Alleen niezen ze verschrikkelijk veel, ik heb nog een 3e kat die niest (nog) niet. Ze zijn verder niet snotterig en ze hebben ook geen traanogen, de neusjes zijn ook gewoon nat. In principe zijn ze dus ook gewoon gezond. In het asiel is er ook niks gezegd over niesziekte oid, wel dat ze entingen gehad hebben. Zijn ze gewoon zo nieserig omdat ze in de rui zijn ofzo?
Ik weet niet hoe het zit met asieldieren, komen die met een soort van "garantie", dat je ze bij de asielarts dan na kan laten kijken ofzo?
Succes, hoop dat je katten snel weer beter zijn
Dus morgen gewoon de dierenarts bellen pilletje en spuitje en ze zijn binnen een tot twee weken weer op en top fit
Ik weet iig wel dat je katten meer symptonen nodig hebben dan alleen niezen, om niesziekte te hebben dan
Denk dat ik morgen idd even een afspraak maak met de dierenarts.
Er zit idd wel een "garantie" op de katten, maar die dierenarts zit hier dik anderhalf uur vandaan en ik wil die katten niet weer door alle ellende van het OV laten gaan.
Stof had ik ook aan zitten denken maar alles is schoon, behalve alle kattenharen die nu dus overal liggen inmiddels en die ik niet voor kan blijven.
Oh en Bastard: hahaha jij clown
quote:Wat een onzin om er maar meteen vanuit te gaan dat het niesziekte is.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit is de niesziekte zou morgen naar de dierenarts gaan.
Want bij vervaarlozing van deze ziekte kunnen de katten blijvend letsel overhouden.
Maar gewoon voor de zekerheid ff langsgaan....
quote:Mja...een van de katten van ons kon er ook wat van, en dat schattige gaat er snel vanaf als door het hele huis, en vooral op de bank, klodders snot rondslingeren van het genies.
Op woensdag 9 juli 2003 20:22 schreef Yamyam het volgende:
Schattig geluidje is dat altijd he, moet altijd heel hard lachen als mijn kat weer niest.
Gelukkig is hij er vanaf na een bezoekje bij de dierenarts en een antibiotica kuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |