quote:Nieuwe Revu
Xander de Buisonjé doet heel erg zijn best om van het imago van slecht mens en nationale vreemdganger nummer 1 af te komen.Verhalen over zijn moeilijke tijd na de breuk met Wendy van Dijk komen we al regelmatig tegen.En in VARA TV Magazine laat hij ook nog weten dat hij iemand is die meer geeft dan hij neemt.Als voorbeeld haalt hij aan dat hij geregeld op bezoek gaat op de afdeling voor terminale kankerpatiëntjes in het St. RadbOud Ziekenhuis in Nijmegen.Niet waar, volgens Gieben, die werkt op de afdeling in kwestie.
Het ergste vond ze niet dat het hier helemaal niet om terminale patientjes ging -"Kinderen met kanker worden ook wel eens beter! Maar Xander vond het nodig om het nog iets aan te dikken"- maar van regelmatig bezoek van de zanger is volgens haar echt geen sprake: "Xander is hier inderdaad een keer geweest, één keer.
Ik werkte hier toen nog niet, maar het was zo indrukwekkend dat er nu nog over gesproken wordt. De dag dat Xander zou komen, belde hij 's ochtends af.De kinderen op de afdeling zaten er natuurlijk al helemaal klaar voor. Eén kind had zich er zo op verheugd dat het ontroostbaar was toen het hoorde dat Xander niet zou komen. Later die maand is Xander alsnog gekomen samen met Wendy.Hij is dus één keer hier geweest.Jammer dat Xander zegt dat hij geregeld op bezoek komt op onze afdeling. Deed hij het maar.De kinderen vinden het nameijk erg leuk als bekende Nederlanders op bezoek komen."
Bah, over de ruggen van zieke kinderen proberen in de publiciteit te komen, dan ben je gewoon ziek.Wat een kwal zeg
.
boeiend verder wat die gast doet en laat, dr zijn ergere eikels op de wereld. koop gewoon zn plaatje niet, want t is toch kutmuziek, waar hij em allemaal inhangt hoeven we eigenlijk ook niet te weten. bah. teveel woorden worden eraan vuil gemaakt
quote:Talentvol? Met een rijmwoordenboek tienerliefdesliedjes schrijven noem ik niet echt talentvol
Op dinsdag 8 juli 2003 19:02 schreef starbrotheryvette het volgende:
zonde, om zo'n talentvol iemand op deze manier af te zien glijden
Xander: Ik vond em niks, ik vind em niks en zal em nooit wat vinden.
quote:Schaam je..
Op dinsdag 8 juli 2003 19:10 schreef Tyler.Durden het volgende:
Xander![]()
Lekker ontwetend allemaal...
quote:Je vergeet enge neusgaten
Op dinsdag 8 juli 2003 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Schaam je..
Overspel
Geflopte liedje
Postbank-krediet-reclame
en nu dit....![]()
quote:Waarom zou een vrouw die op de afdeling werkt liegen??
Op dinsdag 8 juli 2003 19:16 schreef Diorchanel het volgende:
Dus omdat één zo'n vrouwtje het zegt is het waar?
Wie weet nou wie de waarheid spreekt?Lekker ontwetend allemaal...
quote:Weet ik veel maar ik vind dat jullie allemaal zo snel klaar staan met jullie oordeel...
Op dinsdag 8 juli 2003 19:21 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Waarom zou een vrouw die op de afdeling werkt liegen??
Het originele interview stond niet in de Revue maar in de Vara TV Magazine.
quote:De woorden van de mevrouw die op de bewuste afdeling werkt zeggen genoeg.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:31 schreef Diorchanel het volgende:[..]
Weet ik veel maar ik vind dat jullie allemaal zo snel klaar staan met jullie oordeel...
Het originele interview stond niet in de Revue maar in de Vara TV Magazine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |