Ik zag het vanmiddag en ik vond het een typisch "Jerruh moment" .
@WaXXeR: ik negeer je niet hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 14-07-2003 03:07]
quote:Ik hoorde altijd bij 't groepje dat niet bij een groepje hoorde.
Op maandag 14 juli 2003 03:03 schreef Waxxer het volgende:Neee jullie niet, maar er zijn er een paar, al zou ik onwel worden....
Maarja zoals ik zei, je macht of je matcht niet he
Ik ben niet boos/somber, maar soms vertel ik van alles zonder dat erop wordt gereageerd - tis net echt: zoals in het coc - groepjesvorming
quote:Op msn verplicht je me dan om te reageren
Op maandag 14 juli 2003 03:03 schreef Waxxer het volgende:
Neee jullie niet, maar er zijn er een paar, al zou ik onwel worden....Maarja zoals ik zei, je macht of je matcht niet he
Ik ben niet boos/somber, maar soms vertel ik van alles zonder dat erop wordt gereageerd - tis net echt: zoals in het coc - groepjesvorming
quote:ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
Op maandag 14 juli 2003 03:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Op msn verplicht je me dan om te reageren
(*hint*)
met pijn in mijn hartje druk ik zo op het knopje van de lamp...
quote:Terusten... ik ga ook mijn bed inrollen!
Op maandag 14 juli 2003 03:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
quote:Uhm.. gaan we cammen dan? Boeit mij het hoe je er bij zit als je zit te msn'en met me
Op maandag 14 juli 2003 03:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
quote:
Op maandag 14 juli 2003 03:12 schreef Vlarp het volgende:Uhm.. gaan we cammen dan? Boeit mij het hoe je er bij zit als je zit te msn'en met me
Ik ga ook niet zeggen dat ik nu alleen in boxer zit te fokken...
een hele goede mogguh enzo ook
quote:Ok, ik reageer wel even. Ik sta nu op het punt naar mijn werk te gaan. Dus ik zal straks wel wat meer op Fok! aanwezig zijn...
Op maandag 14 juli 2003 08:15 schreef onetouch het volgende:
doet iedereen hard werken ofzoof hebben jullie in tenten geen airco om te reageren...
quote:gezellig!
Op maandag 14 juli 2003 08:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ok, ik reageer wel even. Ik sta nu op het punt naar mijn werk te gaan. Dus ik zal straks wel wat meer op Fok! aanwezig zijn...
quote:Ik zat in de auto, maar nu ben ik present hoor.
Op maandag 14 juli 2003 08:15 schreef onetouch het volgende:
doet iedereen hard werken ofzoof hebben jullie in tenten geen airco om te reageren...
quote:Dat moet natuurlijk nog blijken...
Op maandag 14 juli 2003 08:18 schreef onetouch het volgende:[..]
gezellig!
quote:jeuh! andy andy andy
Op maandag 14 juli 2003 08:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik zat in de auto, maar nu ben ik present hoor.
En nee, mijn tent heeft geen airco
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat moet natuurlijk nog blijken...
quote:Welk weekend? Het afgelopen weekend, of de komende 2 weekenden? In ieder geval zijn ze allemaal beter dan de komende werkweek...
Op maandag 14 juli 2003 08:46 schreef onetouch het volgende:[..]
denk maar niet te veel aan het weekend dan, okeej?
quote:zal ik dan maar niet zeggen dat ik er een uiterst korte werkweek van plan te maken
Op maandag 14 juli 2003 08:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Welk weekend? Het afgelopen weekend, of de komende 2 weekenden? In ieder geval zijn ze allemaal beter dan de komende werkweek...
lekker skyradio weer over de speakers: everybody hurts sometimes....lalalala lekker opbeurend
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:52 schreef onetouch het volgende:[..]
zal ik dan maar niet zeggen dat ik er een uiterst korte werkweek van plan te maken
nee laat ik dat maar niet doen dan
![]()
Trouwens, that reminds me: wie gaat er volgende week naar Tilburg?
quote:ik weet het nog niet!
Op maandag 14 juli 2003 08:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
Trouwens, that reminds me: wie gaat er volgende week naar Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |