Blijf op de kleintjes letten
quote:mocht je het hebben aangegeven, dan heb je mail van mij gehad op je adres in je profiel. Anders niet
Op donderdag 10 juli 2003 19:30 schreef olavski het volgende:
Mooie boel, kan nog steeds niet wisselen
Bespaar je de moeite dan maar, anders blijf je bezig, thanks anyway.
quote:dan had ik Golfer ook moeten bugfixen, dat is tegen mijn principe
Op donderdag 10 juli 2003 19:37 schreef olavski het volgende:
Aha, dacht dat iedereen gebugfixedzou worden.
Bespaar je de moeite maar, thanks anyway.
quote:Neuh!
Op donderdag 10 juli 2003 19:43 schreef MArten het volgende:
sweek, waarom heb je je team verborgen? Mogen we je succesformule niet zien
quote:ik denk dat je teveel op de sprinters heb ingezet en dat je terug gaat zakken naar plaats 60/70
Op donderdag 10 juli 2003 21:31 schreef danerit het volgende:
het gaat wel lekker voorlopig, sinds het begin ben ik alleen maar gestegen, sta nu op de 24e plaats had vandaag 185 punten. Hoop alleen dat ik het in de bergen nog kan volhouden om binnen de eerste 25 te blijven maar dat zie ik dan wel.
[Dit bericht is gewijzigd door danerit op 10-07-2003 21:36]
190 punten vandaag.
ik hoop zelf toch minimaal binnen de top 100 de kunnen eindigen
quote:Nou ik hoop binnen de 250 sta nu 300ste :S maar in de bergen ga ik denk ik wel wat inlopen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:24 schreef AirRaid het volgende:
hebben jullie een bepaald doel voor ogen met de tpourmanager?ik hoop zelf toch minimaal binnen de top 100 de kunnen eindigen
niet slecht
quote:ik sta 36e maaruh..
Op vrijdag 11 juli 2003 00:44 schreef Kozzmic het volgende:
Yep, top 10, voor minder doe ik het ook niet!!...sta nu 28e...
quote:in de bergen komen natuurlijk ook nog verrassingen. En dat kan minstens zoveel punten opleveren als Mc Gee van de week.
Op vrijdag 11 juli 2003 02:36 schreef Daniel.San het volgende:ik sta 36e maaruh..
ik oog toch ook wel op een top 10 klassering, ik vrees dat ik mijn nummer 1 plaats heb verspeeld door geen mgee op te stellen.
maar ja we zullen zien...
Wie je wanneer wisselt zal erg belangrijk worden volgens mij.
quote:Ik wordt 1e
hebben jullie een bepaald doel voor ogen met de tpourmanager?
ik heb mn team ultra snel moeten samen stellen voordat de tour begon , daar heb ik nu wel wat spijt van... gelukkig een aantal zeer goede klimmers
10e plaatsje op ut moment, met kans op meer...
Maar helaas denk ik niet meer veel kans te maken op hoger dan de top 10 gezien ik boterotje niet heb...
quote:Was eerst top50, maar nu ik de hele tijd 1e heb gestaan toch wel de top5. Ik ben benieuwd hoe de komende weken gaan, er zullen nog wat massasprints zijn en wat bergetappes, het kan imo nog alle kanten op.
hebben jullie een bepaald doel voor ogen met de tpourmanager?
quote:als ik maar geen laatste word dan vind ik het al geslaagd
hebben jullie een bepaald doel voor ogen met de tpourmanager?ik hoop zelf toch minimaal binnen de top 100 de kunnen eindigen
quote:Ze zijn in het Duits verder gegaan: Der Tur der Franzosen#8 Hup Zabel..
Op vrijdag 11 juli 2003 11:53 schreef Mosselmaster het volgende:
Ben ik nou scheel of hebben ze alle tour de france topics gesloten?
Er waren wel een aantal tour de france deel 8 topics, maar daar zit een slotje op!?!?!
Vraag me niet waarom, ik zit ook al steeds te zoeken naar het meest recente deel.
quote:Tja, sommige personen komen overal mee weg als ze een topic openen
Op vrijdag 11 juli 2003 11:54 schreef Kozzmic het volgende:Vraag me niet waarom, ik zit ook al steeds te zoeken naar het meest recente deel.
quote:Het lijkt erop dat ze het gaan redden, laat hem dus de komende dagen nog maar even staan ivm met gele trui punten
Op vrijdag 11 juli 2003 14:31 schreef PLAE@ het volgende:
yes O'grady .............als ie nu maar vooruit blijft. Want tot nu toe heeft ie me te weinig punten opgeleverd
Ik moet alleen nog 1 sprinter kiezen die ik moet wisselen. Kirsipuu, Petacchi, Zabel, Freire? Pfff
quote:Petacchi!!
Op vrijdag 11 juli 2003 16:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Ik moet alleen nog 1 sprinter kiezen die ik moet wisselen. Kirsipuu, Petacchi, Zabel, Freire? Pfff
quote:Maar ja, dat is toch weer een mooi voorbeeld van een renner die door 90% van de users die hoog staan bij de tourmanager in de ploeg is opgenomen. Het verschil zal hij dus niet maken.
Op vrijdag 11 juli 2003 14:31 schreef PLAE@ het volgende:
yes O'grady .............als ie nu maar vooruit blijft. Want tot nu toe heeft ie me te weinig punten opgeleverd
Maar ik gun hem het geel wel...
code:1 088 PETACCHI Alessandro ITA FAS in 5h 08' 35"
2 093 COOKE Baden AUS FDJ at 00' 00"
3 136 GUIDI Fabrizio ITA TBI at 00' 00"
4 125 HUSHOVD Thor NOR C.A at 00' 00"
5 168 VAINSTEINS Romans LAT CAL at 00' 00"
6 186 NAZON Damien FRA BLB at 00' 00"
7 124 HINAULT Sébastien FRA C.A at 00' 00"
8 056 GLOMSER Gerrit AUT SAE at 00' 00"
9 217 KRIVTSOV Yuriy UKR DEL at 00' 00"
10 116 PAOLINI Luca ITA QSD at 00' 00"
11 053 COMMESSO Salvatore ITA SAE at 00' 00"
12 035 LASTRAS Pablo ESP BAN at 00' 00"
13 017 PRADERA Mikel ESP ONE at 00' 00"
14 011 BELOKI Joseba ESP ONE at 00' 00"
15 153 BOTCHAROV Alexandre RUS A2R at 00' 00"
16 167 RODRIGUEZ Fred USA CAL at 00' 00"
17 044 FREIRE Oscar ESP RAB at 00' 00"
18 028 VINOKOUROV Alexandre KAZ TEL at 00' 00"
19 131 ULLRICH Jan GER TBI at 00' 00"
20 127 O'GRADY Stuart AUS C.A at 00' 00"
quote:Goh, ik ook.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
1,2,5,14,17,19,20
En de nummers 2, 6 en 9 in het klassement.
ik denk dat
mayo
armstrong
beloki
botero
virenque
petacchi
simoni
ullrich
eindelijk eens wat laten zien (op petacchi na dan, die heeft al gepresteert)
quote:Radio 3 verwacht Simoni, ik hoop het.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:43 schreef Mr.KleZe het volgende:
welke renners gaan morgen sowieso in de top 10 eindigen ?
Hoe zit dat nu trouwens met Moreau?? Gaat hij nog presteren?
Ik denk Freire eruit. Zabel als hij niet weer opstapt natuurlijk ook. En Hauptman (jammergenoeg had ik over het hoofd gezien dat hij dit jaar Vainstains en Rodriguez in de ploeg had. Anders was het een grote verrassing geweest).
zijn er nog meer mensen die nu hun definitieve team al hebben?
code:ARMSTRONG Lance US Postal USA
BELOKI DORRONSORO Joseba O.N.C.E. - Eroski ESP
BETTINI Paolo Quick Step - Davitamon ITA
BOTERO ECHEVERRY Santiago Team Telekom COL
FREIRE GOMEZ Oscar Rabobank ESP
GONZALEZ JIMENEZ Aitor Fassa Bortolo ESP
MANCEBO PEREZ Francisco iBanesto.com ESP
MAYO DIEZ Iban Euskaltel - Euskadi ESP
MCEWEN Robbie Lotto - Domo AUS
MCGEE Bradley FDJeux.com AUS
MILLAR David Cofidis - Le Crédit par Téléphone GBR
PETACCHI Alessandro Fassa Bortolo ITA
SIMONI Gilberto Saeco - Longoni Sport ITA
ULLRICH Jan Team Bianchi GER
ZABEL Erik Team Telekom GER
[Dit bericht is gewijzigd door danerit op 11-07-2003 18:14]
quote:Ik denk dat ik nog een dagje wacht met eventuele wissels. Eerst maar eens kijken wie er goed is en niet. Hoe bijvoorbeeld Hamilton zich houdt. Of Petacchi het welletjes vindt. Het is jammer van Mayo, Gonzalez en Mancebo die ik bij mijn wissels heb, maar ik denk dat die morgen toch nog niet bij de eersten in de etappe-uitslag zullen rijden.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
De grote vraag na vandaag is voor ons managers natuurlijk niet wie er morgen goed rijden. Maar ook wie wij er vandaag uithalen en inzetten![]()
Ik denk Freire eruit. Zabel als hij niet weer opstapt natuurlijk ook. En Hauptman (jammergenoeg had ik over het hoofd gezien dat hij dit jaar Vainstains en Rodriguez in de ploeg had. Anders was het een grote verrassing geweest).
quote:Wie heb jij er uitgegooid? En heb je nu net gewisseld of had je dat al een paar etappes geleden gedaan?
Op vrijdag 11 juli 2003 18:11 schreef danerit het volgende:
Zo nu we de massasprints waarschijnlijk ff hebben gehad heb ik mijn definitieve team, ik kan niet meer wisselen. denk dat ik hiermee nog wel aardig wat puntjes kan halen. heb toch nog maar een aantal sprinters voor de laatste etappes erin gelaten, zeker de nog hongerige sprinters als bettini, freire en mc ewen.en zabel
quote:had leipheimer bij de reserves... helaas.
Wie heb jij er uitgegooid? En heb je nu net gewisseld of had je dat al een paar etappes geleden gedaan?
heb er nu uitgegooid, heras (omdat ik petacchi vergeten was na de 1e etappe, nu wel jammer maar petacchi heeft aardig wat punten voor me binnengehaald)
ook heb ik cooke, kirsipuu en o'grady eruitgehaald.
o'grady omdat ie vindt ik toch te weinig punten binnengesleept heeft, cooke omdat ie al een etappe heeft en ik niet meer verwacht dat hij nog heel veel kan doen en kirsipuu omdat hij volgens mij nog nooit parijs heeft gehaald aan het einde van de tour.
Maarja dit jaar is natuurlijk niet volgend jaar.
quote:Hmm, McGee en Millar verwacht ik eigenlijk niets meer van. Dan zou ik liever een sprinter laten staan.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:11 schreef danerit het volgende:
Zo nu we de massasprints waarschijnlijk ff hebben gehad heb ik mijn definitieve team,
quote:Er komen nog 2 tijdritten. En Millar werd vorig jaar respectievelijk 7e en 4e in die tijdritten. En won nota bene nog een rit!
Op vrijdag 11 juli 2003 18:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Hmm, McGee en Millar verwacht ik eigenlijk niets meer van. Dan zou ik liever een sprinter laten staan.
Kirsipuu is denk ik wel een veilige om eruit te gooien, die eindigde vandaag ook achter het peloton. En bij O'Grady lijken de echte sprintkwaliteiten verdwenen te zijn. Maar Cooke zou ik er niet zou snel uitgooien.
Anyway, zoals gezegd, ik wacht nog een dagje, verwacht morgen toch nog niet zoveel van mijn wissels Gonzalez, Mancebo en Mayo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-07-2003 18:38]
quote:Ja dit zijn de etappes waar flink gewonnen kan worden.......of verloren natuurlijk.
Op vrijdag 11 juli 2003 19:04 schreef Dieptriest het volgende:
Morgen zal wel weer een dagje worden de luitenants...de Vinokourov's en Moncoutie's enzo...Lastig om te kiezen wat je bij Rondemaster moet opstellen voor morgen...
Echt moeilijk!
Van alles wat wordt het denk ik voor mij.
ARMSTRONG Lance
BELOKI DORRONSORO Joseba
BODROGI Laszlo
BOOGERD Michael Rabobank
BOTERO ECHEVERRY Santiago
DUFAUX Laurent
HINCAPIE George
KNAVEN Servais
MCEWEN Robbie
ULLRICH Jan
VAINSTEINS Romans
VAN BON Leon Lotto
VINOKOUROV Alexander
VOIGT Jens
ZBERG Marcus
Wat zeggen jullie hiervan voor de rondemaster?? Wat een gok is het he. Maarja wie niet waagt wie niet wint.
Hiermee ga ik dus duidelijk uit van een groepje vooruit.
zal ik t doen of niet. Ik twijfel wel
ik hou mn team wat ik nu heb tot de finish als er geen uitvallers van dat groepje komen...
en zie dan wel het eind resultaat
quote:Ach, ik zou het er gewoon op wagen. Heb ik ook gedaan. Allemaal mannen uit 'de tweede rij' opgesteld. Ik heb Dufaux, Brochard, Garzelli, dat soort mannen. Zondag zullen de echte bergkoningen zich pas laten zien, denk ik.
Op vrijdag 11 juli 2003 19:39 schreef PLAE@ het volgende:Wat zeggen jullie hiervan voor de rondemaster?? Wat een gok is het he. Maarja wie niet waagt wie niet wint.
Bettini - Virenque
Vinokourov - Aerts
de vraag is natuurlijk ook wie men laat gaan.
Eerder Aerts en Bettini dan Vinokourov en Virenque
Ik heb nu 8 sprinters en weet echt niet wie ik er uit moet halen omdat ze nu allemaal goed gaan. Ik heb nog 5 klimmers/tijdrijders al reserver waaronder Hamilton.
marten denk je dat je verder nog kans maakt. Je hebt wel een grote voorsprong maar weinig klimmers en tijdrijders dus ik denk dat je nog wel gaat zakken...
quote:het is rickmans
Op vrijdag 11 juli 2003 17:20 schreef oYo het volgende:
Zie nou pas dit topic, ' doe ook mee maar het ging in het begin fout door bugs ofzo maar Rickermans heeft het opgelost.
Alleen heb ik alleen maar punten van gisteren. Ik hoop dat het nog even wordt doorgerekend.
quote:Ik heb echt geen idee. Als Beloki, Ullrich en Armstrong de rest op grote achterstand zetten krijg lopen jullie niet zo snel in, en het hangt ook af van het verloop na de bergen. Als er dan weer massasprints komen heb ik nog een kans om terug te komen, iig denk ik dat ik na de bergen niet meer op 1 sta.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:09 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
marten denk je dat je verder nog kans maakt. Je hebt wel een grote voorsprong maar weinig klimmers en tijdrijders dus ik denk dat je nog wel gaat zakken...
En heb daarna ook al flink moeten gokken met die valpartijen van Hamilton (nog niet gewisseld), Casper en Milesi (voor de ploegentijdrit gewisseld) en Baldato (nu net gewisseld).
Gaat er nu om spannen wat te doen, wisselen? Heb nog Mancebo en Botero als wissels....maar ik heb zo mijn twijfels over Hamilton, Petacchi en Kirsipuu ivm de bergen. Zou zonde zijn om NU 1 van die 3 te wisselen en dan te merken dat Hamilton mee kan OF dat Petacchi en/of Kirsipuu TOCH de bergen overkomen....dilemma's dilemma's....
En daarnaast ben ik eigenlijk ook niet echt tevreden over het sprinten van Freire en in mindere mate Zabel (inmiddels OOK al gevallen!).
Afijn, ik neig op het moment naar het standpunt van Kozzmic...om het 1 dagje of te wachten...wel lullig als Botero en/of Mancebo het morgen maken...ach...
Oh ja...mijn grootste gok is dat ik Der Jan niet heb opgenomen....kan me de kop kosten of precies het omgekeerde. Op het moment heb ik het gevoel de verkeerde keuze te hebben gemaakt...we shall see.
quote:die 3 heb ik dus ook genomen (David Etx. dan), maar Axel Merckx ipv Aerts en ook uiteraard Brochard erbij...
Op vrijdag 11 juli 2003 19:39 schreef PLAE@ het volgende:
Etxebarria
Vinokourov
Moncoutie
[Dit bericht is gewijzigd door Kareem.Abdul-Jabbar op 12-07-2003 17:51]
ik heb een probleem heb maar 12 renners actief en dit is natuurlijk te weinig hoe kan ik er meer actief maken?? 15 bijvoorbeeld
eruit:
Freire (hopen dat die snel afstapt
)
Hauptman (deed het vorig jaar goed in de sprints maar besefte nog niet helemaal dat hij Rodriguez en Vainstains in de ploeg had nu
).
Mc Gee (komt tekort voor de lange tijdritten, verwacht ik niet veel meer van deze tour)
De manager wordt erg spannend volgens mij. De ploegen verschillen niet al te veel van mekaar.
erin:
Simoni (en aanvallen zal je
grrrrr
)
Mancebo (zal niet al te veel opvallen maar wel solide rijden (hoop ik haha)
Heras weer in bloedvorm volgens mij
quote:Petacchi er inmiddels dus uit. Het afwachten wordt beloond!
Op vrijdag 11 juli 2003 22:11 schreef Montagui het volgende:
Afijn, ik neig op het moment naar het standpunt van Kozzmic...om het 1 dagje of te wachten...wel lullig als Botero en/of Mancebo het morgen maken...ach...
-edit- ook Kirsipuu op de eerste echte berg in problemen. Maar dat was wel een beetje te verwachten, volgens mij is hij nog nooit verder gekomen dan de eerste bergetappe in de Tour.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 12-07-2003 12:47]
quote:yep, me too....Ik dacht dat als Pettachi de Giro uit kan rijden, kan ie de tour ook uitrijden....
Op zaterdag 12 juli 2003 12:46 schreef mitt het volgende:
Pettachi had ik er nog niet uitgehaald.
Kirsipuu wel.
quote:Dat heeft 'ie dit jaar ook niet gedaan, hij kwam te laat binnen in een berg etappe
Op zaterdag 12 juli 2003 12:51 schreef Dieptriest het volgende:yep, me too....Ik dacht dat als Pettachi de Giro uit kan rijden, kan ie de tour ook uitrijden....
Ik had het dus mis...
Maar ik heb er ook op gegokt dat hij het zou proberen, dat maakt het wisselen morgen iig makkelijker
ik heb trouwens nog steeds het probleem dat ik maar 12 actieve renners heb iemand een oplossing?
quote:Je kan het hier even melden.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:19 schreef BeemStar het volgende:
ik heb trouwens nog steeds het probleem dat ik maar 12 actieve renners heb iemand een oplossing?
quote:dat heb ik ook gedaan maar heb nog geen antwoord dus dacht als iemand het hier nou weet dan is het probleem ook opgelost.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je kan het hier even melden.
had het gister vroeg in de middag trouwens gemeld maar heb nog niets gehoord
code:Moreau, Millar en Vinoukorov in de top 10.1 119 VIRENQUE Richard FRA QSD in 6h 06' 03"
2 023 ALDAG Rolf GER TEL at 02' 29"
3 183 CHAVANEL Sylvain FRA BLB at 03' 45"
4 117 ROGERS Michael AUS QSD at 04' 03"
5 161 GARZELLI Stefano ITA CAL at 04' 06"
6 121 MOREAU Christophe FRA C.A at 04' 06"
7 201 DUFAUX Laurent SUI ALS at 04' 06"
8 061 MILLAR David GBR COF at 04' 06"
9 198 TOTSCHNIG Georg AUT GST at 04' 06"
10 028 VINOKOUROV Alexandre KAZ TEL at 04' 06"
11 152 ASTARLOZA Mikel ESP A2R at 04' 06"
12 068 TRENTIN Guido ITA COF at 04' 06"
13 047 NIERMANN Grischa GER RAB at 04' 06"
14 036 MENCHOV Denis RUS BAN at 04' 06"
15 001 ARMSTRONG Lance USA USP at 04' 06"
16 118 VAN DE WOUWER Kurt BEL QSD at 04' 06"
17 114 CANADA David ESP QSD at 04' 06"
18 078 SASTRE Carlos ESP CSC at 04' 06"
19 003 BELTRAN Manuel ESP USP at 04' 06"
20 107 PASCUAL LLORENTE Javier ESP KEL at 04' 06"
code:1 119 VIRENQUE Richard FRA QSD in 29h 10' 39"
2 001 ARMSTRONG Lance USA USP at 02' 37"
3 023 ALDAG Rolf GER TEL at 02' 48"
4 009 RUBIERA José Luis ESP USP at 02' 59"
5 002 HERAS Roberto ESP USP at 03' 03"
6 011 BELOKI Joseba ESP ONE at 03' 09"
7 015 JAKSCHE Jorg GER ONE at 03' 14"
8 003 BELTRAN Manuel ESP USP at 03' 15"
9 131 ULLRICH Jan GER TBI at 03' 15"
10 013 AZEVEDO José POR ONE at 03' 37"
quote:Ik zeg niet dat ik die 3 rijders ook heb. Ik heb alleen Millar.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:32 schreef okee6 het volgende:
Feli Kozzmic
Maar die andere 2 zijn namen die natuurlijk ook veel gekozen zijn. Net als Garzelli, Virenque en een enkele keer Rogers.
En Garzelli nog bij de wissels... ![]()
Dag, klassement!
quote:Ik heb er dankzij Heras 6 meer. Dus eindelijk wat ingelopen op jou.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:38 schreef MArten het volgende:
Etappe:
8,15
Gele trui:
2,6,9
Groene trui:
1,2,3,4,538 puntjes vandaag :/
Maar ik denk niet dat er erg veel users zullen zijn met meer dan 100 punten vandaag. En al zeker niet users die al in de top 100 stonden. Misschien een enkele met een uitschieter omdat hij/zij Virenque, Garzelli en/of Vinoukourov in zijn/haar team had.
Mijn grootste winst is dat ik op Leipheimer na nog niet gewisseld heb. En dus Mayo, Mancebo en Gonzalez nog achter de hand heb die ik nu kan gaan inbrengen. In ieder geval Petacchi eruit, moet nog even gaan nadenken of ik nog een wissel doe. En wie van de 3 ik er in gooi.
Virenque levert nu wel veel extra punten op voor geel en bolletjes... 50 voor deze etappe.
72 punten heb ik deze etappe totaal.
En even los van de Tourmanager was het toch een fantastische etappe. Die Aldag, echt respect voor hem
quote:Dus niet....
Op zaterdag 12 juli 2003 01:47 schreef PLAE@ het volgende:Simoni (en aanvallen zal je
grrrrr
)
43 punten,.... grrr
mijn klimmers moeten toch voortaan beter sprinten.
ulrich 21
Mancebo 24
Mayo 26
Heras 29
Beloki 32
Basso 33
Azevedo 34
ennuh Simoni en ook een beetje Botero....
Rondemaster heb ik heeeeeeeele goeie zaken gedaan. gestegen naar de 71e plaats. Puntenklassement 64e. En in het dagklassement 459e.
Gok heeft dus goed uitgepakt.
Maarja ik ben meer met m'n fok team bezig want dat vindt ik leuker. Maar dat was dus een slechte dag
quote:Joh, 43 punten is zo gek nog niet. Ik denk dat het gros nog minder heeft. Vandaag was sowieso een etappe die maar moeilijk te voorspellen was.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:04 schreef Daniel.San het volgende:
etappe 8,15
klassement 2,5,6,9,10
sprinter 1,243 punten,.... grrr
quote:Positief bekijken, deze rijders hebben laten zien dat ze niet bij de eerste beklimming meteen er af gaan. Die zullen we in de komende bergetappes in het klassement gaan terugzien.
mijn klimmers moeten toch voortaan beter sprinten.ulrich 21
Mancebo 24
Mayo 26
Heras 29
Beloki 32
Basso 33
Azevedo 34
quote:Tsja, Simoni zie ik misschien zelfs wel afstappen. Maar die heeft vrijwel iedereen in zijn ploeg opgenomen, dus op hem maak je het verschil niet. Van Botero verwacht ik eigenlijk nog wel dat hij een paar keer mee kan doen om een etappewinst. Alhoewel ik niet weet hoeveel achterstand hij vandaag heeft opgelopen.
ennuh Simoni en ook een beetje Botero....
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Joh, 43 punten is zo gek nog niet. Ik denk dat het gros nog minder heeft. Vandaag was sowieso een etappe die maar moeilijk te voorspellen was.
[..]Positief bekijken, deze rijders hebben laten zien dat ze niet bij de eerste beklimming meteen er af gaan. Die zullen we in de komende bergetappes in het klassement gaan terugzien.
[..]Tsja, Simoni zie ik misschien zelfs wel afstappen. Van Botero verwacht ik eigenlijk nog wel dat hij een paar keer mee kan doen om een etappewinst. Alhoewel ik niet weet hoeveel achterstand hij vandaag heeft opgelopen.
ach jah ik ben heel benieuwd naar de rit van morgen.... ik hoop dat ze dan in een stuk kleinere groep aankomen, ach we zien wel
quote:Hij dacht om de gele trui te kunnen gaan. Dan ga je niet op zo'n grote achterstand eindigen.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:20 schreef okee6 het volgende:
Zou Simoni vandaag hebben kunnen faken voor morgen. Dat hij daar zijn 'mark' maakt en naar Italie vertrekt.
De verliezers (en dan met name die renners die voor deze rit nog wel hoog werden ingeschat door sommige tourmanagers):
code:60 084 GONZALEZ Aitor ESP FAS at 08' 38"
74 021 BOTERO Santiago COL TEL at 10' 21"
77 051 SIMONI Gilberto ITA SAE at 10' 21"
79 111 BETTINI Paolo ITA QSD at 10' 21"
83 112 BODROGI Laszlo HUN QSD at 14' 32"
90 049 WIELINGA Remmert NED RAB at 14' 32"
95 149 VERBRUGGHE Rik BEL LOT at 14' 32"
107 129 VOIGT Jens GER C.A at 23' 09"
135 014 GONZALEZ GALDEANO Alvaro ESP ONE at 24' 56"
165 022 AERTS Mario BEL TEL at 24' 56"
quote:Je hebt ook nog 2 tijdritten en een algemeen klassement dat steeds meer mee gaat tellen.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:21 schreef Daniel.San het volgende:[..]
![]()
je hebt gelijk, maar toch er had meer ingezeten.nu zijn er nog maar 5 berg ritten over om flink in te lopen op die sprinter teams
ach jah ik ben heel benieuwd naar de rit van morgen.... ik hoop dat ze dan in een stuk kleinere groep aankomen, ach we zien wel
quote:Ja, OK, Bodrogi wel, maar Gonzalez won vorig jaar de Vuelta. Dan kan je in de bergen ook wel wat. Maar ik heb 'm bij mijn wissels staan en laat 'm daar nog even staan. Petacchi nu in ieder geval eruit, Mancebo erin.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:27 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Aitor en Bodrogi zijn tijdrijders.
quote:Dat was Alvaro niet, maar broer Igor....
Op zaterdag 12 juli 2003 18:30 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ja, OK, Bodrogi wel, maar Gonzalez won vorig jaar de Vuelta. Dan kan je in de bergen ook wel wat. Maar ik heb 'm bij mijn wissels staan en laat 'm daar nog even staan. Petacchi nu in ieder geval eruit, Mancebo erin.
Vanmorgen Chavanel eruit gehaald voor Mancebo, wordt ie derde!
quote:Ik heb het over Aitor Gonzalez Jimenez: http://www.dewielersite.net/coureurs/gonzalez_a.htm
Op zaterdag 12 juli 2003 18:45 schreef Dieptriest het volgende:[..]
Dat was Alvaro niet, maar broer Igor....
quote:Aii, heb idd niet goed gelezen...
Op zaterdag 12 juli 2003 18:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb het over Aitor Gonzalez Jimenez: http://www.dewielersite.net/coureurs/gonzalez_a.htm
mn pa vroeg of ik zin had om komend jaar met de camper de tour helemaal te gaan volgen, echt strak nu al zin in !!!, lekker camper boven de berg stallen stoeltjes eruit reclamecaravan voorbij laten komen, renners voorbij en dan weer verkassen, wuuhaaaaa echt zin in.
quote:Dat doen we zo: Aitor Gonzalez
Op zondag 13 juli 2003 11:54 schreef mitt het volgende:
Aitor Gonzalez ook afgestapt
Ik had 'm nog bij mijn wissels staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Kareem.Abdul-Jabbar op 13-07-2003 12:37]
quote:Dario David Cioni, Marzio Bruseghin en Ivan Basso, de overlevers
Op zondag 13 juli 2003 12:31 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
6 man uit de Fassa bortolo ploeg naar huis dat is wel veel.
quote:ik dacht ook altijd dat die 2 elkaar wel mogen, maar ik hoor de laatste tijd dat rabo en us postal beetje ruzie hebben........iemand uitleg?
Op zondag 13 juli 2003 15:51 schreef danerit het volgende:
Wie zien jullie winnen straks? Ik weet niet waarom maar ik heb het idee dat als Boogerd het zou proberen, Armstrong hem wel zou laten gaan, is dit stom gedacht van me?
quote:Dat heeft Boogerd al de Gold Race gekost
Op zondag 13 juli 2003 15:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd dat die 2 elkaar wel mogen, maar ik hoor de laatste tijd dat rabo en us postal beetje ruzie hebben........iemand uitleg?
die Hamilton kan na zijn wieler carriere wel acteur worden of hij is een super bikkel
Azevedo viel me wel tegen vandaag. Had ik meer van verwacht.
redelijk lijkt me. Jammer alleen dat Basso nog als wissel staat. Het was of Mayo erin of Basso. Toch de goeie keus gemaakt gisteren ![]()
maarja nu eens kijken wie er toch uit moet voor Basso
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
redelijk lijkt me. Jammer alleen dat Basso nog als wissel staat. Het was of Mayo erin of Basso. Toch de goeie keus gemaakt gisteren
maarja nu eens kijken wie er toch uit moet voor Basso
Ik wil nu die rontger foto's wel eens zien van die breuk. Sterker nog ik ga ze opeisen bij de ploegleiding van CSC. En mocht op die foto's blijken dat er helemaal geen breuk is en dat ze de boel besodermieteren dan vind ik dat alle wissels van Hamilton weer ongedaan moeten worden gemaakt in de Tourmanager.
quote:ik
Op zondag 13 juli 2003 19:07 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Nog 7 punten erbij 179 dus.Wie hebben Hamilton er allemaal al uitgegooid?
heb nu ":
Beloki
Armstrong
Ullrich
Garzelli
Sastre
Bettini
Mayo
Vinkourov
Heras
( nog steeds het zelfde als vandaag ) wie moet ik er uit gooien en wie ervoor in de plaats ??
quote:Ik had Virenque er ook te laat ingedaan, was hem helemaal vergeten in te doen gisteren.
Op zondag 13 juli 2003 19:44 schreef AirRaid het volgende:[..]
ik
quote:tis gewoon geluk hebben maar ja ik heb Caucchioli weer die zullen andere niet hebben denkik zo eerlijk gezged.
Op zondag 13 juli 2003 19:51 schreef sniper20 het volgende:
Hamilton was vandaag nummer 7 in de ettape-uitslag goed voor 16 punten en staat zesde in het algemeen klassement goed voor 5 punten.
Dus iedereen die hem te snel eruit heeft gegooit loopt vandaag 21 punten mis. Gelukkig heb ik hem nog wel in de ploeg.
quote:
Hamilton was vandaag nummer 7 in de etappe-uitslag goed voor 16 punten en staat zesde in het algemeen klassement goed voor 5 punten.
Dus iedereen die hem te snel eruit heeft gegooit loopt vandaag 21 punten mis. Gelukkig heb ik hem nog wel in de ploeg.
Alleen Mayo heb ik niet, maar die had ik vorig jaar wel en toen presteerde ie niks.
.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:03 schreef Remzz het volgende:[..]
Teletekst!! Die zei dat het zeker was dat ie niet meer verder kon.
Vandaag wel goed dagje 171 punten.
Als je had opgelet wist je dat hij met zo'n zelfde breuk de giro heeft uitgereden.
'breuk' zullen we maar zeggen want voor die film moet er natuurlijk nogal wat spectaculairs gebeuren.
quote:Dat was toch maar 2 dagen? Lijkt me idd sterk dat ie gebroken is dan demareer je niet hoe hij dat vandaag deed.
Op zondag 13 juli 2003 20:07 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Als je had opgelet wist je dat hij met zo'n zelfde breuk de giro heeft uitgereden.
'breuk' zullen we maar zeggen want voor die film moet er natuurlijk nogal wat spectaculairs gebeuren.
quote:Men houdt het officieel inmiddels op twee barsten
Op zondag 13 juli 2003 20:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
quote:Ik ook
Op zondag 13 juli 2003 19:07 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Wie hebben Hamilton er allemaal al uitgegooid?
quote:
Hamilton was vandaag nummer 7 in de etappe-uitslag goed voor 16 punten en staat zesde in het algemeen klassement goed voor 5 punten.
Zoals ik dus na de eerste dag had gedaan naar aanleiding van de (valse) berichtgeving toen.
Paar dagen vergeten te wisselen en hopeloos op achterstand, zelfs Virenque op de bank toen ie won
En zal MAYO volgend jaar voor de Rabobank formatie rijden?
Die gast laat geweldige dingen zien onder omstandigheden waarin velen opgegeven zouden hebben. Ik heb hem ook gewisseld, maar big fucking deal, die dingen gebeuren nou eenmaal.
quote:Uiteraard en heb Hamilton nog voor genoeg andere spellen dus Go Go Tyler.
Op zondag 13 juli 2003 22:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waarom zeurt iedereen over HamiltonDie gast laat geweldige dingen zien onder omstandigheden waarin velen opgegeven zouden hebben. Ik heb hem ook gewisseld, maar big fucking deal, die dingen gebeuren nou eenmaal.
ARMSTRONG Lance US Postal USA
COOKE Baden FDJeux.com AUS
HERAS HERNANDEZ Roberto US Postal ESP
HUSHOVD Thor Crédit Agricole NOR
NAZON Damien Brioches La Boulangčre FRA
O'GRADY Stuart Crédit Agricole AUS
ROGERS Michael Quick Step - Davitamon AUS
ZABEL Erik Team Telekom GER
Wie zouden jullie eruit halen?
quote:Hushovd of Nazon
Op zondag 13 juli 2003 22:44 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Ik heb Hamilton nog als wissel staan maar ik weet niet wie ik eruit moet halen.ARMSTRONG Lance US Postal USA
COOKE Baden FDJeux.com AUS
HERAS HERNANDEZ Roberto US Postal ESP
HUSHOVD Thor Crédit Agricole NOR
NAZON Damien Brioches La Boulangčre FRA
O'GRADY Stuart Crédit Agricole AUS
ROGERS Michael Quick Step - Davitamon AUS
ZABEL Erik Team Telekom GERWie zouden jullie eruit halen?
Heras heb ik er gisteren ingezet had ik beter Hamilton kunnen doen maar ja...
quote:Heras en Hamilton erin voor Hushovd en Nazon von dik geen slecht idee.
Op zondag 13 juli 2003 22:51 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Rogers zou jij er dus ook niet uit halen?Heras heb ik er gisteren ingezet had ik beter Hamilton kunnen doen maar ja...
Maar ik zou Rogers er idd inlaten heb ik ook denk dat hij wel scoort in de tijdritten.
Heeft iemand van jullie Pietro Caucchioli??? of ben ik 1 van de weinige
quote:Ik zat te twijfelen tussen hem en Aitor Gonzales, ik besloot in al mijn wijsheid op zekere punten van Aitor te gokken
Op zondag 13 juli 2003 22:54 schreef Bartoli het volgende:Heeft iemand van jullie Pietro Caucchioli??? of ben ik 1 van de weinige
quote:Ik had ze alle 2 maar goed heb Pietro eringezet gisteren en Aitor en vandaag uitgeknikkerd heb geen wissels meer over.
Op zondag 13 juli 2003 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik zat te twijfelen tussen hem en Aitor Gonzales, ik besloot in al mijn wijsheid op zekere punten van Aitor te gokken
Had hem nog niet zo snel verwacht.
Worden dat nou aanvallers, klassementsrenners of sprinters die goed de bergen overkomen
+ nog een hele reutemeteut fransen omdat het quatorze julliet is natuurlijk.
pffff moeilijk voor rondemaster.
quote:Ik denk een groepje met veel voorsprong. Als het van Lance mag.
Op maandag 14 juli 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ja van die etappe van morgen snap ik niks.Worden dat nou aanvallers, klassementsrenners of sprinters die goed de bergen overkomen
+ nog een hele reutemeteut fransen omdat het quatorze julliet is natuurlijk.
pffff moeilijk voor rondemaster.
Ik ben bang dat Simoni misschien in de Pyreneeen gaat laten zien. Maar dat weegt toch niet op tegen Basso die punten oplevert voor z'n goeie klasseringen in bergritten (als t goed blijft tenminste
). + de punten voor het klassement van hem.
Ik hoop dat ik een wijs besluit heb genomen
Beloki.
quote:Ach, Beloki zal iedereen wel in zijn team hebben zitten. En met het uitvallen van o.a. Leipheimer en Petacchi zullen er ook wel meer zijn die reeds alle wissels hadden verbruikt (ik had er nog eentje over, Damien Nazon mag erin voor Beloki).
Op maandag 14 juli 2003 17:03 schreef golfer het volgende:
En weer moet ik een renner uit mijn lijst schrappen en intussen ben ik door alle wissel heen.Beloki.
code:De top 10:1 028 VINOKOUROV Alexandre KAZ TEL in 5h 02' 00"
2 111 BETTINI Paolo ITA QSD at 00' 36"
3 171 MAYO Iban ESP EUS at 00' 36"
4 001 ARMSTRONG Lance USA USP at 00' 36"
5 131 ULLRICH Jan GER TBI at 00' 36"
6 081 BASSO Ivan ITA FAS at 00' 36"
7 198 TOTSCHNIG Georg AUT GST at 00' 36"
8 031 MANCEBO Francisco ESP BAN at 00' 36"
9 179 ZUBELDIA Haimar ESP EUS at 00' 36"
10 071 HAMILTON Tyler USA CSC at 00' 36"
11 175 LAISEKA Roberto ESP EUS at 00' 36"
12 181 ROUS Didier FRA BLB at 00' 52"
13 036 MENCHOV Denis RUS BAN at 00' 52"
14 121 MOREAU Christophe FRA C.A at 01' 06"
15 002 HERAS Roberto ESP USP at 01' 06"
16 138 PLAZA David ESP TBI at 01' 06"
17 078 SASTRE Carlos ESP CSC at 01' 06"
18 106 PARRA Ivan COL KEL at 01' 06"
19 116 PAOLINI Luca ITA QSD at 01' 47"
20 065 LELLI Massimiliano ITA COF at 01' 47"
code:Vinokourov-fans scoren belangrijke punten vandaag!1 001 ARMSTRONG Lance USA USP in 40h 15' 26"
2 028 VINOKOUROV Alexandre KAZ TEL at 00' 21"
3 171 MAYO Iban ESP EUS at 01' 02"
4 031 MANCEBO Francisco ESP BAN at 01' 37"
5 071 HAMILTON Tyler USA CSC at 01' 52"
6 131 ULLRICH Jan GER TBI at 02' 10"
7 081 BASSO Ivan ITA FAS at 02' 25"
8 002 HERAS Roberto ESP USP at 02' 28"
9 179 ZUBELDIA Haimar ESP EUS at 03' 25"
10 036 MENCHOV Denis RUS BAN at 03' 45"
quote:Omdat het een pure gok was om deze 2 renners in je team op te nemen.
Op maandag 14 juli 2003 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
waarom heb ik Vinokourov en Zubeldia toch niet
Van Vinokourov was misschien wel enige aanvalsdrift te verwachten, maar niet dat hij zo gemakkelijk zou kunnen meedraaien in de bergetappes en het algemeen klassement.
quote:ik ook niet had ik dat nou maar wel gedaan, ik heb nog getwijfeld om hem of botero mee te nemen helaas verkeerd gekozen
Op maandag 14 juli 2003 17:17 schreef PLAE@ het volgende:
Nee idd. Hij rijdt wel goed in de ronde van Zwitserland enzo maar ik had hem toch niet zo verwacht in het hooggebergte.
Wel jammer van Beloki. Valt hij eens aan valt ie gelijk uit.
quote:Omdat er een tax van twee renners per ploeg was. Bij Telekom zag ik een allround sprinter en twee op het oog concurrerende mannen Botero en Vinokourov. Dat Botero niet veel bijzonders reed, wilde niet automatisch zeggen dat je hem voor Vinokourov nam. Bij mij niet.
Op maandag 14 juli 2003 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
waarom heb ik Vinokourov en Zubeldia toch niet
[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 14-07-2003 17:22]
Vinokourov/Botero = Telekom.. 1 van de 2, of geen 1, want beiden niet super.. De meesten kiezen dan nog voor Botero gezien zijn eerdere prestaties in de Tour
Mayo/Zubeldia/Laiseka = Euskaltel.. Van deze 3 Mayo natuurlijk numero uno, ontzettend in vorm.. Zubeldia heeft managers al vaker teleurgesteld (mij wel iig) en Laiseka is ook een eendagsvlieg..
quote:Shit ja dat was het
Op maandag 14 juli 2003 17:20 schreef okee6 het volgende:[..]
Omdat er een tax van twee renners per ploeg was. Bij Telekom zag ik een allround sprinter en twee op het oog concurrerende mannen Botero en Vinokourov. Dat Borero niet veel bijzonders reed, wilde niet automatisch zeggen dat je hem voor Vinokourov nam. Bij mij niet.
Beloki is een ander verhaal, ik had hem man-tegen-man in de Pyreneen willen zien. De US Postals waren er dit keer ook weer niet bij. Het had verdomd mooi geweest. Nu is het vermoedelijk twee van de drie dagen Armstrong achter een dagwinnaar.
Ik wilde hem nemen. Maar toen was er die tax van 2 man per ploeg. En tja dan kies je (nouja ik) toch eerder voor Botero en Zabel.
Ik weet niet wie ik er toen voor in de plaats heb genomen trouwens.
Hoewel...heb vanmorgen Bettini gewisseld
quote:Hiero idem dito.
Op maandag 14 juli 2003 17:22 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Shit ja dat was het
Ik wilde hem nemen. Maar toen was er die tax van 2 man per ploeg. En tja dan kies je (nouja ik) toch eerder voor Botero en Zabel.
Maar ja, gelukkig heb ik wel Mayo en Mancebo en heb ik Hamilton erin gehouden met zijn "sleutelbeenbreuk".
Erg jammer voor de tour. ![]()
Ik hoop nog steeds dat Botero eens gaat rijden want die Vinokourov kost me veel te veel punten.
quote:Ik heb na lang twijfelen tussen Botero en Simoni Botero gisteren vervangen door Mayo. Dus wat mij betreft mag hij zo blijven rijden als hij tot nu toe doet.
Op maandag 14 juli 2003 17:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Botero eens gaat rijden want die Vinokourov kost me veel te veel punten.
Beloki eruit en de tegenvallende Noe erin ![]()
Ik heb geloof ik vandaag tog nog 145 punten bij elkaar gekregen, maar Vinokourov kost mij, net als vele anderen waarschijnlijk erg veel punten.
quote:Ik heb het precies andersom gedaan
Op maandag 14 juli 2003 17:43 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb na lang twijfelen tussen Botero en Simoni Botero gisteren vervangen door Mayo. Dus wat mij betreft mag hij zo blijven rijden als hij tot nu toe doet.
Alleen dan Basso erin. Want Mayo zat er al in ![]()
Nu nog hopen dat Basso het beter gaat doen dan Vinokourov in de Pyreneeen.
quote:Houd jij je nou maar bezig met POL.
Op maandag 14 juli 2003 17:16 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Omdat het een pure gok was om deze 2 renners in je team op te nemen.
quote:Hij heeft een superseizoen, daarom heb ik hem verkozen boven Botero. Ook ging hij in voorgande tour-edities ook wel eens met ontsnappingen mee.
Van Vinokourov was misschien wel enige aanvalsdrift te verwachten, maar niet dat hij zo gemakkelijk zou kunnen meedraaien in de bergetappes en het algemeen klassement.
btw: gister een derde plaats.
quote:Van mij ook want ik heb Botero er ook uitgehaald.
Op maandag 14 juli 2003 17:43 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb na lang twijfelen tussen Botero en Simoni Botero gisteren vervangen door Mayo. Dus wat mij betreft mag hij zo blijven rijden als hij tot nu toe doet.
Ik heb nog steeds 15 renners in koers en nog eventueel 1 reserve (Mercado). Eigenlijk 2 want ook Simoni nog.
Ik werd echt weer helemaal gek van m vandaag
quote:Als jij je nu even aanmeldt voor de POL/OOG-subleague van du_ke zul je zien dat ik van 'alle' POL-users (ook) het meest verstand van wielrennen heb!
Op maandag 14 juli 2003 17:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Houd jij je nou maar bezig met POL.
quote:Hij werd vandaag 25e, en eindigde in de groep met Boogerd en Virenque. Hij lijkt dus op de weg terug, in tegenstelling tot Simoni die 162e werd.
Op maandag 14 juli 2003 17:55 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:[..]
Van mij ook want ik heb Botero er ook uitgehaald.
Maar ja, op zich ben ik wel tevreden met mijn team. Na het wisselen van Beloki geen vervangers meer, maar ik heb 7 sprinters, 6 klassementsrijders, 1 erkend tijdritspecialist die ook nog wel eens van voren rijdt in een etappe (Millar) en Simoni.
Basso en Vinokourov zijn de belangrijkste renners die ik mis. Maar ik sta na vandaag 21e, en mijn vizier is nog altijd gericht op de top 10!
grote favorieten voor de manager: Magerusz en lionking
Die 2 zijn het beste bezig volgens mij.
quote:Ik ben ook tevreden over mijn team. We hebben maar 2 verschilende zie ik.
Op maandag 14 juli 2003 19:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hij werd vandaag 25e, en eindigde in de groep met Boogerd en Virenque. Hij lijkt dus op de weg terug, in tegenstelling tot Simoni die 162e werd.
Maar ja, op zich ben ik wel tevreden met mijn team. Na het wisselen van Beloki geen vervangers meer, maar ik heb 7 sprinters, 6 klassementsrijders, 1 erkend tijdritspecialist die ook nog wel eens van voren rijdt in een etappe (Millar) en Simoni.
Basso en Vinokourov zijn de belangrijkste renners die ik mis. Maar ik sta na vandaag 21e, en mijn vizier is nog altijd gericht op de top 10!
VAINSTEINS Romans - HUSHOVD Thor
SIMONI Gilberto - ROGERS Michael
Ik sta 21 punten achter je en heb nog Mercado en Simoni als reserve.
quote:Waarom mogen we jouw team niet zien Plae?
Op maandag 14 juli 2003 19:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben vandaag teruggekeerd in de top 10 en op m'n weg terughoop ik dan tenminte
grote favorieten voor de manager: Magerusz en lionking
Die 2 zijn het beste bezig volgens mij.
Ik denk niet dan Lionking een kans heeft. Die heeft 4 goeie renners al gewisseld (Hamilton, Mcgee, vainsteins en Freire) en heeft Beloki, Aitor en Kirsipuu er nog instaan (kan Wielinga er nog in zetten). Hij heeft wel Vinokoerov.
quote:dan blijft het spannend
Op maandag 14 juli 2003 19:52 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:[..]
Waarom mogen we jouw team niet zien Plae?
quote:Dat zou ik wel willen, alleen krijg ik telkens errors...
Op maandag 14 juli 2003 18:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als jij je nu even aanmeldt voor de POL/OOG-subleague van du_ke zul je zien dat ik van 'alle' POL-users (ook) het meest verstand van wielrennen heb!
Ik moet vandaag helaas verder met 14 man ![]()
Je ziet Beloki vallen en denkt meteen ziet er niet goed uit, anders was ie wel meteen opgestaan. Jammer, want gisteren bracht ie Armstrong toch wat aan het wankelen.
Ik ga voor Rondemaster maar weer gokken op een ontsnapping. Had ik vandaag ook gedaan............alleen een beetje misgegokt ![]()
Nouja we gaan dus volledig voor de ontsnapping met deze renners:
Botero (
)
Knaven
Brochard
Millar
Glomser
Etxebarria
Bettini
Chavanel
Hushovd
------
eventueel wordt er nog wat gewisseld met:
Bodrogi
Rous
Rogers
zouden jullie er nog wat aan veranderen? (ik zit zelf wel te denken aan Rogers en Bodrogi maar dan zou je 4 man krijgen van quickstep)
--------------------------------------------------------------------
Ik had ook vandaag gegokt op een ontsnapping met:
Virenque
Millar
Glomser
Etxebarria
Die eerste 4 zaten mooie samen toch in een ontsnapping ![]()
Chavanel (probeerde naar diezelfde ontsnapping toe te gaan dat had vet geweest
)
Vinokourov (wint dus uiteindelijk)
En deze laatste 3 vielen tegen ![]()
Rous
Rogers
Garzelli
Nou deze tegenvallende dag wat betreft rondemaster liet mij dus zakken van plaats 104 naar 969 ![]()
Nouja eigen fout.
Maar iemand nog tips voor me voor vandaag ?
quote:Nog niets gehoord, ik zal er nog even achteraan gaan.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:47 schreef PLAE@ het volgende:
[offtopic] hey Rickmans heb je ze nog gemaild? en nog iets gehoord?[/offtopic
PLAE@ jij bent een echte kenner ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LionKing op 15-07-2003 11:33]
Ben benieuwd
Maar Simoni die gaat na vandaag misschien afstappen.
Garzelli verschijnt trouwens niet aan de start
quote:
De kopgroep bestaat uit negen renners:
Vicent Garcia Acosta (Spa/BAN)
Bram de Groot (RAB)
Fabio Sacchi (Ita/SAE)
Philippe Gaumont (Fra/COF)
Jakob Piil (Den/CSC)
José Enrique Gutierréz (Spa/KEL)
Serge Baguet (Bel/LOT)
Damien Nazon (Fra/BLB)
René Haselbacher (Oos/GST)
Net gisteren mijn team in gewisseld voor de uitgevallen Beloki.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:20 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Damien
Ja dan doe je vast goeie zaken vandaag ![]()
Maar gelukkig pakken de mannen met al die sprinters zoals mArten vandaag niet weer teveel punten terug
quote:mja daar ben ik het wel mee eens.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:27 schreef LionKing het volgende:
Wat mij betreft mag deze kopgroep heel veel voorsprong pakken. Dan pakt niemand punten en kan ik eventueel dit weekend weer scoren
Moet ik alleen wel meer dan jou gaan halen wil ik je nog bijhalen
Armstrong
Cooke
Heras
Mancebo
Mayo
Mc Ewen
Millar
Ullrich
Zabel
+Beloki maar die is uit koers natuurlijk
jij nog:
Hushovd
Rogers
Vinokourov
+ 3 man die uit koers zijn
ik nog:
Bodrogi
Botero
Hamilton
Basso
O'Grady
eigenlijk moet ik t verschil dus met je kunnen maken
met een wat mindere tijdrit van rogers en een goeie van Bodrogi
quote:jep heb ik ook bij rondemaster.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:38 schreef Mosselmaster het volgende:
Als het zo blijft ga ik vandaag niet veel punten verzamelen. Had bij rondemaster wel wat 'rittenkapers' geselecteerd, maar die zitten niet bij de 1e negen.
allemaal rittenkapers maar er zit er geen 1 bij.
quote:Het geluk is met ... nou niet bepaald. Ik had Nazon al voor de bergen ingezet voor Hamilton en toen Damien last van zijn knie kreeg en zijn broertje alles won hem ook maar weggedaan
Op dinsdag 15 juli 2003 13:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]Damien
jij nog:
Hushovd
Rogers
Vinokourov
+ 3 man die uit koers zijn
ik nog:
Bodrogi
Botero
Hamilton
Basso
O'Grady
eigenlijk moet ik t verschil dus met je kunnen maken met een wat mindere tijdrit van rogers en een goeie van Bodrogi
===================================================
De komende dagen zal er meer duidelijkheid komen. Met Vinokourov heb ik natuurlijk wel een mooie puntenpakker
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:43 schreef LionKing het volgende:
PLAE@ schreef:Wij hebben trouwens beiden:
Armstrong
Cooke
Heras
Mancebo
Mayo
Mc Ewen
Millar
Ullrich
Zabel
+Beloki maar die is uit koers natuurlijkjij nog:
Hushovd
Rogers
Vinokourov
+ 3 man die uit koers zijnik nog:
Bodrogi
Botero
Hamilton
Basso
O'Gradyeigenlijk moet ik t verschil dus met je kunnen maken met een wat mindere tijdrit van rogers en een goeie van Bodrogi
===================================================De komende dagen zal er meer duidelijkheid komen. Met Vinokourov heb ik natuurlijk wel een mooie puntenpakker
quote:Vorig jaar was hij 3e in Parijs. In de eerste week was hij toen nauwelijks betrokken bij sprints. Aangezien er in de laatste dagen nog 3 vlakke etappes volgen zag ik in hem een mooie wissel, eventueel in de plaats van een klimmer die na de Pyreneeėn niet hoog in het klassement zou staan. Maar aangezien Beloki gisteren uitviel moest ik hem nu al als laatste mogelijke wissel inbrengen...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:33 schreef okee6 het volgende:[..]
Het geluk is met ... nou niet bepaald. Ik had Nazon al voor de bergen ingezet voor Hamilton en toen Damien last van zijn knie kreeg en zijn broertje alles won hem ook maar weggedaan
Kozzmic is vast arts
![]()
Maar er zijn er volgens mij wel meer die hem in hun team hebben!
quote:Ik heb hem niet meer
Op dinsdag 15 juli 2003 15:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij 3e in Parijs. In de eerste week was hij toen nauwelijks betrokken bij sprints. Aangezien er in de laatste dagen nog 3 vlakke etappes volgen zag ik in hem een mooie wissel, eventueel in de plaats van een klimmer die na de Pyreneeėn niet hoog in het klassement zou staan.
Had o.a. leipheimer en beloki in me team
quote:Wie niet?
Op dinsdag 15 juli 2003 16:05 schreef raptorix het volgende:
Had o.a. leipheimer en beloki in me team
quote:Ik noemde slechts gedeelte op
Op dinsdag 15 juli 2003 16:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wie niet?
quote:NOOOO!!!! Da's best balen, ik heb nog 1 wissel op de bank zitten...
Op dinsdag 15 juli 2003 14:38 schreef Mosselmaster het volgende:
Als het zo blijft ga ik vandaag niet veel punten verzamelen. Had bij rondemaster wel wat 'rittenkapers' geselecteerd, maar die zitten niet bij de 1e negen.
Wissels
GUTIERREZ CATALUNA José Enrique Kelme - Costa Blanca ESP
quote:Nou hij is toch gelost....
Op dinsdag 15 juli 2003 16:32 schreef MrTambourineMan het volgende:[..]
NOOOO!!!! Da's best balen, ik heb nog 1 wissel op de bank zitten...
Wissels
GUTIERREZ CATALUNA José Enrique Kelme - Costa Blanca ESP
zo staat bij Lionking nog Wielinga bij wissels terwijl hij in de Pyreneeen vast nog dik punten gaat pakken:P
code:4, 10, 11, 12 en 18 halen de punten binnen voor mijn team.1 077 PIIL Jakob DEN CSC in 5h 09' 33"
2 058 SACCHI Fabio ITA SAE at 00' 00"
3 043 DE GROOT Bram NED RAB at 00' 49"
4 186 NAZON Damien FRA BLB at 02' 07"
5 193 HASELBACHER Rene AUT GST at 02' 07"
6 064 GAUMONT Philippe FRA COF at 02' 07"
7 142 BAGUET Serge BEL LOT at 02' 07"
8 033 GARCIA ACOSTA Vicente ESP BAN at 02' 07"
9 102 GUTIERREZ José Enrique ESP KEL at 05' 06"
10 093 COOKE Baden AUS FDJ at 21' 23"
11 141 MC EWEN Robbie AUS LOT at 21' 23"
12 029 ZABEL Erik GER TEL at 21' 23"
13 167 RODRIGUEZ Fred USA CAL at 21' 23"
14 136 GUIDI Fabrizio ITA TBI at 21' 23"
15 056 GLOMSER Gerrit AUT SAE at 21' 23"
16 219 NAZON Jean-Patrick FRA DEL at 21' 23"
17 214 EDALEINE Christophe FRA DEL at 21' 23"
18 127 O'GRADY Stuart AUS C.A at 21' 23"
19 116 PAOLINI Luca ITA QSD at 21' 23"
20 213 DUMOULIN Samuel FRA DEL at 21' 23"
In het klassement geen wijzigingen...
code:Hier scoor ik met de nrs. 1, 3, 4, 5, 6 en 8.1 001 ARMSTRONG Lance USA USP in 45h 46' 22"
2 028 VINOKOUROV Alexandre KAZ TEL at 00' 21"
3 171 MAYO Iban ESP EUS at 01' 02"
4 031 MANCEBO Francisco ESP BAN at 01' 37"
5 071 HAMILTON Tyler USA CSC at 01' 52"
6 131 ULLRICH Jan GER TBI at 02' 10"
7 081 BASSO Ivan ITA FAS at 02' 25"
8 002 HERAS Roberto ESP USP at 02' 28"
9 179 ZUBELDIA Haimar ESP EUS at 03' 25"
10 036 MENCHOV Denis RUS BAN at 03' 45"
Ik dacht dat ie er niet was joh ![]()
edit: punten
10, 11, 12 en 18 voor de etappe
1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 voor het geel
3, voor de bollen
1, 2, 4, voor het groen
0 voor strijdlustigste
0 voor de witte
= zo'n 90 punten vandaag ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 15-07-2003 17:49]
quote:Ik ben er de hele dag... Alleen moet ik tussendoor ook nog wat echt werk verrichten!
Op dinsdag 15 juli 2003 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
oh Kozzmic was me toch voor
Ik dacht dat ie er niet was joh
quote:Dan heb ik ook nog wel kans want hij heeft vrijwel hetzelfde teams als ik. Hij heeft Vainsteins en Simoni en ik heb Hushhovd en Rogers.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:37 schreef PLAE@ het volgende:
Kozzmic heeft volgens mij ook nog wel een hele goeie kans. Hij heeft nog heel wat sprinters ! + de goeie klassementsrenners
Ik had een puntje of 111 vandaag.
quote:Oei, dan maar hopen op een ritzege van Vainsteins, anders maak jij de achterstand van 19 punten door een tijdrit van Rogers en groene trui-punten van Hushovd wel goed...
Op dinsdag 15 juli 2003 19:43 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:[..]
Dan heb ik ook nog wel kans want hij heeft vrijwel hetzelfde teams als ik. Hij heeft Vainsteins en Simoni en ik heb Hushhovd en Rogers.
Ik had een puntje of 111 vandaag.
Ik vind de verschillen in de top nog wel vrij groot. Als 15e (gestegen van 22!) lig ik zo'n 50 punten achter op de nummer 9 en 150 punten op de nummer 1. Het wordt tijd (voor mij) dat Vinokourov uit de top 10 zakt en die Hushovd op gaat geven! En dan nog een massasprint (in Parijs ofzo) waar Vainsteins en D. Nazon 1e en 2e worden...
Maar laten we eerst eens kijken wat de Pyreneeen nog voor ons in petto hebben.
De tour is nog lang ![]()
(2 aankomsten bergop ook nog he
)
Kozzmic Vainsteins kan nooit op tegen Rogers en Hushhovd. ![]()
Er zijn zo te zien vrij veel mensen die Hamilton gewisseld hebben dus dat is goed.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:16 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Kozzmic Vainsteins kan nooit op tegen Rogers en Hushhovd.
quote:Mooi dan haal ik die dan van de reserve bank.
Op dinsdag 15 juli 2003 21:37 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Maar Simoni gaat vast nog wel een etappe winnen in de Pyreneeėn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |