abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11397073
IK haat remixen zeker van bekende nummers maar met dit nummer kon ik het gewoon niet laten.Coldplay is gewoon Goed!!!
Remix heb ik gemaakt met modplug tracker( jawel trackers bestaan nog) en een zooi plugins voor de reverb die misschien wel een beetje teveel in het nummer aanwezig is,ook over de bassline ben ik niet tevreden maar daar word aan gewerkt.

Klote of niet dus?

http://members.rott.chello.nl/w.derooy/Martinovibes%20-%20Clocks%20-%20MVRMX.zip moet over een kwartier wel te downen zijn hoop ik ,dan is de ftp upload klaar

of toch deze want bij anderen doet het adres het weer wel,ik snap er ook geen snars van

http://www.exploitation.nl/download/download.asp?streamnr=907

He verdorie download limiet bereikt!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Martinovibes op 26-06-2003 20:13]

pi_11397174
klinkt wel strak tot nu toe
pi_11397309
Ga hem zo luisteren ,maar misschoen ook we ff handig om te vermelden wat voor stijl het is, hoe lang en hoeveel Mb.
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:50:57 #4
11908 RIMoZ
Just RIMoZ!!
pi_11397363
Bruut!!
maar ff'ies te lang voor mij.
maar wat weet ik er nou van..
wie niet waagt die niet wint en wie niet wint heeft nooit gewaagd
pi_11397368
Wat een kutsite die exploitation.nl.. maximum download reached..

het idee is goed (mp3's hosten voor artiesten), alleen de uitwerking is half.

Kan helaas niet zeggen hoe je track is

You have to realize that someday you will die. Until you know that you are useless.
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:51:57 #6
8783 gbm
Estd. 2001
pi_11397388
ik kon em nog wel downloaden hoor

* gbm is em nu aan het beluisteren

pi_11397397
Netjes gemixt moet ik zeggen alleen ikzelf hou niet van die top40-achtige dance muziek maar denk wel dat er genoeg mensen zullen zijn die hem wel mooi vinden......

[Dit bericht is gewijzigd door Joost008 op 26-06-2003 19:53]

Some Dance To Remember, Some dance to forget....
pi_11397402
waarom gooi je hem niet ff op je chello webspace?
You have to realize that someday you will die. Until you know that you are useless.
pi_11397426
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:52 schreef Tyler.Durden het volgende:
waarom gooi je hem niet ff op je chello webspace?
Chello pakt m niet het bestand is te groot zeggen ze terwijl het maar 7 mb is ofzo.

Misscien als ik m zip ofzo maar daar word een mp3 ook niet echt kleiner van

pi_11397500
Het is maar 8,26 MB, dus ff wachten
It's in the air tonight
pi_11397526
Check je icq, staat een berichtje waar je hem heen kunt mailen.\

Dan host ik hem wel ff op mijn chello webspace

[Dit bericht is gewijzigd door Tyler.Durden op 26-06-2003 19:57]

pi_11397533
Goede Remix. Zeker niet slechter dan het orgineel. (vind ik dan) We want more, we want more, we want more!
quote:
He verdorie download limiet bereikt!!!
ik had hem al!
quote:
Ga hem zo luisteren ,maar misschoen ook we ff handig om te vermelden wat voor stijl het is, hoe lang en hoeveel Mb
Het nummer is 8.26 Mb groot, en duurt 9 minuten en 1 seconde.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_11398857
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:56 schreef Summertime het volgende:
Het is maar 8,26 MB, dus ff wachten
Maar goed, het was het wachten waard. Goe gedaan jochie
It's in the air tonight
pi_11398934
Hmmmz kun je em niet ergens anders naar uploaden, ben best benieuwd eigenlijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11399097
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmz kun je em niet ergens anders naar uploaden, ben best benieuwd eigenlijk...
bij mij doet'ie het prima hoor. nu nog ff luisteren
pi_11399102
Vind het over het algemeen ook wel een goede remix, zitten zeker wat leuke ideetjes in (bijv het klokkengetik).
Vogens mij heb je hem wel vrij toegankelijk gehouden qua sound of niet?

Eerste 10 sec, klinkt nog een beetje simpel/kaal (maar 2 instrumenten gebruikt?). Vind ik beetje jammer, misschien beter om een niet opvallend achtergrond geluidje er bij te laten lopen?
Daarna komt ie er wel fijn inzetten.
1:46 Leuk dat klokkengeluid!
v/a 2:04 ook de manier van inkomen van de hoofdmelodie vind ik wel leuk gedaan
3:00 ok hier heb je IMHO beetje standaard/cheezy trance geluidje er doorheen gegooid
3:39 Op zich wel leuk dat 2e melodietje (dat van de zang) maar vind het niet helemaal harmonieus klinken (beetje net alsof je buren keihard hun eigen muziek tegen elkaar over zetten en jij er precies midden tussen zit) later (na 4:10) wordt het wel wat beter, maar denk toch dat de melodieen apart beter tot hun recht komen dan samen
5:43 melodietje klinkt wat haperig hier helaas, niet echt vloeiend doorlopend (moet ff het origineel weer eens beluisteren om t ekijken of het daar ook zo)

Overall: hij blijft nog wel ff op mijn HD staan, ff checken of het ook gewoon een lekker luisterliedje is.
Alleen jammer dat die 2 melodieën niet echt goed samenpassen (met zang is het dan toch weer anders). En misschien moet je nog eens kijken of je nog niet wat kunt verbeteren door de verschillende 'kanalen' nog eens af te mixen.

pi_11399196
Ik heb het liedje zelf ook, en ook op een aantal feesten gehoord.Zeker een goede remix
pi_11399267
nouja, ik ben sowieso niet zo'n fan van dit soort muziek maar dit is wel mooi gemaakt, zit volgens mij wel strak in elkaar. alleen het origineel komt er wel weinig in terug, je merkt eik nauwelijks meer waar het vandaan komt.
maar verder vind ik het prima
pi_11399596
Klinkt zeker niet onaardig!

Naar mijn smaak komt ie een beetje langzaam op gang, en de "traagheid" zit eigenlijk overal in het nummer. Dat zal zo wel bedoeld zijn (het origineel kennende), maar ik hou van iets snellere nummers. Er zitten een aantal vrij standaard dingen in (onder andere intro/outro beats en dat cheezy trance geluidje op 3:00 wat Sassie al noemde). Het verrassende element ontbreekt, op je leuke belletjes na is alles eigenlijk heel voorspelbaar.

Al met al vind ik het echt geen slechte remix, best leuk om een keertje te luisteren. Helaas zal het wel bij een keertje blijven voor me, ik ben nou eenmaal voorstander van iets meer snelheid en verrassing in nummers.

donderdag 26 juni 2003 @ 21:12:17 #21
56370 -LynX-
"Trapped In A BoX"
pi_11399597
* Is aan het downloaden *
Ultra uitgebreide review komt nog wel een keer, ben nu moe
Alleen opzoek naar goede muziek, de rest is me teveel vanavond ...
Fighting For Peace, Is Like F*cking For Virginity!
pi_11402650
ik hoor me nou vette remix van clocks op 538
  vrijdag 27 juni 2003 @ 00:09:13 #23
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_11403738
*luistert*

*gaapt bij t/m 2:17*
*luistert verder*
*hoort wat bekends*
*vind het na 3 minuten niet boeiend meer*

sorry

zaterdag 28 juni 2003 @ 19:22:50 #24
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_11433897
Ik vind 'm errug goed!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_11434424
Totaal niet mijn muziek, maar wel leuk gedaan... Niet al te standaard enzo...
pi_11434469
Whaa! Wickihd!
pi_11434514
Mooi, scherpe geluiden .

Mierenneukmodus:
Jammer dat je de "zang" als instrumentvorm er doorheen hebt gemikt.

Tipmodus:
Welke overigens wel geinig is als je 'm meer "aandikt", dan zie je (hoor je ) dat je een veel voller effect krijgt.

pi_11441309
Ik vind het een verbetering van het origineel
Het origineel is wat top40 achtig, maar hier heb je der toch een beetje trance iets van gemaakt..
Ik zou contact zoeken met Coldplay om te vragen wat zij ervan vinden (wel eerst de single kopen, anders gaan ze zeiken )

iig een hele toffe remix

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')