All In Wonder versie van de ATi Radeon 8500 (=9100) te koop.
- TV tuner ingebouwd
- Mogelijkheid voor het opnemen van TV programmas
- Mogelijkheid voor het "uitgesteld starten" van TV programmas (beginnen met kijken terwijl hij nog op aan het nemen is)
En nog veel meer van dit soort leuke features.
Bij mij heeft hij dienst gedaan als de kern van een Home Theatre PC. Een computertje naast de TV die dient als DVD speler, videorecorder, DivX speler, Playstation (met emulator) etc.
De huidige winkelprijs van dit leuke apparaatje is zo'n 440 euro. De prestaties van het 3D deel van deze kaart ligt net onder de Radeon 9500 / Geforce 4 Ti 4200 dus is meer dan redelijk te noemen (in ieder geval beter dan van mijn game systeem....)
Daarnaast is deze kaart bedoelt om met TV te werken, dus je kunt opstarten met de televisie, in plaats van dat eerst Windows met drivers geladen moet zijn....
Zie hier voor meer details
De kaart wordt geleverd ex afstandsbediening, aangezien ik die nodig blijf houden.
Doe eens een leuk bod
[Dit bericht is gewijzigd door Croga op 10-07-2003 12:34]
Edit prijs veranderd
quote:Dus zonder afstanbediening
Op donderdag 10 juli 2003 11:52 schreef Croga het volgende:
De kaart wordt geleverd ex afstandsbediening, aangezien ik die nodig blijf houden.
quote:Jongens jongens... Kijk eens naar de OP en het topic... Het gaat hier NIET om een gemiddelde 3d video kaart, het gaat hier om de All In Wonder versie..... Als je dan nóg eens op Tweakers kijkt, zul je zien dat die ¤ 440 kost....
Op donderdag 10 juli 2003 11:57 schreef Hellracer het volgende:
¤ 50,- Aangezien de
ATi Radeon 7500 64MB ¤ 50,-
ATI Radeon 9600 PRO 128MB DDR 8x AGP TV Out DVI ¤ 189,-
ATI Radeon 9700 128MB DDR TV-out DVI ¤ 196,-
En er geen afstandsbediening bij zit.
Kijk maar op tweakers.Edit prijs veranderd
quote:En om dezelfde reden als hierboven genoemd, zal ik dit bod dus maar niet serieus nemen.....
Zelfde prijs als op 2e hands sites.. omdat er geen remote bijzit en die kaarten naar beneden kelderen (de prijs dan ).. 35Euro
Excuses voor de verwarring rond de afstandsbediening :/ OP is gewijzigd. Er zit inderdaad géén afstandsbediening bij.
[Dit bericht is gewijzigd door Croga op 10-07-2003 12:37]
quote:Dan koop je hem toch voor ¤200,- dan koop ik wel de Pro 9800 voor minder dan ¤200,-
Op donderdag 10 juli 2003 12:27 schreef DinoPK het volgende:
afstandsbediening zit er wel bij hoor, vermeldt de topicstarter netjes.
En ik dacht dat hij boven de 200 euro zat met zijn vraagprijs (beetje veel naar mijn mening, maar je betaald voornamelijk voor het tv kaart gedeelte), dus 35 euro bieden heeft weinig nut.
quote:Dan kun jij dus geen:
Op donderdag 10 juli 2003 12:36 schreef Hellracer het volgende:
Dan koop je hem toch voor ¤200,- dan koop ik wel de Pro 9800 voor minder dan ¤200,-
- TV kijken
- Teletekst kijken
- TV programmas opnemen
- Beelden van je videocamera rechtstreeks overzetten naar je PC
- Firewire aparaten aansluiten
etc.etc.
Wanneer leren jullie "klagers" nou eens:
- Te lezen wat er staat
- Te klagen wanneer je interesse hebt en anders niet.
quote:Copy/past tweakerpricewach:
Op donderdag 10 juli 2003 12:36 schreef Croga het volgende:[..]
Jongens jongens... Kijk eens naar de OP en het topic... Het gaat hier NIET om een gemiddelde 3d video kaart, het gaat hier om de All In Wonder versie..... Als je dan nóg eens op Tweakers kijkt, zul je zien dat die ¤ 440 kost....
[..]
En om dezelfde reden als hierboven genoemd, zal ik dit bod dus maar niet serieus nemen.....Excuses voor de verwarring rond de afstandsbediening :/ OP is gewijzigd. Er zit inderdaad géén afstandsbediening bij.
Die van ATI kan ik niet vinden maar deze wel
Club3D ATi Radeon 9700 Pro 128MB (All-In-Wonder) ¤ 426,-
Zelfde chipset als ATI (kopen ze daar in) 28 zoveel MB meer [pipelines zal ik door gaan??
quote:En wat wil je daar nou mee zeggen? De kaart waar het hier over gaat, noch enige vergelijkbare kaart, staat in die lijst
Op donderdag 10 juli 2003 12:42 schreef Hellracer het volgende:
Copy/past tweakerpricewach:
Eigen copy-paste:
Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 7500 64MB (Retail, Radeon 7500) ¤ 150,-
Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 8500 DV 64MB (Retail, Radeon 8500) ¤ 437,-
Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 9000 Pro 64MB (Retail, Radeon 9000 Pro) ¤ 208,-
waarbij de opmerking dat de 8500 hier veruit de snelste is...
quote:Kijk, die lijkt er tenminste op. Ofwel: ¤426 voor een vergelijkbare kaart die een stuk sneller spellen kan draaien. Dus nu mag men mij gaan vertellen wat men dan wil betalen voor een kaart met vergelijkbare functies (íets betere aansluitmogelijkheden omdat de 8500 alle in- en uitgangen op de breakout heeft, en de 9700 niet) maar minder 3D prestaties.
Die van ATI kan ik niet vinden maar deze wel
Club3D ATi Radeon 9700 Pro 128MB (All-In-Wonder) ¤ 426,-
Zelfde chipset als ATI (kopen ze daar in) 28 zoveel MB meer [pipelines zal ik door gaan??
quote:Kijk ik bedoel ik kan hem niet vinden en weet dus niet wat die nu doet.
Op donderdag 10 juli 2003 12:47 schreef Croga het volgende:
En wat wil je daar nou mee zeggen? De kaart waar het hier over gaat, noch enige vergelijkbare kaart, staat in die lijstwaarbij de opmerking dat de 8500 hier veruit de snelste is...
[..]Kijk, die lijkt er tenminste op. Ofwel: ¤426 voor een vergelijkbare kaart die een stuk sneller spellen kan draaien. Dus nu mag men mij gaan vertellen wat men dan wil betalen voor een kaart met vergelijkbare functies (íets betere aansluitmogelijkheden omdat de 8500 alle in- en uitgangen op de breakout heeft, en de 9700 niet) maar minder 3D prestaties.
Ik heb zelf een ATI RADEON VIVO 64MB DDR.
Deze doet het heel goed dus ik wil zo ie zo een snellere meer geheugen en ben dus niet van plan er veel meer dan mijn bod voor te betalen want dan gebruik ik de mijn tot hij op is. Ik kan van tv opnemen en spelen, heb een breedbeeld dus tv op mijn comp. leuk maar gebruik ik toch niet.
quote:om het gezeik over de ene kaart en de andere kaart maar te stoppen. wat had jezelf ingedacht?
We doen nog een poging....De kaart wordt geleverd ex afstandsbediening, aangezien ik die nodig blijf houden.
Doe eens een leuk bod
quote:heh
Op donderdag 10 juli 2003 12:58 schreef Geckoo het volgende:
om het gezeik over de ene kaart en de andere kaart maar te stoppen. wat had jezelf ingedacht?
en die afstands bediening kan je die los kopen enzoja voor hoeveel?
quote:Radeon 8500 is in mijn ervaring even snel als GF4 Ti4200 ongeveer
Op donderdag 10 juli 2003 15:21 schreef mtv het volgende:
is die kaart sneller dan een Gforce2Pro 64 MB????
Antwoord op je vraag: ja dus
quote:Dank u en inderdaad
Op donderdag 10 juli 2003 16:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
Radeon 8500 is in mijn ervaring even snel als GF4 Ti4200 ongeveer
Antwoord op je vraag: ja dus
quote:Voor 100 euro éénmaal.... (we gaan aftellen)
Op vrijdag 11 juli 2003 15:44 schreef mtv het volgende:
100 euro
quote:zal ik je vorige poging dan maar dicht doen
We doen nog een poging....
ik ga mijn andere kaart verkopen, en heb snel weer een andere nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |