[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 01-03-2001 15:00]
een zwarte bi-turbo, cabriolet, wanneer kan ik hem afhalen?
DAF 95XF, ssc, 530 PK, dak en zij spoilers
kleur: gifgroen of oranje
en dan wil ik michelen banden /55 verhouding
een 12 traps versnellingbak inc 2 kruipversnelingen
binenkort de rest v/d specificaties...
quote:(Helaas) Hebben wij niet de know how en het dealerschap van daf onder ons dak...Ik verwijs je graag door naar een Daf Dealer..
Op 28 februari 2001 15:34 schreef djjumbo het volgende:
Ik zou graag van jouw wilen:DAF 95XF, ssc, 530 PK, dak en zij spoilers
kleur: gifgroen of oranjeen dan wil ik michelen banden /55 verhouding
een 12 traps versnellingbak inc 2 kruipversnelingen
binenkort de rest v/d specificaties...
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 28-02-2001 15:49]
quote:Ik ga voor je bellen naar de fabriek in Italie...en je hoort zo spoedig mogelijk van mij....P.S het zal dan wel Een Quatroporte worden...Bi turbo,s zijn uit de productie..
Op 28 februari 2001 15:19 schreef superbam het volgende:
Ik zou wel een bestelling willen plaatsen:een zwarte bi-turbo, cabriolet, wanneer kan ik hem afhalen?
Bij deze wil ik graag een order voor een fiets plaatsen.
Specificaties: herenmodel, 2 wielen, 2 banden, 1 stuur, 2 trappers, 1 zadel, 1 bagagedrager, 1 ketting en 2 tandwielen
oja, een frame is ook handig.
Bij voorbaat dank voor de energie die in deze post is gestoken.
Met vriendelijke groet,
random
geen inhabitant van dit eiland, maar ik zal hier zsm werk van maken.
quote:Komt voor de bakker !!!
Op 28 februari 2001 15:55 schreef random het volgende:
Geachte Heer Tijsje1,Bij deze wil ik graag een order voor een fiets plaatsen.
Specificaties: herenmodel, 2 wielen, 2 banden, 1 stuur, 2 trappers, 1 zadel, 1 bagagedrager, 1 ketting en 2 tandwielen
oja, een frame is ook handig.
Bij voorbaat dank voor de energie die in deze post is gestoken.
Met vriendelijke groet,
random
geen inhabitant van dit eiland, maar ik zal hier zsm werk van maken.
P.s mischien interesse in een goede baan met ,riant, salaris en auto vd zaak????
Ik wil je hier GRAAG hebben als medewerker.....
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 28-02-2001 16:06]
quote:Prachtig, nog goed voor het milieu ook
Op 28 februari 2001 16:02 schreef tijsje1 het volgende:
Komt voor de bakker !!!
Ik heb hier een prachtige gazelle staan.
quote:Prima, wanneer kan ik beginnen?
P.s mischien interesse in een goede baan met ,riant, salaris en auto vd zaak????
Ik wil je hier GRAAG hebben als medewerker.....
zit er ook kost en inwoning bij in? of moet ik zelf nog een riant stulpje gaan zoeken?
quote:wat een service zeg kolere....
Op 28 februari 2001 15:49 schreef tijsje1 het volgende:
(Helaas) Hebben wij niet de know how en het dealerschap van daf onder ons dak...Ik verwijs je graag door naar een Daf Dealer..
Wij leveren uitsluitend en alleen de genoemde merken .
jij hebt toch vast wel contacten op het vasten land met een DAF dealer
als je dan toch auto's laat over komen kan je net zo goed ook deze order plaatsen....je bent een startend bedrijf ik heb hiet 7.5 ton voor je klaarliggen....
quote:Hmm, riant salaris komt binnen bereik,
Op 28 februari 2001 16:25 schreef djjumbo het volgende:
je bent een startend bedrijf ik heb hiet 7.5 ton voor je klaarliggen....
quote:Dan feliciteer ik je met je nieuwe baan!
Op 28 februari 2001 16:10 schreef random het volgende:
Prima, wanneer kan ik beginnen?zit er ook kost en inwoning bij in? of moet ik zelf nog een riant stulpje gaan zoeken?
Na intensief speurwerk heb ik er een kunnen vinden op het vasteland.
Wilt u er nog meer accesoires op?
de michelen banden, /55 verhouding en een 12 traps versnellingbak inc 2 kruipversnelingen zijn geregeld.
Neemt u voor de verdere afwikkeling van zaken contact op met mijn baas, Tijsje1.
M. vr. gr.
random
quote:Okidoki
Op 28 februari 2001 16:30 schreef tijsje1 het volgende:
Dan feliciteer ik je met je nieuwe baan!
Als verkoper/onderdirecteur!.
quote:Absoluut, anders zou ik de baan niet aannemen, alleen de kennis van jetskies zou ik kunnen opvijzelen, dus hier neem ik graag een gepaste cursus voor
Heb je een beetje verstand van auto,s fietsen en of jetskies?(Anders leer ik je dat wel)
quote:Is dit geen probleem ivm de geplaatste daf levering?
Je bent hier net nieuw dus je kunt(net als ik nu)in het Dagotel verblijven...Een prima hotel met vele recreatie/ontspannings mogelijkheden....De rekening is uiteraard voor de firma.Je hebt in ieder geval nog 2 dagen om rustig te acclimatiseren...Want overmorgen gaan we definitief van start dan is namelijk het bedrijfspand af.
quote:Nee hoor we opereren de komende 2 dagen vanuit een partytent met houten kantoortje
Op 28 februari 2001 16:36 schreef random het volgende:
Geachte heer Djjumbo,Na intensief speurwerk heb ik er een kunnen vinden op het vasteland.
Wilt u er nog meer accesoires op?de michelen banden, /55 verhouding en een 12 traps versnellingbak inc 2 kruipversnelingen zijn geregeld.
Neemt u voor de verdere afwikkeling van zaken contact op met mijn baas, Tijsje1.
M. vr. gr.
randomIs dit geen probleem ivm de geplaatste daf levering?
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 28-02-2001 16:52]
quote:Geachte heer superbam:
Op 28 februari 2001 15:19 schreef superbam het volgende:
Ik zou wel een bestelling willen plaatsen:een zwarte bi-turbo, cabriolet, wanneer kan ik hem afhalen?
Een zeldzame clasic edition.....
Zeer het bekijken waard...
p.s U kunt natuurlijk ook altijd contakt opnemen met de heer Random.
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 28-02-2001 18:51]
Mag ik een groene Fiat Cabrio bestellen?
quote:Ja zeker...had u een bepaald type in gedachte?
Op 28 februari 2001 17:16 schreef Jojogirl het volgende:
[effe offtopic]
Tijsje, er zit een spelfout in je ondertitel, moet 'choices' zijn.
[/effe offtopic]Mag ik een groene Fiat Cabrio bestellen?
p.s bedankt voor je allertheid t.a.v die spelfout in ondertitel...Maar ben zo druk met de zaak.
quote:Ehm , ik ben niet zo goed in typenummer onthouden. Misschien kan u iets adviseren?
Op 28 februari 2001 18:00 schreef tijsje1 het volgende:
Ja zeker...had u een bepaald type in gedachte?p.s bedankt voor je allertheid t.a.v die spelfout in ondertitel...Maar ben zo druk met de zaak.
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 28-02-2001 22:18]
quote:Maar natuurlijk, de klant is koning (uhh, koningin mag ook)
Op 28 februari 2001 17:16 schreef Jojogirl het volgende:
*knip*
Mag ik een groene Fiat Cabrio bestellen?
Ik heb de volgende modellen kunnen vinden in de wirwar op het vasteland.
Als u uw keuze gemaakt heeft, kunnen we onder het genot van een drankje altijd nog kijken hoeveel het gebakje moet kosten
1e optie:
Een oude cabrio, helaas alleen in oranje leverbaar.
Voordelen: wegenbelastingvrij, goedkope verzekering, gegarandeerd blitsen op de eilandboulevard.
Nadelen: Onderhoud (het blijft een oud besje)
2e optie:
Omgebouwde fiat 500 cabrio
voordelen: Lekker goedkoop rondtoeren (kleine auto, weinig benzine ), veel bewonderende blikken vangen (heb je ooit zoiets gezien?)
nadelen: bergopwaards zal deze kleine rakker iets meer moeite hebben, bagageruimte is beperkt..
3e optie:
Fiat Punto cabrio
voordelen: Bij de tijds stadswagentje, benzineverbruik, rappe motor, goedkoop onderhoud (alles is te leveren), veel accesoires te krijgen (als u zich hiervoor interesseert, geef dan eengil, dan zal ik u meer foto's laten zien van ombouwprojecten)
nadelen: het is en blijft een 13 in een dozijn auto, als u daar geen moeite mee heeft, no problemo
4e optie:
Fiat Barchetta:
voordelen: hoezo blitsen... 'te gek gave kar' aldus een eigenaar, goedkoop onderhoud, alles te leveren
nadelen: enige wat ik kan bedenken is benzineverbruik (we praten hier over de 1.8liter versie), bagageruimte en prijs.
(opmerking: omdat u de groene uitvoering wou, is de enige barchetta die mogelijk is, deze limited edition uitgave, de standaard barchetta wordt niet geleverd in groen)
Als u uw keuze gemaakt heeft, hoor ik graag van u
bythw, als u voor de barchetta gaat (of voor een ander) zorg dan dat u hem beter parkeert dan deze heer deed:
quote:Whahahahahahahaha, dat was deze:
Op 28 februari 2001 22:11 schreef SharpTooth het volgende:
Geachte tijsje1, ik kom u even melden dat ik lately een Mustang gepikt heb.....
Wat een verschrikkelijk slechte smaak heb jij, ik had deze eigenlijk gekocht om er een dirttrackracer van te maken... maar... have fun...
quote:Ok, ik geef toe, hij ziet er slecht uit... maar een totallossje??
Op 28 februari 2001 22:15 schreef tijsje1 het volgende:
Oh die mustang...hahhahaha die mag je houden hoor...dat was een totall losje...De eigenaar heeft alweer een nieuwe van de verzekering vergoed gekregen....Veel plezier met je mustang!
p.s Vanaf morgen word het terein 24 uur per dag bewaakt
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 01-03-2001 01:39]
en ze alvast hiero laten zien??
weten de mensen ook wat ze kunnen kopen... wel zo handig
quote:Ja is goed Random....Wat voor Auto heb je trouwens voor jezelf in gedachten???
Op 01 maart 2001 01:41 schreef random het volgende:
Zal ik de trailers eventjes fotograferen op de wal?en ze alvast hiero laten zien??
weten de mensen ook wat ze kunnen kopen... wel zo handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |