abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11631449
Ik download weleens filmpjes (met een hier verder niet toedoend p2p-programma) en de hoeveelheid beeldmateriaal verbaast me steeds meer. Gewoon voor de lol zoek ik weleens op trefwoorden als 'bizarre', 'extreme' en 'unbelievable'. Soms is het aan de titel duidelijk af te lezen wat je te zien krijgt maar soms is het een verrassing. Soms krijg je schokkende dingen te zien, soms grappige dingen, maar ook vaak hele gore dingen. Als je het filmpje pas kan bekijken wanneer hij helemaal op je harde schijf staat is het natuurlijk extra spannend omdat je er dan op moet wachten. Naast FOK! een leuke hobby. Ik kan het iedereen aanbevelen. Maar ik open dit topic natuurlijk niet om het over mijn hobbies te hebben:

Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 7 juli 2003 @ 23:20:44 #2
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11631478
foto?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_11631479
barf fucking, ook een tip
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 7 juli 2003 @ 23:21:07 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11631486
Al dat soort filmpjes moet je niet al te veel geloven. Heel veel is trucage (net als bijv. bij Faces of death).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_11631496
Darmen zitten los in je lichaam (op de aansluitpunten na natuurlijk) en ze zijn vrij lang, dus anatomisch kan het wel, lijkt me. Of het prettig is, iemand die je maag van binnen kietelt, dat is een tweede.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 7 juli 2003 @ 23:26:04 #6
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_11631599
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:19 schreef sizzler het volgende:
Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in.
Lijkt me niet zo goed voor je kringspier
  maandag 7 juli 2003 @ 23:27:07 #7
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_11631622
au?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 7 juli 2003 @ 23:27:34 #8
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_11631634
ik ZAT te eten nu kan ik weer opnieuw beginnen en m'n bureau weer schoonmaken
good boobs bounce
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2003 @ 23:28:38 #10
47213 ArmaniMania
pi_11631662
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:26 schreef Bartuc het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo goed voor je kringspier

Ach je hebt dan wel altijd een plekje vrij voor de boodschappen als je weer eens een extra tas vergeet
pi_11631675
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:28 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ach je hebt dan wel altijd een plekje vrij voor de boodschappen als je weer eens een extra tas vergeet

sixpackje moet dan idd geen probleem zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11631694
quote:
...

Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.

Je darmen zijn, als je ze uitstrekt, ongeveer 6 meter, en omdat ze niet vast zitten kan je er een heel eind in.

Maar waar je dan ongeveer zit...

pi_11631700
---Edit: niet doen---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-07-2003 02:42]

pi_11631739
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:27 schreef MadMarine het volgende:
au?

Nee, AU! (met uitroepteken dus )
zal wel heel veel fake bij zijn, soms krijg je waanzinnige dingen binnen (chinees meisje die kerel pijpt met een *kuch* orgaan van minstens 40 cm. Ze schrikt er zelfs van

En sommige dingen, daar hóóp je maar van dat ze fake zijn..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 7 juli 2003 @ 23:38:50 #15
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_11631908
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:29 schreef vosss het volgende:

[..]

sixpackje moet dan idd geen probleem zijn

Lijkt me ook best handig om lege flessen terug te brengen
pi_11631993
Fake ook Faces of Death, zoek maar eens op Puta, de vrouw die vastgebonden een headshot krijgt.
Is ook fake zoek maar diep op usenet met google, vele zijn het er over eens dat het nep is, gelukkig maar. De maker is best wel ziek want het lijkt bedriegelijk echt.
  maandag 7 juli 2003 @ 23:43:22 #17
30560 2Mini
Official Logo
pi_11632005
het is vies.. en met dat progrmmaatje kan je vieze dingen downloaden...

tips: dieren.. gauge.. creampie... allemaal bah

Camera 1... 1!
pi_11632030
Zeg graag een beetje serieus blijven! Voor de duidelijkheid:

a) Kan het?
b) Heeft iemand ervaring?
c) Hoe ver kan je gaan?

en nee, ik ga het niet zelf proberen

pi_11632039
Die dames denken zeker dat ze met een handpop (Muppets) spelen...
Zingen ze ook erbij... Welcome to the Muppetshow tonight.

Maar het is om te

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_11632048
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:43 schreef 2Mini het volgende:
het is vies.. en met dat progrmmaatje kan je vieze dingen downloaden...

tips: dieren.. gauge.. creampie... allemaal bah

Hee! Laat Gauge hier buiten!
  maandag 7 juli 2003 @ 23:45:36 #21
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_11632062
fuck waarom klik ik hier nou weer op
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_11632072
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:30 schreef Disorder het volgende:
site.cx
Die site mag niet. Ik zou hem maar weg halen.
Lyrics. Wasted time between solos
  maandag 7 juli 2003 @ 23:47:20 #23
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_11632105
quote:
Ik download weleens filmpjes (met een hier verder niet toedoend p2p-programma) en de hoeveelheid beeldmateriaal verbaast me steeds meer. Gewoon voor de lol zoek ik weleens op trefwoorden als 'bizarre', 'extreme' en 'unbelievable'. Soms is het aan de titel duidelijk af te lezen wat je te zien krijgt maar soms is het een verrassing. Soms krijg je schokkende dingen te zien, soms grappige dingen, maar ook vaak hele gore dingen. Als je het filmpje pas kan bekijken wanneer hij helemaal op je harde schijf staat is het natuurlijk extra spannend omdat je er dan op moet wachten. Naast FOK! een leuke hobby. Ik kan het iedereen aanbevelen. Maar ik open dit topic natuurlijk niet om het over mijn hobbies te hebben:

Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.

Ik denk dat ik je filmpje ken en als ik goed kijk lijkt het me in dit geval fake: je kan op een gegeven moment niet meer zien waar de kringspier zit, je ziet alleen nog maar een soort huidkleurige vloeistof. Lijkt me om de trucage te verbergen. Of het echt kan...dunno
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  maandag 7 juli 2003 @ 23:49:12 #24
30692 TechnoHead
Hartjeesss!
pi_11632153
---Edit: dit is dus niet toegestaan!---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-07-2003 02:37]

1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
pi_11632156
heb 1x het ultieme 'ik-heb-geen-honger-meer' video'tje gezien op p2p progje:
Ik zat leuk voor me pc friet te kanen met wat maten naast me, 1tje ervan downloade een filmpje:

PIG FUCKS GAY

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')