abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11653811
Afgelopen zaterdag 2 poezen uit het asiel gehaald. Nog steeds geen spijt van hardstikke leuke beestjes

Alleen niezen ze verschrikkelijk veel, ik heb nog een 3e kat die niest (nog) niet. Ze zijn verder niet snotterig en ze hebben ook geen traanogen, de neusjes zijn ook gewoon nat. In principe zijn ze dus ook gewoon gezond. In het asiel is er ook niks gezegd over niesziekte oid, wel dat ze entingen gehad hebben. Zijn ze gewoon zo nieserig omdat ze in de rui zijn ofzo?

;)
pi_11653885
Katten in de rui

Misschien heb je hier wat aan, verders zou ik het even aan een dierenarts vragen.

Niesziekte

pi_11653908
Hebben ze misschien last van stof in je huis ofzo?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_11653922
Had onze kitten ook, nota bene een raskat bij erkende fokker. Maar goed, beste is misschien gewoon even langs de dierenarts te gaan.

Ik weet niet hoe het zit met asieldieren, komen die met een soort van "garantie", dat je ze bij de asielarts dan na kan laten kijken ofzo?

Succes, hoop dat je katten snel weer beter zijn

dinsdag 8 juli 2003 @ 22:37:52 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_11653990
Dit is de niesziekte zou morgen naar de dierenarts gaan.
Want bij vervaarlozing van deze ziekte kunnen de katten blijvend letsel overhouden.

Dus morgen gewoon de dierenarts bellen pilletje en spuitje en ze zijn binnen een tot twee weken weer op en top fit

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_11654009
Als je net katten uit het asiel hebt is het toch wel zo slim om er 1 keer mee langs je dierenarts te gaan. Die heb je al neem ik aan, omdat je al 1 kat hebt ? En idd verharen ze in deze periode veel, maar of ze daar van gaan niezen De mijne niet iig..

Ik weet iig wel dat je katten meer symptonen nodig hebben dan alleen niezen, om niesziekte te hebben dan

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:38:35 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11654013
Katten allergisch voor jou
The truth was in here.
pi_11654907
[offtopic]Katten zijn toch in de rui? Ik kan iig al een tapijtje maken van al het haar dat van 1 van de katten af komt elke borstelbeurt. Of moet ik dat verharen noemen?

Denk dat ik morgen idd even een afspraak maak met de dierenarts.

Er zit idd wel een "garantie" op de katten, maar die dierenarts zit hier dik anderhalf uur vandaan en ik wil die katten niet weer door alle ellende van het OV laten gaan.

Stof had ik ook aan zitten denken maar alles is schoon, behalve alle kattenharen die nu dus overal liggen inmiddels en die ik niet voor kan blijven.

Oh en Bastard: hahaha jij clown

;)
pi_11655347
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit is de niesziekte zou morgen naar de dierenarts gaan.
Want bij vervaarlozing van deze ziekte kunnen de katten blijvend letsel overhouden.
Wat een onzin om er maar meteen vanuit te gaan dat het niesziekte is.
Niezen doen ze niet alleen bij niesziekte, maar ook bij verkoudheid, verstopte neus, allergie, en stress.
...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 23:31:33 #10
17979 MissMSX
Knightmare
pi_11655416
Toen ik mijn katje net uit 't asiel had nieste ze ook regelmatig... ze had gewoon een schoon neusje verder, maar toch maar even langs de dierenarts gegaan... die zei dat ze gewoon een beetje verkouden of iets dergelijks was...

Maar gewoon voor de zekerheid ff langsgaan....

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_11655750
Niesziekte leek mij idd ook al sterk agz ze verder geen enkel symptoom hebben behalve niezen. Het zal dan idd wel een verkoudheid zijn, maar idd toch ff langs gaan bij de dierenarts.
;)
pi_11671058
Schattig geluidje is dat altijd he, moet altijd heel hard lachen als mijn kat weer niest.
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:38:09 #13
46794 Berkery
Fat bastard
pi_11671357
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:22 schreef Yamyam het volgende:
Schattig geluidje is dat altijd he, moet altijd heel hard lachen als mijn kat weer niest.
Mja...een van de katten van ons kon er ook wat van, en dat schattige gaat er snel vanaf als door het hele huis, en vooral op de bank, klodders snot rondslingeren van het genies.

Gelukkig is hij er vanaf na een bezoekje bij de dierenarts en een antibiotica kuur

No Dukes of Hazzard in the classroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')