mag ik u er op atenderen dat roemco``s afvalverwerkerij ook nog een schoonmaakploeg heeft rondgaan...
die kunt u huren voor 40 euro per opruimingsbeurd per zaal.. en 2 kaartjes per maand naar keuze!
zullen we het dan even hierbij houden anders wordt het een beetje te veel van het goede
quote:zo duur
Op donderdag 10 juli 2003 21:16 schreef roemco het volgende:
mijn god mijn god... wat een troep ligt er in jullie zalen... huur eens een fatsoenlijk schoonmaakploegie in...mag ik u er op atenderen dat roemco``s afvalverwerkerij ook nog een schoonmaakploeg heeft rondgaan...
die kunt u huren voor 40 euro per opruimingsbeurd per zaal.. en 2 kaartjes per maand naar keuze!
maar t hoeft niet... woden de mensen lekker ontevrede... komen ze niet meer terug.... zullen ze je bios verafschuwen... dan gaat ie in de weg staan en uiteindelijk steken ze hem in de brand...
dus huur nou maar gewoon mij in. 39,50 per zaal... lager ga ik niet...
quote:wat mij betreft ben je aangenomen.
Op donderdag 10 juli 2003 21:16 schreef roemco het volgende:
mijn god mijn god... wat een troep ligt er in jullie zalen... huur eens een fatsoenlijk schoonmaakploegie in...mag ik u er op atenderen dat roemco``s afvalverwerkerij ook nog een schoonmaakploeg heeft rondgaan...
quote:yup
Op vrijdag 11 juli 2003 11:54 schreef Chen het volgende:
En dan daarnaa doen we weer normale films en dan gaan we een horror marathon doen okay?
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 12-07-2003 23:54]
quote:die sponseren we bedoel ik
Op zondag 13 juli 2003 13:29 schreef AirRaid het volgende:
sponsor dan ook F.O.A.: Fok! Open Air 2003 effe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |