mja het lijkt me echt super leuk werk (bij een echt gamesbedrijf dan.)
maar hebben jullie bij bumblebeast wel eens een spel uitgebracht wat een beetje goed was?
en wat is jouw functie daar dan?
enne.. ik heb me ingeschreven voor het 2004 beta test team
quote:Ehm tsja... Davilex
Op woensdag 2 juli 2003 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
davilex.mja het lijkt me echt super leuk werk (bij een echt gamesbedrijf dan.)
maar hebben jullie bij bumblebeast wel eens een spel uitgebracht wat een beetje goed was?en wat is jouw functie daar dan?
En hm.. ik zie nu dat de onderwerptekst een beetje ongelukkig gekozen is. Ik ben dus benieuwd naar iedereen die in de gamesindustrie werkt en dus niet alleen de ontwerpers.
Is dat genoeg, Strolie? (De beloofde screenshots moet je maar zoeken op www.bigscaleracing.com
)
(Overigens, Strolie: het initiele doel van dit topic was om te kijken of er hier mensen zijn die ook werkzaam zijn met games, niet zozeer voor mensen die dat nog willen doen. Maakt verder niet uit, ik help die mensen ook graag verder als dat mogelijk is.)
[Dit bericht is gewijzigd door Murazor4096 op 02-07-2003 14:04]
quote:Is het niet voornamelijk gewoon suf programmeren?
Op woensdag 2 juli 2003 13:30 schreef Smots het volgende:
Geh!
Werken in de gamesindustrie, dat lijkt me wel kek.
quote:Er zijn veel dingen die je kan doen in het proces om een spel op de planken te krijgen. Als programmeur zijnde moet je inderdaad af en toe suffe dingen programmeren, maar ik vermoed dat programmeren bij een willekeurig ander Informaticabedrijf een stuk saaier is. Daarnaast vormt een groot deel van de dingen die gemaakt moet worden wel een interessante uitdaging. Maargoed, als je niet van programmeren houdt moet je uiteraard ook geen programmeur worden.
Op woensdag 2 juli 2003 15:14 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Is het niet voornamelijk gewoon suf programmeren?
quote:je bedoelt toch niet al dat geld wat je misloopt door het illegal downloaden van spellen hè?
Op woensdag 2 juli 2003 17:55 schreef NullPointer het volgende:
Suf programmeren komt wel es voor idd, maar elk werk heeft soms zijn suffe kanten.. GameIndustrie is.. Alleen er kleven ook nadelen aan deze industrie..
Als je Moto gp 2 uitspeel zie je wat dingen van de studio en de ontwerpen.
Ook in de juiste detail.
Maar er zal wel verschillende software voor zijn om dit allemaal te kunnen doen.
Misschien zoiets als autocad?
quote:Ik denk dat je dan eerder richting maya en dat soort spul gaat. Het echte renderwerk dus.
Op woensdag 2 juli 2003 20:56 schreef gijsje79 het volgende:
...
Misschien zoiets als autocad?
quote:niet als je aan de andere kant van de industrie werkt
Op woensdag 2 juli 2003 15:14 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Is het niet voornamelijk gewoon suf programmeren?
quote:Klopt, onze artists gebruiken 3d Studio Max en af en toe doet er iemand wat met Maya.
Op woensdag 2 juli 2003 23:35 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik denk dat je dan eerder richting maya en dat soort spul gaat. Het echte renderwerk dus.
quote:Dat verschilt per bedrijf. Bij Davilex was ik een codeslaaf (nouja, niet zo negatief als het klinkt), bij Bumblebeast wordt iedereen bij alles betrokken, wat natuurlijk veel leuker is.
Op woensdag 2 juli 2003 19:41 schreef Lexie het volgende:
Worden de programmeurs ook betrokken bij het ontwerpen van het spel, en bij het verzinnen van ideeën? Als je alleen maar ideeën van anderen over een game mag uitwerken, dan lijkt mij er geen kont aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |