ik zelf
Desley, meisje die bij mij op school zat en is verhuist naar apeldoorn.
ene jullie?
quote:Same here
Op vrijdag 4 juli 2003 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
niemand eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 04-07-2003 20:07]
quote:dat lijkt mij idd een heel erg klote gevoel
Op vrijdag 4 juli 2003 20:04 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Mijn Hondje Toby, helaas 2 jaar al overleden. Hij zat vol met darmkanker en we hebben hem laten inslapen. Jezus wat moest ik die dag toen janken, en ik had die dag daarvoor zo raar tegen hem gedaan omdat ie vervelend was, en de volgende dag was ie zomaar weg. Heb nooit een kans gehad om het met hem goed te maken
quote:LEES NOU EENS DE OPENINGSPOST
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Count_Blah het volgende:
me vriendinen me lokale bierboer
quote:Ja dat vergeet je nooit meer inderdaad
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
dat lijkt mij idd een heel erg klote gevoel
en me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen ...
moet je nagaan dat ik eigenlijk bij ze had moeten zijn als ik op het laatste moment niet af had gezegd
quote:oei
Op vrijdag 4 juli 2003 20:08 schreef Count_Blah het volgende:
me vorig jaar overleden rottweiler pup.. XOen me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen
...
moet je nagaan dat ik eigenlijk bij ze had moeten zijn als ik op het laatste moment niet af had gezegd
lijkt me wel klote om 2 beste vrienden op die manier kwijt te moeten raken
edit: je moet niet de schuld op je nemen, jij kon er niks aan doen
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Of_Darkness op 04-07-2003 20:10]
het kaasmeisje bij de AH in Utrecht 3 jaar geleden...
Haar zou ik graag nog eens ontmoeten. Deed aan ballet en ging naar Amsterdam studeren, zei ze...
quote:Misschien voorkomen
Op vrijdag 4 juli 2003 20:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
quote:neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
Op vrijdag 4 juli 2003 20:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
oei
busongeluk?lijkt me wel klote om 2 beste vrienden op die manier kwijt te moeten raken
en weet dat k dat nie moet doen maar soms wouk eigenlijk dat ik mee was gegaan dan had ik die schuldgevoelens ook niet meer
Margaret, een vriendin die ik heb leren kennen via mijn stagebedrijf in Engeland.
Mijn ex-vriendin dus
En dan... langzaam vermindert het contact, het kost te veel tijd. En voor je het weet...
quote:Idd. ik zou heel graag Bobby rond hebben lopen... maar helaas. Ik heb hem in laten slapen, het ergste wat ik ooit gedaan heb. Ik heb mezelf belooft dat ik dat nooit meer hoef te doen.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:04 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Mijn Hondje Toby, helaas 2 jaar al overleden. Hij zat vol met darmkanker en we hebben hem laten inslapen. Jezus wat moest ik die dag toen janken, en ik had die dag daarvoor zo raar tegen hem gedaan omdat ie vervelend was, en de volgende dag was ie zomaar weg. Heb nooit een kans gehad om het met hem goed te maken
zonder enige twijfel
mijn:
Gastzus
quote:Dit lijkt me zo zwaar, ik wens je veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:13 schreef Count_Blah het volgende:[..]
neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
en de ander na 2 uur in het ziekenhuis overleden
![]()
en weet dat k dat nie moet doen maar soms wouk eigenlijk dat ik mee was gegaan dan had ik die schuldgevoelens ook niet meer
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:13 schreef Count_Blah het volgende:[..]
neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
en de ander na 2 uur in het ziekenhuis overleden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |