abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:26:32 #51
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11878440
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:24 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ik kan het bewijzen

http://www.vrolijkverder.nl/html/stamboom.htm
zie onder -sum-

en http://www.xs4all.nl/~meijerd2/VV/vvmeet.htm dito

hahaha
heb je daar mensen voor moeten chanteren dan
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11878531
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:14 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ow Albert Heijn ofzo?

Das ALDI..
En nu SdB
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:40:37 #53
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_11878625
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:26 schreef Eon het volgende:

[..]

hahaha
heb je daar mensen voor moeten chanteren dan

niet eens
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:41:07 #54
16149 -Sum-
pi_11878634
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:32 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Das ALDI..
En nu SdB

OW ECHT?! ik had het pas 1000000x in je lijstje voorbij zien komen dus begrijpelijk dat ik het mis had
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:46:10 #55
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11878690
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

niet eens

hmm ok

ik ben even eten

Stef Vrolijk - Rebirth
pi_11878693
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:41 schreef -Sum- het volgende:

[..]

OW ECHT?! ik had het pas 1000000x in je lijstje voorbij zien komen dus begrijpelijk dat ik het mis had

* DJKoster proefde al een bepaalde ondertoon bij de vorige post..
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:46:34 #57
16149 -Sum-
pi_11878695
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:46 schreef Eon het volgende:

[..]

hmm ok

ik ben even eten

tata
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:53:14 #58
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11878783
Ik ben er heeeeel even ... ben er vanavond ook nog wel. Ga verder niet uit want moet morgen toch weer werken

En heb sensation gehad dus "redelijk" voldaan

Tot vanavond wellicht

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11878790
Ik denk ook niet dat ik ga stappen heb te weinig slaap gehad. .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_11878848
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:53 schreef jackson het volgende:
Ik ben er heeeeel even ... ben er vanavond ook nog wel. Ga verder niet uit want moet morgen toch weer werken

En heb sensation gehad dus "redelijk" voldaan

Tot vanavond wellicht

Zozo, ik ben bang dat ik de enigste ben die je nu begroet, het is etenstijd en ook nog zaterdag.
Bij het typen van deze post zag ik een pop-up verschijnen met daarop de melding dat er toch een post is geplaatst in dit nachtbardeeltje, derhalve is bovenstaande regel niet meer van belang.
Ik hoop dat je je vermaakt in je korte verblijf hier in de nachtbar en hoop je spoedig -het liefst vanavond al- weer terug te zien.

Bovenstaande post is waarschijnlijk 1 van de langste posts ooit geplaatst in de nachtbar en wordt waarschijnlijk door een kleine hoeveelheid mensen gelezen doch is zoals alle posts in de nachtbar een stuk historie en mag derhalve niet vergeten worden.

zaterdag 19 juli 2003 @ 16:59:44 #61
17699 neh
Oh behave!
pi_11878876
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zozo, ik ben bang dat ik de enigste ben die je nu begroet, het is etenstijd en ook nog zaterdag.
Bij het typen van deze post zag ik een pop-up verschijnen met daarop de melding dat er toch een post is geplaatst in dit nachtbardeeltje, derhalve is bovenstaande regel niet meer van belang.
Ik hoop dat je je vermaakt in je korte verblijf hier in de nachtbar en hoop je spoedig -het liefst vanavond al- weer terug te zien.

Bovenstaande post is waarschijnlijk 1 van de langste posts ooit geplaatst in de nachtbar en wordt waarschijnlijk door een kleine hoeveelheid mensen gelezen doch is zoals alle posts in de nachtbar een stuk historie en mag derhalve niet vergeten worden.

hou es op hottopic-nerd
pi_11878999
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:59 schreef neh het volgende:

[..]

hou es op hottopic-nerd

Beste user op de mooie forum,

Sinds enige tijd zijn er enkele restricties komen te staan op reeksen in "Onzin voor je leven!" , kort gezegd houd dit in dat er enkele reeksen verdwenen zijn en dat bestaande reeksen iets meer niveau danwel kwaliteit moeten hebben.

Omdat ik van mening ben dat het niveau danwel kwaliteit in deze reeks de afgelopen delen erg laag ligt heb ik besloten om er een overdosis niveau danwel kwaliteit in te posten zodat de Fok!crew (in ONZ vertegenwoordigt door de moderators: CartWOman, PrivateRyan en Pjederdy) niet besluit tot sluiting van deze -bij sommigen dan- geliefde reeks.

Daarom roep ik iedereen op die in deze reeks posten om wat meer kwaliteitsposts te plaatsen waarvan deze een voorbeeld is, of in ieder geval hoofdletters, punten en komma's te gebruiken.
U wordt ook sterk aangeraden om het zogenaamde "Posticoon" (PI) te gebruiken, dit geeft een extra dimensie aan uw post zodat deze minder snel verkeerd begrepen kan worden.

Om terug te komen op uw punt " hou es op hottopic-nerd ":
Ik ben van mening dat -hoewel ik het programma HotTopic gebruik- ik nog geen nerd ben.

Hoogachtend,

DJKoster

zaterdag 19 juli 2003 @ 17:11:48 #63
16149 -Sum-
pi_11879007
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:59 schreef neh het volgende:

[..]

hou es op hottopic-nerd

you tell him
  zaterdag 19 juli 2003 @ 17:13:10 #64
16149 -Sum-
pi_11879022
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:11 schreef DJKoster het volgende:

[..]
blablablabla
Ik ben van mening dat -hoewel ik het programma HotTopic gebruik- ik nog geen nerd ben.

Hoogachtend,

DJKoster

posticonen en leestekens veranderen echt niets aan de kwaliteit hoor

en je hebt gelijk, je bent ook een nerd door heel veel andere dingen

pi_11879048
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:13 schreef -Sum- het volgende:

[..]

posticonen en leestekens veranderen echt niets aan de kwaliteit hoor

en je hebt gelijk, je bent ook een nerd door heel veel andere dingen

Ach, ik meen het allemaal niet zo..

pi_11879053
Ik ga nu Tv kijken en eten, tot later
  zaterdag 19 juli 2003 @ 17:17:54 #67
17699 neh
Oh behave!
pi_11879087
quote:

[..]

Sinds enige tijd zijn er enkele restricties komen te staan op reeksen in "Onzin voor je leven!" , kort gezegd houd dit in dat er enkele reeksen verdwenen zijn en dat bestaande reeksen iets meer niveau danwel kwaliteit moeten hebben.

Omdat ik van mening ben dat het niveau danwel kwaliteit in deze reeks de afgelopen delen erg laag ligt heb ik besloten om er een overdosis niveau danwel kwaliteit in te posten zodat de Fok!crew (in ONZ vertegenwoordigt door de moderators: CartWOman, PrivateRyan en Pjederdy) niet besluit tot sluiting van deze -bij sommigen dan- geliefde reeks.

Daarom roep ik iedereen op die in deze reeks posten om wat meer kwaliteitsposts te plaatsen waarvan deze een voorbeeld is, of in ieder geval hoofdletters, punten en komma's te gebruiken.
U wordt ook sterk aangeraden om het zogenaamde "Posticoon" (PI) te gebruiken, dit geeft een extra dimensie aan uw post zodat deze minder snel verkeerd begrepen kan worden.

Hoogachtend,

DJKoster

als d'r een middelvinger PI was had je hem van me gehad

maar ik ga

Moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 17:21:50 #68
18653 crew  D.
pi_11879151
* D.Rose is uitgeshopt

zo maar aan t eten beginnen.

Shoarma, lekker gezond

zaterdag 19 juli 2003 @ 18:06:25 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11879762
quote:

[..]

Hoogachtend,

DJKoster

ja
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11879872
quote:

[..]

Hoogachtend,

DJKoster

en daar heb je twaalf minuten over gedaan?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:20:52 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11879965
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Tweater het volgende:

[..]

En dat ga jij nakijken/concluderen ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11880419
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:06 schreef jackson het volgende:

[..]

ja

Mooi zo
pi_11880425
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Tweater het volgende:

[..]

Kwaliteit, kwaliteit..
  zaterdag 19 juli 2003 @ 19:49:36 #74
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11881284
halllooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

is hier nog iemand
Stef Vrolijk - Rebirth
pi_11881379
Ik ben er nog even..
* DJKoster gaat niet al te laat slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')