abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2003 @ 21:22:26 #51
52280 FraGGo
Mr. Niceguy
pi_12148981
"Helpen doet geen pijn" - Eek the Cat 1999
  maandag 4 augustus 2003 @ 20:34:51 #52
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12222134

Zo...even genoeg

Life suxx, deal with it!
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:18:50 #53
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_12225724
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 20:59:56 #54
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12389774

Life suxx, deal with it!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 16:17:06 #55
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_12657639
Life suxx, deal with it!
pi_12879437
Ik weet niet of mensen het hier mee eens zijn, maar ik heb een idee voor het beoordelen van de ingezonden auto's van de Photoshopwedstrijd.

Om ervoor te zorgen dat het wat eerlijker verloopt dan met onze corrupte poll had ik het idee om een jury te maken van een aantal leden.
Niet dat ik de photoshopgoeroe ben, maar ik weet prima wat mooi is, hoe photoshop werkt en wat wel en niet goed photoshoppen is. Ik wil daarom wel proberen om in de jury te gaan.

Nou was mijn idee dus om een aantal leden standaard juryleden te maken (waaronder ik dus), daar een panel van te maken dat elke keer versterkt wordt door de winnaar van vorige keer. Die winnaar is alleen voor de opvolgende ronde jurylid, de ronde daarna is dat de winnaar van die ronde.

De Juryleden discussieren gewoon in een Offtopic geblaat topic ofzo over wie de winnaar zou moeten zijn, en daaruit wordt één auto gekozen die dus de winnaar is.
Alternatief kan zijn dat de jury alle inzendingen filtert tot 3 uiteindelijke inzendingen die alsnog in een poll verwerkt worden.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

maandag 1 september 2003 @ 20:43:56 #57
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_12879696
laten we het 's een tijdje proberen zou ik zeggen
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_12879762
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:28 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet of mensen het hier mee eens zijn, maar ik heb een idee voor het beoordelen van de ingezonden auto's van de Photoshopwedstrijd.

Om ervoor te zorgen dat het wat eerlijker verloopt dan met onze corrupte poll had ik het idee om een jury te maken van een aantal leden.
Niet dat ik de photoshopgoeroe ben, maar ik weet prima wat mooi is, hoe photoshop werkt en wat wel en niet goed photoshoppen is. Ik wil daarom wel proberen om in de jury te gaan.

Nou was mijn idee dus om een aantal leden standaard juryleden te maken (waaronder ik dus), daar een panel van te maken dat elke keer versterkt wordt door de winnaar van vorige keer. Die winnaar is alleen voor de opvolgende ronde jurylid, de ronde daarna is dat de winnaar van die ronde.

De Juryleden discussieren gewoon in een Offtopic geblaat topic ofzo over wie de winnaar zou moeten zijn, en daaruit wordt één auto gekozen die dus de winnaar is.
Alternatief kan zijn dat de jury alle inzendingen filtert tot 3 uiteindelijke inzendingen die alsnog in een poll verwerkt worden.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Het is een goed idee maar......
Ik zou er geen medesoepers bij doen omdat je dan toch gevoelkwesties krijgt van:
oooh ik zou dat zo en zo hebben gedaan dus is het minder mooi!

En maybe gerichter soepen, bv puur op kwaliteit van de soep kijken, of bv naar originaliteit!

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 1 september 2003 @ 21:34:10 #59
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_12880617
vraagje aan henkmanz: blijf je dan wel meesoepen ? als je namelijk alle "goede" soepers mee laat doen krijg je een wedstrijd met weinig spectaculairiteit (ofzoiets)
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_12881418
quote:
Op maandag 1 september 2003 21:34 schreef Mons het volgende:
vraagje aan henkmanz: blijf je dan wel meesoepen ? als je namelijk alle "goede" soepers mee laat doen krijg je een wedstrijd met weinig spectaculairiteit (ofzoiets)
In eerste instantie zeg ik nee, maar als iemand anders met een goed idee komt waardoor ik wel mee kan doen zeg ik ja... maar dan moet ik eerst meer commentaar/ideeën/instemmingen hebben van mede-topic-users.
pi_12884585
Dit idee is niet nieuw want ik heb het eerder al geopperd.

Daaruit kun je dus concluderen dat ik het een goed idee vind. Of Henkmanz dan automatisch in de jury moet zitten weet ik niet. Zo ervaren is hij nou ook weer niet (no offence intended, just giving my honest opinion). Ik zou het ook zeker niet erg vinden als HnkMnz in de jury zit... laten we wel wezen; hij doet goeie dingen.

Ik denk een eventuele jury zou moeten bestaan uit mensen die echt kritisch kunnen zijn. Misschien een idee om van alle soeps vanaf het begin (voor zover na te trekken) de beste drie tot jury te benoemen.

Ook zou het best een goed idee zijn om drie verschillende jury-leden te kiezen. Eén voor afwerking, één voor tuning en één voor algemene looks. Ook vind ik dat de jury zou moeten bestaan uit tenmisnte één mod.

Goed idee dus. Let's take this to the next level!

Calm down, please!
pi_12888820
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 00:17 schreef Googolplexian het volgende:
Goed idee dus. Let's take this to the next level!
één mod erbij, das best een goed idee. Misschien kan jacco (die heeft wel oog voor tuning) ook deelnemen hieraan?
Ik hoef ook niet per se in de jury, maar als blijkt dat maar weinig mensen hier wat voor voelen hou ik me natuurlijk wel aanbevolen.

ik zou graag nog een reactie hebben van bijv. SiNz en Mr_T-Rex.

pi_12893341
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 11:03 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

één mod erbij, das best een goed idee. Misschien kan jacco (die heeft wel oog voor tuning) ook deelnemen hieraan?
Ik hoef ook niet per se in de jury, maar als blijkt dat maar weinig mensen hier wat voor voelen hou ik me natuurlijk wel aanbevolen.

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12894385
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 11:03 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ok, op zich lijkt het me geen slecht idee, alleen de samenstelling van de jury wordt misschien moeilijk. Jacco is misschien geen slecht idee, alsie daar zin in heeft. Ik zou het alleen jammer vinden als er goede shoppers in de jury gaan zitten en dan niet meer meedoen, lijkt me geen goede oplossing. Verder kun je dan alleen nog winnen als je in de smaak valt bij de jury. Je idee om alsnog een poll te maken met 3 door de jury uitgekozen soeps lijkt me dan een beter plan, zodat het niet alleen van de jury af hangt.

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_12896641
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:55 schreef Steve-O het volgende:

[..]

it says "bijv."
Jij mag ook hoor.
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:32:26 #66
36533 Shyte
Stone free..
pi_12898502
Als je gaat werken met een jury, is het misschien handig om criteria in te voeren , volgens welke de soeps beoordeeld gaan worden. Te denken valt bijvoorbeeld aan:

- techniek
- originaliteit
- realisme

In elke categorie kun je een x-aantal punten halen. Alle categorieën bij elkaar opgeteld is je eindscore.

Wellicht een idee? Of niet.. kan ook.. ;-)

dinsdag 2 september 2003 @ 18:44:05 #67
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_12898740
Ik vind een jury een heel goed idee, het is dan alleen jammer dat de hele goede soepers dan in de jury kunnen komen en dan niet meer kunnen soepen.
Er staan hierboven nog wel een aantal goede ideeen, misschien kun je een aantal ideeen daarvan toevoegen bij het idee jury, waardoor je gewoon een heel goed systeem krijgt!
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  dinsdag 2 september 2003 @ 20:51:46 #68
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_12901638
als de mensen die nee hebben gestemd even zeggen waarom nee... misschien zitten er wel goede argumenten of tips bij.

alleen nee zeggen is ook zo makkelijk kom dan ook met wat beters

pi_12911140
over het algemeen lijkt 'ja' in de meerderheid, en de beargumentatie van de mensen die dat zeggen blijkt ook goed...

de "nee' zeggers zijn over het algemeen sceptici die denken dat het niet werkt of gewoon bang zijn dat hun soeps de grond ingetrapt worden.

Het gaat dus gewoon door als het aan mij ligt.

Hoe gaan we de Jury samenstellen?

pi_12912223
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:44 schreef Henkmanz het volgende:
over het algemeen lijkt 'ja' in de meerderheid, en de beargumentatie van de mensen die dat zeggen blijkt ook goed...

de "nee' zeggers zijn over het algemeen sceptici die denken dat het niet werkt of gewoon bang zijn dat hun soeps de grond ingetrapt worden.

Het gaat dus gewoon door als het aan mij ligt.

Hoe gaan we de Jury samenstellen?

Tja als alle goede soepers jury worden dan word het een saaie wedstrijd
mischien een PTA mod , (ex mod ) en een soeper
pi_12913731
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:52 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Tja als alle goede soepers jury worden dan word het een saaie wedstrijd
mischien een PTA mod (Jacco) , (ex mod)(Kreator) en een soeper

?
pi_12913760
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:07 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

?

jij snapt het
pi_12913795
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:32 schreef Shyte het volgende:
Als je gaat werken met een jury, is het misschien handig om criteria in te voeren , volgens welke de soeps beoordeeld gaan worden. Te denken valt bijvoorbeeld aan:

- techniek
- originaliteit
- realisme

In elke categorie kun je een x-aantal punten halen. Alle categorieën bij elkaar opgeteld is je eindscore.

Wellicht een idee? Of niet.. kan ook.. ;-)

goed idee zo wordt er namelijk naar alle aspecten van een soep gekeken!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12938090
Okay, lijkt me leuk.

Is iedereen het er mee eens dat we Jacco en Kreator vragen? We weten natuurlijk niet zeker of één van de 2 uberhaupt geinteresseerd is, maar niet geschoten is altijd mis.

Als iemand van de soepers in de jury gaat, moet dus gekozen worden wie. Is er iemand vrijwilliger? Anders wisselen we om de zoveel tijd de juryrol van een soeper met een andere. Om de 3 rondes ofzo.

donderdag 4 september 2003 @ 15:15:55 #75
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_12938276
Ik vind dit wel een goed idee. Heb een tijdje niet gesoept omdat er een enorm oneerlijke poll had plaatsgevonden ( ALFA 156 ). Had daar niet hoeven winnen maar de auto die had gewonnen deed niet eens echt mee. Dus.....

Dit is het beste idee tot nu toe.

Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')