abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11875349
al 2 dagen zijn de klieren in mn keel opgezet (links en rechts van de adamsappel) en ik weet niet waar het van komt. wat kan ik hiertegen doen?
pi_11875374
Gewoon een paar daagjes wachten, gaat vanzelf weg, heb ik ook weleens
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:08:14 #3
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_11875378
Lymfeklieren bedoel je ? Die zijn gezwollen als je ergens een infectie in je lichaam hebt dacht ik.. weet ik niet zeker hoor!
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_11875394
je bent niet de enige ik had het ook verleden week, met wat keelpijn, na wat strepsils is het toch wel beter nu
pi_11875406
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 12:08 schreef roobje het volgende:
Lymfeklieren bedoel je ? Die zijn gezwollen als je ergens een infectie in je lichaam hebt dacht ik.. weet ik niet zeker hoor!
Klopt. Maar als het naar een paar dagen niet overgaat direct naar de dokter.

Zijn ze in een keer opgezet, of ging het heel geleidelijk?

En je bent verder niet moe??

pi_11875407
kan pfeiffer zijn

kunnen ook ontstoken speekselklieren zijn.

kan ook nog meer zijn.

in ieder geval had ik de bovenste toen mijn klieren waren op gezet (het gevolg was dat ik na een paar dagen ongeveer 4 weken ziektebed moest houden :/

ik zou zeggen hop even langs de dokter. als je het zeker wilt weten natuurlijk

pi_11875408
quote:
zitten die daar dan? ik weet het niet hoor, maar verder dan 'je klieren' kwamen de mensen hier niet.
pi_11875418
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 12:09 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Klopt. Maar als het naar een paar dagen niet overgaat direct naar de dokter.

Zijn ze in een keer opgezet, of ging het heel geleidelijk?

En je bent verder niet moe??

het ging geleidelijk, en ik ben totaal niet moe
pi_11875458
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 12:10 schreef MarkyB het volgende:

[..]

het ging geleidelijk, en ik ben totaal niet moe

Als het geleidelijk in de zin van 'een maandje lang' ging moet je als het over een paar dagen nog niet over is zerieus ff naar de dokter.

Vriendin van mij had het ook. Ze merkte het niet eens, totdat ze een keer bij de dokter kwam opdat ze steeds zo moe was. Bleek dat ze Hodgkin had.

Niet om je bang te maken, maar ik freak zelf al helemaal als er bij mij een kliertje is opgezet, terwijl het heel normaal is

zaterdag 19 juli 2003 @ 12:24:08 #10
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_11875581
Mwa, mijn lymfeklieren waren gedurende een paar jaar opgezwollen. Achteraf kwam dat doordat ik in die periode nogal last had van acne (= heleboel kleine infecties) dus het kan bijv. ook daardoor komen
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_11875623
Ik heb er zeer regelmatig last van. Even een paar dagen flink fruiten (==veel fruit eten) en dan ben ik weer helemaal het ventje. (heb het misschien wel 10 keer per jaar ofzo)
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:32:05 #12
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_11875674
ja meer fruit (en ook wat meer zout)
Drugs are good mkay?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:38:46 #13
60759 Bertjeee
Irchulp-fan
pi_11875766
Als ik het heb dan komt er meestal een keelonsteking aan. Ga met je mond open voor de spiegel staan en kijk of rechts en links in je keel (naast de huig) het ook allemaal extra rood is
We can sing and dance and we don't need pants
pi_11897832
nou ik ben gisteren bij de huisarts geweest, en die zag meteen dat het een zware keel ontsteking was met de bijbehorende klieren (mn keel is nu best wel dik, van mn adamsappel tot aan onder mn oren) de dokter noemde het "Agina" of "Angina".
hiervoor kreeg ik een peneseline kuur (of hoe je het schrijft) van 3x daags een tablet. in totaal heb ik 15 tabletten die ik dus af moet maken (die kuur).
  maandag 21 juli 2003 @ 21:53:39 #16
48015 sanka19
'till death do us part.
pi_11921756
Gelijk naar de huisarts.
hoeft niks ernstigs te zijn, het is een teken van je lichaam dat het vecht tegen een virus of bacterie kan griepje zijn maar wat ik eerder hoorde in dit forum pfeiffer kan ook maar let wel hoeft niet natuurlijk.
is altijd slim om naar de huisarts te gaan,
en vitamientjes slikken dan ben je er weerbaarder voor .

groetjes Sanka

The name is Sanka... Cherry and Sanka.
pi_11922086
Bij mij is het net na 3 weken over.
Was gelukkig warm genoeg om de hele dag ijsjes te eten.
Weet niet waar het door komt, dacht dat ik grieperig zou worden, maar die griep is gelukkig weggebleven.
Maakt ook niet zoveel uit, het is nu over, dat is het belangrijkste.
Want het deed wel errug veel pijn, kon helemaal geen droge dingen meer eten en niet roken.
Lief, klein en onschuldig!
pi_11956870
ik kom net van de dokter af, ik vertrouwde het niet meer, en nu is er de kans dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. er is net ook al bloed geprikt en de uitslag van de Pfeiffer is er over 2 weken.

wat houdt die ziekte precies in, want ik hoorde al dat ik lang moet rusten dan...

woensdag 23 juli 2003 @ 11:59:42 #19
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11957439
quote:
weet je wel ja klopt idd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12926347
Ik heb al lange tijd het idde dat ik mischien pheiffer heb. Zou graag willen weten wat nou precies de symtonen zijn.Als ik aan het werk ben wordt ik vaak al dood moe van hel simpele dingen, ik merk dan vooral dat me hartslag dan ook aan de erg hoge kant is. Als ik me zwaar inspan zoals hard fietsen en rennen, dan heb ik eigelijk nergens last van. Zou het misschien ook bloedarmoede kunnen zijn?
  woensdag 3 september 2003 @ 22:16:06 #21
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12926392
Irritatie kan ook. Ik heb nu ook opgezette klieren en keelpijn.. gister hele dag in de rook gezeten en dag ervoor nat geregend.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_12926453
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:14 schreef Smurfit het volgende:
Ik heb al lange tijd het idde dat ik mischien pheiffer heb. Zou graag willen weten wat nou precies de symtonen zijn.Als ik aan het werk ben wordt ik vaak al dood moe van hel simpele dingen, ik merk dan vooral dat me hartslag dan ook aan de erg hoge kant is. Als ik me zwaar inspan zoals hard fietsen en rennen, dan heb ik eigelijk nergens last van. Zou het misschien ook bloedarmoede kunnen zijn?
Zou kunnen. Maar ga asjeblieft naar de dokter met zulke symptonen, het kan iets triviaals zijn maar ook iets ergers.
  woensdag 3 september 2003 @ 22:21:08 #23
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_12926542
He...doe ff allemaal niet zo eng.

Ik loop nu al bijna drie weken met pijnlijke klieren rond, ben al bij de dokter geweest en die zij dat het een allergische reactie is. Heb ook steken in de oren, dat is omdat ik "lijm" in mijn oren heb. Nu is het twee weken best erg geweest en ik kon nauwelijks slikken, ik heb van de doktor histamine gekregen voor twee weken en als het dan niet over is moet ik weer terug.
Maar nu lees ik hier over moeheid enzo, en dat ben ik dus ook. Probleem is bij mij echter dat ik ploegen draai en de moeheid dus altijd op de ploegen afschuif. Die moeheid heb ik al eens eerder gehad, bleek het dat ik overtrained was, nu doe ik het echter rustig aan, eet gezond en sport met mate.

Dacht dat die klieren opgezet waren door de omslag van het weer ofzo....Ik zal me toch geen pfeifer of iets dergelijks hebben * _asterix_ gaat meteen ff het wit in de ogen checken !!!!

pi_12926553
Ik heb al zo'n beetje m'n hele leven opgezette lymfeklieren links en rechts op m'n nek.

Vroeger, twintig jaar geleden ofzo, mee naar de huisarts geweest, bloedprik, mompelde nog iets over of we soms katten hadden en that was it, geen uitkomst.

Waar ik nu woon hebben we al jaren geen katten en die klieren zijn natuurlijk nog net zo opgezet.

Huisartsen nou weet ik weer waarom ik bijna nooit ga.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  woensdag 3 september 2003 @ 23:04:31 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12927751
Ook last van, precies twee dagen nu.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')