abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 01:26:28 #26
51190 -Shibby-
Dude! Sweet! D...
pi_11456628
Ik vind het jammer dat die side skirt er zo uitziet alsof ie er echt is op geplakt. Je ziet duidelijk randen.

Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.

ja
pi_11456661
Zo'n carbon spoiler kan misschien nog net, ook al vind ik een spoiler in dezelfde kleur als de auto veel mooier. Maar een carbon motorkap monteren is echt not done. Het ziet er niet uit gewoon, en het enigste voordeel is dat het een stuk lichter is. Maar daar merk je zelf met rijden etc toch vrij weinig van lijkt me. En je auto is met een "meegespoten" motorkap toch een heel stuk mooier, wat zwaarder meetelt lijkt me.
pi_11456755
Paar tips. Haal die stootranden aan de zijkant van de auto vandaan. Bij de achterklep waar je nummerplaat op zit. Laat dat zwarte gedeelte meespuiten als je je bodykit laat spuiten.

Kijk eens bij http://www.erebunicorp.com/ge/hcivic92.htm. Dit leuke spul is via avb-sports in belgië te bestellen. Deze hebben een stuk mooiere sideskirts. Of anders op http://www.onderground-design.com/BODYKITS/MODELS/honda.html. Ook deze spullen zijn bij avb te halen.

Bij de eerste link zie je je auto met een carbon vleugel. Ziet er wel strak uit.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 30 juni 2003 @ 09:06:33 #29
22471 Kees_X
Mysterious youth
pi_11457835
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:54 schreef jacco het volgende:

[..]

Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij

Een supercharger of Turbo is wel heel gaaf maar is dat wel gezond voor zo'n motor kheb me laten vertellen dat ie dan minder lang meegaat...?
FEAR IS A PATH TO THE DARK SIDE... Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.
pi_11458052
Waarom geen vtec-blok en turbo. Van het blok weet ik geen prijs maar zo'n turbokit heb je vanaf 1500 dollar met een vermogenstoename van +/- 50 pk.
pi_11458141
Jacco,

Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?

maandag 30 juni 2003 @ 09:38:29 #32
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11458162
Begint er goed uit te zien, is zeker een auto die in aanmerking komt als volgende auto...

Ben echt benieuwd naar het resultaat met die bodykit en die vleugel erop! Top auto!

Jacco, bij ons in de buurt rijdt ook zo'n kleur groene Civic Coupe rond die helemaal getuned is met alu wing, bodykit en alles erop en eraan, is deze toevallig al bij jou of SLH bekend? (heeft sinds kort groot "Mulsanne" op de voorruit staan)

Don't let my username fool you...
pi_11458216
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n motorkap als deze kan bestellen?
pi_11458367
jacco, ik heb je trhead in de gaten gehouden en in het begin moet ik toegeven dacht ik alleen van: je haalt alleen wat achterlichtjes en klaar maar ik zie dat je auto echt vet wordt.
even een ingeving waardoor je auto gelijk al een stuk agressiever eruit komt te zien:

verlagen en sideskirts.... zonder spoiler zal hij er dan al echt fuckin bruut uitzien vermoed ik...

pi_11459317
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
Jacco,

Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?

Het adres is www.streetlegalhonda.nl voor je het nog niet wist, en als je lid wilt worden moet ik je teleurstellen, ze zitten vol. Voor de rest moet je bij Jacco zijn
pi_11459546
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
[afbeelding]
is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
Die kan je uit autostyle catalogus bestellen, maar ook vast wel bij 'n andere tuner...
pi_11459557
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
[afbeelding]
autostyle http://www.autostyle.nl. Deze spullen zijn bij de halfords te bestellen. Probeer het anders bij de locale tuningsshop
pi_11461843
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:11 schreef t0n het volgende:

[..]

is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
Die kan je uit autostyle catalogus bestellen, maar ook vast wel bij 'n andere tuner...

Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten
  maandag 30 juni 2003 @ 13:20:58 #39
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_11462146
rise rise baby.

Mooi dat je zoveel plezier van hebt.

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_11463554
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:

[..]

Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten

Die moet je zelf maken, ze zijn niet te koop. Heel simpel te doen. Je gaat naar een autosloop. je haalt een motorkap voor je auto. Dan ga je met polyester spelen todat je het mooi vind. Desnoods maak je allemaal luchtgaten in je kap met gaas erachter. Als ie klaar is netjes schuren. plamuren en laten spuiten. Dan heb je je eigen home-build motorkap + booskijkers + Luchtinlaat.
pi_11464551
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:

[..]

voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!

@ Jacco
Die carbon spoiler is echt wel moooi....
Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 30 juni 2003 @ 18:03:50 #42
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11467774
Zeg heren bedankt voor de positieve/negatieve reacties. Een auto tunen is een heel persoonlijk iets. En er zullen altijd mensen zijn die iets juist wel mooi vinden en juist niet.

@ Genesiz. Ik heb met Alain allang gesproken over de auto. Hij bezit nu dezelfde auto als mij maar dan een sedan uitvoering. Hij is veel duurder voor mij. Omdat ik via hem geen sponsoring voor elkaar krijg. En je kan tegenwoordig makkelijk alles via invoerders in Nederland krijgen. Wat ik dus ook doe

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 30 juni 2003 @ 18:07:10 #43
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11467846
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!

@ Jacco
Die carbon spoiler is echt wel moooi....
Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!

Thanx. En nee heb ik niet aan gedacht. Maar zoiets is moeilijk aan te komen. En heb al een optie op een Vtec blok uit een crx. Met kabelboom en ecu. Voor 4000 euro ingebouwd en klaar
  maandag 30 juni 2003 @ 18:09:13 #44
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11467887
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
Jacco,

Tsja wat wil je weten. We zitten nu aan de honderd leden. En hebben een ledenstop ingevoerd. Anders zou de club te groot worden. Maar je kan altijd de site bekijken en daar op het forum vragen stellen www.streetlegalhonda.nl
pi_11467910
Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt al een volledig topic gevuld met helemaal niets.

Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.

maandag 30 juni 2003 @ 18:14:37 #46
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11467979
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:26 schreef -Shibby- het volgende:
Ik vind het jammer dat die side skirt er zo uitziet alsof ie er echt is op geplakt. Je ziet duidelijk randen.

Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.

De auto op de foto is uiteraard een voorbeeld. Maar je kan je skirts aan de auto moulden (weet niet goed hoe dat in het nederlands is) waardoor je de naden wegwerkt. Met behulp van polyester matjes. die je daarna schuurt en daarna overspuit. En dan krijg je dus 1 geheel.
  maandag 30 juni 2003 @ 18:15:43 #47
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11467998
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:10 schreef Roellio het volgende:
Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt al een volledig topic gevuld met helemaal niets.

Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.

Niet lullig opgevat. Maar dan zou ik toch de thread maar ff beter doorlezen
  zaterdag 5 juli 2003 @ 19:23:10 #48
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11583480
Nou het ongelooflijk is gebeurd. Heb het ff gekopieerd van SLH want had geen zin om alles opnieuw te typen:
quote:
#########@@@@@@@@$$$$$$

AAAAAAAAAh, mijn hele auto zit aan de voorkant helemaal in elkaar en de achterkant is ook gehalveerd.

Samen met Marcel (Green Goblin) onderweg naar Automaxx. Reden het terrein op dan de hoek om bij het wachterpostje. Er reed een kleine fiat voor me. Die al op een afstandje was. Dus ik ff vol gas en remde op tijd achter de fiat. Maar achter mij reed een Slopel die dus niet op tijd remde en daardoor de wielen blokkeerde en met volle vaart bij mij achterop kwam. Ik schiet naar voren tegen de fiat aan en de fiat tegen Marcel aan. Dus in totaal 4 auto's waarvan 1 total loss (de slopel) en hoe het mijn auto is weet ik niet. Want ik moest met de ambulance naar het ziekenhuis voor mogelijk nekletsel.

Maar gelukkig zijn er geen wervels scheef geschoten. En ben ik oke.

Mijn auto staat nu in Dalfsen bij het takelbedrijf. Maar omdat ze meer dan 50 km van mijn huis af liggen komen ze hem niet brengen maar gaat het met nationaal transport en dat kan 3 werkdagen duren $@#$%#$#$

Wat voel ik me KLOTUH. Maar zoals iedereen zegt heb ik zelf gelukkig nix. Maar krijg daar helaas de auto niet mee terug.

Marco (xenon) heeft foto's gemaakt dus die krijgen jullie binnenkort te zien.

Wou via hier Marcel en Marco nogmaals bedanken. Voor het opletten op de auto toen ik naar het ziekenhuis ging.

Thanx

Weet btw niet wat de schade bij Marcel is. Hoop dat het meevalt. Maar dat hoor ik binnenkort wel

Het gaat hier dus om mijn auto maar zoals ik al zei ik heb gelukkig nix. Alleen verschrikkelijk spierpijn in de nek en benen
pi_11584392
diep klote voor je
project zakt dus weg in et water
je mag van geluk spreken dat jou nix overkomen is..
Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
pi_11584454
G.O.T. wat heb jij een lekkere avatar euh.. snoop hond.

Aj erg lullig jacco, hoe nu verder met het project ?

"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')