Dit is echt triest. Ik woon er redelijk dichtbij. als ik de politiek in kom later zal ik ervoor zorgen dat zulke gasten de maatschappij niet meer inkomen
quote:dan heb je mijn stem.
Op vrijdag 27 juni 2003 09:56 schreef kmaestro het volgende:
Dit is echt triest. Ik woon er redelijk dichtbij. als ik de politiek in kom later zal ik ervoor zorgen dat zulke gasten de maatschappij niet meer inkomen
wat een zieke geest ...
ook hier pleit ik voor de doodstraf.
...kom op jongens, hoe wanhopig kun je zijn als jonge man...?
Weet wel dat er ook mannen zijn die plaatjes en films kijken met oma-sex, maar kan me moeilijk voorstellen dat dat opwindend is.
.....wel veel ervaring op je 82e......
Maar dit terzijde, sowieso triest: 82-jarige kan zich ook moeilijker verdedigen - verrassing door verzet blijft beste wapen....maar als dat niet werkt....
quote:Hoezo, had je die arme vrouw ook dood willen hebben?
Op vrijdag 27 juni 2003 09:58 schreef realist_ik het volgende:[..]
dan heb je mijn stem.
wat een zieke geest ...
ook hier pleit ik voor de doodstraf.
Of denk je dat de gemiddelde verkrachter z'n slachtoffer niet iets sneller uit de weg zal ruimen, indien hem toch de dood te wachten staat als dat slachtoffer hem later herkent?
82 jaar... wat een lef....
Anyway verkrachtingen zijn ziek!
quote:ach krijg je dat weer ...
Op vrijdag 27 juni 2003 10:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Hoezo, had je die arme vrouw ook dood willen hebben?
Of denk je dat de gemiddelde verkrachter z'n slachtoffer niet iets sneller uit de weg zal ruimen, indien hem toch de dood te wachten staat als dat slachtoffer hem later herkent?
hij moet dood zodat ie zeker geen nieuw slachtoffer kan maken.
quote:Afbinden en wachten tot ie eraf valt...
Op vrijdag 27 juni 2003 10:07 schreef DOHC-VTEC het volgende:
Gewoon weg geslachtsdeel er af halen bij die vent.
Heel langzaam, zodat ie veel pijn heeft.
Echt zo ziek dit, hoe verknipt kan je zijn als je een bejaarde verkracht?
quote:Hij moet worden doodgemarteld.
Op vrijdag 27 juni 2003 10:06 schreef realist_ik het volgende:
hij moet dood zodat ie zeker geen nieuw slachtoffer kan maken.
Ballen afsnijden en op laten eten
Ogen uitsteken
Voeten verbranden
Knieschijven verwijderen
Tong afsnijden
Tanden één voor één afvijlen
Tot slot moet hij aan zijn eigen darmen worden opgehangen.
Zo. Dat zal 'm leren.
En als ie haar had vermoord ipv alleen aangerand, dan had-ie nog véél meer martelingen gekregen.
weer een parkeerplaats waar je niet veilig bent.
ik zet de auto daar altijd op het dak en heb me daar nooit onveilig gevoeld.
het ergste is dat zo'n gast, die kennelijk totaal niet in staat is zich te verplaatsen in andere mensen, binnen de korste keren weer vrij is.
verkrachters vervallen vaak weer in hun "criminele" gedrag dus er is goed kans van dat deze vrouw niet zijn eerste maar ook niet zijn laatste slachtoffer was.
genaamd HCWMZ afkorting voor
HAKKIECHACKIEWEGMETZACKKIE
inschrijven voor 25 Eurotjes pp per keer les mogelijk ook groepskortingen vanaf 6 vrouw
quote:Pfff.. Wat een domme opmerking! Wat wil je doen? Iedereen opsluiten totdat je zeker weet dat ze geen mensen gaan verkrachten? En pas daarna mag je vrij over straat lopen? Hou toch op zeg!
Op vrijdag 27 juni 2003 09:56 schreef kmaestro het volgende:
----op Donderdag 12 juni werd overdag op het parkeerterrein van winkelcentrum Leidschenhage te Leidschendam een 82 jarige voorburgse in haar auto verkracht. vervolgens reed de vrouw overstuur naar het ziekenhuis waar zij aan haar verwondingen is geholpen. de politie is ingeschakeld, en mede door de signalementen die het slachtoffer heeft gegeven, is een 30-jarige man opgepakt op verdenking van verkrachting----
quote:beter alternatief?
Op vrijdag 27 juni 2003 10:19 schreef worm het volgende:[..]
Pfff.. Wat een domme opmerking! Wat wil je doen? Iedereen opsluiten totdat je zeker weet dat ze geen mensen gaan verkrachten? En pas daarna mag je vrij over straat lopen? Hou toch op zeg!
quote:Ik zeg niet dat ik weet wat de oplossing is, maar ik wordt een beetje moe van mensen die met vage oplossingen komen "ja, en als ik later...!". Kom dan met concrete oplossingen.. En dan zijn er ook lui die zeggen "dan krijg je mijn stem" zonder ook maar enig idee waar ze dan op stemmen..
Op vrijdag 27 juni 2003 10:20 schreef realist_ik het volgende:[..]
beter alternatief?
in de gevangenis worden ze toch maar slechter en crimineler ...
weet je wat, we laten die honden gewoon terug gaan ...
we zeggen dat ze het niet meer mogen doen en klaar...
Zo kan ik ook met oplossingen komen..
quote:de enige maatregel die op korte termijn meer slachtoffers voorkomt, is elke dader die gevat wordt meteen opknopen ... klaar.
Op vrijdag 27 juni 2003 10:26 schreef worm het volgende:[..]
Zo kan ik ook met oplossingen komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |