quote:Misschien zien ze je graag voor eeuwig geband worden.
Op zondag 13 juli 2003 14:09 schreef SCH het volgende:
Volgens mij ben ik hier nog nooit geband - waarom dan toch de ban award?
quote:Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk
Op zondag 13 juli 2003 14:19 schreef Cart_man het volgende:
Misschien zien ze je graag voor eeuwig geband worden.
quote:Klopt. Had ik ook al op gewezen. Je bent een keer door een FA geband geweest voor een actie op VBL. Dat heeft een paar uur geduurd , die ik nodig had om de FA's te overtuigen dat je niet geband diende te zijn. Zelfde verhaal geldt ook voor DutchGooner.
Op zondag 13 juli 2003 14:09 schreef SCH het volgende:
Volgens mij ben ik hier nog nooit geband - waarom dan toch de ban award?
Enige twee personen die ooit echt op VBL geband zijn waren zijn Cart_man en Shahab1551.
quote:Daggla toch ook een keer, vanwege z'n 'kezman in een massa...sprint' geroep.
Op zondag 13 juli 2003 17:18 schreef Doc het volgende:[..]
Klopt. Had ik ook al op gewezen. Je bent een keer door een FA geband geweest voor een actie op VBL. Dat heeft een paar uur geduurd , die ik nodig had om de FA's te overtuigen dat je niet geband diende te zijn. Zelfde verhaal geldt ook voor DutchGooner.
Enige twee personen die ooit echt op VBL geband zijn waren zijn Cart_man en Shahab1551.
quote:Die is dan denk ik ook ooit door een FA geband...
Op zondag 13 juli 2003 17:24 schreef Fulton het volgende:[..]
Daggla toch ook een keer, vanwege z'n 'kezman in een massa...sprint' geroep.
quote:22 stemmen
Op zaterdag 12 juli 2003 18:29 schreef Dylan Dog het volgende:
* De Bronsgroen Eikenhout Award (voor de grootste Limburge clubfan)
Kaalhei22
Planethugo3
Afunados 3Weinig problemen voor kaalhei, die, vast tot grote onvrede van met name Afunados, de eerste Bronsgroen Eikenhoud-Award wint.
Yeahinho, bedankt voor de mooie icons.
Ik ga de mijne alleen niet gebruiken!
quote:Alstublieft:
Op zondag 13 juli 2003 17:36 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Weet iemand trouwens hoe ik een ook zo'n plaatje krijg dat switcht tussen mijn award en mijn originele plaatje?
En voor als je ooit nog es uitgekeken mocht raken op Bronsgroen Eikenhout Award een wat duidelijker Fordham-icoontje
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Beter laat dan nooit:Yeahinho, bedankt voor de mooie icons.
Ik ga de mijne alleen niet gebruiken!
Waarom niet als ik vragen mag?
Mensen die ook hun huidige icon willen mixen met hun award(s) moeten het even laten weten, want dan ga ik meteen aan de slag!
kheb niet voor niks 31 awards zitten maken...
quote:Vanwege de onvrede over de wijze waarop deze award is toegekend.
Op zondag 13 juli 2003 18:34 schreef Yeahinho het volgende:Waarom niet als ik vragen mag?
Ik heb eerder in topic al voorgesteld om award met Cart_man te delen, maar verder weinig reply op gehad!
quote:mag ik hem dan hebben
Op zondag 13 juli 2003 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Vanwege de onvrede over de wijze waarop deze award is toegekend.
Ik heb eerder in topic al voorgesteld om award met Cart_man te delen, maar verder weinig reply op gehad!
ik spaar ze
quote:Mag je ook mijn Jan Heinzte Award hebben (tenminste als DIGGER 'm niet wil). Ik hoef geen PSV-er in m'n avatar...
Op zondag 13 juli 2003 19:03 schreef mat_herben het volgende:[..]
mag ik hem dan hebben
ik spaar ze
quote:ah, bedankt maar laat eigelijk ook maar zitten
Op zondag 13 juli 2003 19:05 schreef Doc het volgende:[..]
Mag je ook mijn Jan Heinzte Award hebben (tenminste als DIGGER 'm niet wil). Ik hoef geen PSV-er in m'n avatar...
ik hoef ook geen psv logo in mijn avatar en ook geen één van feyenoord
quote:Als het niet te veel werk is, zou je dan mijn John Frederikstadt met mijn Marco van Basten willen mixen? Anders heb je John of Marco "voor niks" gemaakt.
Op zondag 13 juli 2003 18:34 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Mensen die ook hun huidige icon willen mixen met hun award(s) moeten het even laten weten, want dan ga ik meteen aan de slag!
kheb niet voor niks 31 awards zitten maken...
quote:Doe ik
Op zondag 13 juli 2003 19:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Als het niet te veel werk is, zou je dan mijn John Frederikstadt met mijn Marco van Basten willen mixen? Anders heb je John of Marco "voor niks" gemaakt.
Komt er zo aan....
Limanen, Vos en Jol?
Overigens heb ik een teleurstellende mededeling van de FA's te melden:
Ze dachten dat er sprake was van slechts 1 tag voor een overall-winnaar van de awards, nu blijkt dat ze ruim 30 tags moeten zetten, voelen ze daar niet veel voor.
Ik kan hun beweegreden wel begrijpen: zowat iedere poster in VBL zou dan een aparte tag krijgen en dat vinden ze wat overdreven.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef golfer het volgende:
Yeahinho, als ik je lief aankijk kan je dan een mix maken van de 3 door mij gewonnen awards?
quote:Ik kan er ook mee leven, en had om eerlijk te zijn zelf waarschijnlijk ook tegen gestemd, als het om een subforum ging waar ik zelf niet actief was
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef golfer het volgende:Overigens heb ik een teleurstellende mededeling van de FA's te melden:
Ze dachten dat er sprake was van slechts 1 tag voor een overall-winnaar van de awards, nu blijkt dat ze ruim 30 tags moeten zetten, voelen ze daar niet veel voor.Ik kan hun beweegreden wel begrijpen: zowat iedere poster in VBL zou dan een aparte tag krijgen en dat vinden ze wat overdreven.
Nouja, dan doen we het wel met de icons
quote:valt toch wel mee
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef golfer het volgende:
Overigens heb ik een teleurstellende mededeling van de FA's te melden:
Ze dachten dat er sprake was van slechts 1 tag voor een overall-winnaar van de awards, nu blijkt dat ze ruim 30 tags moeten zetten, voelen ze daar niet veel voor.Ik kan hun beweegreden wel begrijpen: zowat iedere poster in VBL zou dan een aparte tag krijgen en dat vinden ze wat overdreven.
jij hebt er al 3 gewonnen, ik 2 en er zijn er meerdere die er meer dan 1 gewonnen hebben
quote:Wat houdt die tag precies in, als ik vragen mag
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef golfer het volgende:Ik kan hun beweegreden wel begrijpen: zowat iedere poster in VBL zou dan een aparte tag krijgen en dat vinden ze wat overdreven.
quote:Geplaatst door Zapper (winnaar 'Voor RoodWit Gezongen Award') op zondag 13 juli 2003 20:07
Op zondag 13 juli 2003 20:07 schreef Zapper het volgende:Wat houdt die tag precies in, als ik vragen mag
quote:Thanx!
Op zondag 13 juli 2003 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Precies, het zal wel moeten zo.
Ik kan er ook mee leven, en had om eerlijk te zijn zelf waarschijnlijk ook tegen gestemd, als het om een subforum ging waar ik zelf niet actief wasNouja, dan doen we het wel met de icons
quote:in de actieve topiclist??
Op zondag 13 juli 2003 20:18 schreef Yeahinho het volgende:Geplaatst door Zapper (winnaar 'Voor RoodWit Gezongen Award') op zondag 13 juli 2003 20:07
quote:Of een Rookie award, dan had jij ook nog iets gewonnen!
Op zondag 13 juli 2003 21:03 schreef pekel het volgende:
Misschien volgend jaar een Rene Ponk Award? Voor de meest kansloze user?
quote:Neenee, kijk eens boven deze (en alle andere) post(s)
Op zondag 13 juli 2003 21:06 schreef Zapper het volgende:in de actieve topiclist??
quote:Hij wilde juist voor de Meest Kansloze User-Award gaan
Op zondag 13 juli 2003 21:06 schreef Zapper het volgende:Of een Rookie award, dan had jij ook nog iets gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |