quote:Nee echt niet, beloofd
Op zondag 29 juni 2003 02:03 schreef pea4fun het volgende:[..]
Hey...daar doen we niet aan hoor...pas op, anders ga ik zelf adressen vragen....
quote:heel benieuwd....vooral naar de aktiefoto's
Op zondag 29 juni 2003 02:00 schreef Bogusje het volgende:
altijd maar die japanse vriendelijkheid heikke ben camera aan het leeg lezen, maar ik heb stiekum best veel foto's merk ik
btw, ik stuur de url waar ik ze tijdelijk op zet voor keuring etc wel via de loesje mailing manager (tm)
Denken jullie allemaal aan zwijntje die nu dapper staat te draaien aan het IJsselmeer?
quote:Over bikkels gesproken, das een echte bikke!
Op zondag 29 juni 2003 02:09 schreef heijx het volgende:
Denken jullie allemaal aan zwijntje die nu dapper staat te draaien aan het IJsselmeer?
quote:
Op zondag 29 juni 2003 02:12 schreef Bogusje het volgende:[..]
Over bikkels gesproken, das een echte bikke!
(btw ik heb veeel , heeeeel veel foto's over gehouden na de grove selectie)
quote:Sonja, dank voor de mooie jaren.
Op zondag 29 juni 2003 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb gezien dat het een leuke dag was... Morgen nadere details, naar ik hoop, voor vanavond, lekker slapen en morgen gezond weer op (zoals ze bij de VARA zeggen)... Doe, doe, rakkers...
Maar ik heb nog geen slaap.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 02:24 schreef Bogusje het volgende:
Sorry maar deze kon ik niet laten om alvast voor te posten(btw ik heb veeel , heeeeel veel foto's over gehouden na de grove selectie)
Ik vroeg er toch om eentje waar ik NORMAAL op sta
Maar goed, aangezien dat gewoon niet mogelijk lijkt te zijn dan is deze toch eigenlijk wel erg komisch
quote:
Op zondag 29 juni 2003 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
Na al die wilde verhalen zou je toch bijna zelf willen meegaan op de volgende meeting !
Al moet ik nog 2 jaar wachten
*Uitrekt nog een keer omdraait
Zo nu eerst koffie
Sluuuuuuuurrrrp
Wat was het een topdag gisteren zeg
Echt gaaf
ik heb het de hele dag vet naar m'n zin gehad
Ik kan haast niet wachten op de *volgende MEET
*Alvast inschrijft
ps ik ga van de week effe m'n foto's voorbewerken en dan mail ik ze wel naar het nog onbekende adres? ter goedkeuring van de geflitsten/slachtoffers
!!
*of mail ik ze naar jou miran? / of rene ? (jij had toch een server't met nog zat space ?
Anyway ik had dus 93 pics gemaakt ik denk dat ik ongeveer de helft ter keuring voordraag (ja ik haal zelf ook al de mindere pic's eruit)
Tot slot nog allemaal vreselijk bedankt voor die leuke dag !!!!!!
quote:[kimono's worden uitgereikt]
Op zondag 29 juni 2003 01:54 schreef pea4fun het volgende:
op verzoek...de japanse mevrouw
groep: "heee, die mevrouw heeft een veel mooiere!"
japanse mevrouw: "ja hehehe eigenlijk zouden jullie mij moeten bedienen"
groep:
quote:Space is geen probleem, mail maar ff naar het email adres in mijn profiel, regel ik wel ff ergens een ftp accountje waar je foto's naar kan uploaden zodat ik ze kan doorsturen naar een hostingbakje.
Op zondag 29 juni 2003 10:17 schreef Flying_Vee het volgende:*of mail ik ze naar jou miran? / of rene ? (jij had toch een server't met nog zat space ?
quote:Ohhhh jaaaaaa wat was ze lief he
Op zondag 29 juni 2003 10:20 schreef BugsBunny het volgende:
[kimono's worden uitgereikt]groep: "heee, die mevrouw heeft een veel mooiere!"
japanse mevrouw: "ja hehehe eigenlijk zouden jullie mij moeten bedienen"
groep:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En na afloop helemaal komen zeggen dat ze het zo gezellig met ons vond en dat we ons zo keurig gedragen hadden ( )
Belangrijk: stuur even een mailtje naar de webmaster Bogusje om te laten weten of je WEL of GEEN bezwaar hebt tegen bepaalde foto´s. Dit om te zorgen dat we zo snel mogelijk wat meer foto´s hier kunnen plaatsen
Dank voor uw aandacht
EDIT: Bogusje, hierbij alvast toestemming van de Loes. Ik heb geen enkel bezwaar tegen welke foto dan ook die ik in je lurk-space gezien heb zojuist. Sommigen staan we nou eenmaal wat minder charming op, maar lekker belangrijk Die in het restaurant (met het vliegende ei
) en in de strandstoelen zijn ook fantastisch zeg
All in all, a very nice day.
quote:*zucht*
Op zondag 29 juni 2003 02:24 schreef Bogusje het volgende:
Sorry maar deze kon ik niet laten om alvast voor te posten(btw ik heb veeel , heeeeel veel foto's over gehouden na de grove selectie)
* sprakeloos is
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:14 schreef zwijntje het volgende:
Goedemorgen, ben ook weer wakker. Tijdig terechtgekomen op bestemming dankzij de heijxmobiel
Ik zie al allerlei foto's! Erg leuk.
Ik geef bij deze een onder voorbehoud toestemming voor plaatsen van foto's. Het voorbehoud houdt in dat ik naderhand foto's waarop ik enorme hoeveelheden voedsel naarbinnenstouw en andere onflatteuze foto's mag laten deletenAll in all, a very nice day.
Check je mail
En super van de toestemming van je foto´s...
* Loesje29 driftig op zoek gaat naar NIET-etende-Zwijntje-plaatjes
quote:Bwoehahahahaha wat een foto he
Op zondag 29 juni 2003 11:17 schreef heijx het volgende:[..]
*zucht*
* sprakeloos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |