Bieden vanaf 12,50 euro. Daar komen de portokosten dan nog bij.
quote:dan kan je hem toch net zo goed online bestellen voor die prijs?
Op vrijdag 4 juli 2003 21:40 schreef PimD het volgende:
Ik heb een officiële videoband te koop van Brian May, waarop hij uitlegt hoe je riffs van de bekendste Queen nummers speelt op je gitaar. De video bevat ook een boekje met daarin de bladmuziek voor deze riffs. De tape is helemaal nieuw, hij is zelfs nog geseald. Ik verkoop hem omdat ik 'm dubbel hebNieuw kost de tape zo'n 20 euro excl. verzendkosten. De tape is niet meer verkrijgbaar in de winkels, hij's alleen nog te bestellen bij enkele online shops.
Bieden vanaf 12,50 euro. Daar komen de portokosten dan nog bij.
quote:nieuw kost ie 20 euro excl. porto. mijne is 12,50 excl. porto - scheelt toch ruim 7,50 euro. als je 'm online bestelt moet ie uit het buitenland komen dus komt er nog extra porto bij. bovendien is mijn tape nog helemaal nieuw (hij is nog geseald). dus ik hoef me niet te verantwoorden aan jou
Op vrijdag 4 juli 2003 21:42 schreef ijsvries het volgende:[..]
dan kan je hem toch net zo goed online bestellen voor die prijs?
bovendien staat er in het FAQ geloof ik dat je niet moet gaan liggen zeiken over de prijs als je niet geïnteresseerd bent dus...
quote:dus... wat?
Op vrijdag 4 juli 2003 21:46 schreef PimD het volgende:[..]
nieuw kost ie 20 euro excl. porto. mijne is 12,50 excl. porto - scheelt toch ruim 7,50 euro. als je 'm online bestelt moet ie uit het buitenland komen dus komt er nog extra porto bij. bovendien is mijn tape nog helemaal nieuw (hij is nog geseald). dus ik hoef me niet te verantwoorden aan jou
![]()
bovendien staat er in het FAQ geloof ik dat je niet moet gaan liggen zeiken over de prijs als je niet geïnteresseerd bent dus...
quote:quote uit FAQ
Op vrijdag 4 juli 2003 21:48 schreef ijsvries het volgende:[..]
dus... wat?
quote:
Commentaar op de gevraagde prijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicopener vrij staat om een prijs te verzinnen. Geef hier commentaar op als je werkelijk geinteresseerd bent in het product, doe dan een reeel tegenbod. Reply's als: "veeeel te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicopener en het topic niet echt. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
quote:Kijk - hier hebben we wat aan
Op vrijdag 4 juli 2003 21:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik wil 'm wel van je kopen voor 12,50.
ik wacht nog ff of er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, anders is ie voor jou
quote:Ok. Anders stuur ik je zo wel een mailtje.
Op vrijdag 4 juli 2003 21:50 schreef PimD het volgende:[..]
Kijk - hier hebben we wat aan
ik wacht nog ff of er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, anders is ie voor jou
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 04-07-2003 23:36]
quote:Going once.... Iemand meer dan 13 euro?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:43 schreef Jeff21 het volgende:
let the bidding begin!13 oero
quote:Bieden kan tot 0:00 vandaag, dan bekijk ik morgenvroeg wie gewonnen heeft... De tape gaat dan op de bus zodra ik het geld binnenheb
Op zaterdag 5 juli 2003 15:29 schreef blessed19 het volgende:
14!
quote:Heb je m'n mail nog ontvangen?
Op zaterdag 5 juli 2003 23:55 schreef PimD het volgende:
't is bijna 0:00, dus als er in de komende 5 minuten niemand meer biedt is Blessed19 de winnaar. Neem ff contact op (webmaster AT pimderks.com) voor rekeninginfo etc
Als je 'm nog niet verkocht hebt bied ik 15 euro.
Je weet toch dat IK de grootste Brian fan ben op deze aardkloot..Tis dat ik die video al heb
quote:Hmmz, ik vind het goed - kan iedere euro gebruiken
Op zondag 6 juli 2003 01:49 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Heb je m'n mail nog ontvangen?
Als je 'm nog niet verkocht hebt bied ik 15 euro.
Als Blessed19 vandaag niet meer reageert is ie voor jou - ik kan het natuurlijk niet maken om 'm aan jou te verkopen terwijl hij officieel de winnaar is
en Niek (BrianMay) daarom gooi ik 'm ook hier neer, omdat ik wist dat jij 'm al had (een kopie weliswaar als ik me niet vergis).
quote:Als we het dan toch over de FAQ hebben
Op vrijdag 4 juli 2003 23:43 schreef Jeff21 het volgende:
let the bidding begin!13 oero
quote:Je verwacht toch niet serieus dat iemand de prijs van de tape ineens van 12,50 naar 17,50 verhoogt
Op zondag 6 juli 2003 11:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is niet toegestaan om per 1 eurocent op te bieden. Dit is meer spam, dan wat anders, zeker in een druk topic. Hoog je bod op met (voor kleinere bedragen) +/- 5 euro, voor grotere bedragen met een euro of 10.
quote:Stuur me svp een e-mail.... Anders gaat ie naar Maarten Grendel
Op zaterdag 5 juli 2003 15:29 schreef blessed19 het volgende:
14!
quote:Ik heb je nog een mailtje gestuurd.
Op zondag 6 juli 2003 22:55 schreef PimD het volgende:
Blessed19? Reageer svp, anders gaat ie naar Maarten....
mja, sorry dat ik zo lang afwezig was, maar heb het een beetje druk met oefenen enzow...
issie er nog?
probeer je anders wel te meelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |