abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:41:18 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404386
Toch maar ff een vraagje, aangezien ik het zelfs een beetje te erg begin te vinden hier in ONZ, qua baggerheid enzo, maar ik toch wel bij Fok! wil blijven ( d'uh), is er nou echt niets aan te doen aan die on-aflatende stroom stront die hier per dag weer meer en meer binnenkomt knallen alsof het de main rioolpijp van Amsterdam ( of een andere grote stad uiteraard) is? Er zijn hier al meerdere noodgrepen geweest, denk aan een paar extra ban manieren en een zero-tolerance beleid waar je toch, op zich wel u tegen kan zeggen ( t/o ban, de laatste waarschuwing enzo, jeweetwel ).

Het blijft gewoon dweilen met de kraan open, elke dag komen er meer en meer spruitjes topics en de zure users ( die dus hard zijn aangepakt terwijl andere users -in hun ogen- wel kunnen baggeren ( wat weer te maken heeft met de AT lijst of hier en daar een lemming die alleen een select groepje die hard fok!kers kunnen begrijpen, maar op zich te begrijpen zijn voor iedereen die een beetje op een naam kan klikken enzo )) en die zure users gaan dus meteen bij elk topic Kuttopic, Bagger, "waarom hun wel en ik niet ", slotje of iets anders neerplemepen omdat die baggeraars ( ik noem geen namen want dat is niet boeiend) gewoon niet de moeite nemen om een beetje te kijken wat er speelt in de rest van het forum en daar dus hun conclusies uit trekken..

Veel mensen schijnen ook niet te begrijpen dat sommige users meer kunnen flikken dan andere door hun post verleden! Het is op zich nog geeneens zo moeilijk te begrijpen toch, dat als je eens een keer in de zoveel tijd een baggertopic opend, dat ie wel gewoon open kan blijven en als je vanaf topic 1 al begint met Sruitjes-topics te openen dat ze elke keer weer dicht getieft worden.

Net zoals in het echte leven kan je hier credit opbouwen en als je hier al 3 jaar zit, heb je veel meer bewegingsvrijheid dan dat je hier net komt kijken en oncreatieve teringzooi neergooit omdat je naar de 10.000 posts wilt ( alsof sommige mensen denken dat ze met 10.000 posts een loonsverhoging krijgen ofzo .. ). Het lijkt wel of er een groeiende groep users is die gewoon wilt dat het ONZ forum gesloten wordt door hun post gedrag... Dit is dan wel het ONZIN forum, maar dat geeft nog niet het recht om er teringzooi neer te gooien die anders niet boeiend zou zijn..

Probeer eens na te denken wat je aan het doen bent in plaats van elke keer toe te geven aan die drang van topics te openen of het nou wel of geen inhoud heeft. Onzin is een HUMOR forum, en niet 1 of ander chemische afvalcontainer die er is om je jeukende topic-open hand te bevredigen, ga rukken ofzo, schop tegen een boom, start photoshop op en doe wat creatiefs, loop even een rondje, doe iets anders dan dit forum zo kut te maken dat 40.000 van de 58.000 users dit ding uit de AT heeft geflikkerd omdat er ( op uitzonderingen na ) alleen maar one-liners, plaatjestopics, en andere teringzooi wordt neergesmeten omdat de persoon achter het toetsenbord wilt laten zien dat ie de creatieve inslag van een walnoot heeft..

Damn die Stickeys aan de bovenkant zijn toch duidelijk genoeg? Ja, Humor is relatief, klopt, maar er zit een ondergrens aan, gebruik die search eens voordat je post, denk eens na of jij niet de enige bent die het grappig vindt en dat soort dingen.

Dit is wel het onzinforum, maar dat neemt niet weg dat je hier evenveel na kan denken over een topic dan dat je doet in GC, R&P, F&F, of in 1 van de andere subfora, dit ding heet geen "recyclebin", maar ONZIN, klopt de topics hoeven niet nuttig te zijn, maar er moet wel humor in zitten, en ja, het klopt andere users gooien er ook weleens naamtopics in, of een slowchat topic hier en daar, is ook helemaal geen probleem MET MATE (en dan niet met JE mate, dus) je zal zien, als je 4 keer een goed topic hebt geopend, waar je over hebt nagedacht enzo ( kan dat? ! , Ja dat kan! ) dat je erna echt wel een keer een "bagger"topic kan openen zonder dat ie dichtgemieterd wordt.

Het is een wonder! modjes en admins onthouden dat je iets leuks hebt gedaan, of een sympatieke user bent en zijn wat losser bij je dan dat je alleen maar bagger produceerd alsof je virtuele kringspier zodanig is uitgerekt dat het met liters op het forum stroomt. Ik betrap mezelf er tenminste op dat ik in het begin dacht dat bepaalde users best weleens onredelijk konden zijn met hun commentaar, maar nu doe ik soms even hard mee alleen maar om een user weg te krijgen van het forum omdat het een sfeerverziekende kneus is.

Kijk eens naar deze 2 modjes: Privateryan en CartWOman

Hoeveel lol denken jullie dat hun nog hebben? Als dit nog lang genoeg doorgaat stoppen ze ermee en zie dan nog maar eens iemand te vinden die gek genoeg is om hier te modereren, yvonne is al pleite omdat ze er geen trek meer in heeft en ik zie genoeg commentaar van de twee bovenstaande modjes dat je tussen de regels door kan lezen dat ze het modereren bijna niet meer voor hun lol doen maar uit loyaliteit naar fok toe en wat ONZIN vroeger was.

Bottomline is: denk eens na voordat je een topic maakt en je zal zien dat het een stuk gezelliger wordt en dat er andere users weer terugkomen waar je veel lol mee kan hebben, probeer het eens .

Dit geld natuurlijk niet voor iedereen, maar wees eerlijk genoeg om te zien of dit wel voor jou geld of niet.

excuus voor de grammatica en dat het meer tekst is dan jullie gewend zijn .

crap, nooit gedacht dat het zoeveel zou worden .

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_11404403
wat een lap jogy, mooi verwoord !

*nog keer gaat lezen*

pi_11404418
Alsof we t zelfde idee hadden...
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:43:44 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404442
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:42 schreef bassiebas het volgende:
Alsof we t zelfde idee hadden...
Kijk eens in jou topic? .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_11404447
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Kijk eens in jou topic? .


.. Ik zag t net na mijn topic .....
Zouden er dan toch?.......
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:44:50 #6
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_11404454
Yogy

geloof me ik heb maar 4 regels gelezen en ik heb DE OPLOSSING

[Installatie Handleiding] Fok! BaggerBuster 2003

echt waar, er gaat een einde aan komen al kan dat nog wel een korte tijd duren, de download is afgekeurd op tucows maar ik blijf er voor vechten.

pi_11404455
Moet dit niet in GC of FB?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:45:17 #8
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_11404461
mijn held....
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:45:29 #9
17061 mvt
blame Canada
pi_11404464

zou het zelf niet beter kunne nverwoorden
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:46:01 #10
2738 Knut
Loyal Dog
pi_11404474
Heb ik al gezegd dat ik van je hou ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Admin vrijdag 27 juni 2003 @ 00:46:15 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11404479
Dank je jogy, een stuk naar m'n hart
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:46:17 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404480
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:44 schreef Harrie het volgende:
Yogy

geloof me ik heb maar 4 regels gelezen en ik heb DE OPLOSSING

[Installatie Handleiding] Fok! BaggerBuster 2003

echt waar, er gaat een einde aan komen al kan dat nog wel een korte tijd duren, de download is afgekeurd op tucows maar ik blijf er voor vechten.


Er lopen veel GMTA's rond op het moment .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:46:44 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404488
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:44 schreef yohan.nl het volgende:
Moet dit niet in GC of FB?
Daar komen ze niet ..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:47:17 #14
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_11404497
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Er lopen veel GMTA's rond op het moment .


dat heb je Snel geinstalleerd dan als je er nu al over te spreken bent
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:47:18 #15
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_11404500
Jezus, dit lees ik morgen wel ofzo .
Endless, Forever More....
pi_11404510
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Er lopen veel GMTA's rond op het moment .


K sluit me bij deze aan bij jouw topic ......
Ze mogen de mijne sluiten....
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:48:37 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404527
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:45 schreef Tessje het volgende:
mijn held....
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:42 schreef boebiedoe het volgende:
wat een lap jogy, mooi verwoord !

*nog keer gaat lezen*


quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:45 schreef mvt het volgende:

zou het zelf niet beter kunne nverwoorden
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:46 schreef Knut het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik van je hou ?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:46 schreef yvonne het volgende:
Dank je jogy, een stuk naar m'n hart
, nooit gedacht dat er nog iemand wakker zou zijn .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:48:41 #18
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_11404529
maaruh, gekooid emotiediertje van me... Wo sind die foto's???
en ik vind dat je ook mag zeiken over al die breezersletten van 14 die plotseling het cafe overnemen ...
Zaterdag gooide er 1 een kruk naar me omdattie omviel toen ze er halfzat op stond...

[Dit bericht is gewijzigd door Tessje op 27-06-2003 00:49]

But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:49:09 #19
5389 HBM
OldButNotSoWise
pi_11404541
mooie poging, maar tevergeefse moeite, het dorp is gewoon een stad geworden met al zijn voor- en nadelen.

Dit is geen commentaar maar gewoon een vaststelling

Ach, ik doe ook alleen maar mijn best !
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:51:04 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11404567
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:47 schreef Harrie het volgende:

[..]

dat heb je Snel geinstalleerd dan als je er nu al over te spreken bent


Ben het nog aan het downloaden hoor, vond het gewoon een goed topic .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_11404595
Jogy, ik ben het er helemaal mee eens, en hoop dat er naar geluisterd wordt en dat het ook echt opgevolgd wordt.
Back in business.
pi_11404598
Goed gezegd Jogy!
pi_11404600
heb je ook een samenvatting gemaakt?

tjah, ik zou ook niet graag in de schoenen van PR en CW willen staan (ze passen me toch niet), want de hoeveelheid bagger wat hier soms gepuid wordt, da's niet leuk meer nee...

en daarom voor PR en CW:

en dit is geen bagger, maar chocola

  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:53:27 #24
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_11404606
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Ben het nog aan het downloaden hoor, vond het gewoon een goed topic .


Ik dit ook hoor anders had ik ook niet gereageerd

je punt is duidelijk

  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:54:10 #25
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_11404618
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:52 schreef Shirley het volgende:
Jogy, ik ben het er helemaal mee eens, en hoop dat er naar geluisterd wordt en dat het ook echt opgevolgd wordt.
Hoi

Neuken

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')