abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11352848
Ja goor. Ik *weet het*

Ik heb al ik weet niet hoeveel van die pakkied Fermox op. Dan gaat het even weg. Uiteraard zeer goede hygiene. Nagels kort, alles schoonmaken, schone kleren beddegoed ect. Laatste keer was ik toch een goede 4/5 weken van de infectie af. Komt ook echter steeds weer terug. Maakt niet uit hoe goed in schoonmaak. Ontsmet zelf mijn toetsenbord.

Probleem is, ik woon in een studentencomplex En ik douchen, koken enzo voor algemeen gebruik. En dus *no way* dat ik een notitie ophang 'Ik heb een wormeninfectie. Allemaal ook Fermox slikken stelletje vieze infectiehaarden!!' Tenzij ik mijzelf er supersnel uit wil laten werken.

Enne, 1 microscopies (technisch gezien 2 misschien) eitje naar binnen en het feest begint weer Moet ik die pilletjes nou blijven slikken tot het einde van mijn studieperiode? Erger nog, moet ik de komende 2 jaar non-stop met gif en halfdooie wormen in mijn lijf blijven doorlopen?

Of kan een andere infectie zijn, en ligt het echt aan mij (Ik zorg er zorgvuldig voor andere niet te besmette). Ik heb nog nooit eitjes of wormen in mijn ontlasting gezien. 1 keer (de eerste) een worm gevonden tijdens wassen. Wit wormpje 1 a 2 centimeter. (Zou ook een stukje worm geweest kunnen zijn) en soms voel ik de worm daarwerkelijk naar buiten komen. Krijg hem echter nooit te pakken. Kan het onderhuids zitten misschien? Of heb ik geen aarsmade of andere 'standaard' worm. Iet's zeldzaams ofzo? Het leek helemaal niet op een lint of spoelworm ofzo.

Help

pi_11352937
Chronisch misschien Bezoek eens een huisarts.
Where facts are few, experts are many.
pi_11352967
niet doorbakken vlees!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:14:14 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_11353022
maar t blijft kut natuurlijk..... klinkt niet als spoelwormen ofzow....

maarre op vakantie geweest naar de amazone toevallig?????

-edit-onzinreakties verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 24-06-2003 21:16]

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_11353048
Tja. Ik schaam me er eigenlijk nogal voor. Het eerste telefoontje met een verzoek voor een anti-wormenmiddel was al erg genoeg. Moet ik zeker nog langkomen ook

Ik bak mijn vlees goed door. Ik denk dat ik gewoon via een andere persoon besmet ben geraakt :/

pi_11353088
Ikke niet. Maar wie weet een huisgenoot wel :/
pi_11353137
Luister eens grappenmakers, ik hoop niet dat jullie het ooit krijgen, het is ernstig en heel vervelend, ze schaamt zich kapot.
Dus kappen met de grappen
Ik verwijder gewoon alles.
pi_11353141
ik vrees toch eigenlijk dat het aan jezelf ligt. Ik heb bijna 5 jaar in een studentenhuis gewoond die niet super netjes was en nooit ergens last van gehad.
Waarom zou je je ervoor schamen bij de dokter. Die heeft heus wel vaker patienten met wormen gehad hoor.
pi_11353194
Heb je pas geleden gebbq-ed of gegourmet?
pi_11353209
Oke, hier moet ik niet aan denken, heb net 3/4e bakje filet leeggekaant.

Maar ontopic, ik zou toch echt naar de huisarts gaan. Die komen wel vreemdere dingen tegen. En zo kom je er tenminste achter wat het is.
Een oom van mij heeft 'n keer zijn poep moeten opsturen naar het lab, krijg je zo'n koker mee naar huis waar je het in moet doen.

En als ze dan weten wat het is kun je misschien beter maatregelen nemen. Misschien heb je wel een huisgenoot die het heeft en die van niks weet (of hoopt dat het vanzelf weer weg gaat).

Succes en sterkte !

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_11353213
ik zou zeker naar een dokter gaan! Die krijgt dagelijks wel vreemdere zaken over de vloer.

Hoe weet je zo zeker dat je niet je huisgenoten "aansteekt".

pi_11353241
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:08 schreef Sandra374 het volgende:
-knip-
Ik heb nog nooit eitjes of wormen in mijn ontlasting gezien. 1 keer (de eerste) een worm gevonden tijdens wassen. Wit wormpje 1 a 2 centimeter. (Zou ook een stukje worm geweest kunnen zijn) en soms voel ik de worm daarwerkelijk naar buiten komen. Krijg hem echter nooit te pakken. Kan het onderhuids zitten misschien?
Serieus, dit klinkt chronisch.. Het lijkt iets te futuristisch als t onderhuis moet zitten. Ik denk dat je gewoon bang bent dat je t hebt.. Dus vandaar, praat met je huisarts, doe een test maar zorg iig dat je zekerheid hebt.
Where facts are few, experts are many.
pi_11353244
Volgens mij zijn wormeninfecties bij mensen vrij zeldzaam. Zo nu en dan hoor je toch wel eens dat er op schook X hoofdluis is aangetroffen ofzo? In no time verspreid dat zich. Maar dat houd niet in dat op iedere school zoiets wordt aangetroffen? Je raakt besmet door vlees of niet goed gewassen sla. Maar zie maar eens van de infectie af te komen :/
pi_11353263
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:22 schreef Sandra374 het volgende:
Volgens mij zijn wormeninfecties bij mensen vrij zeldzaam. Zo nu en dan hoor je toch wel eens dat er op schook X hoofdluis is aangetroffen ofzo? In no time verspreid dat zich. Maar dat houd niet in dat op iedere school zoiets wordt aangetroffen? Je raakt besmet door vlees of niet goed gewassen sla. Maar zie maar eens van de infectie af te komen :/
Het komt echt vaker voor dan je denkt
pi_11353326
Heeft niet ieder mens (wat) wormen?? Net zoals 1/3 van de mensen hele kleine beestjes over de wimpers hebben lopen.

Ik zal wel ff wat zoeken

onder
pi_11353334
Er is van A. Vogel een homeopathisch middel. Het heet papaysan of zoiets. Misschien een idee om dat eens te proberen??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_11353390
Oh nee ik weet zeker dat het zo nu en dan terugkomt. En na 5 weken verwacht je niet echt iets meer :/ En ik meen dat een levenssyclus 3 weken is, hoe zou ik dan mijzelf kunnen herbesmetten? Bovendien jeukt het ontzettend, en zo klein is een wormpje niet dat je je het kan inbeelden.

Anderen ervan op de hoogte stellen is geen optie. Het is gewoon *te goor*. Ik zou woest worden ini zo'n geval. Ook al kan die persoon er niks aan doen. Het zijn freaking wormen die in je darmen leven o.O;

pi_11353396
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:26 schreef Haanibal het volgende:
Heeft niet ieder mens (wat) wormen?? Net zoals 1/3 van de mensen hele kleine beestjes over de wimpers hebben lopen.

Ik zal wel ff wat zoeken

O MY GOD, dit WIL ik allemaal niet weten !! *weeeeh*

Ik wou dat je bij mijn oude huisarts kon gaan. Die man was echt super. Hij zou meteen tegen je zeggen: "Meid, wat vreselijk vervelend voor je, we gaan er wat aan doen."
Dat hielp gewoon zo, dat ie begreep dat je niet voor de lol kwam. Helaas is ie met pensioen.

Nu zit er een kwallebak van een vent waar ik de volgende keer dat ik ga eerst es ff ruzie mee ga zoeken om duidelijk te maken dat ik echt niet voor de fun kom.

"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_11353461
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:29 schreef Sandra374 het volgende:
Oh nee ik weet zeker dat het zo nu en dan terugkomt. En na 5 weken verwacht je niet echt iets meer :/ En ik meen dat een levenssyclus 3 weken is, hoe zou ik dan mijzelf kunnen herbesmetten? Bovendien jeukt het ontzettend, en zo klein is een wormpje niet dat je je het kan inbeelden.

Anderen ervan op de hoogte stellen is geen optie. Het is gewoon *te goor*. Ik zou woest worden ini zo'n geval. Ook al kan die persoon er niks aan doen. Het zijn freaking wormen die in je darmen leven o.O;

Ik zou niet woest worden, je doet het toch niet met opzet?
Ik heb trouwens ook wel jeuk, maar dat komt omdat ik vaker een wondje heb daaro, en dat is dan aan het genezen. (wondje van harde ontlasting, niet van anaal genomen dinges enzo)(daar moet je echt niet aan denken als je een wondje hebt hoor).
pi_11353533
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:29 schreef Sandra374 het volgende:

Je kan die shit toch gewoon blijven slikken eens per twee weken? Kost bijna niks...
pi_11353587
Daar gaat het niet om. Het is toch een gif. In zeer zeer kleine dosis natuurlijk, maar na 2 jaar slikken.... Bovendien kunnen al die eitjes in je lichaam nooit goed voor je zijn. Zelfs als ze naar uitkomen gedood worden.
pi_11353658
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:36 schreef Sandra374 het volgende:
Daar gaat het niet om. Het is toch een gif. In zeer zeer kleine dosis natuurlijk, maar na 2 jaar slikken.... Bovendien kunnen al die eitjes in je lichaam nooit goed voor je zijn. Zelfs als ze naar uitkomen gedood worden.
Heb je het al voor een langere periode achter elkaar geslikt dan? Eitjes moeten door iets worden gelegd/gemaakt. Op een gegeven moment moet je gewoon helemaal vrij zijn van al die shit.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:39:21 #23
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_11353669
ranzwekkend
aka Man-Mountain
pi_11353737
Niet als ik door anderen besmet wordt. Ik heb... uh *denkt* iet's van 10/12 van die pakjes met 2 pillen geslikt.

Wat moet de apother assistente niet denken. En dat nog 2 jaar? Mag ze wel een vooraad aanleggen >:(

pi_11353754
quote:
Als er geen klachten zijn hoeft er in principe geen behandeling plaats te vinden. De aarsmade is in principe onschuldig. Goede hygiënische maatregelen zijn belangrijk:

-frequent handen wassen, in ieder geval na elk bezoek aan het toilet en vóór elke maaltijd
-nagels goed kort en schoon houden
-kleding en beddengoed vaak verschonen
-wc regelmatig schoonmaken, net als de vloeren en het speelgoed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')