quote:That's the spirit.
Op donderdag 26 juni 2003 20:12 schreef schatje het volgende:
En idd, wat maakt het uit als Jim homo zou zijn.
Hij verkoopt, dus blijkbaar maakt het heel veel mensen niet uit.
quote:lekker boeiend wat jouw vriendin vindt
Op donderdag 26 juni 2003 20:11 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Ik heb al een vriendin meer dan 3 jaar en zij vindt Jim ook een homo.
waarschijnlijk is ze pot
-ontopic- Jim is weerbaar , ik heb altijd het idee dat mensen die gasten als Jim gaan afbekken hebben zelf een slechte basisschool periode achter de rug hebben.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:11 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Jij bent degene die op een 16-jarig gastje geilt terwijl je zelf ergens achter in de 20 bent.
Ennuh, de meerderheid van de dames die ik ken mogen Jim niet..
quote:Dit is toch de gote Jim topic? Dan mogen we toch wel praten over Jim's eventueele geaardheid/
Op donderdag 26 juni 2003 20:11 schreef mamamiep het volgende:
Kan het alsjeblieft ontopic en niet over dat Jim homo is en elkaar uitschelden dat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen.
Okay, elkaar uitschelden dat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen, vind ik ook niet kunnen. Kinderachtig eigenlijk.
quote:Je hebt gelijk, wordt alleen zo moe van dat slappe geouwehoer.
Op donderdag 26 juni 2003 20:11 schreef mamamiep het volgende:
Kan het alsjeblieft ontopic en niet over dat Jim homo is en elkaar uitschelden dat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen.
quote:Dat wel, maar er valt meer over Jim te vertellen dan zijn geaardheid. En er wordt meestal niet normaal over gepraat maar gelijk geroepen dat hij homo is omdat hij nu eenmaal goed verkoopt
Op donderdag 26 juni 2003 20:13 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Dit is toch de gote Jim topic? Dan mogen we toch wel praten over Jim's eventueele geaardheid/
quote:
Okay, elkaar uitschelden dat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen, vind ik ook niet kunnen. Kinderachtig eigenlijk.
quote:*meldt zich*
Op donderdag 26 juni 2003 20:14 schreef schatje het volgende:[..]
Je hebt gelijk, wordt alleen zo moe van dat slappe geouwehoer.
Mensen willen hun meningen altijd graag profileren en als dat anoniem kan (forum) doen ze dat nog liever.
Ik stel voor dat sowieso IK niet meer op onzin berichten ga reageren.
quote:Wat moet ik met die homo dan?
Op donderdag 26 juni 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Gessellig klessebesse over Jim dan?
Op donderdag 26 juni 2003 20:15 schreef mamamiep het volgende:[..]
Dat wel, maar er valt meer over Jim te vertellen dan zijn geaardheid. En er wordt meestal niet normaal over gepraat maar gelijk geroepen dat hij homo is omdat hij nu eenmaal goed verkoopt
[..]
. Met jou kan ik praten
.
Weet eigenlijk niks over 'm te zeggen. Zit interlectueel/muziekaal om een heel ander niveau dan het genre Jim, Dave, Jamai, Dewi, en hoe ze allemaal ook mogen heten. Die van te voren geprogrameerde muzikale loopbanen van die jonge gastjes wekken niet erg mijn belangstelling en zijn, vanwege hun voorspelbaarheid, eerder een mikpunt van spot voor mij.
Geef mij maar een band die eerst jaren in een oefenruimte heeft staan zweten, om vervolgens van club naar klein zaaltje en en weer van klein zaaltje naar groter zaaltje, om uiteindelijk als een geoefend en ervaren muzikant het publiek te entertainen. Dat zijn tenminste echte muzikanten. Vakmanschap.
Ben benieuwt hoe Jim het er met een live band vanaf zal brengen. Of wordt het een herhaling van Milli Vanilli?
Bij de weg, Jim was voor een goed doel bij de mac in Almere.
quote:Dat heb je toch bij Idols al 10 weken lang kunnen beoordelen
Op donderdag 26 juni 2003 20:29 schreef Karzeuler het volgende:
Ben benieuwt hoe Jim het er met een live band vanaf zal brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door K-otic op 26-06-2003 20:34]
quote:Tja en die bandjes doen het ook jaren goed natuurlijk. Dat is de basis voor eeuwig succes. Noem eens een nederlandse band die nog steeds met de top meedraait en die zo is begonnen. En dan bedoel ik wel een echt bekende band. Niet zo'n snuivende festival band.
Op donderdag 26 juni 2003 20:29 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Gessellig klessebesse over Jim dan?
Weet eigenlijk niks over 'm te zeggen. Zit interlectueel/muziekaal om een heel ander niveau dan het genre Jim, Dave, Jamai, Dewi, en hoe ze allemaal ook mogen heten. Die van te voren geprogrameerde muzikale loopbanen van die jonge gastjes wekken niet erg mijn belangstelling en zijn, vanwege hun voorspelbaarheid, eerder een mikpunt van spot voor mij.
Geef mij maar een band die eerst jaren in een oefenruimte heeft staan zweten, om vervolgens van club naar klein zaaltje en en weer van klein zaaltje naar groter zaaltje, om uiteindelijk als een geoefend en ervaren muzikant het publiek te entertainen. Dat zijn tenminste echte muzikanten. Vakmanschap.
Ben benieuwt hoe Jim het er met een live band vanaf zal brengen. Of wordt het een herhaling van Milli Vanilli?
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij fan bent van BZN want naar mijn weten is dat de enige band die nog steeds brood kan verdienen met alleen het maken van muziek.
quote:Dat was niet met live band maar met karaoke (instrumentaal muziekje op band). Elke Japanner kan dat.
Op donderdag 26 juni 2003 20:34 schreef K-otic het volgende:[..]
Dat heb je toch bij Idols al 10 weken lang kunnen beoordelen
En die ene keer bij idols dat 'ie verkouwe was, was ie nog te pruimen. De rest klonk als een monotome klaagzang
quote:Ik heb best een brede smaak, maar BZN is niet mijn genre. Zal ze ook niet afkraken, want het zijn muzikanten die al jaren spelen. En het schijnt er live een gezellig feest te zijn.
Op donderdag 26 juni 2003 20:34 schreef marky het volgende:[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij fan bent van BZN want naar mijn weten is dat de enige band die nog steeds brood kan verdienen met alleen het maken van muziek.
Maar ff ontopic. Jim, hoe zal 'ie het er live van afbrengen?
Ben benieuwt hoe hij gaat klinken als hij de 20 is gepasseert, en een beetje z'n eigen smaak heeft ontwikkelt en van het idols contract af is en zelf alles mag bepalen.
quote:Goh wat moet je met Joel's pasfoto's ??
Op donderdag 26 juni 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:hmmm.. Charlotte, Marieke. Tuurlijk heel Nederland
Op donderdag 26 juni 2003 20:03 schreef schatje het volgende:[..]
Ach ja, Jim werkt heel vrouwelijk Nederland af, en wat zeggen pubertjes dan: jim = homo.
![]()
![]()
.
quote:Da's niet waar toch?
Op donderdag 26 juni 2003 20:03 schreef Karzeuler het volgende:
Schrijft zelf geen nummers
quote:Had jij op je 15e al meiden van 19 en 23 als vriendin gehad?
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef wizarddragon het volgende:[..]
hmmm.. Charlotte, Marieke. Tuurlijk heel Nederland
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:03 schreef schatje het volgende:[..]
Ach ja, Jim werkt heel vrouwelijk Nederland af, en wat zeggen pubertjes dan: jim = homo.
![]()
![]()
.
quote:Je loopt een beetje achter hoor. Jim heeft al heel wat live optredens achter de rug. Ok het zijn dan wel tape-acts maar hij zingt wel live. Het jammere is alleen dat het als Jim optreedt zo'n gegil schijnt te zijn dat je hem amper kan horen.
Op donderdag 26 juni 2003 20:43 schreef Karzeuler het volgende:Maar ff ontopic. Jim, hoe zal 'ie het er live van afbrengen?
Ben benieuwt hoe hij gaat klinken als hij de 20 is gepasseert, en een beetje z'n eigen smaak heeft ontwikkelt en van het idols contract af is en zelf alles mag bepalen.
quote:Nee mevrouw K"gelukkig is het bandje uitelkaar"otic, want gelukkig waren ze nog fris en van dezelfde leeftijd en niet oud.
Op donderdag 26 juni 2003 20:51 schreef K-otic het volgende:[..]
Had jij op je 15e al meiden van 19 en 23 als vriendin gehad?
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 26-06-2003 21:10]
quote:Met een tape meezingen is niet echt live, maar karaoke
Op donderdag 26 juni 2003 21:03 schreef marky het volgende:[..]
Je loopt een beetje achter hoor. Jim heeft al heel wat live optredens achter de rug. Ok het zijn dan wel tape-acts maar hij zingt wel live. Het jammere is alleen dat het als Jim optreedt zo'n gegil schijnt te zijn dat je hem amper kan horen.
Probeer eens met een live band achter je mee te zingen, is wat anders dan een tape
Verder heeft Jim al diverse malen met de band van zijn vader opgetreden, ok het is geen vol Ahoy met band maar hij kan het zeker. Zijn stem groeit ontzettend en is absoluut niet meer te vergelijken met de live-shows (al waren de laatste 3 shows echt goed gezongen met de nadruk op Your Song, I'll be en Proud Mary)
Zijn album staat op de planning voor half augustus en het schijnt dat het behoorlijk anders gaat klinken als Tell her (wat hij overigens zelf in het begin ook minder vond en dan vooral hoe hij het moest zingen (ach ja invloed van de producers....grrrr).
Gelukkig is het album niet geheel geproduceert door Fluitsma en Van Thijn en heeft hij ook in Duitsland samengewerkt met Yanou (gezegd wordt dat het een bewerking is van Proud Mary).
Ik verwacht er veel van en ik hoop dat de 'critici' (=hij is homo, zingt monotoon/vals, werkt heel nederland af, kan niet live zingen, tweede Milli Vanilli !!!, schrijft zelf geen nummers, is altijd verkouden, etc.etc.) dan eindelijk eens serieus gaan luisteren en dan toegeven dat hij echt wel wat kan!
Ok, voor zover mijn humble opinion over Jim (Respect!)
Greetzzz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |