quote:hahaha
Op zaterdag 19 juli 2003 16:24 schreef -Sum- het volgende:[..]
ik kan het bewijzen
http://www.vrolijkverder.nl/html/stamboom.htm
zie onder -sum-en http://www.xs4all.nl/~meijerd2/VV/vvmeet.htm dito
quote:Das ALDI..
Op zaterdag 19 juli 2003 16:14 schreef -Sum- het volgende:[..]
ow Albert Heijn ofzo?
quote:niet eens
Op zaterdag 19 juli 2003 16:26 schreef Eon het volgende:[..]
hahaha
heb je daar mensen voor moeten chanteren dan![]()
quote:OW ECHT?! ik had het pas 1000000x in je lijstje voorbij zien komen dus begrijpelijk dat ik het mis had
Op zaterdag 19 juli 2003 16:32 schreef DJKoster het volgende:[..]
Das ALDI..
En nu SdB
quote:hmm ok
Op zaterdag 19 juli 2003 16:40 schreef -Sum- het volgende:[..]
niet eens
ik ben even eten
quote:* DJKoster proefde al een bepaalde ondertoon bij de vorige post..
Op zaterdag 19 juli 2003 16:41 schreef -Sum- het volgende:[..]
OW ECHT?! ik had het pas 1000000x in je lijstje voorbij zien komen dus begrijpelijk dat ik het mis had
En heb sensation gehad dus "redelijk" voldaan
Tot vanavond wellicht
quote:Zozo, ik ben bang dat ik de enigste ben die je nu begroet, het is etenstijd en ook nog zaterdag.
Op zaterdag 19 juli 2003 16:53 schreef jackson het volgende:
Ik ben er heeeeel even ... ben er vanavond ook nog wel. Ga verder niet uit want moet morgen toch weer werkenEn heb sensation gehad dus "redelijk" voldaan
Tot vanavond wellicht
![]()
Bovenstaande post is waarschijnlijk 1 van de langste posts ooit geplaatst in de nachtbar en wordt waarschijnlijk door een kleine hoeveelheid mensen gelezen doch is zoals alle posts in de nachtbar een stuk historie en mag derhalve niet vergeten worden.
quote:hou es op hottopic-nerd
Op zaterdag 19 juli 2003 16:58 schreef DJKoster het volgende:[..]
Zozo, ik ben bang dat ik de enigste ben die je nu begroet, het is etenstijd en ook nog zaterdag.
Bij het typen van deze post zag ik een pop-up verschijnen met daarop de melding dat er toch een post is geplaatst in dit nachtbardeeltje, derhalve is bovenstaande regel niet meer van belang.
Ik hoop dat je je vermaakt in je korte verblijf hier in de nachtbar en hoop je spoedig -het liefst vanavond al- weer terug te zien.Bovenstaande post is waarschijnlijk 1 van de langste posts ooit geplaatst in de nachtbar en wordt waarschijnlijk door een kleine hoeveelheid mensen gelezen doch is zoals alle posts in de nachtbar een stuk historie en mag derhalve niet vergeten worden.
quote:Beste user op de mooie forum,
Op zaterdag 19 juli 2003 16:59 schreef neh het volgende:[..]
hou es op hottopic-nerd
Sinds enige tijd zijn er enkele restricties komen te staan op reeksen in "Onzin voor je leven!" , kort gezegd houd dit in dat er enkele reeksen verdwenen zijn en dat bestaande reeksen iets meer niveau danwel kwaliteit moeten hebben.
Omdat ik van mening ben dat het niveau danwel kwaliteit in deze reeks de afgelopen delen erg laag ligt heb ik besloten om er een overdosis niveau danwel kwaliteit in te posten zodat de Fok!crew (in ONZ vertegenwoordigt door de moderators: CartWOman, PrivateRyan en Pjederdy) niet besluit tot sluiting van deze -bij sommigen dan- geliefde reeks.
Daarom roep ik iedereen op die in deze reeks posten om wat meer kwaliteitsposts te plaatsen waarvan deze een voorbeeld is, of in ieder geval hoofdletters, punten en komma's te gebruiken.
U wordt ook sterk aangeraden om het zogenaamde "Posticoon" (PI) te gebruiken, dit geeft een extra dimensie aan uw post zodat deze minder snel verkeerd begrepen kan worden.
Om terug te komen op uw punt " hou es op hottopic-nerd ":
Ik ben van mening dat -hoewel ik het programma HotTopic gebruik- ik nog geen nerd ben.
Hoogachtend,
DJKoster
quote:you tell him
Op zaterdag 19 juli 2003 16:59 schreef neh het volgende:[..]
hou es op hottopic-nerd
quote:posticonen en leestekens veranderen echt niets aan de kwaliteit hoor
Op zaterdag 19 juli 2003 17:11 schreef DJKoster het volgende:[..]
blablablabla
Ik ben van mening dat -hoewel ik het programma HotTopic gebruik- ik nog geen nerd ben.Hoogachtend,
DJKoster
en je hebt gelijk, je bent ook een nerd door heel veel andere dingen
quote:Ach, ik meen het allemaal niet zo..
Op zaterdag 19 juli 2003 17:13 schreef -Sum- het volgende:[..]
posticonen en leestekens veranderen echt niets aan de kwaliteit hoor
en je hebt gelijk, je bent ook een nerd door heel veel andere dingen
quote:als d'r een middelvinger PI was had je hem van me gehad
Beste user op de mooie forum,
Sinds enige tijd zijn er enkele restricties komen te staan op reeksen in "Onzin voor je leven!" , kort gezegd houd dit in dat er enkele reeksen verdwenen zijn en dat bestaande reeksen iets meer niveau danwel kwaliteit moeten hebben.
Omdat ik van mening ben dat het niveau danwel kwaliteit in deze reeks de afgelopen delen erg laag ligt heb ik besloten om er een overdosis niveau danwel kwaliteit in te posten zodat de Fok!crew (in ONZ vertegenwoordigt door de moderators: CartWOman, PrivateRyan en Pjederdy) niet besluit tot sluiting van deze -bij sommigen dan- geliefde reeks.
Daarom roep ik iedereen op die in deze reeks posten om wat meer kwaliteitsposts te plaatsen waarvan deze een voorbeeld is, of in ieder geval hoofdletters, punten en komma's te gebruiken.
U wordt ook sterk aangeraden om het zogenaamde "Posticoon" (PI) te gebruiken, dit geeft een extra dimensie aan uw post zodat deze minder snel verkeerd begrepen kan worden.Om terug te komen op uw punt " hou es op hottopic-nerd
":
Ik ben van mening dat -hoewel ik het programma HotTopic gebruik- ik nog geen nerd ben.Hoogachtend,
DJKoster
maar ik ga
quote:ja
U wordt ook sterk aangeraden om het zogenaamde "Posticoon" (PI) te gebruiken, dit geeft een extra dimensie aan uw post zodat deze minder snel verkeerd begrepen kan worden.Om terug te komen op uw punt " hou es op hottopic-nerd
":
DJKoster
quote:en daar heb je twaalf minuten over gedaan?
":
DJKoster
quote:En dat ga jij nakijken/concluderen ?
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Tweater het volgende:[..]
en daar heb je twaalf minuten over gedaan?
![]()
quote:Kwaliteit, kwaliteit..
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Tweater het volgende:[..]
en daar heb je twaalf minuten over gedaan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |