abonnement Unibet Coolblue
pi_11408881
Openingspost komt zo.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:41 schreef jogy het volgende:
Toch maar ff een vraagje, aangezien ik het zelfs een beetje te erg begin te vinden hier in ONZ, qua baggerheid enzo, maar ik toch wel bij Fok! wil blijven ( d'uh), is er nou echt niets aan te doen aan die on-aflatende stroom stront die hier per dag weer meer en meer binnenkomt knallen alsof het de main rioolpijp van Amsterdam ( of een andere grote stad uiteraard) is? Er zijn hier al meerdere noodgrepen geweest, denk aan een paar extra ban manieren en een zero-tolerance beleid waar je toch, op zich wel u tegen kan zeggen ( t/o ban, de laatste waarschuwing enzo, jeweetwel ).

Het blijft gewoon dweilen met de kraan open, elke dag komen er meer en meer spruitjes topics en de zure users ( die dus hard zijn aangepakt terwijl andere users -in hun ogen- wel kunnen baggeren ( wat weer te maken heeft met de AT lijst of hier en daar een lemming die alleen een select groepje die hard fok!kers kunnen begrijpen, maar op zich te begrijpen zijn voor iedereen die een beetje op een naam kan klikken enzo )) en die zure users gaan dus meteen bij elk topic Kuttopic, Bagger, "waarom hun wel en ik niet ", slotje of iets anders neerplemepen omdat die baggeraars ( ik noem geen namen want dat is niet boeiend) gewoon niet de moeite nemen om een beetje te kijken wat er speelt in de rest van het forum en daar dus hun conclusies uit trekken..

Veel mensen schijnen ook niet te begrijpen dat sommige users meer kunnen flikken dan andere door hun post verleden! Het is op zich nog geeneens zo moeilijk te begrijpen toch, dat als je eens een keer in de zoveel tijd een baggertopic opend, dat ie wel gewoon open kan blijven en als je vanaf topic 1 al begint met Sruitjes-topics te openen dat ze elke keer weer dicht getieft worden.

Net zoals in het echte leven kan je hier credit opbouwen en als je hier al 3 jaar zit, heb je veel meer bewegingsvrijheid dan dat je hier net komt kijken en oncreatieve teringzooi neergooit omdat je naar de 10.000 posts wilt ( alsof sommige mensen denken dat ze met 10.000 posts een loonsverhoging krijgen ofzo .. ). Het lijkt wel of er een groeiende groep users is die gewoon wilt dat het ONZ forum gesloten wordt door hun post gedrag... Dit is dan wel het ONZIN forum, maar dat geeft nog niet het recht om er teringzooi neer te gooien die anders niet boeiend zou zijn..

Probeer eens na te denken wat je aan het doen bent in plaats van elke keer toe te geven aan die drang van topics te openen of het nou wel of geen inhoud heeft. Onzin is een HUMOR forum, en niet 1 of ander chemische afvalcontainer die er is om je jeukende topic-open hand te bevredigen, ga rukken ofzo, schop tegen een boom, start photoshop op en doe wat creatiefs, loop even een rondje, doe iets anders dan dit forum zo kut te maken dat 40.000 van de 58.000 users dit ding uit de AT heeft geflikkerd omdat er ( op uitzonderingen na ) alleen maar one-liners, plaatjestopics, en andere teringzooi wordt neergesmeten omdat de persoon achter het toetsenbord wilt laten zien dat ie de creatieve inslag van een walnoot heeft..

Damn die Stickeys aan de bovenkant zijn toch duidelijk genoeg? Ja, Humor is relatief, klopt, maar er zit een ondergrens aan, gebruik die search eens voordat je post, denk eens na of jij niet de enige bent die het grappig vindt en dat soort dingen.

Dit is wel het onzinforum, maar dat neemt niet weg dat je hier evenveel na kan denken over een topic dan dat je doet in GC, R&P, F&F, of in 1 van de andere subfora, dit ding heet geen "recyclebin", maar ONZIN, klopt de topics hoeven niet nuttig te zijn, maar er moet wel humor in zitten, en ja, het klopt andere users gooien er ook weleens naamtopics in, of een slowchat topic hier en daar, is ook helemaal geen probleem MET MATE (en dan niet met JE mate, dus) je zal zien, als je 4 keer een goed topic hebt geopend, waar je over hebt nagedacht enzo ( kan dat? ! , Ja dat kan! ) dat je erna echt wel een keer een "bagger"topic kan openen zonder dat ie dichtgemieterd wordt.

Het is een wonder! modjes en admins onthouden dat je iets leuks hebt gedaan, of een sympatieke user bent en zijn wat losser bij je dan dat je alleen maar bagger produceerd alsof je virtuele kringspier zodanig is uitgerekt dat het met liters op het forum stroomt. Ik betrap mezelf er tenminste op dat ik in het begin dacht dat bepaalde users best weleens onredelijk konden zijn met hun commentaar, maar nu doe ik soms even hard mee alleen maar om een user weg te krijgen van het forum omdat het een sfeerverziekende kneus is.

Kijk eens naar deze 2 modjes: Privateryan en CartWOman

Hoeveel lol denken jullie dat hun nog hebben? Als dit nog lang genoeg doorgaat stoppen ze ermee en zie dan nog maar eens iemand te vinden die gek genoeg is om hier te modereren, yvonne is al pleite omdat ze er geen trek meer in heeft en ik zie genoeg commentaar van de twee bovenstaande modjes dat je tussen de regels door kan lezen dat ze het modereren bijna niet meer voor hun lol doen maar uit loyaliteit naar fok toe en wat ONZIN vroeger was.

Bottomline is: denk eens na voordat je een topic maakt en je zal zien dat het een stuk gezelliger wordt en dat er andere users weer terugkomen waar je veel lol mee kan hebben, probeer het eens .

Dit geld natuurlijk niet voor iedereen, maar wees eerlijk genoeg om te zien of dit wel voor jou geld of niet.

excuus voor de grammatica en dat het meer tekst is dan jullie gewend zijn .

crap, nooit gedacht dat het zoeveel zou worden .


ietwat late edit: link naar vorige topic: Voor de onzinners...

[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 27-06-2003 11:32]

pi_11408895
-Edit-

Nee Patty, men leest de hele post maar.
Geen samenvatting.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 27-06-2003 11:24]

Buikpijn van het lachen!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2003 @ 11:18:04 #3
47213 ArmaniMania
pi_11408900
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

En voor dit soort zaken zou het handig zijn als jullie me even op icq zouden roepen, met zn allen zien we meer


Helaas hebben we niet allemaal Icq, maar op MSN zijn er ook een aantal modjes. Ben blij dat ik ze daar dan effe iets kan melden
pi_11408905
Ik ga ook maar eens ICQ installeren, blijkbaar kan je daar wel mensen op contacteren. .
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:18:19 #5
17061 mvt
blame Canada
pi_11408906
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:12 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ohhww ja, maar jah die users zijn dan ook gefrustreerd. Maar leuke posts zijn schaars helaas, hoop inderdaad dat daar verandering in komt. Dat stimuleert dan ook weer.


Om maar een paar reclame clichés er tegenaan te gooien:
Bagger maakt meer kapot dan je lief is
Onzin, samen komen we er wel uit.
Een beter Onzin begint bij jezelf.

Als je als user een anti-bagger instelling aanneemt ga je gewoon baggeraars negeren, zelf niet baggeren, nieuwelingen een beetje terecht wijzen/helpen en proberen leuke topics te openen die ook voor nieuwelingen leuk zijn om in te starten.

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:18:47 #6
17061 mvt
blame Canada
pi_11408916
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Helaas hebben we niet allemaal Icq, maar op MSN zijn er ook een aantal modjes. Ben blij dat ik ze daar dan effe iets kan melden


En anders IRC.
We were to understand there would be pie and punch?
  Admin vrijdag 27 juni 2003 @ 11:18:47 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11408917
Wat ik in het vorige deeltje nog zei,
voeg me even toe op icq, melden van malloten gaat dan sneller,
stel ik zit net een stuk te tikken en jullie zien iets sneller kun je het gelijk even doorgeven.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11408928
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Helaas hebben we niet allemaal Icq, maar op MSN zijn er ook een aantal modjes. Ben blij dat ik ze daar dan effe iets kan melden


Als er eentje is die zijn bek moet houden, of zich eens iets van dit soort topics moet aantrekken, dan ben jij het wel.

Voorbeeld van zojuist bewijst dat wel weer:

quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:11 schreef mvt het volgende:

biancatjuhhh :)
en daarvan zijn er nog veel meer.


Die first post in dat topic. Echt geweldig! Daar zou iedereen een voorbeeld aan moeten nemen!
Wie?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:19:14 #9
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11408934
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Xebro. Gezellige plaatjes ban tijden. .


Dat ligt nu wel een beetje achter me, het richt meer schade aan dan dat het goed doet...
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:19:39 #10
17061 mvt
blame Canada
pi_11408940
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef yvonne het volgende:
Wat ik in het vorige deeltje nog zei,
voeg me even toe op icq, melden van malloten gaat dan sneller,
stel ik zit net een stuk te tikken en jullie zien iets sneller kun je het gelijk even doorgeven.
En daarnaast zijn er ook genoeg niet onzin mods die ook wel pure bagger op slot willen gooien.
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:19:49 #11
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11408944
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef yvonne het volgende:
Wat ik in het vorige deeltje nog zei,
voeg me even toe op icq, melden van malloten gaat dan sneller,
stel ik zit net een stuk te tikken en jullie zien iets sneller kun je het gelijk even doorgeven.
Speciaal voor jou installeer ik ICQ.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:20:23 #12
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_11408959
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef mvt het volgende:

[..]

En anders IRC.


Irc is dan beter denk ik ja ,
want veel mensen vinden het denk ik ongemakkelijk om naast MSN ook nog eens ICQ te lopen.
Endless, Forever More....
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:21:09 #13
17061 mvt
blame Canada
pi_11408974
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:19 schreef U-lerZzZ het volgende:
Die first post in dat topic. Echt geweldig! Daar zou iedereen een voorbeeld aan moeten nemen!
Het werd beter
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:21:19 #14
49126 Tripleforce
Didn't start the fire@17
pi_11408975
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:17 schreef patty het volgende:

[..]


Topic killer, the
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:22:01 #15
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11408990
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:21 schreef mvt het volgende:

[..]

Het werd beter


Niet door iedereen. Zoals Xebro in het vorige topic al aangaf, lijkt het erop dat de notroire baggeraars het gewoon voor de bagger zelve doen.
Wie?
pi_11408996
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:13 schreef Knut het volgende:
Ik zal wel matenaaiend overkomen hoor.
Maar is er geen mogelijkheid bagger die bij de mods niet helemaal door komt te kunnen melden in een [centraal]Baggermeld topic ?
Daar hebben we ICQ toch voor?

-edit- jullie tiepen allemaal zo snel en veel .

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 27-06-2003 11:22]

  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:22:24 #17
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_11408999
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:20 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Irc is dan beter denk ik ja ,
want veel mensen vinden het denk ik ongemakkelijk om naast MSN ook nog eens ICQ te lopen.


Laat ze dan trillian draaien...
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2003 @ 11:22:39 #18
47213 ArmaniMania
pi_11409000
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:19 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Als er eentje is die zijn bek moet houden, of zich eens iets van dit soort topics moet aantrekken, dan ben jij het wel.

Voorbeeld van zojuist bewijst dat wel weer:


En jij kunt ook eens normaal doen, in het echt ben je ook maar een laffaard. Maar iedereen verandert, dus ook ik, bij jou is het mischien hopeloos.

En moeten we ook bewijzen erbij halen van jou gebagger ? Dan zijn we morgen nog niet klaar met posten

  Admin vrijdag 27 juni 2003 @ 11:22:42 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11409003
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:20 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Irc is dan beter denk ik ja ,
want veel mensen vinden het denk ik ongemakkelijk om naast MSN ook nog eens ICQ te lopen.


Ik zit alleen niet op #fok , query naar yvonne|afk helpt wel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:22:49 #20
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11409004
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:20 schreef Tizmo het volgende:

[..]

want veel mensen vinden het denk ik ongemakkelijk om naast MSN ook nog eens ICQ te lopen.


Totaal niet!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_11409007
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef yvonne het volgende:
Wat ik in het vorige deeltje nog zei,
voeg me even toe op icq, melden van malloten gaat dan sneller,
stel ik zit net een stuk te tikken en jullie zien iets sneller kun je het gelijk even doorgeven.
Dus je hebt er nog steeds vertrouwen in. .
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:23:17 #22
17061 mvt
blame Canada
pi_11409016
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:22 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Niet door iedereen. Zoals Xebro in het vorige topic al aangaf, lijkt het erop dat de notroire baggeraars het gewoon voor de bagger zelve doen.


Maar het geeft wel aan dat je met meerdere een topic toch leuk kan maken
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:23:37 #23
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_11409025
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:22 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Laat ze dan trillian draaien...


werkt dat op de mac .
Endless, Forever More....
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:24:34 #24
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11409039
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:23 schreef mvt het volgende:

[..]

Maar het geeft wel aan dat je met meerdere een topic toch leuk kan maken


Dat is logisch. Er zijn ook genoeg leuke topics, alleen worden dat er met de dag minder.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:24:37 #25
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_11409041
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:22 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Totaal niet!


Toch maar eens proberen dan.
Endless, Forever More....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')