Dangerden Maze 2-1
Includes 4 nylon bolts, 12 nylon nuts, 4 springs. Special Cold Plate with 4 screws ,can run with zero to one pelt .
The Cooling Cube.
Outside: 4 3/4" x 5 3/8" x 4 3/8"
Features:
Copper Core (No Battery Effect)
Use with 3/8" Tubing
4 row / 15 pass
35 Aluminum Fins
Perfect fit for a 120mm Fan
Water reservoir met ruimte voor het inbouwen van bijvoorbeeld een Sicce Nova 800
Mijn pomp is overleden helaas, zitten veel uren + koperen verbindingsstukken op en aan, dit om het zogeheten battery effect te vermijden (alleen het koperen spul kostte al 30 euro)
Schakelrelais met molex connector.
Kan 220volt schakelen , handig als je een 220volt pomp gebruikt.
90 graden knietjes, van het merk Gates
(automateriaal) , alsmede slangenklemmen van degelijke kwaliteit.
Ik wil minimaal 100 euro hebben voor deze set, hij is , op de defecte pomp na dan, helemaal compleet.
quote:Ik weet niet of het een AMD of P4 set is, ik heb hem op een AMD Thunderbird gebruikt in ieder geval ...
Op zaterdag 5 juli 2003 12:15 schreef bas-beest het volgende:
misschien handig om ff erbij te zetten of het een P4 of AMD-set is![]()
quote:Heel eerlijk gezegd was ik die echt vergeten , had kopy-paste gedaan uit v&a van t.net ....
Op zaterdag 5 juli 2003 12:15 schreef detulp050 het volgende:
Tags gezet, expres vergeten vanwege de lange titel
quote:Nee joh, dat is pas als je een Peltier gaat gebruiken dat je zulke lage temperaturen gaat krijgen ...
Op zaterdag 5 juli 2003 12:17 schreef ijsvries het volgende:
volgens mij gaat bij mij dan alles vast vriezen.
quote:Geen flauw idee of het bruikbaar is op een P4, die 4 nylon bouten worden gebruikt voor de montage dus daar zou ik eerst eens naar gaan kijken.
Op zaterdag 5 juli 2003 12:26 schreef fallox het volgende:
grote interesse mits voor p4, en uitbreidbaar voor gf4
quote:mja het wordt allemaal getest @ socket A , maar kzal ff googlen..
Op zaterdag 5 juli 2003 12:42 schreef BYM het volgende:Geen flauw idee of het bruikbaar is op een P4, die 4 nylon bouten worden gebruikt voor de montage dus daar zou ik eerst eens naar gaan kijken.
quote:nou dat wordt um niet, heb ik maze 3 of 4 voor nodig
Op zaterdag 5 juli 2003 12:48 schreef fallox het volgende:[..]
mja het wordt allemaal getest @ socket A , maar kzal ff googlen..
quote:Hmmzz, maar je hebt wel die 4 gaten in je moederbord zitten ?
Op zaterdag 5 juli 2003 13:02 schreef fallox het volgende:[..]
nou dat wordt um niet, heb ik maze 3 of 4 voor nodig
De afstand tussen die gaten : 6,6 x 3,5 .
De buitenafmeting : 5,0 x 8,0 .
Dit beiden is in centimeters uiteraard
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 05-07-2003 16:40]
quote:*kijkt
Op zaterdag 5 juli 2003 16:11 schreef BYM het volgende:[..]
Hmmzz, maar je hebt wel die 4 gaten in je moederbord zitten ?
quote:Wat voor moederbord heb je ?
Op zaterdag 5 juli 2003 16:16 schreef fallox het volgende:[..]
*kijkt
quote:Asus P4B533-E
Op zaterdag 5 juli 2003 16:20 schreef BYM het volgende:[..]
Wat voor moederbord heb je ?
volgens mij geen gaten te bekenden rond socket, alleen zo'n plastic koelblokhouder ( )
quote:Grote kans dat die plastic houder eruit danwel eraf gehaald moet worden voordat je die WC blok kan monteren, maar ik ga wel ff neuzen op het net ...
Op zaterdag 5 juli 2003 16:22 schreef fallox het volgende:[..]
Asus P4B533-E
volgens mij geen gaten te bekenden rond socket, alleen zo'n plastic koelblokhouder (
)
[edit]
Hmmzzz, dit is jouw moederbord :
Anders moet je even opmeten hoe ver die gaten bij elkaar vandaan liggen
De afmetingen van het koelblok zijn :
De afstand tussen die gaten : 6,6 in de lengte x 3,5 in de breedte .
De buitenafmeting : 5,0 x 8,0 .
Dit beiden is in centimeters uiteraard
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 05-07-2003 16:40]
quote:Ohw ja dat wordt lastig dan, die 30 seconden zijn dan erg waardevol
Op zaterdag 5 juli 2003 17:37 schreef fallox het volgende:
ja gaat nu even lastig want ben met verhuizen bezig
(geintje, is goed joh, kijk maar als je tijd hebt )
Je bedoelt 640x480 ....?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:06 schreef Catch22- het volgende:
Socket A bevestiging past NIET op S478
fyi
(res is wel beetje groot niet?)
Jup, hele set is er nog, mag nog steeds verkochtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:02 schreef hoidoei het volgende:
heb je hem nog ?(zal wel maar je weet maar nooit)
ik heb wel interesse namelijk, maar moet dan eerst ff goedkoop een amdtje snaaien
volgens mij bedeolt ie met RES => reservoir?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:03 schreef BYM het volgende:
[..]
Je bedoelt 640x480 ....?
Dit wordt op ieder forum geaccepteerd
Hmzzz , en deze wil je per definitie helemaal niet, of wil je er minder voor bieden ??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:30 schreef hoidoei het volgende:
mwa, omdat er nog een pomp ala 40euro in moet, koop ik liever een nieuw setje voor 100euro
Die schakeling mag je proberen te maken voor dat bedrag, er zit een hoogwaardig relais in.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:02 schreef Catch22- het volgende:
in feite heb je alleen een outdated block en een rad te koop. want zon schakeling kost je es 5 euro als je hem maakt en dat reservoir is VEEL te groot om in te bouwen
ik denk dat je niet veel verder dan 40 euri komt
Wat ik nou alleen niet begrijp he, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen, is dat ik JOU nog geen bod heb zien doen ...? Waarom bemoei jij je dan in vredesnaam met de prijs ...?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:55 schreef Catch22- het volgende:
je koop voor 119 euro bij aqua computer een basic set met blok, rad, pomp en slangen enzo, NIEUW !
http://www.aqua-computer.de/
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:23 schreef hoidoei het volgende:
doe mijn vraagjes ook ffdan weet ik (en jij) of ik een beter bod ga doen of niet
Je hebt ook een Celeron 366 LaptoP zag ik .....?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:36 schreef hoidoei het volgende:
hmm dan ik probeer even een socket A systeem te regelen(iemand iets goedkoops?
)
Ik laat het asap weten
I know, maar goed als jij je laptop wilt ruilen tegen mijn PDA + WC setje dan kunnen we dat mooi rondmaken toch ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef hoidoei het volgende:
hmz.. ik moet ff alle opties bekijken hoor.. Aangezien ik nu juist een amd systeempje zoek
Isz goed ik hoor welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:53 schreef hoidoei het volgende:
snap ik maar moet eerst ff xp systeem krijgen anders heb ik er niks aan :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |