Ons Personeel bestaat uit.
Chen, Mat Herben & 2Mini.
Prijzen Lijst
Fastfood zaken - 1000 Euro
Banken - 5000 Euro
Politie Bureau's - 100000 Euro
Indien het gewenste bedrijf en niet bij staat kunt u het ons melden en wordt er een prijs voor verzonnen.
Zie ook
Chen's Huurmoordenaars Bedrijf
Chen & Nikky's slotjes shop
Chen's Game Shop
Dit pand wordt beveiligd door de Fok!Eiland mafia
quote:Er is er maar een op het eiland.
Op maandag 7 juli 2003 17:46 schreef dj-ango het volgende:
Kunnen jullie ook een overallenzaak overvallen?
quote:DIT IS EEN OVERAL!!!
Op maandag 7 juli 2003 17:48 schreef Chen het volgende:[..]
Er is er maar een op het eiland.
En dat is onze en daar blijven we vanaf
Ja jammer, kunnen jullie er ook geen voor me regelen. Voor Di Django he! Fugghedabowdit! I'll make you an offer you cant refuse! Ik weet een vrachtwagen vol met sigaretten die komt morgenavond om 11 uur aan. 50-50 ?
quote:Maar ik rook niet.
Op maandag 7 juli 2003 17:51 schreef dj-ango het volgende:[..]
DIT IS EEN OVERAL!!!
Ja jammer, kunnen jullie er ook geen voor me regelen. Voor Di Django he! Fugghedabowdit! I'll make you an offer you cant refuse! Ik weet een vrachtwagen vol met sigaretten die komt morgenavond om 11 uur aan. 50-50 ?
quote:Huh?
Op maandag 7 juli 2003 17:55 schreef Chen het volgende:[..]
Maar ik rook niet.
Maar ok in welk ''topic'' komt hij aan?
quote:heej, heej , heej! Jij gaat je mond houden! Hier heb je 50 euro, en als jij je bek open trekt krijg je met mij te maken! Capice?
Op maandag 7 juli 2003 18:12 schreef Guusie het volgende:
Hier moet weer de politie aan te pas komen..
quote:Als we die vrachtwagen moeten overvallen moeten we wel weten waar.
Op maandag 7 juli 2003 18:07 schreef dj-ango het volgende:[..]
Huh?
Nee ik rook ook niet. Maar het is wel een erg goede opbrengst! Maar wat bedoel je met in welk topic komt hij aan? Dit is de eerste keer dat ik iets op het eiland post in heel mn Fok!carriere, dus....
quote:Hmz.. had je wat.. je scheld een politie in amtenaar uit... dat word dus ff arresteren en een paar nachtjes in een coole cel afkoelen, ja stap maar in de auto!
Op maandag 7 juli 2003 18:14 schreef dj-ango het volgende:[..]
heej, heej , heej! Jij gaat je mond houden! Hier heb je 50 euro, en als jij je bek open trekt krijg je met mij te maken! Capice?
quote:Heej, zo bedoelde ik het niet! Wat ik bedoelde was dat ik voor jou een prachtig telefoontje inclusief een abonnement van 80 Euro helemaal gratis aanbied! Speciaal voor jou met MMS, polyfonische ringtones. Je hoeft niets te betalen! Di Django's GSM-shop
Op maandag 7 juli 2003 18:20 schreef Guusie het volgende:[..]
Hmz.. had je wat.. je scheld een politie in amtenaar uit... dat word dus ff arresteren en een paar nachtjes in een coole cel afkoelen, ja stap maar in de auto!
quote:Sorry dat wat je nu doet is omkoperij dat is weer tegen de wet, dus dat word een boete van 100 euro, ja en wil je dan nu ff in de auto stappen of ik haal er vesterking bij en dan mag je nog langer blijven
Op maandag 7 juli 2003 18:24 schreef dj-ango het volgende:[..]
Heej, zo bedoelde ik het niet! Wat ik bedoelde was dat ik voor jou een prachtig telefoontje inclusief een abonnement van 80 Euro helemaal gratis aanbied! Speciaal voor jou met MMS, polyfonische ringtones. Je hoeft niets te betalen! Di Django's GSM-shop
En dan geef ik er nog wat sloffen sigaretten bij ook! Vrienden?!
quote:Jij bent hier niet welkom guus
Op maandag 7 juli 2003 18:26 schreef Guusie het volgende:[..]
Sorry dat wat je nu doet is omkoperij dat is weer tegen de wet, dus dat word een boete van 100 euro, ja en wil je dan nu ff in de auto stappen of ik haal er vesterking bij en dan mag je nog langer blijven
quote:Hmmm... goed werk! Chen, 2Mini en Mat herben jullie kunnen langs komen voor een mooi telefoontje!
Op maandag 7 juli 2003 18:29 schreef Chen het volgende:[..]
Jij bent hier niet welkom guus
* 3 Mafia gasten komen naar Guus toe lopen en pakken hem vast ze stoppen hem in een auto en rijden weg ze droppen hem op het politie bureau en zeggen Blijf van onze gasten af. En ze rijden weg
quote:zullen we het doen?
Op maandag 7 juli 2003 21:56 schreef AirRaid het volgende:
als we er dan ook nog mijn advocatenburo bijgooien kunnen we heersen over het eiland
quote:ik stel het niet voor nix voor
Op maandag 7 juli 2003 21:58 schreef Chen het volgende:[..]
zullen we het doen?
quote:Open jij maar het topic Mat Herben en 2Mini zitten er sowiezo al bij en we hebben nog duizenden figuranten euhhh andere mafia leden
Op maandag 7 juli 2003 22:05 schreef AirRaid het volgende:[..]
ik stel het niet voor nix voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |