abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11652376
Heeft iemand een paar bruikbare links voor het zoeken naar werk in het buitenland? Zelf heb ik via google gezocht, maar ik kan niet echt iets vinden!

Alvast bedankt.

Moderator dinsdag 8 juli 2003 @ 21:35:01 #2
45833 crew  Fogel
pi_11652452
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeft iemand een paar bruikbare links voor het zoeken naar werk in het buitenland? Zelf heb ik via google gezocht, maar ik kan niet echt iets vinden!

Alvast bedankt.

Welk land, welk werk?
www.monsterboard.com en www.stepstone.com gebruik ik meestal om een beetje rond te kijken (zelfs al heb ik geen ander werk nodig, kan het geen kwaad om de ogen open te houden).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_11652592
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Welk land, welk werk?
www.monsterboard.com en www.stepstone.com gebruik ik meestal om een beetje rond te kijken (zelfs al heb ik geen ander werk nodig, kan het geen kwaad om de ogen open te houden).

Tja, welk land enzo, en welk werk weet ik ook niet precies.
Het is voor mijn vader, hij vroeg me of ik wat bruikbare links kon opzoeken, aangezien hij geen adsl heeft dat scheelt dan weer

Bedankt voor de links!

pi_11653986
Heb je hier ook de search gebruikt? Er is een centraal topic over werken in het buitenland.
pi_11654400
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:37 schreef k_man het volgende:
Heb je hier ook de search gebruikt? Er is een centraal topic over werken in het buitenland.
Nee
Even kijken!

Thanks

pi_11654474
Deze mag van mij dicht
Beetje dom van me dat ik de search niet had gebruikt.
Sorry
pi_11663965
U vraagt en wij antwoorden (oid )

Hier gaat idd een slotteke op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')