1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
goed werk, je foto's worden steeds beter!
Misschien kan je een keer proberen Nijkerk er mooi op te krijgen. Dat is hooguit 15 min. van Amersfoort. Lijkt me een nog moeilijkere klus.
Mag ik er als mede-Amersfoorter nog wat eigen werk aan toevoegen?
quote:Hee leuk die stadspoort! Die kon ik helaas niet meenemen in mijn eigen sessie omdat ze daar met die stompzinnige te land ter zee en in de lucht glijbaan bezig waren. Moet ik nog es voor terug
Op zondag 29 juni 2003 23:24 schreef k_man het volgende:
Ja, mooie foto's. Amersfoort kan supermooi zijn!
Alleen van sommige foto's heb ik echt geen idee waar ze genomen zijn, terwijl ik toch al zo'n vijf jaar in Amersfoort woon.Mag ik er als mede-Amersfoorter nog wat eigen werk aan toevoegen?
...
quote:Als je aan het eind van de dag gaat is daar het licht het mooist (zoals op de foto).
Op maandag 30 juni 2003 09:13 schreef TheMarco het volgende:
Hee leuk die stadspoort! Die kon ik helaas niet meenemen in mijn eigen sessie omdat ze daar met die stompzinnige te land ter zee en in de lucht glijbaan bezig waren. Moet ik nog es voor terug
quote:Ik of k_man? Anyway, ik heb een Olympus C5050 Zoom.
Op maandag 30 juni 2003 09:25 schreef detulp050 het volgende:
Mag ik vragen met wat voor camera je deze foto's hebt gemaakt ?
Woensdag krijg ik trouwens de dia's binnen die ik in hetzelfde Amersfoort (met beter weer trouwens) met mijn Canon AE-1 en Kodak Elitechrome film heb gemaakt. Ik heb goede hoop dat die nog beter zijn dan deze
Zelfde scene als k_man maar dan vanuit een andere hoek:
Leuk huisje aan het water:
Oude brug
Dit is denk ik het leukste raampje van Amersfoort (deze heb ik opnieuw op dia geschoten vorige week)
Een leuk doorkijkje:
quote:Ze lijken wel opelkaar. Zelfde omstandigheden ongeveer. Alleen die groene drek is nieuw...
Op donderdag 10 juli 2003 21:00 schreef TheMarco het volgende:
Bij deze alsnog de poort van mij!
Een Amersfoortse fotomeet lijkt me trouwens best leuk. Volgens mij zijn er in Amersfoort best wat users die fotografie leuk vinden.
quote:Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken of mis ik iets? Die van temarco is veel scherper!
Op donderdag 10 juli 2003 21:16 schreef k_man het volgende:[..]
Ze lijken wel opelkaar. Zelfde omstandigheden ongeveer. Alleen die groene drek is nieuw...
Een Amersfoortse fotomeet lijkt me trouwens best leuk. Volgens mij zijn er in Amersfoort best wat users die fotografie leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |