Op Tweakers.net vindt je ze regelmatig voor 300 euro of meer 2e-hands, deze gaat weg voor 200 euro!
.
LET OP! De switch is 'verbeterd' met super-stille Papst koelers i.p.v. de luidruchtige krengen die erin zaten. Door deze fans is continue gebruik in de huiskamer of hobbykamer geen enkel probleem!
.
Het modem en de draytek zijn al zo goed als verkocht, deze mag ook nog wel weg hoor. .
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:32 schreef TheEagle het volgende:
lol, heb er laatst een gekocht 24 poort 10/100 voor maar liefst 80 Euro, is niet bedoeld om je prijs omlaag te halen hoor
quote:Jij bent ook gek...dan verkoop je m daar toch, als je er 100 euri meer voor krijgt
Op donderdag 10 juli 2003 08:08 schreef Jarno het volgende:
Op Tweakers.net vindt je ze regelmatig voor 300 euro of meer 2e-hands, deze gaat weg voor 200 euro!
quote:Dan heb je
Op donderdag 10 juli 2003 19:32 schreef TheEagle het volgende:
lol, heb er laatst een gekocht 24 poort 10/100 voor maar liefst 80 Euro, is niet bedoeld om je prijs omlaag te halen hoor
a) iets gekocht van iemand die er absoluut geen verstaand van had, of e echt met alle geweld vanaf moest
OF
b) een 24-poorts hub ipv een switch uit dezelfde serie gekocht, die erg veel aangeboden worden tegenwoordig maar veel minder presteert en niet-managable is.
Ik weet wat ik verkoop, ik weet wat 't waard is.
quote:Ik zeg niet dat men dat er voor krijgt, ik heb geen inzicht in de afhandeling van die spullen.
Op donderdag 10 juli 2003 20:09 schreef TomHoofd het volgende:[..]
Jij bent ook gek...dan verkoop je m daar toch, als je er 100 euri meer voor krijgt
Een serieus tegenbod doen kan en mag altijd, maar ga niet zitten hakketakken op de prijs of de spullen als je toch al geen interesse had, mensen. Zonde van mijn EN jouw tijd.
quote:Zo bedoelde ik het niet hoor......200 euri is een hele redelijke prijs hiervoor
Op donderdag 10 juli 2003 20:44 schreef Jarno het volgende:Een serieus tegenbod doen kan en mag altijd, maar ga niet zitten hakketakken op de prijs of de spullen als je toch al geen interesse had, mensen. Zonde van mijn EN jouw tijd.
quote:Ik misschien wel.
Op maandag 14 juli 2003 08:37 schreef Jarno het volgende:
Andere partij is niet meer geinteresseerd, iemand anders nog die een leuk bod wil doen?
Is het een full-duplex
Ik heb nergens gezegd dat het een 2e-hands switch is, en ik heb het ding maar even gehad. Daarnaast is de switch *verbeterd* door vervanging van de fans.
Tevens mag een ieder bij mij thuis de goede staat en werking van het ding controleren.
Wat is nou je fucking punt, pino?
Ik moet er even over nadenken
Ik meld me wel als ik toch nog wil bieden.
Als je hem kunt verkopen dan moet je dat rustig doen, of te wel je hoeft hem niet voor mij vast te houden
quote:Waar kom je eigenlijk vandaan.
Op maandag 14 juli 2003 09:33 schreef Jarno het volgende:
Prima, het is geen hardloper geloof ik dus dat vasthouden zal wel lukken.. Ik hoor het graag van je als je interesse hebt!
quote:Hmmm dat is niet echt in de buurt zeg maar
Op maandag 14 juli 2003 09:43 schreef Jarno het volgende:
Gorinchem, langskomen is prima!.
Nouja, ik ben de rotste niet hoor, als -ie niet bevalt kun je 'm wat mij betreft gewoon weer terugsturen, krijg je je geld ook terug. Maar lees ff op de 3com site over wat het is en wat het doet (typenummer ff invullen op www.3com.nl) zodat je een goed beeld hebt. Als dat is wat je zoekt, verzeker ik je dat je niet teleurgesteld gaat worden! .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |