abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11629607
Geachte Eiland-burgers,

Gezien de huidige situtie omtrent de groeiende criminaliteit op het Eiland, ziet het Vasteland zich genoodzaakt om na het openen van het politiebureau ook een departement van Het OM te openen.

Officier van Justitie Sli komt morgen aan om zijn nieuwe post te aanvaarden. Eventuele vragen kunnnen worden gesteld aan op uw lokale potitiepost of u kunt rechtstreeks mailen met het OM slidertpp@hotmail.com

Wij betreuren dit ten zeerst, zeker gezien het feit dat het Eiland altijd een rustplek verstoken van criminele elementen is geweest.
Wij hopen dat u meer vertrouwen in de toekomst krijgt.

(oja, opend met een d........ )

When does the hurting stop ? ...
  maandag 7 juli 2003 @ 22:11:33 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11629633
Gefixed

Sorry pluis, wist niet dat je er was

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 07-07-2003 22:12]

pi_11629640
* De Fok!Mafia komt aanrijden met 2 wagens en schieten alle ruiten kapot en gooien traan gas granaten naar binnen
[14.gif]
pi_11629764
Geachte heer Chen,

Van de lokale politie op het Eiland heb ik moeten vernemen dat u en uw organisatie terreur beoefend.
De rekening van de geleden schade zal op u worden verhaald en is inmiddels op uw adres afgeleverd.
Het Vasteland beschouwd dit echter nog als een incident, maar wil u duidelijk maken dat het departement van het OM gevolmacht is om in de toekomst stappen te ondernemen met welke middelen dan ook.

pi_11629795
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:15 schreef SliderTPP het volgende:
Geachte heer Chen,

Van de lokale politie op het Eiland heb ik moeten vernemen dat u en uw organisatie terreur beoefend.
De rekening van de geleden schade zal op u worden verhaald en is inmiddels op uw adres afgeleverd.
Het Vasteland beschouwd dit echter nog als een incident, maar wil u duidelijk maken dat het departement van het OM gevolmacht is om in de toekomst stappen te ondernemen met welke middelen dan ook.

Mijn huis is ontzichtbaar.
En de mafia huizen zijn niet te vinden
[14.gif]
pi_11629936
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:17 schreef Chen het volgende:

[..]

Mijn huis is ontzichtbaar.
En de mafia huizen zijn niet te vinden

Geachte heer Chen,

Ik wil u de ernst van deze zaak verduidelijken.
Het Vasteland wil eventueel troepen vrijmaken, om een meter-per-meter-sweep uit te voeren. En gezien de omvang van het Eiland is het een kwestie van tijd voor wij tot aanhouding en vervolging overgaan, mocht u de sweep overleven.
Uiteraard betekent dit overlast en schade voor mede-bewoners, dus ik verzoek u nogmaals vriendelijk zich aan de letter van de wet te houden, teneinde een goede leefomgeving te realiseren.

pi_11630193
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:23 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

Geachte heer Chen,

Het Vasteland wil eventueel troepen vrijmaken, om een meter-per-meter-sweep uit te voeren. En gezien de omvang van het Eiland is het een kwestie van tijd voor wij tot aanhouding en vervolging overgaan, mocht u de sweep overleven.
Uiteraard betekent dit overlast en schade voor mede-bewoners, dus ik verzoek u nogmaals vriendelijk zich aan de letter van de wet te houden, teneinde een goede leefomgeving te realiseren.

* Een mafia lid komt aan rijden en hij stapt uit hij komt het kantoor binnen en schiet een van de medewerkers dood. daarnaa explodeert hij en blijkt hij een zelfmoord commando te zijn
[14.gif]
pi_11630249
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:34 schreef Chen het volgende:

[..]

* Een mafia lid komt aan rijden en hij stapt uit hij komt het kantoor binnen en schiet een van de medewerkers dood. daarnaa explodeert hij en blijkt hij een zelfmoord commando te zijn

(Dat mafialid moet een enge droom hebben, het kantoor is nog leeg.....)
pi_11630339
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:36 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

(Dat mafialid moet een enge droom hebben, het kantoor is nog leeg.....)

dit was de domste van het stel maar er zit wel een grote breuk in het kantoor
[14.gif]
pi_11630517
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:23 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

Geachte heer Chen,

Meneer hier spreekt de Politie van het Fok!eiland, niet lokale
Ik heb een aanklacht ingedient tegen Chen, dit kunnen we nu samen beginnen, u kunt dus wat u nog overkomt toevoegen aan mijn aanklacht
pi_11630699
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:45 schreef Guusie het volgende:

[..]

Meneer hier spreekt de Politie van het Fok!eiland, niet lokale
Ik heb een aanklacht ingedient tegen Chen, dit kunnen we nu samen beginnen, u kunt dus wat u nog overkomt toevoegen aan mijn aanklacht

Geachte Korpschef Guusie,

Uiteraard zullen dergelijke uitlatingen en daden vande persoon Chen aan uw dossier worden toegevoegd.
Kunt u mij morgen een kopie verstrekken?

pi_11631064
Tuurlijk, Guusie overhandigt een Copie
pi_11631989
* VixenFromHell lacht jullie ff keihard uit

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_11632066
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:42 schreef VixenFromHell het volgende:

Mag, maar het OM lacht als laatste.
Wij hebben al enige informatie over u, u bent gewwaarschuwd.
pi_11632076
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:42 schreef VixenFromHell het volgende:

Vixen is heel gevaarlijk die smijt je zo een cel in houd je daar heel lang in zonder eten ze doet er ook nog een spreuk over ik zeg niks meer over vixje, ik zeg altijd maar dat ze lief is
pi_11632151
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:45 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

Mag, maar het OM lacht als laatste.
Wij hebben al enige informatie over u, u bent gewwaarschuwd.

* VixenFromHell staat tegenover Slider en steekt haar vinger naar hem uit...

* VixenFromHell 's kracht duwt hem keihard tegen de muur

U bent gewaarschuwd? Laat me niet lachen

Nee nee, U bent gewaarschuwd!

* VixenFromHell draait zich om en vliegt weg

pi_11632700
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:49 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

* VixenFromHell staat tegenover Slider en steekt haar vinger naar hem uit...

* VixenFromHell 's kracht duwt hem keihard tegen de muur

U bent gewaarschuwd? Laat me niet lachen

Nee nee, U bent gewaarschuwd!

* VixenFromHell draait zich om en vliegt weg

(pssst, ik ben er morgen pas, wel lezen en in je rol blijven )
pi_11632801
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:13 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

(pssst, ik ben er morgen pas, wel lezen en in je rol blijven )

Ik heb je ff opgezocht

Gaat makkelijk als je kan vliegen

pi_11649315
Het OM, departement Eiland is vanaf heden officieel geopend.
Ondanks het karakter van de Burgemeesteres en haar staf, nl. in onvermogen blijven, heeft het Vasteland besloten door te zetten.
Dit is in het belang van alle burgers en ik hoop dat u ook de ernst inziet.
Pas als gebleken is, dat de crininaliteit op het Eiland voldoende afgenomen is, is het Vasteland van plan het departement op te heffen.

Wellicht heeft u ook het nieuws vernomen over de voornemens van het Vasteland om een referendum te houden op het Eiland, teneinde Autonomie te waarborgen.
Als dit een feit wordt, trekt het Vasteland ook het departement terug, teneinde het Eiland zelf de situatie te laten oplossen.

SliderTPP, Officier van Justitie Fok!eiland
Inmiddels afgevaardigde Binnenlandse Zaken Vasteland.

pi_12895474
--- BERICHT ---
Bericht aan: OM
Bericht van: Fok!eiland Rechtbank

Prioriteit: HOOG

Betreft: Zaken met nummers 6435070-RB-61, 9464813-RB-43, 1038469-RB-05

Geachte OvJ SliderTPP,

De Fok!eiland Rechtbank raadt u aan voortaan aanwezig te zijn op zittingsdagen waarbij het OM eiser is. Zaken met nummers 6435070-RB-61 en 9464813-RB-43 zijn derhalve verdaagd door uw en verweersters niet-aanwezigheid in de Fok!eiland Rechtbank ten tijde van de zitting. Indien u op nader te bepalen data niet aanwezig bent bij voornoemde zaken, dan zullen voornoemde zaken worden geseponeerd. De data zullen bekendgemaakt worden via publicaties van de Fok!eiland Rechtbank, alsmede op haar website.

Zaak met nummer 1038469-RB-05 dient 05-09-2003 om 13:00 uur.

Voor meer informatie kunt u terecht op http://members.lycos.nl/fokeilandrechtbank.

Hoogachtend,

TheScienceMan
President Fok!eiland Rechtbank.
--- EINDE BERICHT ---

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')