Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.
quote:Lijkt me niet zo goed voor je kringspier
Op maandag 7 juli 2003 23:19 schreef sizzler het volgende:
Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in.
quote:Ach je hebt dan wel altijd een plekje vrij voor de boodschappen als je weer eens een extra tas vergeet
Op maandag 7 juli 2003 23:26 schreef Bartuc het volgende:[..]
Lijkt me niet zo goed voor je kringspier
quote:sixpackje moet dan idd geen probleem zijn
Op maandag 7 juli 2003 23:28 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ach je hebt dan wel altijd een plekje vrij voor de boodschappen als je weer eens een extra tas vergeet
quote:Je darmen zijn, als je ze uitstrekt, ongeveer 6 meter, en omdat ze niet vast zitten kan je er een heel eind in.
...Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.
Maar waar je dan ongeveer zit...
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:27 schreef MadMarine het volgende:
au?
quote:Lijkt me ook best handig om lege flessen terug te brengen
Op maandag 7 juli 2003 23:29 schreef vosss het volgende:[..]
sixpackje moet dan idd geen probleem zijn
tips: dieren.. gauge.. creampie... allemaal bah
a) Kan het?
b) Heeft iemand ervaring?
c) Hoe ver kan je gaan?
en nee, ik ga het niet zelf proberen
Maar het is om te
quote:Hee! Laat Gauge hier buiten!
Op maandag 7 juli 2003 23:43 schreef 2Mini het volgende:
het is vies.. en met dat progrmmaatje kan je vieze dingen downloaden...tips: dieren.. gauge.. creampie... allemaal bah
quote:Die site mag niet. Ik zou hem maar weg halen.
Op maandag 7 juli 2003 23:30 schreef Disorder het volgende:
site.cx
quote:Ik denk dat ik je filmpje ken en als ik goed kijk lijkt het me in dit geval fake: je kan op een gegeven moment niet meer zien waar de kringspier zit, je ziet alleen nog maar een soort huidkleurige vloeistof. Lijkt me om de trucage te verbergen. Of het echt kan...dunno
Ik download weleens filmpjes (met een hier verder niet toedoend p2p-programma) en de hoeveelheid beeldmateriaal verbaast me steeds meer. Gewoon voor de lol zoek ik weleens op trefwoorden als 'bizarre', 'extreme' en 'unbelievable'. Soms is het aan de titel duidelijk af te lezen wat je te zien krijgt maar soms is het een verrassing. Soms krijg je schokkende dingen te zien, soms grappige dingen, maar ook vaak hele gore dingen. Als je het filmpje pas kan bekijken wanneer hij helemaal op je harde schijf staat is het natuurlijk extra spannend omdat je er dan op moet wachten. Naast FOK! een leuke hobby. Ik kan het iedereen aanbevelen. Maar ik open dit topic natuurlijk niet om het over mijn hobbies te hebben:Laatst zag ik een filmpje waarbij een man voorover gebogen zat en waarbij twee vrouwen met hun handen zijn anus penetreerden. Met veel glijmiddel kwamen ze er zelfs tot aan hun ellebogen in. Maar volgens mij kan dit anatomisch helemaal niet. Dan zouden ze tot voorbij zijn maag moeten komen. Misschien zelfs bij de longen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of dit fake is? Het zag er namelijk erg echt uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-07-2003 02:37]
PIG FUCKS GAY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |