In dit topic kan je voetbal nieuwsdingetje posten (en daar natuurlijk op reageren ) die niet in een ander topic passen en ook niet echt een eigen topic waard zijn (dus waarvan de user die het bericht post verwacht dat het aantal replies laag zal zijn op dat specifieke bericht).
quote:Met dank aan Qi voor dit bericht.
Marquez overvallen in MexicoMEXICO-STAD, 3 juli 2003 18:30 - Drie internationals van de Mexicaanse ploeg zijn in Mexico-Stad overvallen en zelfs enkele minuten gegijzeld door bewapende mannen. Een van de drie spelers was aanvoerder Rafael Marquez, die deze dagen in onderhandeling is met Barcelona. De verdediger van Monaco reed samen met Pavel Pardo en Oswaldo Sanchez in een taxi naar de luchthaven van Mexico-Stad, toen bij een stoplicht gewapende mannen het voertuig binnendrongen. Een man richtte en pistool op het gezicht van Marquez en ontnam hem zijn dure horloge. Daarna ging het drietal naar de luchthaven om vervolgens naar Acapulco te vliegen voor een trainingskamp met de nationale ploeg. Mexico neemt in de komende weken deel aan de CONCACAF Gold Cup,
waarin Brazilie en Hinduras in de eerste ronde de tegenstander is.Bron: www.voetbalonline.nl
quote:er is toch al een centraal feyenoord topic?
Op vrijdag 4 juli 2003 12:13 schreef Doc het volgende:
In dit topic kan je voetbal nieuwsdingetje posten (en daar natuurlijk op reageren) die niet in een ander topic passen en ook niet echt een eigen topic waard zijn (dus waarvan de user die het bericht post verwacht dat het aantal replies laag zal zijn op dat specifieke bericht).
quote:Ik weiger ook te geloven dat Real Madrid Beckham heeft gekocht om zijn voetbal kwaliteiten, omdat ze talloze spelers hebben die beter zijn dan Beckham. Beckham's aankoop is gewoon een publiciteitsstunt.
Uli Hoeness: "Real is een circus."MUNCHEN, 4 juli 2003 11:44 - De transfer van David Beckham houdt bijna alle gemoederen bezig, zelfs die bij de Europese rivalen van de Spaanse kampioen. Uli Hoeness is het langzamerhand zat dat Real Madrid alle aandacht van de media krijgt
en de directeur van Bayern Munchen haalde op een persconferentie fel uit naar de Koninklijke: "Ik kan de transfer van Beckham niet serieus nemen. Hij is helemaal niet gekocht voor zijn voetbalkwaliteiten. Dit is een farce. Er wordt nu net gedaan alsof Beckham een wereldvoetballer is, maar dat is een beetje overdreven. Hij kan wel een balletje trappen, maar hij heeft zeker niet de kwaliteiten van een Ballack of een Zidane. In mijn Bayern van de jaren zeventig had hij mee mogen doen met de warming-up. Maar ja, Real Madrid is een circus en iedereen doet daar zijn kunstje. Ze winnen de Europa Cup niet en worden met pijn en moeite kampioen maar dan kopen ze een speler en staan ze weer in het middelpunt van de belangstelling. Maar met een serieus leiden van een voetbalclub heeft het volgens mij niets te maken."Bron: www.voetbalonline.nl
quote:is idd zo,maar om te beweren dat Ballack nou weer beter is...
Op vrijdag 4 juli 2003 13:58 schreef Qi het volgende:
Een klein beetje gelijk heeft hij wel:
[..]Ik weiger ook te geloven dat Real Madrid Beckham heeft gekocht om zijn voetbal kwaliteiten, omdat ze talloze spelers hebben die beter zijn dan Beckham. Beckham's aankoop is gewoon een publiciteitsstunt.
quote:Nu ook een Beckingham Palace in Madrid.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:00 schreef El_Catalan het volgende:
Beckham ze huis in Spanje heeft bunkers die tegen Raket aanvallen kunnen
quote:Jammer van die Bunkers anders had de E.T.A het een stuk makkelijker gehad
Op vrijdag 4 juli 2003 14:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nu ook een Beckingham Palace in Madrid.
quote:Ik denk dat Ballack inderdaad beter is. Beckham kan beter overweg met dood spel situaties, en hij kan beter passes geven, maar Ballack is allround beter dan Beckham naar mijn mening. Betekent overigens niet dat ik liever Ballack in mijn team heb, ik vergelijk alleen de twee voetballers met elkaar.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is idd zo,maar om te beweren dat Ballack nou weer beter is...
quote:Dat slaat echt helemaal nergens op ..............................
Op vrijdag 4 juli 2003 14:09 schreef Qi het volgende:[..]
Ik denk dat Ballack inderdaad beter is. Beckham kan beter overweg met dood spel situaties, en hij kan beter passes geven, maar Ballack is allround beter dan Beckham naar mijn mening. Betekent overigens niet dat ik liever Ballack in mijn team heb, ik vergelijk alleen de twee voetballers met elkaar.
quote:Nee, Ballack is geen Beckham en andersom ook niet
Op vrijdag 4 juli 2003 14:31 schreef aldostuta het volgende:[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op ..............................
Ballack is goed, maar echt geen Beckham.
quote:op vi.nl stond dat ze in madrid verwachten komend (!) seizoen 78 miljoen (ofzo) op te halen met de verkoop van shirts met het rugnummer van Beckham... nu gaan daar nog wel de kosten van die shirts vanaf, maar alleen met de verkoop daarvan hebben ze de transfersom al terug
Op vrijdag 4 juli 2003 14:39 schreef knuppelhout het volgende:
real heeft in het contract opgenomen dat ze een percentage van al beckhams sponsorinkomsten binnenkrijgen. hij was laatste bezig met een tour door japan enzo, dus die aankoopsom hebben ze zo terugverdiend, gok ik zo.
kunnen ze van de winst weer goede voetballers kopen
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:33 schreef Qi het volgende:[..]
Nee, Ballack is geen Beckham en andersom ook niet
quote:Ze stellen geloof ik 1 miljoen shritjes a 78 euro. Ik vind dat maar een rare rekensom, alsof het overgrote deel van die shirts niet gekocht zou zijn als Beckham er niet was geweest. Volgens mij is het overgrote deel gewoon substitutie.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:42 schreef robinvdt het volgende:[..]
op vi.nl stond dat ze in madrid verwachten komend (!) seizoen 78 miljoen (ofzo) op te halen met de verkoop van shirts met het rugnummer van Beckham... nu gaan daar nog wel de kosten van die shirts vanaf, maar alleen met de verkoop daarvan hebben ze de transfersom al terug
quote:Zoals ik al zei, Beckham heeft specifieke kwaliteiten (vrije trap, goede pass), maar voor de rest is het een gemiddelde voetballer. Ballack is een allrounder, en ik schat zijn voetballende kwaliteiten hoger in. Maar nogmaals, ik heb toch nog liever Beckham in mijn team, omdat Beckham sowieso een stukje uitstraling meebrengt, en die passes en vrije trappen zijn verdomd handig.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Beckham is een overgewaardeerde voetballer, dat zeker. Maar om em nou te vergelijken met Ballack
quote:mwa de aziaten kennen eerder beckham dan real madrid
Op vrijdag 4 juli 2003 14:49 schreef aldostuta het volgende:[..]
Ze stellen geloof ik 1 miljoen shritjes a 78 euro. Ik vind dat maar een rare rekensom, alsof het overgrote deel van die shirts niet gekocht zou zijn als Beckham er niet was geweest. Volgens mij is het overgrote deel gewoon substitutie.
quote:Kon dit niet in een centraal Real Madrid topic?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:58 schreef Qi het volgende:
Een klein beetje gelijk heeft hij wel:
[..]Ik weiger ook te geloven dat Real Madrid Beckham heeft gekocht om zijn voetbal kwaliteiten, omdat ze talloze spelers hebben die beter zijn dan Beckham. Beckham's aankoop is gewoon een publiciteitsstunt.
quote:Ik denk niet dat ze nu speciaal een Real Madrid shirtje zullen kopen, omdat Beckham er speelt. De Real fans die nu een Beckham shirtje kopen, zouden anders wel een shirt van een andere speler kopen.
Op vrijdag 4 juli 2003 15:19 schreef planethugo het volgende:[..]
mwa de aziaten kennen eerder beckham dan real madrid
quote:Naar mijn weten bestaat die niet
Op vrijdag 4 juli 2003 15:34 schreef Doc het volgende:[..]
Kon dit niet in een centraal Real Madrid topic?
quote:jij hebt zeker de knipoog niet gezien?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:25 schreef Qi het volgende:[..]
Naar mijn weten bestaat die niet
quote:Zulk soort grapjes zijn meestal moeilijk te herkennen aan een smiley
Op vrijdag 4 juli 2003 16:39 schreef robinvdt het volgende:[..]
jij hebt zeker de knipoog niet gezien?
In tegenstelling tot wat de bedoeling was, heeft Marc van Hintum zijn Duitse werkgever Hannover 96 per direct de rug toegekeerd. De voormalige verdediger van Willem II en Vitesse stond op het punt een nieuw eenjarig contract te tekenen bij de Bundesliga-club, maar voelt zich belazerd door de clubleiding.
'Anderhalve week geleden heb ik met de clubleiding afgesproken dat ik na mijn vakantie een sterk verlaagde aanbieding zou ondertekenen', legt Van Hintum uit aan VI.nl. 'In totaal zou ik 25 procent van mijn salaris inleveren. In de kranten werd ik nog geprezen om die professionele instelling, maar daarna zijn er rare dingen gebeurd.'
'Ik heb de manager onlangs keurig meegedeeld dat ik acht dagen op vakantie zou gaan en heb hem precies verteld wanneer ik me weer zou melden op de club', vervolgt Van Hintum. 'Maar al tijdens mijn vakantie verschenen er berichten in de lokale pers dat ik zoek was en me niet had afgemeld voor de eerste training. Toen had ik al het idee dat er een vies spelletje met me gespeeld werd.'
'Bij mijn terugkomst van vakanktie was ik klaar om het contract te tekenen, toen de clubleiding ineens een paar dagen extra bedenktijd vroeg. Ze vroegen bovendien of ik nog eens tienduizend euro kon inleveren. Dat had te maken met een schoenencontract.'
'Ik speelde het afgelopen seizoen met toestemming van de clubleiding op Nike-schoenen, terwijl de rest van de ploeg op schoenen van het merk Uhl Sport speelde. Dat kon nu opeens niet meer, vonden ze. Om het contract met Nike af te kopen, zouden de club en ik samen tienduizend euro moeten betalen.'
'Dat vertikte ik. Ik laat niet zomaar met me sollen. Ik heb al veel ingeleverd en ben absoluut niet bereid daar op deze manier nog een schepje bovenop te doen. Ik heb echt het idee dat ze van me af wilden. Misschien ben ik in hun ogen een te moeilijke speler. Het gekke is dat dit allemaal achter de rug van de trainer (Ralf Rangnick, red.) is gebeurd. Hij wilde me graag behouden, maar is machteloos om iets te veranderen.'
Van Hintum hoopt nu op korte termijn aan de slag te kunnen in Nederland. 'Het hoofdstuk Hannover 96 is definitief gesloten. Ik wil niets meer met die mensen te maken hebben.'
vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |