Klote of niet dus?
http://members.rott.chello.nl/w.derooy/Martinovibes%20-%20Clocks%20-%20MVRMX.zip moet over een kwartier wel te downen zijn hoop ik ,dan is de ftp upload klaar
of toch deze want bij anderen doet het adres het weer wel,ik snap er ook geen snars van
http://www.exploitation.nl/download/download.asp?streamnr=907
He verdorie download limiet bereikt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Martinovibes op 26-06-2003 20:13]
het idee is goed (mp3's hosten voor artiesten), alleen de uitwerking is half.
Kan helaas niet zeggen hoe je track is
[Dit bericht is gewijzigd door Joost008 op 26-06-2003 19:53]
quote:Chello pakt m niet het bestand is te groot zeggen ze terwijl het maar 7 mb is ofzo.
Op donderdag 26 juni 2003 19:52 schreef Tyler.Durden het volgende:
waarom gooi je hem niet ff op je chello webspace?
Misscien als ik m zip ofzo maar daar word een mp3 ook niet echt kleiner van
Dan host ik hem wel ff op mijn chello webspace
[Dit bericht is gewijzigd door Tyler.Durden op 26-06-2003 19:57]
quote:ik had hem al!
He verdorie download limiet bereikt!!!
quote:Het nummer is 8.26 Mb groot, en duurt 9 minuten en 1 seconde.
Ga hem zo luisteren ,maar misschoen ook we ff handig om te vermelden wat voor stijl het is, hoe lang en hoeveel Mb
quote:Maar goed, het was het wachten waard. Goe gedaan jochie
Op donderdag 26 juni 2003 19:56 schreef Summertime het volgende:
Het is maar 8,26 MB, dus ff wachten
quote:bij mij doet'ie het prima hoor. nu nog ff luisteren
Op donderdag 26 juni 2003 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmz kun je em niet ergens anders naar uploaden, ben best benieuwd eigenlijk...
Eerste 10 sec, klinkt nog een beetje simpel/kaal (maar 2 instrumenten gebruikt?). Vind ik beetje jammer, misschien beter om een niet opvallend achtergrond geluidje er bij te laten lopen?
Daarna komt ie er wel fijn inzetten.
1:46 Leuk dat klokkengeluid!
v/a 2:04 ook de manier van inkomen van de hoofdmelodie vind ik wel leuk gedaan
3:00 ok hier heb je IMHO beetje standaard/cheezy trance geluidje er doorheen gegooid
3:39 Op zich wel leuk dat 2e melodietje (dat van de zang) maar vind het niet helemaal harmonieus klinken (beetje net alsof je buren keihard hun eigen muziek tegen elkaar over zetten en jij er precies midden tussen zit) later (na 4:10) wordt het wel wat beter, maar denk toch dat de melodieen apart beter tot hun recht komen dan samen
5:43 melodietje klinkt wat haperig hier helaas, niet echt vloeiend doorlopend (moet ff het origineel weer eens beluisteren om t ekijken of het daar ook zo)
Overall: hij blijft nog wel ff op mijn HD staan, ff checken of het ook gewoon een lekker luisterliedje is.
Alleen jammer dat die 2 melodieën niet echt goed samenpassen (met zang is het dan toch weer anders). En misschien moet je nog eens kijken of je nog niet wat kunt verbeteren door de verschillende 'kanalen' nog eens af te mixen.
Naar mijn smaak komt ie een beetje langzaam op gang, en de "traagheid" zit eigenlijk overal in het nummer. Dat zal zo wel bedoeld zijn (het origineel kennende), maar ik hou van iets snellere nummers. Er zitten een aantal vrij standaard dingen in (onder andere intro/outro beats en dat cheezy trance geluidje op 3:00 wat Sassie al noemde). Het verrassende element ontbreekt, op je leuke belletjes na is alles eigenlijk heel voorspelbaar.
Al met al vind ik het echt geen slechte remix, best leuk om een keertje te luisteren. Helaas zal het wel bij een keertje blijven voor me, ik ben nou eenmaal voorstander van iets meer snelheid en verrassing in nummers.
*gaapt bij t/m 2:17*
*luistert verder*
*hoort wat bekends*
*vind het na 3 minuten niet boeiend meer*
sorry
Mierenneukmodus:
Jammer dat je de "zang" als instrumentvorm er doorheen hebt gemikt.
Tipmodus:
Welke overigens wel geinig is als je 'm meer "aandikt", dan zie je (hoor je ) dat je een veel voller effect krijgt.
iig een hele toffe remix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |