"De politie heeft vannacht om half 2 gebeld, je auto is gestolen!!"
Onvoorstelbaar klote gevoel is dat zeg, hij is teruggevonden in een bos bij vaals. Ik heb werkelijk geen idee hoezo het ding gestolen is. De auto was uitgebrand volgens mijn zus, maar kan me er niets bij voorstellen met al die regen. . Weg zonnebril ( oakley ) weg speakers en kabels en versterker en tweeters en woofer !!
. Godverdomme
. Mijn vader is op vakantie en ik heb zolang al zijn auto, en omdat mijn moeder in Brabant is ben ik zolang thuis om voor de katten te zorgen.
De politie heeft mij nog niet terug gebeld ! . Maar volgens mijn zus zouden ze me dan morgen ( vandaag ) nog bellen.
. Ik heb al naar FBTO gebeld, ze kon de melding aannemen, maar om 8 uur bellen kon ook want dan zijn de kantooruren en hebben ze goede administratie.
Dan moet ik daarna zeker de politie in vaals bellen? De vindplaats, wat ik ook al niet zeker weet .
Ook al stond de auto te koop, dit had ik absoluut niet verwacht, het voelt klote, maar volgens mij word het alleen maar erger. Ik weet ook niet wat er allemaal onder de dekking valt.
Help! mijn eerste auto .
het kan zijn dat hij gejat is om een overval te plegen, en dat hij daarna in de fik is gezet om bewijs materiaal weg te vagen.
quote:Tuurlijk joh je kijkt wat teveel tv volgens mij. Lijkt meer op pure baldadigheid of joyriding
Op dinsdag 1 juli 2003 08:06 schreef MarkyB het volgende:
lancia?het kan zijn dat hij gejat is om een overval te plegen, en dat hij daarna in de fik is gezet om bewijs materiaal weg te vagen.
quote:kijk jij weleens opsporing verzocht?
Op dinsdag 1 juli 2003 08:11 schreef alki het volgende:[..]
Tuurlijk joh je kijkt wat teveel tv volgens mij. Lijkt meer op pure baldadigheid of joyriding
Ben je trotst op je auto, wordt ie gejat enzo
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 08:13 schreef MarkyB het volgende:[..]
kijk jij weleens opsporing verzocht?
Ik werd verplicht door de verzekering trouwens, anders kon ik em daar niet verzekeren.
Succes verder! Gewoon alle bonnetjes inleveren van je audio etc.
quote:ja daar gaat het wel om, als dat gebeurt is wil de politie dat uitzoeken en de dader pakken, door middel van beveiligings camera's, en als ze hem hebben kan hij mooi een nieuwe wagen dokken
Op dinsdag 1 juli 2003 08:18 schreef alki het volgende:[..]
Daar gaat het niet om, tis gewoon vet klote voor hem. Het gaat zich niet erom wat ze ermee gedaan hebben, maar dat ze nou uitgerekend zijn auto vannacht moesten pikken.
quote:Van een overval heb ik nog niets gehoord
Op dinsdag 1 juli 2003 08:06 schreef MarkyB het volgende:
lancia?het kan zijn dat hij gejat is om een overval te plegen, en dat hij daarna in de fik is gezet om bewijs materiaal weg te vagen.
iig sterkte en hopen dat je nog wat van de verzekering terug kan krijgen
iig lijkt me dat ontzettend kut
quote:Zonder frontje
Op dinsdag 1 juli 2003 08:43 schreef bbrother het volgende:
zat je radio enzo er nog in?
Dat mensen maar eens van andermans spullen afblijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |