abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2003 @ 20:50:55 #126
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13032074
Ik denk sowieso dat Kreator helemaal geen zin heeft om als mailpersoon rond te lopen.

le-zen.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13032182
waarom mailen?

ff databeesje maken, en daarnaartoe uploaden?
kan er gelijk poll gemaakt worden daaranvandaan..
(heb ik helaas geen tijd + webspace voor )

pi_13032220
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:55 schreef G-spotter2001 het volgende:
waarom mailen?

ff databeesje maken, en daarnaartoe uploaden?
kan er gelijk poll gemaakt worden daaranvandaan..
(heb ik helaas geen tijd + webspace voor )

Dat bedoel ik, het zo makkelijk om te opperen, maar zelf doen? ho maar.

Dat valt me erg op: iedereen heeft de beste ideeën maar geen zin/tijd om het te doen.

pi_13032721
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:56 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het zo makkelijk om te opperen, maar zelf doen? ho maar.

Dat valt me erg op: iedereen heeft de beste ideeën maar geen zin/tijd om het te doen.

hehe
pi_13033626
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:12 schreef G-spotter2001 het volgende:

Ik denk sowieso dat er per auto wat meer tijd moet komen, 4 dagen ofzo? En dat er per maand dan 2 grote wedstrijden zijn die over 2 weken gaan ofzo, waardoor er veel mensen kunnen meedoen, en dat die dan gejureerd worden?

Ik als een een paar dagen oude mini-indiaan heb hier toch ook een mening over, in het weekend ben ik na 0,5 tot 2,5 uur wel klaar met een auto, die is om 21:00 gepost, ben dan om max 01:30 klaar. Dan moet ik nog tientallen uren wachten totdat de volgende klaar is.

Ik vind dat er in het weekend wel een iets kortere tijd mag worden ingesteld. Als je dan geen tijd hebt en je mist een wedstrijd, nou dan is er weer snel de volgende.

Je kunt zelfs twee photoshop wedstrijden maken, eentje van 24-48 uur en eentje die wat langer is 3 - 5 dagen ofzo. Dan is iedereen tevreden en zal niemand zich vervelen. En als je er dan toch een mist, nou dan heb je toch de andere?

maandag 8 september 2003 @ 21:55:57 #131
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13033954
Je kan toch ook auto's versoepen zonder continue in een wedstrijd mee te doen. Als je moet wachten ga ff googlen en soepen maar weer...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 8 september 2003 @ 22:46:41 #132
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_13035628
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Je kan toch ook auto's versoepen zonder continue in een wedstrijd mee te doen. Als je moet wachten ga ff googlen en soepen maar weer...
Ook wel zo maar wat heb daar aan als je de enige bent die de auto ziet. Met een wedstrijd wordt je zelf kritischer en moet het resultaat zo perfect mogelijkzijn. Niemand gaat mij vertellen dat het ze niet uitmaakt dat ze nooit winnen. Een beetje veren in je kont over je gemaakte soep vindt iedereen leuk en bij winst onderscheid jouwes zich tov de rest. Dat motiveert weer voor de volgende ronde(s).
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_13036948
zo zie ik het ook! En je kunt ook aan de soeps van dezelfde auto maar van andere mensen zien wat zij er mee doen. Dat brengt ideeen, enzovoort. Dat is ook het idee van het forum, mensen ontmoeten ideeen uitwsselen discussieren, afijn dat is wel duidelijk
pi_13047765
Ik heb mail terug van Kreator, hij was redelijk enthousiast. Hij zal vanavond verder ingaan op de vraag of hij Jurylid wil worden.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 september 2003 @ 16:33:47 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13049557
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 15:24 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb mail terug van Kreator, hij was redelijk enthousiast. Hij zal vanavond verder ingaan op de vraag of hij Jurylid wil worden.
.

Nu ja. Enthousiast...Ik vind het idee ieg een stuk beter dan de huidige wijze. Ik zie er echter niet zo veel heil in om elke 2 dagen een complete jury achtige rapportage te gaan maken hier... . Ik vind het leuk dat er meteen aan mij wordt gedacht, maar ik ben daarvoor juist NIET de geschikte persoon denk ik. Ik ben namelijk uit de crew gestapt omdat ik de verplichtingen van het elke dag internetten zat was. Dat ben ik nog steeds en als ik dit aanneem, moet ik alsnog weer om de dag best veel werk doen om wat foto's te beoordelen.
Verder krijg je dan ook de nodige shit over je heen, omdat sommige mensen nou 1x nooit tevreden zijn over de uitslag (en je krijgt dat men vriendjespolitiek gaat roepen).
Er zitten dus voor mij persoonlijk iets te veel nadelen aan om mee te doen, alhoewel ik het een goed initiatief vind en ik hoop dat het binnenkort weer leuk is om mee te doen.

Zodra mijn RSI verschijnselen wat minder zijn, ga ik ook weer meeshoppen en wat meer in PTA posten... .

pi_13050152
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

.

Nu ja. Enthousiast...Ik vind het idee ieg een stuk beter dan de huidige wijze. Ik zie er echter niet zo veel heil in om elke 2 dagen een complete jury achtige rapportage te gaan maken hier... . Ik vind het leuk dat er meteen aan mij wordt gedacht, maar ik ben daarvoor juist NIET de geschikte persoon denk ik. Ik ben namelijk uit de crew gestapt omdat ik de verplichtingen van het elke dag internetten zat was. Dat ben ik nog steeds en als ik dit aanneem, moet ik alsnog weer om de dag best veel werk doen om wat foto's te beoordelen.
Verder krijg je dan ook de nodige shit over je heen, omdat sommige mensen nou 1x nooit tevreden zijn over de uitslag (en je krijgt dat men vriendjespolitiek gaat roepen).
Er zitten dus voor mij persoonlijk iets te veel nadelen aan om mee te doen, alhoewel ik het een goed initiatief vind en ik hoop dat het binnenkort weer leuk is om mee te doen.

Zodra mijn RSI verschijnselen wat minder zijn, ga ik ook weer meeshoppen en wat meer in PTA posten... .

Respect

Maargoed, wie moet er dan in?

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13055540
Ik heb nog geen mail terug van Jacco, ik weet niet of hij zn Fok-account checkt... maar in elk geval, met alleen jacco en G-Spotter of ik in de jury, hebben we nog één plek over.

Voelt iemand zich geroepen?

pi_13067069
Okay, nu heeft ook Jacco laten weten zich niet de aangewezen persoon te voelen om in de jury te gaan.

Wie vindt een maandelijkse soep-jury wat? Dat elke maand 3 vrijwillige soepers in de jury komen?

pi_13067097
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:50 schreef Henkmanz het volgende:
Okay, nu heeft ook Jacco laten weten zich niet de aangewezen persoon te voelen om in de jury te gaan.

Wie vindt een maandelijkse soep-jury wat? Dat elke maand 3 vrijwillige soepers in de jury komen?

Ik vind het een goed idee.....
Maar je zult er wel goede afspraken voor moeten maken........
En ik denk dat er dan wel tijd gaat zitten tussen auto af en auto beoordeeld....
Tja en de mensen zullen tegen commentaar moeten kunnen!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_13072421
Ik denk, dat als er 3 soepers in de jury moeten gaan zitten, er niemand meer overblijft. Laatste ronde ook maar 5 inzendingen. Blijft er niet veel meer over he....
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 10 september 2003 @ 16:09:40 #141
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13072539
woeps wrong window

[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 10-09-2003 16:10]

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_13072557
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik denk, dat als er 3 soepers in de jury moeten gaan zitten, er niemand meer overblijft. Laatste ronde ook maar 5 inzendingen. Blijft er niet veel meer over he....
Gelijk, maar moderators of andere fok!mederwerkers doe niet zo vaak mee. Ik vind dat jury idee ook niet zo geweldig, of er moet gewoon een groep van min 5 mensen zijn die er tijd voor hebben en dat er nog soepers overblijven.
pi_13075182
Ik denk dat dit idee wederom in de prullenbak verdwijnt, komt over een paar maanden wel terug als iemand als ik weer bezig is
pi_13075226
dit wordt de auto als ik zou winnen vanavond (ben er niet als de poll sluit):

De auto van mn mammie

woensdag 10 september 2003 @ 18:03:59 #145
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_13075527
owkeej mooie goede auto
pi_13075648
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:50 schreef Henkmanz het volgende:
dit wordt de auto als ik zou winnen vanavond (ben er niet als de poll sluit):

De auto van mn mammie
[afbeelding]

Jaaaa, die wordt vet!!!
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:53:16 #147
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13126907
Mocht ik winnen, dan wordt het deze auto (want ik ben er niet om 21:00uur)
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  donderdag 18 september 2003 @ 12:21:10 #148
36533 Shyte
Stone free..
pi_13259872
PTA Photoshop Wedstrijd Voor Auto's R E T R O

Tot nu toe hebben we vrij recente modellen gesoept. Is het misschien een uitdaging om een wat oudere bak te soepen? Een Opel Ascona uit de 80's bijvoorbeeld, of een Ford Capri, of nog ouder:

of:

pi_13267926
wat kun je daar mooi aan soepen dan? een beetje vette bumper ofzo erop wordt al moeilijk...
pi_13270020
De foto's zijn van de verkeerde scherpte, je kunt hier onmogelijk donorauto's voor vinden. Verder is die eend niet schoon en in perfecte staat. Echt goeie foto's zijn moeilijk te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')