abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2001 @ 10:59:05 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_776093
Omdat Verbal me nogal eens beschuldigt van zuur gedrag eens een vrolijk topic... alhoewel. Echt vrolijk wordt je niet van komieken als Pauly Shore en Chevy Chase. Jarenlang vond ik Adam Sandler vreselijk, tot ik Big Daddy zag. (kende The Wedding Singer al) na BD keek ik ook The Waterboy, Happy Gilmore en Billy Maddison. Sandler speelt steeds dezelfde rollen, maar ik kan er nu wel om lachen.

Steve Martin is al jaren niet meer leuk, al is Bowfinger niet slecht. Toch riski dat hij de oscars mag presenteren. Hij is zo voorspelbaar. Wedden dat hij opkomt als Mr. Wilson?

pi_776112
Komieken hebben idd net zoals muzikanten na zoveel jaar hun beste tijd wel gehad ja. Acteurs worden meestal met het verouderen beter.

Wat doe je eraan? Niks. Zorgen dat die oude komieken geen rollen meer krijgen

dinsdag 27 februari 2001 @ 11:20:10 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_776146
Met stip de beste komiek uit Amerika: George W.

Alhoewel die acties tegen abortus en Irak eerder diep triest zijn te noemen.

Admin woensdag 28 februari 2001 @ 10:24:44 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_779519
Adam Sandler doet werkelijk briljante dingen in z'n acts (en dan heb ik 't niet eens zozeer over z'n films).
Pauly Shore ook trouwens.
De beste komiek uit de VS vind ik echter gewoon Andrew Dice Clay.

Geen komiek grover dan 'Dice'. Zó grof dat je eigenlijk niet anders kan dan je de schompes lachen.

"I smoke two packs a day. I even smoke when I'm bangin' a chick. Sometimes they get a little pissed off, 'cause the ashtray slips off their ass now and then.."

"Every year they light up a bigass christmas tree and my girlfried 'd be goin:
'I want to go see the tree !'
And I'm like 'why ? you saw 'em light it on fuckin' tv..'
'But it's the holiday spirit !'
...
'Shut your fuckin' hole and get me dinner !'"

Meesterlijk

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 11:04:29 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_779629
Steve Martin heeft wel een paar leuke films. The Jerk, en over die tv dominee, maar meestal vond ik 'm nogal flauw.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_779650
Ik vind Amerikaanse komieken de laatste jaren zowiezo vrij slecht... doue oude garde zoals Eddy Murphy en Steve Martin etc zijn idd al over hun top hen en nieuwe..tja.. Chris Rock enzo vind ik ook niet zo... Sommige van die gasten die je bij Comedy Factory zag waren wel heel goed... kan alleen hun namen niet onthouden.. (dammit).

Andrew Dice Clay..tja... echt Amerikaans he? Daar is het of ongelooflijk debiel of super grof.... Van Clay vind ik trouwens z'n jack erg cool..

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_779749
Ik vind vooral martin lawrence, george carlin en chris rock erg goed. En natuurlijk andrew dice clay.
pi_779955
Ik vind Amerikaanse humor bijna altijd van een bedroevend niveau.
Grappen maken kunnen ze beter aan de Engelsen overlaten.

(En Steve Martin is wel de minst grappig man ter wereld.)

pi_779989
quote:
Op 28 februari 2001 12:41 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Amerikaanse humor bijna altijd van een bedroevend niveau.
Grappen maken kunnen ze beter aan de Engelsen overlaten.

(En Steve Martin is wel de minst grappig man ter wereld.)

Me mee eens, wat een zeikerd die Martin! Een typisch afgezant van een inderdaad nauwelijks grappig land. Alleen de eerste shows van Eddie Murphy (zo'n 20 jaar terug) Richard Pryor (langer) en the occasional goeie grap in de film hier en daar (die zijn meestal leuker dan de opgelegde "funny movie").

Ik denk trouwens dat amerikanen vaak niet leuk zijn omdat we ze vaak niet sympathiek vinden (pompeuze opgeblazen bralapen !). Zwarte amerikanen of mexicaanse daarentegen zijn al stukken sympathieker en daarom leuker, dat waren de enigen waar ik echt mee heb gelachen toen ik daar woonde tenminste.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_780052
Dan moeten jullie toch 's een mp3 van Jeff Foxworthy dl'en. Die vent (is er zelf één) maakt alleen maar grappen over rednecks.

'Why does a redneck go to a family reunion?
To meet women...'
'If your family tree doesn't fork, you might be a redneck...'

Van die dingen...

Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  woensdag 28 februari 2001 @ 14:42:15 #11
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_780299
Waarom heeft nog niemand Bill Murray genoemd? Die vent blijft leuk met zijn droge smoel. Zelfs in de klote rollen die hij meestal krijgt / accepteert.
Andrew Dice Clay is wel leuk, maar *te* grof. Leunt wel erg op schelden en sex. Ik vind zelf de stand-up show van Seinfeld erg leuk. Eerste kwartiertje is minder, maar als hij op gang is is 'ie briljang. Verder natuurlijk ouwe Richard Pryor. Blijft goed. <br>
Enneh, er bestaat wel degelijk amerikaanse humor. Nahja als je Zucker-Abrahams-Zucker amerikaans mag noemen. <br>
"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_780415
Valt me op dat niemand nog Denis Leary heeft genoemd. Die vind ik best goed. Vooral z'n (no?) Cure for Cancer shows. Danny, dat stukje van die mr Clay lijkt best op de manier van Denis Leary. De échte mannen-dingen zeg maar. Vlees (MEAT), roken, drugs, vrouwen, sex etc etc..
Seinfeld is ook goed, en de oude Eddie Murphy kan ik ook om lachen, vooral als ie Bill Cosby na gaat doen in Raw.
... na vijf jaar
  Trouwste user 2022 woensdag 28 februari 2001 @ 16:03:31 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_780541
Die gast naast robert de Niro in "Midnight run"

die is wel grappig,

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_780562
quote:
Op 28 februari 2001 16:03 schreef tong80 het volgende:
Die gast naast robert de Niro in "Midnight run"

die is wel grappig,

Charles Crodin heet ie geloof ik. Van Beethoven deeltje 1 t/m 80, lachee!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_781505
Denis Leary roeleert big time !! Vooral het stukje over zijn kids op Lock 'n Load is NETJES !!
Chris Rock is ook goed.
De cast van de eerste 3 jaren van SNL zijn errug goed. (jammer van Belushi en later Phil Hartman)
Ook te gek is Sam Kinisom (RIP). Adam Sandler is wel droog, moet zijn cd alleen niet te vaak horen.
Andrew Dice Clay is echt geweldig, 1x de amerikaanse mtv movie awards (of music?) presenteren en gelijk voor de rest van zijn leven gebanned van MTV
Eddie Murpy RAW, vroege Pryor, de eerst stand-up shows van Bill Cosby er zijn zoveel heerlijke stand-up comedians geweest en nog steeds. Ook van acteurs van wie je het eigenlijk niet echt verwacht, David Hyde Pierce bv. het televisie broertje van Frasier, Niles. Ook al een op tv een stand-up routine zien doen, geweldige neuroot.

Waarom worden de goede shows als Saturday Night Live, In Living Colour (Jim Carrey!) en Kids on the Block niet herhaald ???

Redactie Frontpage donderdag 1 maart 2001 @ 09:12:37 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_782687
Ik kan ook wel lachen om Tom Green, al denk ik dat hij maar 1 kunstje kan. Of nee, twee want hij doet ook Drew.

Ps, verbal, dat van Drew, komt dat erg zuur over?

donderdag 1 maart 2001 @ 09:26:53 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_782712
quote:
Op 28 februari 2001 21:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Denis Leary roeleert big time !! Vooral het stukje over zijn kids op Lock 'n Load is NETJES !!
Chris Rock is ook goed.
De cast van de eerste 3 jaren van SNL zijn errug goed. (jammer van Belushi en later Phil Hartman)
Ook te gek is Sam Kinisom (RIP). Adam Sandler is wel droog, moet zijn cd alleen niet te vaak horen.
Andrew Dice Clay is echt geweldig, 1x de amerikaanse mtv movie awards (of music?) presenteren en gelijk voor de rest van zijn leven gebanned van MTV
Eddie Murpy RAW, vroege Pryor, de eerst stand-up shows van Bill Cosby er zijn zoveel heerlijke stand-up comedians geweest en nog steeds. Ook van acteurs van wie je het eigenlijk niet echt verwacht, David Hyde Pierce bv. het televisie broertje van Frasier, Niles. Ook al een op tv een stand-up routine zien doen, geweldige neuroot.

Waarom worden de goede shows als Saturday Night Live, In Living Colour (Jim Carrey!) en Kids on the Block niet herhaald ???

Kids on the Block? Oh ja.. da's toch die Canadese groep? Ja..die waren goed...zij waren het toch met die serie sketches over Conan the Librarian?

Ik sluit mij trouwens aan bij Lamon... Ik vind Engelse humor toch wat leuker dan Amerikaanse... Amerikaanse is vaak net iets te ver gezocht of wel heel erg voorspelbaar. Van de grote namen vind ik eigenlijk alleen Jerry Seinfeld leuk... Maar geef mij toch maar Monty Python, Rowan Atkinson, Smith & Jones etc en die ene stand-up comedian wiens naam ik steeds vergeet. Hij was op Comedy Factory 2 maal te zien en had de laaste keer een sketch over dat hij de Albert Heijn zo tof vond... weet iemand wie dit is?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 1 maart 2001 @ 10:25:53 #18
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_782801
Nope. Conan The Librarian is volgens mij een vinding van Weird Al Yankovic.

"That's what Britney Spears said before he died.."
  donderdag 1 maart 2001 @ 12:46:52 #19
1358 Xhorder
He's back...
pi_783176
quote:
Op 01 maart 2001 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik sluit mij trouwens aan bij Lamon... Ik vind Engelse humor toch wat leuker dan Amerikaanse... Amerikaanse is vaak net iets te ver gezocht of wel heel erg voorspelbaar.
Ik vind dat een beetje onzin. Engelse, Amerikaanse, Nederlandse humor. Als het maar grappig is. Rowan Atkinson vind ik ook erg grappig, Fawlty Towers niet, Denis Leary wel, Bob Saget niet en ga zo maar door. De mensen zijn grappig, niet waar ze vandaan komen...
... na vijf jaar
  donderdag 1 maart 2001 @ 18:49:33 #20
3767 Herald
Come get some
pi_784065
Ik heb op Net5 toen weleens die standup's gekeken. Om die show van Eddie Murphy Delirious heb ik werkelijk dubbel gelegen. Prachtig hoe zwarte standups zwarte mensen kunnen afzeiken. Chris Rock was ook wel leuk.
Dennis Leary zijn show, die begint met "I'm an Asshole" heb ik nooit afgekeken. Te veel gevloek en machogelul over niets. Helemaal niet grappig. Seinfeld was ook wel aardig.
Rowan Atkinson maakte wat meer gebruik van attributen geloof ik, een meesterlijke show.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 1 maart 2001 @ 19:25:51 #21
1358 Xhorder
He's back...
pi_784143
quote:
Op 01 maart 2001 18:49 schreef Herald het volgende:
Dennis Leary zijn show, die begint met "I'm an Asshole" heb ik nooit afgekeken. Te veel gevloek en machogelul over niets. Helemaal niet grappig.
Oh man.. die vond ik het beste... Hij heeft wel een beetje gelijk in z'n shows.. Ik heb later zelfs die show op cd gekocht (toevallig gevonden in de cd winkel), maar ja, smaken verschillen..
... na vijf jaar
  Redactie Frontpage maandag 11 februari 2002 @ 00:14:28 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3120830
Morgen een leuke Sandler film:
21:30 The wedding singer
Komedie, VS, 1998. Met Adam Sandler, Drew Barrymoree.a BBC1
pi_3120915
quote:
Op woensdag 28 februari 2001 21:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Kids in the Hall toch? Is idd een meesterlijke serie. Is al wel weer een tijd geleden dat dat op tv was (en ik was nog heel klein, maar vond het altijd erg leuk).
Dat ze elkaars hoofd van een afstandje gingen fijnknijpen tussen hun vingers (moet je zien om het leuk te vinden)

Ja, Kids in the Hall:
http://www.geocities.com/hollywood/theater/9323/kids.htm

Tweede van links speelt nu ook in News Radio. En die meest linker was altijd de lul weet ik nog

--
edit: plaatje kan het niet doen. Geocities he...
URL is anyway http://www.geocities.com/hollywood/theater/9323/images/LARGEKIDS.JPG

[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 11-02-2002 01:12]

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3120955
quote:
Op donderdag 01 maart 2001 09:26 schreef Witchfynder het volgende:...en die ene stand-up comedian wiens naam ik steeds vergeet. Hij was op Comedy Factory 2 maal te zien en had de laaste keer een sketch over dat hij de Albert Heijn zo tof vond... weet iemand wie dit is?
Jaaaa!! Die heb ik ook gezien! Zakje! Ik vond hem zó goed dat ik hem op Divx gedownload heb en die show nu te pas en te onpas quote.

Helaas weet ik ook niet hoe deze vent heet.

pi_3122672
quote:
Op maandag 11 februari 2002 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Morgen een leuke Sandler film:
21:30 The wedding singer
Komedie, VS, 1998. Met Adam Sandler, Drew Barrymoree.a BBC1
Dat vond ik nou helemaal niets. Wat een saaie film.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')