Dit is het mailtje dat ik in mijn mailbox vond:
------------------------------------------------------------------------------------
Hallo muziekliefhebber,
Zoals jullie MISSCHIEN weten, doet Suddenly Cult in de week van 13 t/m 20 juli 2003 mee
aan de weekfinale van de 3FM Buzz Award. Op 20 juli, rond 19:00uur, zal een fragment
van één van onze nummers op 3FM te horen zijn. Daarna volgt een interview met onze
frontman, Armand. Met de steun van genoeg mensen, maar vooral die van JOU (!),
maken we een grotere kans om door te stromen naar de maandfinale... meer airplay dus!!
DUS ALS JE ONS EEN ONTZETTEND PLEZIER WILT DOEN, OF ALS JE ONZE MUZIEK
GEWOON TE GEK VINDT (wat natuurlijk mooi meegenomen is), NEEM DAN EVEN TE
TIJD OM OP ONS TE STEMMEN!!!!
GEBRUIK DE VOLGENDE LINK:
http://www.ongekendtalent.nl/raamwerk2/raamwerk.asp?raamwerkNaam=event_Fok!
Voor de mensen die ons niet kennen, even een korte update:
Suddenly Cult is een viermansformatie, die sinds eind 2001 stevige, maar gevoelige rock
in de stijl van Silverchair/Muse speelt. Na de afgelopen 2 jaar veel in Nederland
opgetreden te hebben, staat de band nu op een belangrijk punt in haar carrière, aangezien
het debuutalbum er eind dit jaar aankomt, en als het aan de band ligt wordt dit de
definitieve doorbraak!! ;-)
Wanneer je precies wilt weten hoe Suddenly Cult klinkt, of als je nieuwsgierig bent naar
de geschiedenis en de toekomst van de band, aarzel dan vooral NIET om eens een kijkje
te nemen op onze website: http://www.suddenlyfok.nl!!!
...en laat even een berichtje achter op ons gastenboek.
Alvast bedankt,
Suddenly Cult
------------------------------------------------------------------------------------
Ik kon het trouwens niet laten om eens wat geluidsfragmenten te beluisteren en het klinkt nog beroerd ook.
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 19-07-2003 22:04]
quote:Als je wil dan forward ik het mailtje wel dat ik ongevraagd van de band heb mogen ontvangen.
En wat nou als dit mailtje afkomt van een andere groep in diezelfde competitie, die nu wel je stem krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |