quote:Werk ze
Op vrijdag 27 juni 2003 12:42 schreef CartWOman het volgende:[..]
![]()
![]()
En nu moet ik werken.
Tot vanavond.
Nu gebeurd al dat inhoudloze gebabbel in onzin
quote:Gezellig wel maar het voegt weinig toe.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:44 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Werk ze
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:42 schreef CartWOman het volgende:
En nu moet ik werken.
Tot vanavond.
quote:Dat niemand het waagt!
Op vrijdag 27 juni 2003 12:01 schreef Tizmo het volgende:
met uitzondering van de baggeraars die gaan wachten tot alle mods in functie weg zijn en dan pas hun slag slaan.
quote:Maakt niet uit of het iets toevoegt, zolang het de sfeer niet verneukt...
Op vrijdag 27 juni 2003 12:46 schreef sig000 het volgende:[..]
Gezellig wel maar het voegt weinig toe.
quote:PR en ik zijn er nog
Op vrijdag 27 juni 2003 12:46 schreef qyn het volgende:[..]
[..]Dat niemand het waagt!
quote:Ach ze zijn zo gevonden.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:46 schreef qyn het volgende:[..]
[..]Dat niemand het waagt!
quote:In die reeksen werd geslowchat, niet zozeer gebaggerd. En áls het al zo zou zijn, is het geen excuus.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:45 schreef Steve-O het volgende:
Volgens mij komt het ook omdat ze slowchat hebben dichtgegooidNu gebeurd al dat inhoudloze gebabbel in onzin
quote:In slowchat werd ook gewoon gepraat met elkaar, baggeren zou je eerder kunnen omschrijven als het werpen van een emmer stront van de 6e verdieping van een flatgebouw op een pratend groepje mensen beneden...
Op vrijdag 27 juni 2003 12:45 schreef Steve-O het volgende:
Volgens mij komt het ook omdat ze slowchat hebben dichtgegooidNu gebeurd al dat inhoudloze gebabbel in onzin
Een duidelijk verschil dus tussen inhoudloos gebabbel en bagger, imho.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:52 schreef qyn het volgende:[..]
baggeren zou je eerder kunnen omschrijven als het werpen van een emmer stront van de 6e verdieping van een flatgebouw op een pratend groepje mensen beneden...
quote:Moeite gedaan heeft en het verschil uitermate discutabel vindt.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:52 schreef qyn het volgende:[..]
Een duidelijk verschil dus tussen inhoudloos gebabbel en bagger, imho.
quote:no shit
Op vrijdag 27 juni 2003 13:04 schreef yvonne het volgende:
baggeren zou je eerder kunnen omschrijven als het werpen van een emmer stront van de 6e verdieping van een flatgebouw op een pratend groepje mensen beneden...
quote:Gelukkig heb ik dan geen last.
Op vrijdag 27 juni 2003 13:04 schreef yvonne het volgende:
Lekker duidelijk een paar punten neerzetten over hoe je zou kunnen handelen inzake echte onvervalste bagger?
maar daar blijft het dan ook bij
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 27-06-2003 13:45]
quote:Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou jij zon stukje in elkaar kunnen zetten?
Op vrijdag 27 juni 2003 13:31 schreef jogy het volgende:
Kan er geen sticky gemaakt worden met gedragstips tegenover baggeraars ofzo?Lekker duidelijk een paar punten neerzetten over hoe je zou kunnen handelen inzake echte onvervalste bagger?
quote:Dat is zo'n onderwerp wat uitermate lastig onder woorden te brengen is en idd Jogy een talent ervoor heb je wel.
Op vrijdag 27 juni 2003 13:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou jij zon stukje in elkaar kunnen zetten?
quote:Oe
Op vrijdag 27 juni 2003 13:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou jij zon stukje in elkaar kunnen zetten?
ik zal mijn best doen .
Kweetnie of het vandaag lukt, maar dan wordt het morgenmiddag.
Zoals de meeste wel weten onderhand, zit ONZ op een dieptepunt, bagger komt de spuigaten uit en er komen steeds meer newbies op Fok! die denken dat baggeren in ONZ okay is. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, maar als je eerlijk bent kan je het de newbies niet kwalijk nemen, ze registreren zich op fok, gaan naar ONZ en zien een lijst met bagger, gescheld en gezeik van alle kanten komen en denken "cool" dus ze gaan evenhard meebaggeren, worden door diverse virtuele bushokjes getieft, en hebben aandacht dus gaan ze er gewoon mee door. Om dit een beetje tegen te gaan kunnen we het volgende doen.
Baggeraar opent een topic, een aantal andere users proberen hem naar een andere wereld te schelden waardoor de baggeraar denkt " aandacht ", klopt, het boeit ze niet wat voor een aandacht ze krijgen, er wordt op ze gereageerd, Geweldig toch?? ( nee dus)
Of
Als je een newbie tegenkomt die een eerste misstap maakt ( tenminste jou is het nog niet opgevallen dat het een baggeraar is ) kan je hem ook gewoon zeggen ( in normale woorden dus ) dat ie eens moet nadenken voor hij een topic opent en of reactie plaatst met een baggerinhoud. Dit kan al dan niet met een sarcastische ondertoon, dat is ook weleens leuk .
Blijkt het een herhalende baggeraar te zijn, reageer dan niet op het topic en je kan ook een ICQ naar 1 van de volgende personen sturen:
Als die dan online zijn zullen ze het wel regelen, daar zijn ze voor .
Er zal niet meteen verbetering te zien zijn, maar alle beetjes helpen natuurlijk.
Voor de oorsprong van van deze sticky, kan je dit topic wel even lezen misschien: Voor de onzinners... en Voor de Onzinners (2).
En nu maar hopen dat het werkt .
Ik mis alleen nog een stukje over topicverziekers.
Dat je die users negeerd en desnoods meld bij een dienstdoende mod zodat die ruis eruit gehaald wordt
quote:Kan jij dat erbij gooien?
Op vrijdag 27 juni 2003 14:41 schreef mvt het volgende:Ik mis alleen nog een stukje over topicverziekers.
Dat je die users negeerd en desnoods meld bij een dienstdoende mod zodat die ruis eruit gehaald wordt
Kijk maar even wat er volgens jouw nog mist enzo, 2 minds can do more than one .
ontgroenen had in eerste instantie toch echt een ander effect bij mij
Had meer zoiets, als ze het zo willen kunnen ze krijgen ook
Denk dus dat juist de users die het leuk vinden te flamen en rotzooi trappen dan blijven en de leuke users denken "als het zo moet dan maar niet".
(sorry Yvonne ben het dus niet met je eens in deze )
Over de uitleg wat Humor is valt natuurlijk wel te twisten. Maar ik denk dat iemand die een .-topic opent zelf ook wel inziet dat het geen Humor is. Terwijl het wel echte onzin is.
Ik ben van mening dat veel nieuwe users denken dat alles in ONZ kan. Want het is immers onzin. Bij Humor is het kader al weer wat duidelijker.
dit idee is overigens niet helemaal nieuw, maar ik dacht, ik recycle hem maar even .
Dus ik mag niet meer reageren in baggertopics
Liever niet. Je weet dat iedere keer dat iemand in dat topic kijkt ze een grijns van oor tot oor krijgen. En als je post dat ze zielig zijn krijgen ze spontaan een zaadlozing. Dat gun je ze niet.
Maar ze zitten mijn topic te verneuken
Boeie. Waarom zou je je laten opnaaien door ze?? Hoe meer je erop in gaat, hoe leuker ze het vinden. Juist door tegen ze in te gaan verneuk je je eigen topic en beloon je hun slechte gedrag.
Maar wat moet ik dan doen? Als ik niet reageer blijven ze doorgaan met kutten
Het beste is om een van de onzin mods te waarschuwen en vragen of ze je topic willen opschonen. De onzin mods willen dit graag voor je doen.
Waarom heeft CartWOman geen ICQ
Geen idee. Maar PrivateRyan en Yvonne staan altijd voor je klaar op ICQ.
Maar ik heb geen ICQ
Dan heb je nog een paar mogelijkheden.
E-Mail :
Alle mods hebben een @fok.nl adres. Mail naar Yvonne@fok.nl, CartWOman@fok.nl of PrivateRyan@fok.nl. We kunnen alleen niet garranderen dat je meteen antwoord krijgt. Voor een directe reactie kan je het beste gewoon ICQ of IRC gebruiken
IRC :
Voor wie nog niet bekend is met IRC kijk hier : [irc] #fok FAQ
Hier zijn altijd wel mods aanwezig. Zoek je een specifieke mod , type :
/query [naam mod] en druk op tab voor naamaanvulling. Hiermee open je, indien de mod online is een prive chatscherm. Als de mods niet online zijn is er vast wel een Global Mod te vinden in #fok.
quote:vast onderdeel van de ontgroening is de bekendmaking dat het een ontgroening is. Maar dat is pas vlak voordat het topic vol is.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:05 schreef HBM het volgende:
Spring er ff bijontgroenen had in eerste instantie toch echt een ander effect bij mij
Denk dus dat juist de users die het leuk vinden te flamen en rotzooi trappen dan blijven en de leuke users denken "als het zo moet dan maar niet".
(sorry Yvonne ben het dus niet met je eens in deze
)
quote:Ja, okay, de hele huppel van "optiefen kutnewbie" is misschien een beetje oud en de newbies schrikken er ook niet meer van, maar als je gewoon zonder scheldwoorden en misschien een beetje cynisch uitlegt dat baggeren niet stoer is, komt het misschien een keer aan
Spring er ff bijontgroenen had in eerste instantie toch echt een ander effect bij mij
)
quote:Ik denk dat als je het naar Humor omdoopt, dat er weinig verandering zal zijn, want de newbies die denken dat ze alles maar mogen, denken dat, omdat ze simpelweg te lui zijn om de FAQ door te lezen. Ik denk dus dat ze in 'Humor' exact hetzelfde zullen doen. Gewoon de FAQ niet lezen en klieren.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:11 schreef Pjederdy het volgende:
Ik ben van mening dat veel nieuwe users denken dat alles in ONZ kan. Want het is immers onzin. Bij Humor is het kader al weer wat duidelijker.
quote:Typisch gedrag van een newbie. Keihard ertegen in gaan. Had ik in het begin ook gehad en werd direct aangepakt door mr. GFY
)
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:49 schreef TallMan het volgende:
U. je gaat toch niet zeggen dat newbies baggeraars afbranden geen hobby van je is he.
quote:Dat bedoel ik, jij bent dus ook gebleven
Op vrijdag 27 juni 2003 15:57 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Typisch gedrag van een newbie. Keihard ertegen in gaan. Had ik in het begin ook gehad en werd direct aangepakt door mr. GFY
quote:Nou, ik amuseer me er dus wel aan.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:59 schreef TallMan het volgende:[..]
quote:Yup
Op vrijdag 27 juni 2003 16:01 schreef HBM het volgende:[..]
Dat bedoel ik, jij bent dus ook gebleven
quote:Euh, ik snap em eerlijk gezegd niet
Op vrijdag 27 juni 2003 16:02 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ga ook niet dankzij het baggerer van andere aanpassen, waardoor ik me minder amuseer.
quote:Newbies uittesten is onderdeel van de Fok!cultuur.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:02 schreef U-lerZzZ het volgende:
Nou, ik amuseer me er dus wel aan..
Ik ga ook niet dankzij het baggerer van andere aanpassen, waardoor ik me minder amuseer.
quote:Ik ben al door ieder usual en veteraan uitgekotst geweest.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:08 schreef Anosmie het volgende:[..]
Newbies uittesten is onderdeel van de Fok!cultuur.
Ik heb er ook aan moeten geloven.
Ik had jou en Smike op mn nek.. aiaiaiai..
quote:Vandaar die zure blik.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:10 schreef TallMan het volgende:
Ik ben al door ieder usual en veteraan uitgekotst geweest..
quote:Je vond het allang lekker. Daarbij hadden we bij jou ook al in één dag door dat je een goeie bent.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:08 schreef Anosmie het volgende:[..]
Ik had jou en Smike op mn nek.. aiaiaiai.
quote:Sjah, ik had overigens niets anders verwacht hoor.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:12 schreef Anosmie het volgende:[..]
Vandaar die zure blik.
.
Ik ga eens kijken of mijn schatje
met haar touwtje wil spelen.
Toen ik eenmaal een beetje begon te reageren was dit mijn ontmaagding door U-IerZzZ
quote:Enorme domper.
Op woensdag 13 maart 2002 12:36 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
LOL
quote:Dan heb je het nog makkelijk gehad
Op vrijdag 27 juni 2003 16:25 schreef mvt het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit ontONZmaagd.Toen ik eenmaal een beetje begon te reageren was dit mijn ontmaagding door U-IerZzZ
[..]Enorme domper.
quote:Bron, link?
Op vrijdag 27 juni 2003 16:25 schreef mvt het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit ontONZmaagd.Toen ik eenmaal een beetje begon te reageren was dit mijn ontmaagding door U-IerZzZ
[..]Enorme domper.
quote:Het zijn ook tips, geen verplichte werkwijze
Op vrijdag 27 juni 2003 16:02 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nou, ik amuseer me er dus wel aan.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |