abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 11:23:05 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_11724170
Jaaaaaah Brighteyes is er weer. Dan krijgen we eindelijk de foto's van Noa Toch?

Oh ja, gezellig dat je er weer bent Brighteyes toch nog een fijne vakantie gehad?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:08:25 #152
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11726462
ET en Swets, gefeliciteerd! Wie weet gaat nr.2 het nog doen, maar 1 is ook al heel mooi toch?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  FOK!fossiel zaterdag 12 juli 2003 @ 16:17:01 #153
2628 Karin
pi_11727941
ET en Swets wat geweldig!!

Uit puur egoistische redenen vind ik het stiekum wel een beetje jammer dat het geen tweeling is. Had me geweldig geleken om een tweelingzwangerschap helemaal vanaf het begin te mogen meelurken.

Maar een kloppend hartje is prachtig Hebben ze het ook nog laten horen of heb je het alleen gezien? Dat boink boink boink is zo fantastisch om te horen.

Blijf je nu in het ziekenhuis onder controle of ga je naar een verloskundige?

pi_11728024
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:17 schreef Karin het volgende:

Maar een kloppend hartje is prachtig Hebben ze het ook nog laten horen of heb je het alleen gezien? Dat boink boink boink is zo fantastisch om te horen.

Volgens mij kun je het nu nog niet horen, toch??

E.T. en Swets, Gefeli met deze goede echo!!

Zolang er was is, is er leven.
pi_11730147
E.T. en Swets, gefeliciteerd met het goede nieuws!

Ik heb even een vraagje aan de "ervaren ouders"
Omdat mijn vorige bevalling compleet ingeleid was, heb ik nog geen ervaring met Het Begin van de bevalling.
Vanmorgen verloor ik nogal wat vocht, het was beslist geen urine. Zelf dacht ik dat ik mogelijk wat vruchtwater lekte (mijn zusje heeft dat ook gehad, scheurtje bovenin de vliezen).
Voor de zekerheid de verloskundige gebeld, die kwam kort daarna langs. Na onderzoekje stelde zij vast dat het de slijmprop geweest moest zijn, volgens haar kán die namelijk soms waterdun zijn. Nu is zij van ons tweeën de deskundige natuurlijk maar toch laat het idee dat het mogelijk wél vruchtwater was, mij niet helemaal los.
Hoe zijn hier de ervaringen met het verlies van de slijmprop??

Ik heb overigens sinds vanmorgen véél harde buiken en ook geregeld pijn in mijn onderrug.
Ben a.s. maandag pas 37 weken, dus eigenlijk zou hij/zij nog wel even moeten blijven zitten.

zaterdag 12 juli 2003 @ 18:40:10 #156
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11730255
Eska, helaas kan ik je niet helpen, gezien mijn bevalling even iets anders liep, ik heb geen prop of vocht van te voren verloren. Het klinkt wel alsof het aan het beginnen is, zoals je het omschijft. Als je het niet vbertrouwd zouik toch even de vk nogmaals raadpelgen, zij kan je ws meer gerust stellen dan ik het kan.... sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 juli 2003 @ 18:57:14 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11730570
Bij mij was de slijmprop een hoeveelheid dikkig vocht, bepaald geen stromend water, al kwam het er wel achter elkaar uit. Meer slijm dus, zoals de naam al zegt, een beetje roze. Ruikt het zoet? Vruchtwater ruikt zoetig, die slijmprop rook bij mijn weten nergens naar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11731101
ET en Swets Gefeliciteerd met jullie (bijna) kindje(s)!

Zal nog ff een update doen van ons gezinnetje :

Al mijn emotiedeurtjes zijn weer netjes op een kier gezet.
Het gaat goed met Tanne en Norah. Ze drinkt goed en heeft ook een prachtige roze kleur.
Vandaag heeft ze veel gedronken en na het boeren, wilde mevrouw niet slapen Een zingende papa brengt uitkomst Ik heb haar tegen mijn schouder gehouden en heb zachtjes voor haar gezongen.
Ze verslapte na een tijdje en ging echt in mijn hand hangen. Haar beentjes hingen er toen ook slap bij en haar hoofdje legde ze in mijn nek.
Resultaat: Een dochter die

Verder heeft ze gisteren behoorlijk last gehad van krampjes en hebben we ze maar ff bij ons op bed gelegd.
Resultaat heb ik maar even gefotograveerd

Heb de foto een beetje aangepast omdat deze nogal donker was
Vandaag heb ik een roze lint gekocht en 80 rose babywasknijpers om zo alle kaarten op te hangen. Echt een leuk gezicht als je nu de kamer in komt.

Trouwens leuk om te horen dat jullie vinden dat ik mijn emoties zo leuk verwoord. Dat is voor mij echt een stimulans om wat meer teksten in te typen en foto's te plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 12-07-2003 19:26]

♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:24:58 #159
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11731140
wat een schatje schorpion, blijf maar lekker vaak posten ik zwijmel wel even weg bij die fantastisch kraamtijdberhalen, wat een fijne tijd is het he...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11731330
Ik wou even melden dat ik terug thuis was, ik ga denk ik niet heel
veel achter mijn pc zitten, ik krijg nml telkens een soort van " rug/voor weeen "
als ik zit, dus lig ik zo veel als ik kan. Maar lees af en toe toch zeker even bij.
Verder ben ik ontzettend blij om weer thuis te zijn, dus mij hoor je verder niet klagen

ff snelle update:
Ik was dinsdag naar de gyno gegaan en toen bleek ik dus 1 a 1,5cm
ontsluiting + een weke baarmoedermond te hebben, even later bleek
dat ruim 2cm, maar gelukkig heeft het niet doorgezet en mocht ik
met de belofte veel rust te houden naar huis.

Ps: Annaleah thx

* Logician gaat weer liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 12-07-2003 19:42]

zaterdag 12 juli 2003 @ 19:44:00 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11731457
Ah, Noah . Zo lief met die knuistjes naast haar hoofd.

Logician, fijn dat je weer thuis bent. Is toch altijd beter dan in het ziekenhuis. Doe rustig aan en laat je hier niet te veel zien.

Eska, ik weet helaas (of gelukkig) niks van slijmproppen en vruchtwater. Ik kan je dus niet helpen. Misschien dat ik over een maandje of wat dezelfde vraag ga stellen.

Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap en de hitte bij de zwangere dames? Vandaag viel het gelukkig mee, maar ik zie zo op tegen volgende week. Hoewel ik nog maar halverwege mijn zwangerschap ben, heb ik er enorm veel last van. Vooral in de bus is het vreselijk met die nieuwe bussen, waar de luiken niet meer vol open kunnen. Ik hoop maar dat we die 30 graden niet gaan halen.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel zaterdag 12 juli 2003 @ 19:50:19 #162
2628 Karin
pi_11731572
Logicain wat moet dat een schrik geweest zijn! Maar gelukkig ben je weer thuis.
Heel rustig aan doen hoor! Je doet toch gauw te veel thuis.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 20:31:51 #163
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11732251
Aahhhhhh Norah

Eska, ik ben mijn slijmprop halverwege de bevalling pas verloren. Deze was duidelijk niet waterdun! Wel spannend zeg!

He Logician. Wat een gedoe zeg, zo de hele dag in horizontale toestand! En inderdaad: rustig aan!

Livelink, vorig jaar om deze tijd was ik dus flink zwanger en O O O wat had ik het warm! Op ons balkon was het echt te warm dus als ik thuis was zat ik gewoon binnen ongeveer in de ventilator met een mega-soepjurk aan. Ik had het echt ontzettend warm de hele tijd.

† In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 21:50:16 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_11733600
Eska, heb je al eens geprobeerd op je hand te blazen om te kijken of je wat vocht verliest? Als je dan vocht verliest is het bijna zo goed als zeker vruchtwater.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:11:20 #165
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11733945
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Heb de foto een beetje aangepast omdat deze nogal donker was
Ik zeg het niet vaak, maar wat is dit een mooie baby zeg.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 juli 2003 @ 22:12:54 #166
13151 crew  Rewimo
pi_11733980
Norah is een schatje Prachtig! Meer foto's van alle baby's graag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:16:38 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_11734042
E.T. en Swets ein-de-lijk !!!
Hardstikke gefeliciteerd !

Ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe TROTS jullie naar die langsdenderende trein hebben geluisterd ( het hartje ).

* Mirage duimt dat alles verder vloeiend verloopt.. heel veel succes !!!

Logican..
Zet een stoel naast je bed en nodig af entoe iemand uit om lekker bij je te komen kletsen.
Stuur diegene voor koffie naar de keuken en dwing jezelf zo lekker in bed te blijven.
Echt doen hoor !
NU goed doen wat de dokter zegt en stràks een feestje !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_11734184
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:50 schreef moussy het volgende:
Eska, heb je al eens geprobeerd op je hand te blazen om te kijken of je wat vocht verliest? Als je dan vocht verliest is het bijna zo goed als zeker vruchtwater.
Ja, dat testje deed de verloskundige idd, toen ze hier was. Ik verloor daarbij een beetje vocht, maar volgens haar niet genoeg om te concluderen dat het vruchtwater zou zijn.

En Rewimo, er zat niet echt een duidelijke geur aan, eerlijk gezegd. Heel in de verte was het wel een beetje zoet te noemen, maar niet echt overtuigend dus.

Nou ja, ik heb a.s. maandag weer een gewone afspraak staan bij de v.k.
Eens zien hoe het er dan voor staat.
Bedankt iig meiden, voor jullie adviezen/ervaringen!

O, en wat een schátje is Norah!

En sterkte voor Logician!

zaterdag 12 juli 2003 @ 23:50:53 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11735912
Oeh, wat een lief meisje, Norah

Logician, fijn dat je weer thuis bent!

zondag 13 juli 2003 @ 00:26:44 #170
393 phileine
española
pi_11736729
Prachtige baby scorpion. Wat zijn ze toch ongelofelijk ontroerend he die kleintjes. Max en ik kunnen uren discussiëren over wat we nu het schattigste vinden. Uiteindelijk vindt hij de kromme beentjes het liefst, en ik raak nog immer zeer ontroerd door het nekje en de oortjes.

Wie hield er ook alweer van foto's van slapende kindjes? Hier Isa in haar nieuwe pakje van Hennes (mèt een zakje voorop. Voorlopig heeft ze nog niets om erin te stoppen, maar zo langzamerhand vind ik reserve sokken wel een goeie optie want die verliest ze steeds en anders eet de wasmachine ze wel op):

mooi he, alles
pi_11737439
Wat een lieve foto's.... en wat een mooie kindjes

*zwijmel*

ik wil ooooookkkkkkkkkk

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 juli 2003 @ 09:38:07 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_11740391
Onbezorgd zwanger zijn wil hier nog niet echt lukken

gisteravond komen we bij zwager en schoonzus vandaan, ik ga thuis op 't toilet zitten en schrik me helemaal wezenloos..
Bloed! Tien minuten later is 't nog iets meer..
Jeroen heeft meteen't ziekenhuis gebeld en er wordt gezegd dat ik meteen wel langs mag komen. Dus wij 'savonds laat nog naar de eerste hulp.. Ondertussen krijg ik er ook wat krampen bij in m'n buik en sta ik doodsangsten uit.
Daar heeft een gyn. even gekeken met een speculum (geen directe aanleiding te vinden). M'n baarmoedermond zat mooi dicht (oef! da's gunstig). Als ze dan met de echo (apparaat komt uit 't jaar 0 ofzo.. )even gaat kijken, duurt 't even door de baggerkwaliteit... Maar uiteindelijk zien we 't hartje toch nog kloppen.. Weer tranen van opluchting in m'n ogen.

Wat nou de aanleiding geweest kan zijn? Geen idee. Ons werd verteld dat 20% van de zwangere vrouwen onverklaarbaar bloedverlies heeft in de eerste drie maanden. Dat vind ik eigenlijk best wel veel.
Dus toch enigszins gerustgesteld konden we om een uur of 12 weer naar huis..

En nu? zo goed als nergens meer last van. Heb goed geslapen (was ook bekaf van de spanning) En we gaan er maar weer vertrouwen in proberen te hebben dat 't allemaal gewoon goed gaat.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2003 @ 09:46:19 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_11740418
quote:
Op zondag 13 juli 2003 09:38 schreef E.T. het volgende:

En nu? zo goed als nergens meer last van. Heb goed geslapen (was ook bekaf van de spanning) En we gaan er maar weer vertrouwen in proberen te hebben dat 't allemaal gewoon goed gaat.

Jeetje wat een schrik toch weer!! Ben oprecht blij dat er een klein kloppend hartje te zien was!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_11740427
Ach jeetje E.T., wat schrik je daar dan van hè. (zeker na het traject dat jullie hebben afgelegd)
Ik had het ook (was toen bijna 9 weken), bloedverlies met paar behoorlijke stolsels, en kon destijds gelukkig ook meteen terecht voor een echo.
Wat een geruststelling dan hè, als je het hartje dan ziet kloppen. Hopelijk kunnen jullie weer snel echt gaan genieten!
  zondag 13 juli 2003 @ 09:50:45 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_11740433
Jeetje ET, wat zullen jullie geschrokken zijn. Balen dat het nou niet even gewoon rustig kan zijn. Wel tof dat jullie steeds gelijk in het ziekenhuis terecht kunnen voor controle.

Moussy, er zijn hier al wat foto'tjes van Noa langs geweest.
Ze heeft wel een web-site waar er wat meer staan, maar ik weet niet of papa en mama dat adres wel bekend willen maken, dus voorlopig zijn we nog even afhankelijk van Basset.

zondag 13 juli 2003 @ 11:43:52 #176
393 phileine
española
pi_11741171
Jeetje ET, wat een schrik. Inderdaad komt bloedverlies wel eens voor, maar je wordt er niet gelukkig van. Kan het niet het afstoten van het tweede vruchtzakje zijn? Dat was het geval bij een vriendin van mij.
mooi he, alles
  zondag 13 juli 2003 @ 12:01:49 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11741330
Dat was ik, Phileine! Ooooh, echt heel erg lief, jouw slapende meisje!
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:43 schreef phileine het volgende:
Kan het niet het afstoten van het tweede vruchtzakje zijn? Dat was het geval bij een vriendin van mij.
Daar dacht ik ook meteen aan! En ET, als het dat niet is, is het misschien een wondje aan de baarmoedermond, ook niks bijzonders (had ik ook bij 'n laatste zwangerschap), maar daarom niet minder schrikken natuurlijk. Gelukkig kon je meteen de bevestiging van een echo krijgen dat het hartje gewoon klopt
  zondag 13 juli 2003 @ 12:06:52 #178
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_11741375
Dit zei phileine "Hier Isa in haar nieuwe pakje van Hennes (mèt een zakje voorop. Voorlopig heeft ze nog niets om erin te stoppen, maar zo langzamerhand vind ik reserve sokken wel een goeie optie want die verliest ze steeds en anders eet de wasmachine ze wel op):"

Misschien een tip om te voorkomen dat de sokjes worden opgeëten door de wasmachine.
Gebruiken een waszak waar je ook de bh met beugel in wast.
Ik doe dit ook met mijn enkelsokken en dat gaat heel goed.

Groetjes Pikakonijn

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 juli 2003 @ 12:30:25 #179
13151 crew  Rewimo
pi_11741614
E.T., je baarmoedermond is nu heel erg doorbloed, het kan een geknapt adertje zijn. Dat klinkt eng, maar kan geen kwaad. Daar gaan we gewoon vanuit, goed?

Tip voor de sokjes: rol ze in elkaar (bolletje van maken). Als je ze dan nog kwijtraakt zit je tenminste niet met een zak vol eenzame sokken

FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2003 @ 13:23:33 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11742298
Tweede vruchtje was ook nog gewoon aanwezig in de baarmoeder. Baarmoedermond was ook netjes gesloten. Dus DAT was het in ieder geval niet.

Wij denken zelf inderdaad ook aan een geknapt adertje, maar SCHRIKKEN is het wel. Zeker nu we komende dinsdag op vakantie moeten, hopen we toch van dit soort 'gekke' dingen voorlopig even verlost te blijven

pi_11743126
Gatver wat zullen jullie geschrokken zijn Et en Swets!!!
Ik dacht ook gelijk aan het 2e vruchtje maar dat zat er dus ook nog netjes.
Gelukkig dat jullie gelijk terecht konden en het hartje weer hebben zien kloppen!!!
Hopelijk blijft alles nu lekker rustig en kunnen jullie dinsdag met een gerust hart op vakantie en gaan genieten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:14:47 #182
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_11743721
Logician, wat lekker dat je weer in huis bent, en nu nog een paar weken goed rusten he, is moeilijk ik weet het, maar je weet waar je het voor doet

E.T. en Swets, wat akelig schrikken, lekker dat je in ieder geval direct voor controle kunt komen. Nu inderdaad maar duimen dat die enge dingen voorbij zijn en jullie ''gewoon'' lekker kunnen genieten.

Hier is het gelukkig allemaal nog steeds rustig. We liggen nog steeds bijna volledig de hele dag plat en gaan zo naar de 34 weken toe. Dinsdag weer op controle en dan zien we wel weer verder...

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zondag 13 juli 2003 @ 17:36:31 #183
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745760
Mijn moeder is zwanger
ze is 1 dag naar me verjaardag uitgerekend
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 juli 2003 @ 18:44:10 #184
13151 crew  Rewimo
pi_11746855
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Mijn moeder is zwanger
ze is 1 dag naar me verjaardag uitgerekend
En wat vind jij daarvan, ben je al over de eerste schok heen?
  Jubileum moderator zondag 13 juli 2003 @ 19:07:21 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11747191
Norah en Isa

ET wat een schrik! Gelukkig konden jullie gelijk terecht en gebeurd het hier en niet in IJsland!
Nou geen gekke dingen meer meemaken, onbezorgd zwanger zijn is al moeilijk genoeg *buikkie streng toespreekt*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 13 juli 2003 @ 19:49:48 #186
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11747858
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En wat vind jij daarvan, ben je al over de eerste schok heen?

Nog niet echt eigenlijk ben 18 en ik krijg een broertje
Zag zelfs al maat 15 nikes bij me ma staan ..
  zondag 13 juli 2003 @ 20:05:36 #187
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11748180
He getsie E.T. en Swets! Wat een enorme schrik!!!!!!!!
Gelukkig is alles goed maar ik kan me voorstellen dat het even enorme stress was! Straks lekker op vakantie en alles gaat goed joh!! Vast!

Wat ligt Isa heerlijk ontspannen te slapen! Liehief!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 juli 2003 @ 21:09:55 #188
13151 crew  Rewimo
pi_11749345
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ja, daar moet je wel even aan wennen, aan zulk nieuws. Maar ik wil wedden dat je het leuk gaat vinden hoor
  zondag 13 juli 2003 @ 21:50:34 #189
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11750139
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, daar moet je wel even aan wennen, aan zulk nieuws. Maar ik wil wedden dat je het leuk gaat vinden hoor

Vast wel
is een stuk leuker als een 14 jarig zusje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 juli 2003 @ 21:54:52 #190
13151 crew  Rewimo
pi_11750244
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:50 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Vast wel
is een stuk leuker als een 14 jarig zusje

Oei, ik heb zelf geen broers of zussen, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik heb wel een peuterpuber rondlopen da's ook niet mis!
  zondag 13 juli 2003 @ 21:59:09 #191
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11750342
zal wel een foto posten als ie er is
hopelijk komt ie niet op 26 december
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 juli 2003 @ 22:00:55 #192
13151 crew  Rewimo
pi_11750375
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:59 schreef Steve-O het volgende:
zal wel een foto posten als ie er is
hopelijk komt ie niet op 26 december
Ja leuk Misschien komt ie de 25e, een echt kerstkindje
  zondag 13 juli 2003 @ 22:49:09 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11751468
Steve-O, gefeliciteerd met het krijgen van een broertje (of weet je dat nog niet zeker en wordt het misschien een zusje?)! Het lijkt mij best vreemd, op je 18e horen dat je moeder weer in verwachting is. Maar ik denk (weet wel zeker) dat je er heel gek op zult zijn! Hou je ons op de hoogte?
  maandag 14 juli 2003 @ 00:53:56 #194
47760 Grote_Swets
En groot is tie....
pi_11753352

Voorzichtig hoor Tante Eloïse.... Ik vind het wel tijd worden voor een
neefje of een nichtje..... Dus wel alles binnenhouden nu....

maandag 14 juli 2003 @ 01:15:26 #195
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11753712
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Steve-O, gefeliciteerd met het krijgen van een broertje (of weet je dat nog niet zeker en wordt het misschien een zusje?)! Het lijkt mij best vreemd, op je 18e horen dat je moeder weer in verwachting is. Maar ik denk (weet wel zeker) dat je er heel gek op zult zijn! Hou je ons op de hoogte?
broertje dus

en ik hou jullie op de hoogte

maandag 14 juli 2003 @ 09:58:45 #196
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_11756370
He ET en Swets, ben blij voor jullie dat alles goed gaat
als nog gefliciteerd, met de echte bevestiging van het kleine Swetsje, of misschien toch de kleine Swetsjes
En alvast een zorgeloze en hele fijne vakantie gwesnt
doei
  maandag 14 juli 2003 @ 10:43:25 #197
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_11757053
Et, het is heel akelig om plotseling bloed te zien he? Voor je gevoel hoort dat gewoon niet bij zwanger zijn. Ik ben toen in het begin ook zo geschrokken. Uiteindelijk heb ik rond de 6e week ongeveer 2 weken lang elke dag wat bloed verloren. Bijna altijd bij het naar het toilet toe gaan. Alles was bij ons toen ook gewoon in orde. Het hoeft dus inderdaad zeker niets te betekenen.

Hier gaat alles prima, we zitten nu op 25 weken en ik word nu al ongeduldig. Bij elk kindje die ik zie, of bij elke vrouw die al veel verder is word ik bijna een beetje jaloers. Ik kijk gewoon zo uit naar deze kleine!
De moeiheid begint nu pas iets minder te worden. Maar ik denk dat dat meer komt doordat ik een rustiger tempo heb aangenomen.
Ik werk nog steeds elke dag wat minder en probeer zoveel mogelijk dutjes tussendoor te doen.
Ze belden deze week al van de babystunter dat ze volgende week het kamertje komen brengen. Vroeger dan verwacht, maar het kamertje is er klaar voor. Ik heb er zin in om daar lekker mee aan de slag te gaan!
Ook ben ik vorige week begonnen met zwangerschapszwemmen, aerobics in het water! Leuk, met allemaal zwangere vrouwen staan springen in het water. Maar het bewegen in het water is gewoon ook heel prettig. Zijn meer van jullie hier mee bezig?

pi_11757950
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:52 schreef Lois het volgende:

[..]

http://www.future-maman.nl/index2.php?lng=nl
http://www.premaman.be/
http://www.baby-walz.de

Bedankt Lois, ik ga zo eventjes kijken wat ze allemaal hebben.
Eerst even alles lezen, want ik loop weer achter
pi_11758941
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen ja dat dat voor jouw wel even wennen is. Tenslotte bij de tijd dat jij 19 bent wordt je broertje geboren. Of is al, maar het is dan toch wel zo'n 19 jaar verschil.

Ik vraag me af wat je dan voor band krijgt met zo'n klein kindje. Maar ja dat is allemaal zorg voor later.

Sterkte ermee in ieder geval. En ja voor je moeder is het natuurlijk enorm leuk, want zij zal er hopelijk toch wel heel blij mee zijn.

pi_11759201
Wat líéf, die slaapfoto's van Isa!

Ik ben zonet bij de v.k. geweest. Was een andere dan die zaterdag hier is geweest. Zij sluit toch niet helemaal uit dat het toch vruchtwater is, wat ik "lek".
Verder rommelt het duidelijk, veel forse harde buiken gepaard met pijn in m'n onderrug en soms felle steken in mijn kruis. Maar omdat er nog geen regelmaat in zit (soms een paar achter elkaar, dan weer een poosje rustig) mogen het nog geen echte weeën genoemd worden.
Nu maar afwachten dus.

Ik heb enorme nestdrang, maar domweg geen energie en te zere voeten/benen om er écht aan toe te geven.
En ik heb enorme vreetbuien, ik snaai alles bij elkaar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')