Steve Martin is al jaren niet meer leuk, al is Bowfinger niet slecht. Toch riski dat hij de oscars mag presenteren. Hij is zo voorspelbaar. Wedden dat hij opkomt als Mr. Wilson?
Wat doe je eraan? Niks. Zorgen dat die oude komieken geen rollen meer krijgen
Alhoewel die acties tegen abortus en Irak eerder diep triest zijn te noemen.
Geen komiek grover dan 'Dice'. Zó grof dat je eigenlijk niet anders kan dan je de schompes lachen.
"I smoke two packs a day. I even smoke when I'm bangin' a chick. Sometimes they get a little pissed off, 'cause the ashtray slips off their ass now and then.."
"Every year they light up a bigass christmas tree and my girlfried 'd be goin:
'I want to go see the tree !'
And I'm like 'why ? you saw 'em light it on fuckin' tv..'
'But it's the holiday spirit !'
...
'Shut your fuckin' hole and get me dinner !'"
Meesterlijk
Andrew Dice Clay..tja... echt Amerikaans he? Daar is het of ongelooflijk debiel of super grof.... Van Clay vind ik trouwens z'n jack erg cool..
(En Steve Martin is wel de minst grappig man ter wereld.)
quote:Me mee eens, wat een zeikerd die Martin! Een typisch afgezant van een inderdaad nauwelijks grappig land. Alleen de eerste shows van Eddie Murphy (zo'n 20 jaar terug) Richard Pryor (langer) en the occasional goeie grap in de film hier en daar (die zijn meestal leuker dan de opgelegde "funny movie").
Op 28 februari 2001 12:41 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Amerikaanse humor bijna altijd van een bedroevend niveau.
Grappen maken kunnen ze beter aan de Engelsen overlaten.(En Steve Martin is wel de minst grappig man ter wereld.)
Ik denk trouwens dat amerikanen vaak niet leuk zijn omdat we ze vaak niet sympathiek vinden (pompeuze opgeblazen bralapen !). Zwarte amerikanen of mexicaanse daarentegen zijn al stukken sympathieker en daarom leuker, dat waren de enigen waar ik echt mee heb gelachen toen ik daar woonde tenminste.
'Why does a redneck go to a family reunion?
To meet women...'
'If your family tree doesn't fork, you might be a redneck...'
Van die dingen...
die is wel grappig,
quote:Charles Crodin heet ie geloof ik. Van Beethoven deeltje 1 t/m 80, lachee!!
Op 28 februari 2001 16:03 schreef tong80 het volgende:
Die gast naast robert de Niro in "Midnight run"die is wel grappig,
Waarom worden de goede shows als Saturday Night Live, In Living Colour (Jim Carrey!) en Kids on the Block niet herhaald ???
Ps, verbal, dat van Drew, komt dat erg zuur over?
quote:Kids on the Block? Oh ja.. da's toch die Canadese groep? Ja..die waren goed...zij waren het toch met die serie sketches over Conan the Librarian?
Op 28 februari 2001 21:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Denis Leary roeleert big time !! Vooral het stukje over zijn kids op Lock 'n Load is NETJES !!
Chris Rock is ook goed.
De cast van de eerste 3 jaren van SNL zijn errug goed. (jammer van Belushi en later Phil Hartman)
Ook te gek is Sam Kinisom (RIP). Adam Sandler is wel droog, moet zijn cd alleen niet te vaak horen.
Andrew Dice Clay is echt geweldig, 1x de amerikaanse mtv movie awards (of music?) presenteren en gelijk voor de rest van zijn leven gebanned van MTV
Eddie Murpy RAW, vroege Pryor, de eerst stand-up shows van Bill Cosby er zijn zoveel heerlijke stand-up comedians geweest en nog steeds. Ook van acteurs van wie je het eigenlijk niet echt verwacht, David Hyde Pierce bv. het televisie broertje van Frasier, Niles. Ook al een op tv een stand-up routine zien doen, geweldige neuroot.Waarom worden de goede shows als Saturday Night Live, In Living Colour (Jim Carrey!) en Kids on the Block niet herhaald ???
Ik sluit mij trouwens aan bij Lamon... Ik vind Engelse humor toch wat leuker dan Amerikaanse... Amerikaanse is vaak net iets te ver gezocht of wel heel erg voorspelbaar. Van de grote namen vind ik eigenlijk alleen Jerry Seinfeld leuk... Maar geef mij toch maar Monty Python, Rowan Atkinson, Smith & Jones etc en die ene stand-up comedian wiens naam ik steeds vergeet. Hij was op Comedy Factory 2 maal te zien en had de laaste keer een sketch over dat hij de Albert Heijn zo tof vond... weet iemand wie dit is?
quote:Ik vind dat een beetje onzin. Engelse, Amerikaanse, Nederlandse humor. Als het maar grappig is. Rowan Atkinson vind ik ook erg grappig, Fawlty Towers niet, Denis Leary wel, Bob Saget niet
Op 01 maart 2001 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik sluit mij trouwens aan bij Lamon... Ik vind Engelse humor toch wat leuker dan Amerikaanse... Amerikaanse is vaak net iets te ver gezocht of wel heel erg voorspelbaar.
quote:Oh man.. die vond ik het beste... Hij heeft wel een beetje gelijk in z'n shows..
Op 01 maart 2001 18:49 schreef Herald het volgende:
Dennis Leary zijn show, die begint met "I'm an Asshole" heb ik nooit afgekeken. Te veel gevloek en machogelul over niets. Helemaal niet grappig.
quote:Kids in the Hall toch? Is idd een meesterlijke serie. Is al wel weer een tijd geleden dat dat op tv was (en ik was nog heel klein, maar vond het altijd erg leuk).
Op woensdag 28 februari 2001 21:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Waarom worden de goede shows als Saturday Night Live, In Living Colour (Jim Carrey!) en Kids on the Block niet herhaald ???
Ja, Kids in the Hall:
http://www.geocities.com/hollywood/theater/9323/kids.htm
Tweede van links speelt nu ook in News Radio. En die meest linker was altijd de lul weet ik nog
--
edit: plaatje kan het niet doen. Geocities he...
URL is anyway http://www.geocities.com/hollywood/theater/9323/images/LARGEKIDS.JPG
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 11-02-2002 01:12]
quote:Jaaaa!! Die heb ik ook gezien! Zakje! Ik vond hem zó goed dat ik hem op Divx gedownload heb en die show nu te pas en te onpas quote.
Op donderdag 01 maart 2001 09:26 schreef Witchfynder het volgende:...en die ene stand-up comedian wiens naam ik steeds vergeet. Hij was op Comedy Factory 2 maal te zien en had de laaste keer een sketch over dat hij de Albert Heijn zo tof vond... weet iemand wie dit is?
Helaas weet ik ook niet hoe deze vent heet.
quote:Dat vond ik nou helemaal niets. Wat een saaie film.
Op maandag 11 februari 2002 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Morgen een leuke Sandler film:
21:30 The wedding singer
Komedie, VS, 1998. Met Adam Sandler, Drew Barrymoree.a BBC1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |