Voor het einde van dit topic moeten alle fans eigenlijk dit boek (ISBN 0966961706) uit hebben :
Nog een picje van de gouwe ouwe:.
Zoek je nog games voor de NES? Kijk dan eens hier op Fok! bij V&A, www.ebay.nl of www.marktplaats.nl. Hier zijn een hele hoop spellen te vinden. Als je er wat meer moeite en misschien minder geld in wil steken is het aan te raden om rommelmarkten af te gaan struinen. Hier zijn vaak nog juweeltjes voor de NES te vinden voor een schijntje van de werkelijke waarde.
Linkjes naar de vorige delen:
Het grote NES topic.
Het grote NES topic. Deel 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 16-07-2003 18:51]
En geef ook eens dat ISBN nummer van dat boek
quote:Kijk 's niet zo boos, want het staat er niet tussen hoor.
Op woensdag 16 juli 2003 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens een paar pagina's terugIk weet zeker dat ik het ergens gepost heb
Snes topic dan? Echt ERGENS staat het
quote:Ik weet het. Het verzamel en reparatietopic waarschijnlijk
Op woensdag 16 juli 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:Snes topic dan? Echt ERGENS staat het
edit:
Centraal Verzamel en Reparatie topic, deel 4
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 16-07-2003 19:09]
quote:En mochten er problemen zijn ben je bij ons in het Centraal Verzamel en Reparatie topic, deel 4 van harte welkom :p
Op woensdag 16 juli 2003 19:07 schreef Kang-He het volgende:, binnenkort toch maar eens weer mijn NES uit het stof halen en kijken hoe goed die het nog doet.
quote:
>>> "Khadgar> 16-07-03 00:47 >>>
Gister verjaarde de NES (Famicon eigenlijk)! En hij is 20 geworden! Doet
Nintendo Benelux niets leuks met dit heugelijke feit?In ieder geval gefeliciteerd!
Khadgar
quote:
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Nintendo Product Manager
Verzonden: donderdag 17 juli 2003 9:09
Aan: Khadgar
Onderwerp: Betr.: Vergeet je niet iets?Hoi Bas,
Uiteraard zijn wij hiervan op de hoogte. Maar er zijn geen speciale acties gepland.
Groeten,
Nintendo Product Manager
Die Speciale GBA SP die in Japan uitkomt is wel stoer, maar die komt natuurlijk weer niet naar NL...
*Zucht...
quote:Sterker nog, er worden er maar 1000 van gemaakt en verloot voor bepaalde klanten.
Op donderdag 17 juli 2003 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:Die Speciale GBA SP die in Japan uitkomt is wel stoer, maar die komt natuurlijk weer niet naar NL...
*Zucht...
Mijn favoriete zijn (momenteel) : Star Wars, Totally Rad, Gumshoe, Mega Man, Castlevania, Kabuki Quantum Fighter, Turtles en R.C. Pro Am
NES in actie op Drome
Ow, en weet iemand waar je dat boek "Game over" kan kopen? Bol.com levert hem niet (of ik zoek heel verkeerd).
Gaaf
quote:Lone Gunmen ofzoiets geloof ik.
Op donderdag 17 juli 2003 22:57 schreef TAG-Speedy het volgende:
Jaaa Zapper games, das wel erg vet. Heb er zelf 3 gespeeld (Duckhunt, Bayou Billy en spel op onderstaande foto, naam ff kwijt heb em zelf helaas niet in bezit).
Heb je misschien een lijst van de Zappergames?NES in actie op Drome
Ow, en weet iemand waar je dat boek "Game over" kan kopen? Bol.com levert hem niet (of ik zoek heel verkeerd).
quote:bayou billie was een erg vet spel.
Op woensdag 16 juli 2003 19:05 schreef Kiff het volgende:
De laatste tijd ben ik bezig geweest met het aanschaffen van alle ooit verschenen zapper games! Er hoeven er nog maar 2 binnen te komen (heb ze al gekocht), dan heb ik ze alle 17. Een vrij unieke collectie denk, waarschijnlijk dat weinig mensen in Nederland die spellen allemaal hebben :-) De meeste mensen kennen alleen Duck Hunt, er blijken nog vele veel leukere zapperspellen te bestaan. Gumshoe blijft toch wel een van de tofste. Het geinige aan deze spellen is natuurlijk dat je ze niet kunt spelen op een emulator of op een gba-flashdinges _0_
quote:Ja, maar er zaten ook levels tussen waar je de zapper voor nodig had. Erg leuk gedaan was dat.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bayou Bille was toch side scrolling platform?
quote:Aha, ik had hem zelf ook niet, een keer gespeeld bij een vriend van me.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef erikh het volgende:[..]
Ja, maar er zaten ook levels tussen waar je de zapper voor nodig had. Erg leuk gedaan was dat.
quote:Wil dat zeggen dat ie nu nog nieuw verkrijgbaar is (of onderdelen)
Op woensdag 16 juli 2003 18:48 schreef Lexie het volgende:
Hier weer verder over onze dinosaurus, die in September niet meer geproduceerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |