Wat vind jij nou de irritantste reclames die je op het moment ziet?
-Lotus WC papier
Dat jongetje wat duidelijk bedoeld is om vertedering op te wekken bereikt bij mij duidelijk het tegenovergestelde effect. Brrr mocht ik ooit kinderen hebben dan hoop ik dat ze niet op deze alien lijken.
En dan ook de redenatie, kinderen gaan WEL op het potje wanneer ze lekker zacht wc papier hebben. Duidelijk gemaakt door iemand zonder kinderen.
-Milka Luflee
Sinds wanneer zit in de chocolade van de paarse koe ook al helium? Je neemt een hapje van deze luchtige chocolade en je gaat zweven
(kreeg ook gelijk flashbacks van een Danone reclame met hetzelfde idee...)
quote:Haarrrd?... Haaarrrd?.. Bij de marine wordt je pas hard!!!
Op 23 februari 2001 16:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het geluid. 2x zo hard.
Maar eh, Vizzavi...irritant rotmuziekje...
quote:Oef, die vind ik zo ontzettend gejat die reclame. Elke keer als ik hem zie denk ik: "Ik vind het gewoon lekker"
Op 23 februari 2001 15:42 schreef Keroppi het volgende:-Lotus WC papier
Dat jongetje wat duidelijk bedoeld is om vertedering op te wekken bereikt bij mij duidelijk het tegenovergestelde effect. Brrr mocht ik ooit kinderen hebben dan hoop ik dat ze niet op deze alien lijken.
En dan ook de redenatie, kinderen gaan WEL op het potje wanneer ze lekker zacht wc papier hebben. Duidelijk gemaakt door iemand zonder kinderen.
quote:Nee man die is leuk
Op 23 februari 2001 16:21 schreef Karlijn het volgende:
-de vieze dikke man die gaat strippen=adeco the smart compagny
ik zelf vind dat al die greatest hits of the 80's het meest irritant, ik ken ze GVD al helemaal uit mijn kop...
Ik wil die film nog zien, en ze gooien je op radio & tv dood met allemaal stukjes uit die film.
Verder erger ik me rot aan Monique v/d Ven met haar gezever over verzekeringen.
quote:Wou ik net zeggen.
Op 23 februari 2001 16:48 schreef Robino het volgende:
Nee man die is leuk
(wel smerig)
quote:Mja, zetten ze er ook nog zo'n gast erbij die allang weg is(naam is even ontschoten)
Op 23 februari 2001 16:52 schreef VictorVictor het volgende:
Die irritante spitting image-poppen van de Edah zijn verschrikkelijk. (Euro, Euro)
Verder erger ik me rot aan Monique v/d Ven met haar gezever over verzekeringen.
En dan die van Mona... "Mijn man had laatst iets nieuws"... flikker op mens!
En die reclame van die vrouw in dat maandverbandpak... vreselijk! Ik haat de kop van dat mens in dat pek echt.
Ach er zijn zoveel slechte reclames.
Wat een verschrikkelijke reclame, afschieten dat inlegkruisje en de bedenkers ervan
quote:Die zou ik bijna vergeten!
Op 23 februari 2001 16:57 schreef Meneer_Aart het volgende:
En die reclame van die vrouw in dat maandverbandpak... vreselijk! Ik haat de kop van dat mens in dat pek echt.
, van die reclame word ik gewoon bijna agressief. zo irritant is die
- Kijk pappa eet nu ook boterham met nutella
- alle tandpasta shampoo's wasmiddelen met dubbele werkingen.. , nee je haar word gevoed van wortel tot punt dankzij de 2 in 1 shampoo. en je was word zeker witter door actieve zuurstof
en een tandpasta die niet alleen poetst, maar daarna ook nog beschermd?
hoe dome denken ze dat wij zijn?????
Dit zullen er wel genoeg zijn.
quote:ranziger dan die reclame kan bijna niet
Op 23 februari 2001 22:26 schreef postinggirl het volgende:
-De vieze Adecco-man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Precies!! Echt afschuwelijk die man, trouwens al die reclames van Adecco, ook met die mannen op de wallen en die vrouw die ligt te baren.
Op 24 februari 2001 00:02 schreef Thetallguy het volgende:
ranziger dan die reclame kan bijna niet
Net of ze zo willen shockeren als destijds "United Colours of Benneton"
AARRGGGHGH IK WEET HET NIET
De Euro betalen we allemaal.
Maar eigenlijk zie ik bijna geen reclame, ik hoor het alleen maar. Op TV weet ik het meestal wel te ontwijken. Op de radio is er geen ontkomen aan.
Rendementen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Het antwoord: 18 gulden. 40 gedeeld door 2, en dan min 10%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |