abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11772229
Ik vroeg me af wat jullie reactie zou zijn.

Nadat we +/- 4 maanden geleden hier s'avonds hebben zitten frituren, heeft de broer van een vriend van mij, in een zatte/stonende actie aan het einde van de avond in de frituurpan gepist..

Die vriend van mij vond het op dat moment ook wel grappig, maar heeft vervolgens wel allemaal kruiden/saus erbij gegooid, zodat het er zo ranzig eruit zou zien dat het frituurvet vervangen zou moeten worden.

Gisteren kreeg ik het plan om weer te frituren, en bemerkte dat alleen de bovenste laag ranzig was, dus schraapte dat er vanaf met een lepel, en zette de frituurpan aan.

Toen ik de frikadellen er in wilde gooien, biechte die vriend van mij op wat er enkele maanden geleden gebeurd was.

Ik vroeg met af hoe jullie op zo'n actie zouden reageren.

Die persoon die in die pan heeft gezeken komt hier niet meer binnen.
Die vriend van mij neemt het op voor zn broer met waardeloze argumenten:
- hij was dronken
- het is maanden geleden
- je gaat er niet dood van
En zo'n reactie is ook niet erg bemoedigend voor de vriendschapsband..

pi_11772276
frituurpan zou het huis uitgaan bij mij ..
pi_11772280
Hij had het gewoon meteen moeten zeggen. Eigenlijk die broer zelf en anders die vriend. Je gaat toch niet bewust het risico nemen dat mensen zoiets opeten? Gewoon eerlijk zeggen inplaats van die pan nog smeriger te maken.

Erg raar verhaal overigens. Ik zou maar flink kwaad worden. Het is van maanden geleden, ja ja, maar je komt er nu pas achter. Jammer voor hem dan, had ie maar eerlijk moeten zijn.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11772294
laat em maar een nieuwe kopen ofzo, of pis gewoon ook een keertje in zijn frituurpan
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 juli 2003 @ 21:57:57 #5
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_11772299
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is..

En bij mij zou hij er inderdaad ook uitgaan. Dat zijn geen grappen meer.

pi_11772302
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:57 schreef Superstudent het volgende:
laat em maar een nieuwe kopen ofzo, of pis gewoon ook een keertje in zijn frituurpan
  maandag 14 juli 2003 @ 21:58:03 #7
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11772303
Jaja, nou ja beetje trieste actie en ook vaag dat ze je niet ff hebben gewaarschuwd of de volgende dag het zelf ff hebben ververst.

Moet je nagaan dat je gewoon je frikandellen had gegeten....

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_11772313

Hij had het alleen wel effe schoon kunnen maken de volgende dag.

maandag 14 juli 2003 @ 21:59:01 #9
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_11772330
Ik zou er enorm hard om gaan lachen en dan zeggen dat ie me een nieuwe frituurpan kan gaan kopen

edit: als je vet vies is zou ik het sowieso gaan verversen en niet alleen het bovenste deel...maar dat terzijde..

[Dit bericht is gewijzigd door Noca op 14-07-2003 21:59]

pi_11772345
Hij had het METEEN moeten zeggen..
of in ieder geval toen hij weer nuchter was
pi_11772349
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:59 schreef Noca het volgende:
Ik zou er enorm hard om gaan lachen en dan zeggen dat ie me een nieuwe frituurpan kan gaan kopen
Of zoiets idd.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:00:35 #12
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_11772385
Het is gewoon superranzig, punt uit
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_11772394
Tja, geintje natuurlijk, maar wel een heel smerig geintje...ik zou ook zwaar over the piss zijn.
En je vriend is een lamzak dat ie zelf niet de frietpan heeft verschoond cq. vervangen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:00:57 #14
61067 T0ryu
Cartmen? Dun?
pi_11772397
Was het frituurvet heet? anders kan het nog gevaarlijk geweest zijn.
Zeg jij het maar...
pi_11772424
Minder bier drinken
pi_11772430
wat een actie

maar wel ranzig

maandag 14 juli 2003 @ 22:04:10 #17
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_11772499
Een grapje is leuk, maar dit kost um geld lijkt me...

Kost hem nieuw vet of pan (ligt eraan of je het schoon wilt maken of er zo vies van bent dat je nieuwe pan wilt).

Bij mij zou die gozer er in ieder geval niet meer inkomen, een geintje is leuk en ben ik voor in maar moedwillig mijn spullen vernielen (hoe dronken/stoned/etc. ook) betekend bij mij een enkeltje naar buiten..

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_11772541
Hij koopt een nieuwe en blijft uit mijn buurt...

Drank/drugs als excuus voor foute acties gebruiken is zo lame.

[Dit bericht is gewijzigd door Shai-Hulud op 14-07-2003 22:07]

maandag 14 juli 2003 @ 22:05:50 #19
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_11772545
De argumenten van die vriend zijn ook wel belachelijk. Het is maanden geleden, ja, dat maakt het alleen nog maar ranziger. En dan: je gaat er niet dood van. Alsof hij zin heeft om frikadellen te eten die gefrituurd zijn in urine.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11772553
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was het frietvet warm?
lijkt me niet want was ze lul in steek vlam de lucht in gegaan

ff verkeerde gequote t moet die er boven zijn

pi_11772714
Nieuwe frituurpan aan hem vragen als goedmakertje. Als je zo'n grote jongen bent dat je veel kan zuipen, moet je ook maar zo volwassen zijn dat je voor de consequenties op kan draaien
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 14 juli 2003 @ 22:37:36 #22
48624 palpatine
Inhuman beast!
pi_11773429
patatje pis?
if you will not be turned you will be destroyed!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:40:07 #23
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_11773513
uhrm ligt het aan mij off.. ik zou echt zeggen.. HAHAHAHA en dan uhh zeggen dat die gast de volgende keer dan wel ff nieuwe vet moet brngen en vervangen
Verder.. boeie!!! of is iedereen hier christelijk? of zo
Je leeft maar één keer...
pi_11773539
Bwa zo erg is het niet. Denk je dat er nog iets van de pis overblijft nadat het frituurvet aan het koken (of wat het doet) is..?!? Alle (schadelijke) stoffen zijn dan weg..
Kzou dan ook maar niet meer naar de frituur gaan.. daar spuwen ze erin

Zou hem ook wel wegsmijten

pi_11773560
Dit is echt een misselijke grap! Voor hetzelfde geld was hij er niet bijgeweest toen jullie weer wilden gaan frituren en had hij je dus niet kunnen waarschuwen. Ik vind dat hij het met die sauzen echt niet goed heeft gemaakt: als ie het dan toch wilde voorkomen had hij het bter zelf kunnen verversen lijkt mij?!

Ik zou inderdaad niet meer met zo'n gast om willen gaan. Hij had het op zijn minst kunnen vertellen oid. Alleen wanneer hij zelf op het idee komt om een nieuwe frituurpan voor je te kopen zou ik het nog wel goed maken (want dan laat ie zich echt van zijn goede kant en wil zien), zo niet: oprotten met die nerd. En die vriend van jou is ook een rare: ook een tijd negeren lijkt mij... blijkbaar vond hij het wel een grappige grap oid.

Ik heb zelf eens meegemaakt dat ik wat mensen (die ik op dat moment als vriend beschouwde) na uitgaan mee had genomen naar mijn huis om nog wat door te feesten (mijn ouders waren op vakantie), en toen heeft een van die jongens in de fruitmand (glazen schaal) gepist... verder ook nog een foto meegenomen en mijn bh van de waslijn afgehaald en meegenomen. Het waren vrienden van elkaar, dus ik vermoed samenspanning... heb ze allevier de volgnde dag opgebeld om mijn spullen terug te eisen en eens te laten weten hoe kwaad ik was>>> echt niet dat zij ooit nog 1 stap in mijn huis mochten zetten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')