quote:Ook de B-kant is heftig
Op dinsdag 30 september 2003 14:07 schreef djerror het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens ik heb hem zelfs dubbel als 12 inch en op de lp blunted boy wonder..kan je leuke offbeat dingetjes mee doen als je ze tegelijk draait.
Nu heb ik enkele versies gedownload..
maar van wie is nu het orginele nummer? het techno nummer bedoel ik dan, want ik heb ook al enkele hardhouserige nr's gehad
en het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?
heb nu bijv. ook de 'orginele' van base attack...maar die is veel te hardhouse
quote:Tis ook van oorsprong een Hardhouse / style nummer.
Op dinsdag 30 september 2003 23:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nobody listen to techno..Wat een heerlijk nummer..Nu heb ik enkele versies gedownload..
maar van wie is nu het orginele nummer? het techno nummer bedoel ik dan, want ik heb ook al enkele hardhouserige nr's gehaden het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?heb nu bijv. ook de 'orginele' van base attack...maar die is veel te hardhouse
quote:uhhh, tis van oorsprong een sample van Eminem.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:38 schreef Luni het volgende:[..]
Tis ook van oorsprong een Hardhouse / style nummer.
quote:Ach mensen die net techno ontdekt hebben schreeuwen al snel dat ze een nummer geweldig vinden
Op dinsdag 30 september 2003 14:28 schreef djerror het volgende:
maar zijn de 2 bovengenoemde platen ook tijdloze platen vraag ik me af?!? de meeste platen die hier opgenoemt worden zijn al vrij oud van begin jaren 90 t/m 2000 en worden nog steeds vaak gedraaid die vallen meer onder de noemer mooiste technonummer aller tijden imo
Qua recente nummers zou ik eerder een Legowelt - Disco rout of Funk D'Void - Diablanomineren.
Mijns inziens kun je pas na 2-3 jaar redelijk beoordelen of een nummer een meer tijdloos karakter heeft of tegen de tand des tijds bestand is. En dan vallen veel DJ-tools toch door de mand en kom je al snel op melodieuzere nummers uit.
quote:Chris Liebing - Es ist Freitag Abend
Op dinsdag 30 september 2003 23:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nobody listen to techno..Wat een heerlijk nummer..Nu heb ik enkele versies gedownload..
maar van wie is nu het orginele nummer? het techno nummer bedoel ik dan, want ik heb ook al enkele hardhouserige nr's gehaden het schijnt dat ik nu een remix van deep dish heb..??
wat doet hij in de techno?heb nu bijv. ook de 'orginele' van base attack...maar die is veel te hardhouse
Volgens mij
quote:Van "Diabla" niet zozeer het origineel van het album "Dos"; dat is een nummer waar ik weinig mee kan - zeker in tegenstelling tot de toon van de rest van het album, dat wel zeer melodieus is.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:18 schreef drexciya het volgende:[..]
Ach mensen die net techno ontdekt hebben schreeuwen al snel dat ze een nummer geweldig vinden
.
Qua recente nummers zou ik eerder een Legowelt - Disco rout of Funk D'Void - Diablanomineren.
Geef mij maar de "Heavenly remix" (heel mooi) of de remix van Samuel L. Session (heel funky).
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 01-10-2003 16:46]
quote:Hoeft ook niet, wat mooi is is toch voor iedereen persoonlijk.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:47 schreef Borknagar het volgende:
Duidelijkheid gaat boven uitleg... ik kan wel een heel verhaal af gaan steken waarom IK vind dat er geen mooie techno bestaat, maar daar hebben jullie niks aan dus ik geef de conclusie van mijn verhaal alleen
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:42 schreef drexciya het volgende:[..]
Wat vind je van zijn oudere werk? Met name de 12"es op zijn eigen label, Metamorphic, vond ik destijds (92-94) erg goed.
Het Pregenesis album (en remix 12", o.a. Recloose rmx) is erg fijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar het oudere werk.
quote:Dankje
Op woensdag 1 oktober 2003 16:16 schreef aragorntje het volgende:
jeff mills !!!
umek
marco carrola (of hoe schrijf je dat)*zwijmel*
quote:zowiezo is alles van Legowelt absoluut tijdloos
Op woensdag 1 oktober 2003 10:18 schreef drexciya het volgende:[..]
Ach mensen die net techno ontdekt hebben schreeuwen al snel dat ze een nummer geweldig vinden
.
Mijns inziens kun je pas na 2-3 jaar redelijk beoordelen of een nummer een meer tijdloos karakter heeft of tegen de tand des tijds bestand is. En dan vallen veel DJ-tools toch door de mand en kom je al snel op melodieuzere nummers uit.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:03 schreef Chillmeister het volgende:
Puff Daddy - I need a girl part 2.![]()
![]()
![]()
quote:ik zat mensen in de maling te nemen die DJ tiesto of ATB nomineerden voor beste Techno liejde in de topic
Op woensdag 15 oktober 2003 20:36 schreef teknomist het volgende:[..]
![]()
quote:Okee dan!
Op woensdag 15 oktober 2003 20:43 schreef Chillmeister het volgende:[..]
ik zat mensen in de maling te nemen die DJ tiesto of ATB nomineerden voor beste Techno liejde in de topic
quote:Ik bedoelde inderdaad de remixen.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:51 schreef teknomist het volgende:[..]
Geef mij maar de "Heavenly remix" (heel mooi) of de remix van Samuel L. Session (heel funky).
quote:ach verhip, ik lette niet op
Op woensdag 1 oktober 2003 16:37 schreef Jeff_Mills het volgende:[..]
Dankje
Maar je noemt nu artiesten en geen specifieke nummers en daar draait deze topic toch om?!
jeff mills - growth
umek - uhm retoxin ? ofzo.. weet niet meer pcies hoe die heet
quote:Ferry draaide ze in z'n Right Of Way set van afgelopen zaterdag.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:40 schreef Manji het volgende:
Geen idee maar ze klinken wreed! Komen ze uit een mix? Zo ja waar kan ik 'm downen?
quote:Joh? Onverwachts.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:46 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Ferry draaide ze in z'n Right Of Way set van afgelopen zaterdag.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Jezus dat ik er zelf niet op gekomen ben.
Laurent Garnier - The man with the red face
Dat is zo een lekker nummer.
quote:Laurent Garnier is sowieso super.
Op maandag 3 november 2003 17:56 schreef Linz het volgende:
vond laurent garnier - the sound of the big baboo ook wel een geinig nummer...
quote:Vergeet Trashing niet....
Op vrijdag 26 september 2003 12:35 schreef Eisselstijn het volgende:PS Zijn er trouwens mensen die meer nummers van Cybersonik (nu Richie Hawtin) hebben? Hij heeft onder Cybersonik (1990) een EP gemaakt, maar die kan ik echt nergens vinden. Alleen Technarchy heb ik op een Plus8 verzamelaar kunnen vinden.
Mijn favo oude "Techno" platen in willekeurige volgorde
Tellurions (Ferry Corsten) - The navigator
Edge of motion - set up 707
Robert Armani - Alles van hem...
Mike Dunn - Magik feet
Westbam -My live of crime
Zero B - module
Twinfreax - remix4
Lill Louis - Black out
Joey Beltram - Energy flash
Datura -Yerba del diablo
Edge records 1 - Componed
Public energy - three `o three
(is niet allemaal techno geloof ik maar toch )
[Dit bericht is gewijzigd door Ravaso op 07-11-2003 10:49]
quote:die is idd erg goed.
Op vrijdag 7 november 2003 01:27 schreef rosstek het volgende:
Ken Ishii - Butter Bump Blaster
Die bestaat helemaal niet volgens mij
quote:zijn er genoeg mensen hier die zouden reageren? Zou wel leuk zijn.
Op donderdag 27 november 2003 16:06 schreef teknomist het volgende:
Tijd voor een techno top-100 allertijdenDie bestaat helemaal niet volgens mij
quote:Niet zo moeilijk om te doen denk ik. Desnoods voeg ik nog wat nummers toe; draai al sinds 1990 mee, dus dat kan wel
Op donderdag 27 november 2003 16:09 schreef ChAoZ het volgende:[..]
zijn er genoeg mensen hier die zouden reageren? Zou wel leuk zijn.
maar je komt er natuurlijk niet met een man of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |