quote:Zeer goed, sooty. Haar naam doet er niet meer toe, die krijg je cadeau: Monica Coghlan.
Op maandag 21 juli 2003 14:40 schreef sooty het volgende:
Was zij de vrouw waarover Jeffry Archer gelogen had ?
quote:Zou het kunnen dat de klandizie over het algemeen van de rijkere hollywood-soort is ?
Op maandag 21 juli 2003 14:41 schreef pyl het volgende:[..]
Vraag dat maar aan haar klandizie.
quote:Dank U. Ik kon haar naam al niet vinden.
Op maandag 21 juli 2003 14:43 schreef pyl het volgende:[..]
Zeer goed, sooty. Haar naam doet er niet meer toe, die krijg je cadeau: Monica Coghlan.
Ik heb effe geen plaatje, dus wie wil mag.
quote://ontopic qua offtopic HIGNFY is zoveel beter dan die Nederlanse rip-off.
Op maandag 21 juli 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
Off topic: Sooty, ben jij ook HIGNFY-fan? Dat is namelijk het enige programma waarin ik de naam Sooty weleens hoor vallen - en de naam Jeffrey Archer zeer vaak...
quote:That goes without saying.
Op maandag 21 juli 2003 14:50 schreef Hole het volgende:
//ontopic qua offtopic HIGNFY is zoveel beter dan die Nederlanse rip-off.
quote:HIGNFY
Op maandag 21 juli 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
Off topic: Sooty, ben jij ook HIGNFY-fan? Dat is namelijk het enige programma waarin ik de naam Sooty weleens hoor vallen - en de naam Jeffrey Archer zeer vaak...
Claim to fame:
Sooty was een eenzaam mannetje, gescheiden levend van 16 vrouwtjes. Op zekere dag was Sooty verdwenen en men vond 'm slapend terug in het verblijf van de vrouwtjes. Na twee dagen slapen kwam-ie weer bij bewustzijn. Zijn uitbraak bleek later een zeer vruchtbare geweest te zijn; alle 16 zwanger en in totaal 24 jonkies.
quote:Have I Got News For You. weet de naam van die rip-off niet.
Op maandag 21 juli 2003 14:58 schreef sooty het volgende:[..]
HIGNFY
quote:
Sooty is de naam van een pop in een (mij onbekend) Engelse programma. De cavia in mijn avatar is vanwege de gelijkenis, hiernaar vernoemd.Claim to fame:
Sooty was een eenzaam mannetje, gescheiden levend van 16 vrouwtjes. Op zekere dag was Sooty verdwenen en men vond 'm slapend terug in het verblijf van de vrouwtjes. Na twee dagen slapen kwam-ie weer bij bewustzijn. Zijn uitbraak bleek later een zeer vruchtbare geweest te zijn; alle 16 zwanger en in totaal 24 jonkies.
Ik heb even het kranteknipsel erbij gezocht. Mijn eerste kennismaking met Sooty was inderdaad in HIGNFY. De getallen zijn nog indrukwekkender:
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 21-07-2003 15:38]
quote:
Op maandag 21 juli 2003 15:05 schreef Parabola het volgende:
quote:Hollandsch Zeevaarder?
Op maandag 21 juli 2003 15:32 schreef Parabola het volgende:
Dit is toch een plaatje?
[..]
quote:Natuurlijk. Zeg maar gerust
Op maandag 21 juli 2003 15:38 schreef Hole het volgende:[..]
Hollandsch Zeevaarder?
quote:Heeft hij, toen hij met pensioen is gegaan, een succesvolle firma in chocolade broodbeleg opgericht?
Op maandag 21 juli 2003 15:40 schreef Parabola het volgende:[..]
Natuurlijk. Zeg maar gerust
zeeheld
quote:Een echte held gaat niet met pensioen. Meneer is van ons heengegaan voor hij zijn pensioen haalde
Op maandag 21 juli 2003 15:42 schreef Hole het volgende:[..]
Heeft hij, toen hij met pensioen is gegaan, een succesvolle firma in chocolade broodbeleg opgericht?
quote:Voer meneer bij een van de Indische Compagniën, of was hij in dienst van de Staat der Hollanden.
Op maandag 21 juli 2003 15:43 schreef Parabola het volgende:[..]
Een echte held gaat niet met pensioen. Meneer is van ons heengegaan voor hij zijn pensioen haalde
quote:Meneer had gezorgd dat ie er bij kwam
Op maandag 21 juli 2003 15:48 schreef Hole het volgende:[..]
Voer meneer bij een van de Indische Compagniën, of was hij in dienst van de Staat der Hollanden.
quote:Zijn naam is iets langer, en zijn daden zijn heldhaftig. Andere oorlog, minder bekende zeeheld.
Op maandag 21 juli 2003 15:50 schreef Hole het volgende:
Zijn naam is klein, maar zijn daden 'benne' hoogstwaarschijnlijk groot?
quote:Welkom heer Sports, en gelijk warm u bent
Op maandag 21 juli 2003 15:53 schreef SportsIllustrated het volgende:
Heeft meneer bij Italie den Britten een poets gebakken?
quote:Johan van Galen.
Op maandag 21 juli 2003 15:53 schreef SportsIllustrated het volgende:
Heeft meneer bij Italie den Britten een poets gebakken?
quote:Dat is meneer!
Op maandag 21 juli 2003 15:56 schreef Hole het volgende:[..]
Johan van Galen.
Johan van Galen (1604-1653) aanvaarde bij het uitbreken van de eerste Engelse oorlog in 1652 het opperbevel over het Middellandse Zee eskader. Stierf in Livorno (It) aan zijn verwondingen opgelopen tijdens de strijd tegen de Engelsen.
Plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |