Burenruzie's, leuk voor een paar minuten, maar het wordt al snel genant. Ik hoop niet dat ze gaan slaan.
quote:Bij mijn vorige buren deden we dat wel. Dat was een vader en zoon die 24/7 dronken waren en elkaar steeds in elkaar sloegen. Ook gingen er dure computers, stereotorens en ander apparatuur van 5 hiig naar beneden.
Op zondag 29 juni 2003 12:05 schreef David Letterman het volgende:
call the cops...
quote:dan zou ik idd ook helemaal gek worden...
Op zondag 29 juni 2003 12:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Bij mijn vorige buren deden we dat wel. Dat was een vader en zoon die 24/7 dronken waren en elkaar steeds in elkaar sloegen. Ook gingen er dure computers, stereotorens en ander apparatuur van 5 hiig naar beneden.
quote:Ik kan heel slecht tegen ruzie's waar met de deuren wordt gesmeten en wordt geschreeuwd.
Op zondag 29 juni 2003 12:05 schreef kibber het volgende:
haha ik had hellemaal dubbel gelegen als ik dat had gehoord!
Ben wel blij dat ze terugschreeuwt, dat het een beetje 50/50 is.
Have these people no shame .
Afgelopen vrijdag heb ik 40 minuten voor de raam gestaan om te zien hoe dat meidje 3 blauwjassen afkafferde omdat ze d'r vriendje een pak rammel had gegeven. Met die koter op d'r schouder en die agenten maar van: rustig mevrouwtje... Haha... was zeker leuk...
Toen de blauwe ratten terug naar hun keet waren, kwam er nog een mooie voorstelling waarin het vriendje kwaad wegliep en nagescholden werd door het vriendinnetje...
All in all... 40 minuten goed besteed
quote:Ja oke dat is iritant...
Op zondag 29 juni 2003 12:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik kan heel slecht tegen ruzie's waar met de deuren wordt gesmeten en wordt geschreeuwd.
Ben wel blij dat ze terugschreeuwt, dat het een beetje 50/50 is.
quote:gelukkig hebben we de foto's nog....
Op zondag 29 juni 2003 12:10 schreef RedDevil085 het volgende:
Bij ons tegenover staat een flat... Op de tweede verdieping woont een paartje dat bestaat uit een meidje van een jaar of 19 en een kerel die misschien 21 is. Ze hebben 1 kindje (een baby-kind, dus).Afgelopen vrijdag heb ik 40 minuten voor de raam gestaan om te zien hoe dat meidje 3 blauwjassen afkafferde omdat ze d'r vriendje een pak rammel had gegeven. Met die koter op d'r schouder en die agenten maar van: rustig mevrouwtje... Haha... was zeker leuk...
Toen de blauwe ratten terug naar hun keet waren, kwam er nog een mooie voorstelling waarin het vriendje kwaad wegliep en nagescholden werd door het vriendinnetje...
All in all... 40 minuten goed besteed
quote:Het erge was nog, ze hadden geen sleutels meer en kwamen de hele tijd bij mij over het balkon om naar hun balkon te gaan.
Op zondag 29 juni 2003 12:07 schreef David Letterman het volgende:[..]
dan zou ik idd ook helemaal gek worden...
quote:Een beetje vent had aangebeld en gezegd dat ze moesten stoppen
Op zondag 29 juni 2003 12:08 schreef SunChaser het volgende:Ben wel blij dat ze terugschreeuwt, dat het een beetje 50/50 is.
quote:heb je je balkon toen een keer onder stroom gezet??? (tip vd dag)
Op zondag 29 juni 2003 12:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het erge was nog, ze hadden geen sleutels meer en kwamen de hele tijd bij mij over het balkon om naar hun balkon te gaan.
quote:Ik vraag me af of zoiets op prijs wordt gesteld door buren.
Op zondag 29 juni 2003 12:11 schreef just me het volgende:[..]
Een beetje vent had aangebeld en gezegd dat ze moesten stoppen
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:12 schreef David Letterman het volgende:
heb je je balkon toen een keer onder stroom gezet??? (tip vd dag)
Nee, ze zijn uit huis gezet. Mijn balkon is tevens een nooduitgang voor mijn buren die links wonen.
quote:Bwoah! Dan had 'ie waarschijnlijk ZO'N tirade op z'n dak gehad!
Op zondag 29 juni 2003 12:11 schreef just me het volgende:[..]
Een beetje vent had aangebeld en gezegd dat ze moesten stoppen
Dat heb ik ook eens gedaan met m'n moeder omdat de buren ruzie hadden, nou, volgens mij waren ze nog woester op ons .
quote:Goh.. heb ik hier ook. Buurvrouw met kindje van 5 ofzo, ook altijd geschreeuw. "Mike, doe godverdomme die de deur open!" (terwijl ze er zelf veel dichter bij is) "Hierbliiijjjjjven!! Niet de pooort uittt! Gotverdommmee!"
Op zondag 29 juni 2003 12:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet je wat pas erg is? Een buurvrouw die dagelijks haar kids (van 5 en 7 denk ik zo) volledig doof schreeuwt. Het enige wat je hoort is 'HEEEEEEEEEEY POTVERDOMME LEG DAT BOEKJE NEER NU!!!! KAPPEEEEEEEEEEEEEN!'
.
Je ziet dat kind gewoon een probleemkind worden
Heb hem even de rennende kinderen laten zien.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 29-06-2003 12:17]
quote:Ach.. in het ergste geval beginnen ze tegen jou
Op zondag 29 juni 2003 12:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vraag me af of zoiets op prijs wordt gesteld door buren.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:04 schreef SunChaser het volgende:
spionnetje
quote:Pre-cies. De oudste begint nu ook al te schreeuwen tegen z'n kleinere broertje.. het is echt erg
Op zondag 29 juni 2003 12:15 schreef r.o.b het volgende:[..]
Goh.. heb ik hier ook. Buurvrouw met kindje van 5 ofzo, ook altijd geschreeuw. "Mike, doe godverdomme die de deur open!" (terwijl ze er zelf veel dichter bij is) "Hierbliiijjjjjven!! Niet de pooort uittt! Gotverdommmee!"
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een keer gehad in deze flat dat ik visite jad met drie kids van 2 jaar die bij mij rondjes zaten te rennen door de douche, woonkamer en gang en daarbij lekker zaten te joelen. Komt mijn onderbuurman aanbellen om te vragen of ik haar niet genoeg heb geslagen.Heb hem even de rennende kinderen laten zien.
quote:Dat zit nog steeds standaard in mijn deur
Op zondag 29 juni 2003 12:16 schreef BdR het volgende:[..]
das toch typisch iets voor mensen boven de 70?
quote:in flats zie je het wel vaker hoor
Op zondag 29 juni 2003 12:16 schreef BdR het volgende:[..]
das toch typisch iets voor mensen boven de 70?
quote:Die hier loopt nu al af en toe te schelden tegen z'n moeder... Ook wel weer typisch, als z'n vader langskomt (gescheiden mensjes) issie in ene heel vrolijk en "redelijk normaal". Weer alleen met z'n moeder loopt ie alleen maar te kloten. M'n buurvrouw heeft er ook totaal geen verstand van hoe zo'n kind normaal op te voeden geloof ik
Op zondag 29 juni 2003 12:17 schreef BlaatschaaP het volgende:Pre-cies. De oudste begint nu ook al te schreeuwen tegen z'n kleinere broertje.. het is echt erg
.
Schreeuwen kon hij als de beste en deed hij graag en vaak. Daarnaast hielden e nieuwe bovenburen van harde rap en het liefste om 0200 's nachts.
De buurman heeft 3 keer een afspraak met de plietsie gehad, dat was wel een leuke ervaring. Hele stratenblok afgezet, overal motoragenten en de hele honderbrigade incluus ±10 mannen in rare kogelvrijevesten op de gallerij.
Slimme mannen van de "sterke arm" hadden twee van de drie keer echter niet opgelet, die keren zat buurmanlief gewoon in de nor
quote:Nee, ik laat me juist dan niet zien. Zelfs als ik echt weg zou moeten zou ik ze niet tegen willen komen. Ik ben dan degene die zich opgelaten voelt. Is dat vreemd?
Op zondag 29 juni 2003 12:22 schreef Jane het volgende:
Staan ze nog op de gang? Dan zou ik hoogstens ff doen of ik de post ging halen of zo. Dat ze begrijpen dat je ze hoort.
quote:ff opgezocht, je bedoeld natuurlijk een deurspion, ik dacht aan zo'n achteruitkijkspiegel buiten het raam:
Op zondag 29 juni 2003 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Dat zit nog steeds standaard in mijn deur
quote:details details..
spi·on·ne·tje (het ~, ~s)
1 kleine spiegel buiten een venster om te kunnen zien wie er voor de deur staatdeur·spi·on (de ~ (m.))
1 klein doorkijkglaasje in een deur
quote:Nee, is niet vreemd, maar je hebt dan wel meer kans dat het stopt. Maar ja, bij jou in de flat moeten ze sowieso wel begrijpen dat iedereen mee kan genieten.
Op zondag 29 juni 2003 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben dan degene die zich opgelaten voelt. Is dat vreemd?
Het valt me wel op dat ze de laatste tijd wel erg verlekkerd naar me kijkt, maar dat terzijde.
quote:Ja, maar ze noemen het evengoed een spionnetje
Op zondag 29 juni 2003 12:25 schreef BdR het volgende:details details..
Van een beveiligingssite: Een spionnetje is een lensgaatje in de deur. U houdt er de dieven niet mee buiten. Maar u kunt door het gaatje zien wie heeft gebeld of aangeklopt, voor u opendoet. Zorg wel voor buitenverlichting 's avonds.
Of een buurman (paar huizen verderop), die een jachtgeweer tevoorschijn haalt en een busschauffeur dreigt te vermoorden (om een lang vehaal kort te maken: werkzaamheden aan brug, daardoor al het verkeer door onze straat, dronken buurman woest, buurman die met aanhangwagen de straat blokkeert, busschauffeur die de aanhangwagen weg probeert te halen om er langs te gaan).
En natuurlijk is het ook leuk wanneer je bekogeld wordt met eieren door de buren, wanneer je in je eigen achtertuin aan het voetballen bent.
Een vervelend jochie terecht wijzen, en dat die dan met 30 vrienden (kampbewonders) op je school komt, en zelfs de docenten wegvluchten.
Wonen in een probleemwijk is het leukste wat je kan overkomen.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:38 schreef Sidekick het volgende:
Ach, niets is zo leuk als gekrijs van de buurman om half 3 snachts, wanneer hij met een mes in zijn rug is gestoken door zijn vrouw.Of een buurman (paar huizen verderop), die een jachtgeweer tevoorschijn haalt en een busschauffeur dreigt te vermoorden (om een lang vehaal kort te maken: werkzaamheden aan brug, daardoor al het verkeer door onze straat, dronken buurman woest, buurman die met aanhangwagen de straat blokkeert, busschauffeur die de aanhangwagen weg probeert te halen om er langs te gaan).
En natuurlijk is het ook leuk wanneer je bekogeld wordt met eieren door de buren, wanneer je in je eigen achtertuin aan het voetballen bent.
Een vervelend jochie terecht wijzen, en dat die dan met 30 vrienden (kampbewonders) op je school komt, en zelfs de docenten wegvluchten.
quote:Dat zijn geen moeders. Dat zijn loeders. Eigenlijk zouden die bij voorbaat al onvruchtbaar moeten zijn, maar ja... helaas is dat niet het geval..
Op zondag 29 juni 2003 12:15 schreef r.o.b het volgende:[..]
Goh.. heb ik hier ook. Buurvrouw met kindje van 5 ofzo, ook altijd geschreeuw. "Mike, doe godverdomme die de deur open!" (terwijl ze er zelf veel dichter bij is) "Hierbliiijjjjjven!! Niet de pooort uittt! Gotverdommmee!"
quote:
Ach, niets is zo leuk als gekrijs van de buurman om half 3 snachts, wanneer hij met een mes in zijn rug is gestoken door zijn vrouw.Of een buurman (paar huizen verderop), die een jachtgeweer tevoorschijn haalt en een busschauffeur dreigt te vermoorden (om een lang vehaal kort te maken: werkzaamheden aan brug, daardoor al het verkeer door onze straat, dronken buurman woest, buurman die met aanhangwagen de straat blokkeert, busschauffeur die de aanhangwagen weg probeert te halen om er langs te gaan).
quote:als je gewoon keihard roept dat ze maar ergens anders gaan lopen ruzie maken en dat ze anders hun tyfus bek maar dichthouden en vervolgens de deur dicht doet zullen ze niet op de deur gaan lopen rammen dat ze nu wel heel boos op je zijn
Op zondag 29 juni 2003 12:16 schreef just me het volgende:[..]
Ach.. in het ergste geval beginnen ze tegen jou
of het iets helpt..
quote:never a dull moment
quote:man natuurlijk
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef joycie het volgende:
Wie gaat er winnen buurvrouw of -man?
quote:Tja , das echt weer een reactie van een man...... ze denken nog altijd dat ze altijd winnen.....tijd om wakker te worden
Op zondag 29 juni 2003 15:47 schreef bierglas het volgende:[..]
man natuurlijk
quote:want a battle?
Op zondag 29 juni 2003 15:51 schreef joycie het volgende:[..]
Tja , das echt weer een reactie van een man...... ze denken nog altijd dat ze altijd winnen.....tijd om wakker te worden
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:06 schreef SunChaser het volgende:
van 5 hiig
quote:10 Euro.....je bent nog niet echt overtuigd....of wel
Op zondag 29 juni 2003 15:50 schreef mat_herben het volgende:
ik zet ¤ 10 op de buurman,die buurvrouw is toch een teef
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:54 schreef bierglas het volgende:[..]
want a battle?
quote:Goeie vraag, denk mezelf
Op zondag 29 juni 2003 15:57 schreef joycie het volgende:[..]
Hahahaha , wie wil je daarvoor meenemen , mannetje?
quote:Oei....en daar moet je mij mee verslaan???
Op zondag 29 juni 2003 16:02 schreef bierglas het volgende:[..]
Goeie vraag, denk mezelf
quote:jup, btw je moet je icon niet naar D:\PHOTO'S\funnypics\struis.bmp linken lol
Op zondag 29 juni 2003 16:03 schreef joycie het volgende:[..]
Oei....en daar moet je mij mee verslaan???
quote:oké,
Op zondag 29 juni 2003 15:55 schreef joycie het volgende:[..]
10 Euro.....je bent nog niet echt overtuigd....of wel
¤ 50
quote:Tja , was een foutje......
Op zondag 29 juni 2003 16:06 schreef bierglas het volgende:[..]
jup, btw je moet je icon niet naar D:\PHOTO'S\funnypics\struis.bmp linken lol
quote:Nog niet helemaal....maar begint ergens op te lijken
Op zondag 29 juni 2003 16:08 schreef mat_herben het volgende:[..]
oké,
¤ 50
quote:Ok . dat lijkt er meer op
Op zondag 29 juni 2003 16:18 schreef mat_herben het volgende:
oke laatste bod.....¤ 200
Maar ik bied niet mee....want aangezien geluk altijd met de domme is....Zal de man wel winnen
quote:http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq#5
Op zondag 29 juni 2003 16:33 schreef joycie het volgende:
Hoe krijg je een plaatje bij je naam??He nu geloof ik vanalles geprobeerd... maar nog niets...
quote:Tja , en dan nog niets....
Op zondag 29 juni 2003 16:40 schreef bierglas het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq#5
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:47 schreef joycie het volgende:[..]
Tja , en dan nog niets....
quote:
Dat uploaden doe je door in je profiel op de "bladeren" knop te drukken, en een plaatje op je harde schijf te selecteren. Let erop dat je plaatje aan de volgende eisen voldoet:
Het formaat moet 60x60 pixels zijn (Als je een groter plaatje hebt zou je in een tekenprogramma naar de optie 'resize' kunnen zoeken en daar het plaatje naar 60x60 omzetten. Let erop dat het plaatje dan erg kan vervormen.)
Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kilobyte)
De bestandsnaam mag niet langer zijn dan 20 tekens (inclusief de extensie)
Het moet een .gif of .jpg plaatje zijn
Je kunt maximaal 10 plaatjes uploaden
quote:Ja , dank je , denk dat ik al weet wat ik fout doe.....
Op zondag 29 juni 2003 16:53 schreef bierglas het volgende:[..]
[..]
Biertje!!!!?!!!!
quote:Nou zeg! die durft!!!!
Op zondag 29 juni 2003 12:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een keer gehad in deze flat dat ik visite had met drie kids van 2 jaar die bij mij rondjes zaten te rennen door de douche, woonkamer en gang en daarbij lekker zaten te joelen. Komt mijn onderbuurman aanbellen om te vragen of ik haar niet genoeg heb geslagen.Heb hem even de rennende kinderen laten zien.
quote:Ik vind iemand die vermoedt dat er ergens een vrouw in elkaar getimmerd wordt en er dan op af gaat juist erg okee.
Op zondag 29 juni 2003 16:59 schreef kibber het volgende:[..]
Nou zeg! die durft!!!!
Dat had ik toch echt niet gepikt niemand beschuldigd me van zoiets!
quote:Hahaha stoer! heb hier ook wel eens een afrekening meegemaakt van een drugs figuur ook leuk!
Op zondag 29 juni 2003 12:21 schreef generalist het volgende:
In mijn vorige woning had ik een buurman die de local-drugsdealer was en had ook een vriending én mood-swings.Schreeuwen kon hij als de beste en deed hij graag en vaak. Daarnaast hielden e nieuwe bovenburen van harde rap en het liefste om 0200 's nachts.
De buurman heeft 3 keer een afspraak met de plietsie gehad, dat was wel een leuke ervaring. Hele stratenblok afgezet, overal motoragenten en de hele honderbrigade incluus ±10 mannen in rare kogelvrijevesten op de gallerij.
Slimme mannen van de "sterke arm" hadden twee van de drie keer echter niet opgelet, die keren zat buurmanlief gewoon in de nor
quote:Je moet gewoon zeggen dat die teven hun bek moeten houden!
Op zondag 29 juni 2003 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
Blijven we een beetje ontopic hier?
quote:onze overbuurvrouw is er zoëentje.
Op zondag 29 juni 2003 12:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet je wat pas erg is? Een buurvrouw die dagelijks haar kids (van 5 en 7 denk ik zo) volledig doof schreeuwt. Het enige wat je hoort is 'HEEEEEEEEEEY POTVERDOMME LEG DAT BOEKJE NEER NU!!!! KAPPEEEEEEEEEEEEEN!'
.
En ze heeft een extreem hoog meisjesstemmetje (is 'n oud wrak, maar ja...) En praat (gilt, meestal) echt zó kinderachtig (ook tegen volwassenen) dat je spontaan gifgroene vlekken in je nek krijgt als je d'r hoort. 'T is soms net een héél beroerd nagesynchroniseerde tekenfilm.
Ze blèrt dus regelmatig naar d'r kinderen. En omdat ze zo'n schelle kutstem heeft, hoor je het nogal duidelijk.
Grrr... ga zware shag roken, muts!
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 29-06-2003 17:11]
quote:Ja oke maar dan moet je het wel zeker weten....
Op zondag 29 juni 2003 17:01 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik vind iemand die vermoedt dat er ergens een vrouw in elkaar getimmerd wordt en er dan op af gaat juist erg okee.
quote:Ja pa!
Op zondag 29 juni 2003 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
Blijven we een beetje ontopic hier?
quote:Tegenwoordig ga ik nergens meer op af, grote kans dat de woede zich tegen jou keert.
Op zondag 29 juni 2003 17:01 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik vind iemand die vermoedt dat er ergens een vrouw in elkaar getimmerd wordt en er dan op af gaat juist erg okee.
quote:Dat is inderdaad waar.
Op zondag 29 juni 2003 19:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tegenwoordig ga ik nergens meer op af, grote kans dat de woede zich tegen jou keert.
quote:Ik heb ook zo'n teef door de buurt lopen en telkens als haar baasje haar uitlaat wordt de hele buurt weer opgeschrikt door dat irritante schelle gekef. Ik zweer 't je... Het lijkt net of dat beest zwaar mishandeld wordt, maar ik vermoed dat dat kutbeest telkens allerlei heel erg grote enge honden op haar pad tegenkomt en dan begint te keffen alsof ze geslacht wordt om zo zielig mogelijk over te komen dat die andere honden haar wel met rust laten. Vanavond zal het gekrijs wel weer beginnen.
Op zondag 29 juni 2003 17:05 schreef Jordy-B het volgende:[..]
En omdat ze zo'n schelle kutstem heeft, hoor je het nogal duidelijk.
[..]
Tja... hé... het ging toch over een teef he? En eentje die haar bek moet houden
Of je kickt ff een topic van meer dan een jaar geleden omhoogquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:42 schreef joycie het volgende:
tis "vadsoendulluk".....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |