maar ik he wel eens gehoord dat SIS niet zo'n geweldig merk is...
Ik zou voor de ATI radeon gaan of voor de GeForce 4
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 07-07-2003 12:52]
probeer het gewoon en ga anders voor een radeon 9xxx of een geforce 4 ti 4xxx
quote:Onboard zou je uit moeten kunnen zetten in het BIOS.
Op maandag 7 juli 2003 12:58 schreef McDonals het volgende:
Ik heb wel een AGP
De videokaart zit onboard...
Maar kan het dan geen conflicten opleveren?
De grafische serie heet Xabre van sis... Misschien is het handig als je het goeie type opzoekt voordat je iets vraagt, ok?
quote:Embedded zooi is per definitie klote voor spellen tov losse agp kaarten, tenzij ze bordjes uit gaan brengen met geintegreerde 9700 of zo, maar daar is geen plek voor op het PCB. Aangezien sjakie het had over een videokaart nam ik aan dat het een KAART was en niet een embedded ding.
Op maandag 7 juli 2003 13:08 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
The SiS 740 IGUI Host & Memory Controller integrates a high performance and high quality 3D/2D Graphical Accelerator....
quote:Ja ik vind McDonals (die naam alleen al
Op maandag 7 juli 2003 13:23 schreef Fliepke het volgende:
crew... achterlijke beslissing dit, de TS bannen vanwege een fout aan zijn zijde.
Ja deze is hij natuurlijk ook eerder begaan met dat andere topic, maar dit was mijn inziens echt gewoon een blunder. En dan houden jullie het topic open, terwijl hij niet meer kan reageren de komende 48 uur. HANDIG!
*Whatashockr
quote:even alles nagelopen en teruggedraaid, voordeel van de twijfel
Op maandag 7 juli 2003 13:23 schreef Fliepke het volgende:
crew... achterlijke beslissing dit, de TS bannen vanwege een fout aan zijn zijde.
Ja deze is hij natuurlijk ook eerder begaan met dat andere topic, maar dit was mijn inziens echt gewoon een blunder. En dan houden jullie het topic open, terwijl hij niet meer kan reageren de komende 48 uur. HANDIG!
Maar sis???
quote:SiS is niet verkeerd voor budget oplssingen. Natuurlijk lopen ze altijd achter en kiezen ze voor de voordeligste oplossing ipv de snelste, maar dat betekend niet dat het waardeloos is. De Xabre serie is een prima serie, maar je moet er geen Ti4200 en al helemaal geen FX5900 snelheden van verwachten.
Op maandag 7 juli 2003 21:54 schreef McDonals het volgende:
Natuurlijk lees ik dat.
Ik heb nog wat goeie pc's zitten. Maar ja ik heb alleen verstan van ATI en GeForce.Maar sis???
Die SiS315 die er in die chipset zit is oud. Bij de introductie was het al geen nVidia killer en nu is het helemaal een waardelose gamekaart. Net als een Radeon7000 of GF2MX200 trouwens. Maar als je een processor hebt die het redelijk compenseerd en geen C&C Generals of GTA of UT2003 op wilt spelen dan is er geen probleem.
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:12 schreef mvt het volgende:[..]
SiS is niet verkeerd voor budget oplssingen. Natuurlijk lopen ze altijd achter en kiezen ze voor de voordeligste oplossing ipv de snelste, maar dat betekend niet dat het waardeloos is. De Xabre serie is een prima serie, maar je moet er geen Ti4200 en al helemaal geen FX5900 snelheden van verwachten.
Die SiS315 die er in die chipset zit is oud. Bij de introductie was het al geen nVidia killer en nu is het helemaal een waardelose gamekaart. Net als een Radeon7000 of GF2MX200 trouwens. Maar als je een processor hebt die het redelijk compenseerd en geen C&C Generals of GTA of UT2003 op wilt spelen dan is er geen probleem.
Mocht je niet tevreden zijn over de VGA-performance dan kun je die later nog upgraden door een echte VGA in het AGP-slot te prikken. Dit zou geen probs mogen geven met de geïntegreerde kaart: die wordt dan gewoon uitgeschakeld. Heb ik hier ook gedaan met een Cyrix MediaGXm ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |