Broek is hartstikke nieuw, originele kaartjes zitten er nog aan.
Broek is maat 32. Op de plaatjes is het logo blauw maar deze broek heeft gele "gulls".
Niks geen handel niks geen gestolen waar. Broek heb ik via via gekocht maar is mij te klein.
Hoef er niks aan te verdienen. Ik wil er 100 euro voor hebben en dan verzend ik hem ook nog naar je.
100% goed, niks vals. Je mag ook gaan bieden maar de eerste die 100 euro biedt kan hem kopen.
FIIIR rent voor oost front
quote:denk dat ie die fotows niet zelf gemaakt heeft
Op woensdag 9 juli 2003 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
je zegt dat het maat 32 is, maar op de foto staat size 30FIIIR rent voor oost front
quote:das waar ook stom van me
Op woensdag 9 juli 2003 21:41 schreef Dash-X het volgende:[..]
denk dat ie die fotows niet zelf gemaakt heeft
quote:zijn gewoon foto's van internet staat ook bovenin.
Op woensdag 9 juli 2003 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
je zegt dat het maat 32 is, maar op de foto staat size 30FIIIR rent voor oost front
maarre, wat kost zo'n broek nieuw in de winkel eigenlijk?
quote:tussen de 200 en vul maar in....
Op woensdag 9 juli 2003 21:45 schreef damster het volgende:
ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord.maarre, wat kost zo'n broek nieuw in de winkel eigenlijk?
deze kost hier in de winkel 229,95 euro... dwaze prijs maar ja....
en ik verkoop hem voor 100 euro....
quote:Het is zo ongeveer het duurste spijkerbroekmerk die er is. ¤ 200,- tot ¤ 300,- is normaal. Misschien vind je je ook nog voor ¤150,-, maar dnek het haast niet in een winkel.
Op woensdag 9 juli 2003 21:45 schreef damster het volgende:
ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord.maarre, wat kost zo'n broek nieuw in de winkel eigenlijk?
quote:als je r nou iets bij doet dan is ie van jou.....
Op woensdag 9 juli 2003 23:04 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
ik bied 60
Krijg volgende donderdag pas loon, en heb nu maar 20 euro (kan als voorschot worden gegeven).
quote:hahaha ik hoef je voorschot niet....
Op donderdag 10 juli 2003 10:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je wilt wachten tot volgende week, dan bied ik 80 euro.Krijg volgende donderdag pas loon, en heb nu maar 20 euro (kan als voorschot worden gegeven).
en als je hem niks vind kan je hem altijd nog op de engelse ebay verkopen.. sjezus wat ze er daar voor vragen.. maar ja daar heb ik allemaal geen zin in....
mail me op waanders010@hotmail.com als je echt intersted bent en dan hou ik hem vast tot donderdag voor je.....
quote:Beautiful, jij ook....gaat goedkomen
Op donderdag 10 juli 2003 11:44 schreef Sheepcidus het volgende:
You've got mail
dit topic kan dicht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |