. Ik heb besloten om de laptop niet te verkopen. De reden is het hoge aantal reacties van mensen die de laptop willen kopen voor rond de 325 euro. Ik ben van mening dat je voor dat geld absoluut geen notebook van dit merk met vergelijkbare spec's kan kopen, bij mij dus ook niet.
Michiel van EverdingenTopic kan dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |