abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:39:24 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11345211
Jarebe (of Jarabe) de Palo met Bonito is zooooooo'n vreselijk lekkere plaat (de hele CD dus)
Beetje uit de hoek van Manu Chao / Mano Negra. Het is een spaanse groep met in het verleden tikkeltje provocerende rockmuziek (heb ik me laten vertellen). Maar op deze CD komt de rock minder om de hoek kijken. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is een tering goeie plaat.
de CD "Bonito" is hun 4e en bevat een relaxte zomerse titelsong die maar niet uit mijn hoofd wil

ik had er al met 3fm over gemailt, maar die kende die groep niet helaas

dus als je over een paar maanden 3fm hoort brullen dat ze weer de eerste waren, dan weet je dat ze liegen. Blabaret draaide deze plaat al in mei
Evanescence draaide ik trouwes al in januari

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_11345568
Met pinksteren was dit al een grote hit in italie!
Tof lied!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:07:21 #3
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11354551
ja klopt ja, was inderdaad een hit in italie. En in spanje nu ook
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:28:21 #4
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_11370798
edit -- sorry verkeerde topic. Maar erg realaxte cd, heb hem ff geckeckt. Bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 25-06-2003 16:47]

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  woensdag 25 juni 2003 @ 22:43:17 #5
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11379359
Ja geweldig heh

Ook de eerste keer dat ik een CD heb die echt doo iedereen fantasties wordt gevonden. Mischien omdat 'ie nou nog onbekend is.

Weet nu al wat ik mijn zus op haar verjaardag zal geven.

maandag 30 juni 2003 @ 21:11:55 #6
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_11472264
ik had bonito perongeluk laatst gedownload, maar errug lekkere muziek maken die gasten. dus de week voor pinkpop zat ik dat telkens te luisteren, liep ik op pinkpop, liep er een gozer met een shirt met Jarabe de Palo erop.
ik aan hem vragen hoe hij daaraan kwam, en hoe hij ze kende, bleek ie van hun management buro te wezen, maar errug commercieel was ie niet bezig, hij liep alleen maar te zeuren dat ik ze van downloaden kende........alsof je die groep op een andere manier kan leren kennen in NL (zie bericht over 3fm van de starter)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 15:40:25 #7
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11727550
lache, kleine wereld dus

had er ook nog met OOR over gemailt, maar kreeg pas een maand later een berichtje dat ik daarvoor OOR's popencyclopedie moest kopen
Heb ik dus gehad, maar die is gejat. Kreeg ik weer een reply met allemaal verouderde info over hun, waar ik us niks aan heb.

Was laatst nog in een recreatiegebied aan het chillen met wat luitjes. We hadden Jarabe in de Cd speler gedouwt. Echt de ultieme chill muziek als je gaat zonnebaden of een dagje naar het strand gaat of varen met een beetje.
Flamingo muziek doet het ook goed in de natuur by the way.

donderdag 17 juli 2003 @ 13:31:30 #8
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_11833179
die nieuwe kerel maakt ook geen slechte muziek, juanes, ietsiepietsie commercieel, maar wel vrolijke zomermuziek!
Vamos el TRI!
  maandag 28 juli 2003 @ 13:10:06 #9
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12065326
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:31 schreef Elvislives het volgende:
die nieuwe kerel maakt ook geen slechte muziek, juanes, ietsiepietsie commercieel, maar wel vrolijke zomermuziek!
Ja "Adios le pido" ofzo. lekker vrolijk nummer.
Is die Juannes een soort nieuwe Ricky Martin ofzo?
pi_12065396
Luister eens naar deze cd: Caribe 2003

Het ultieme zomergevoel

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 28 juli 2003 @ 22:42:54 #11
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_12078710
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:13 schreef Dezz het volgende:
Luister eens naar deze cd: Caribe 2003

Het ultieme zomergevoel

okee en mochten jullie m ergens zien liggen, palo palo is een groepachtig iets, die maken echt hele relaxde mix van dance met samba, merenque enzo erin!
ik hoorde t laatst in een kroeg in arnhem, helemaal geweldig, helaas nergens te downloaden
Vamos el TRI!
  maandag 28 juli 2003 @ 22:44:42 #12
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12078760
Bonito todo me parece Bonito!!!!!

Best wel oud nummer in Spanje staat zijn tweede nummer al erg hoog in delijst maar lekker zomers nummer heeft idd wat weg van Manu Chao

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 01:19:35 #13
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12082273
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:44 schreef El_Catalan het volgende:
Bonito todo me parece Bonito!!!!!

Best wel oud nummer in Spanje staat zijn tweede nummer al erg hoog in delijst maar lekker zomers nummer heeft idd wat weg van Manu Chao

Oud? Hij's gelovik uit maart dit jaar

in Nederland is de hele cd "Bonito" zelfs niet eens te krijgen. Bij de meeste platenzaken staat 'ie niet eens in het systeem.
Zijn vorige cd "La flaca" wel, maar die moet je dan bestellen

dinsdag 29 juli 2003 @ 01:36:22 #14
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12082580
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 01:19 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Oud? Hij's gelovik uit maart dit jaar

in Nederland is de hele cd "Bonito" zelfs niet eens te krijgen. Bij de meeste platenzaken staat 'ie niet eens in het systeem.
Zijn vorige cd "La flaca" wel, maar die moet je dan bestellen

Maart is oud
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 01:59:08 #15
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12082902
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 01:36 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Maart is oud

als je in Spanje woont ja

maar hier in NL is 'ie nog niet eens uit

dinsdag 29 juli 2003 @ 16:15:23 #16
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_12093956
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 01:59 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

als je in Spanje woont ja

maar hier in NL is 'ie nog niet eens uit

binnenkort wel, ik zag laatst een clip op mtv van bonito
Vamos el TRI!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:20:16 #17
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12154379
Ik zit nou naar TVE te kijken (stierenvechten) en daar gebruiken ze "Bonito" als achtergond muziek
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 19:20:46 #18
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_12186387
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:20 schreef Karzeuler het volgende:
Ik zit nou naar TVE te kijken (stierenvechten) en daar gebruiken ze "Bonito" als achtergond muziek
gaat helemaal goed komen met bonito! hehe

iemand enig idee waar t nummer over gaat? ik moet steeds denken aan t franse woord bonnet (muts), maar ja........dat ben ik dan weer he

Vamos el TRI!
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 19:28:07 #19
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12186520
Bonito todo me parece Bonito

Pau Dones ultra-positiefe kerel hij ziet alles en hij vind alles heel mooi

zondag 3 augustus 2003 @ 00:32:03 #20
59513 lovelight
baggergraag!
pi_12191371
ik zag 'em op op MTV afgelopen week
in eerste instantie dacht ik "hey lekker fris"
in tweede instantie dacht ik "hmm.. beetje cheapo"
maar Bonito als naam, titel én t-shirt..
zijn loopje heeft ook een hoog gayparade-gehalte

maar ja hoor dat wordt zeker een vette hit
ik vind het dus persoonlijk na een paar keer horen
(had 'em ff opgenomen na het intro) niet zo'n sterk nummer,
maar da's met de meeste vette (zomer)hits.
heb idd wel gehoord (van een Spaanse, dus die zou het
moeten weten..) dat de rest van die cd errug goed is!

vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:50:04 #21
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12306898
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 00:32 schreef lovelight het volgende:
ik zag 'em op op MTV afgelopen week
in eerste instantie dacht ik "hey lekker fris"
in tweede instantie dacht ik "hmm.. beetje cheapo"
maar Bonito als naam, titel én t-shirt..
zijn loopje heeft ook een hoog gayparade-gehalte

maar ja hoor dat wordt zeker een vette hit
ik vind het dus persoonlijk na een paar keer horen
(had 'em ff opgenomen na het intro) niet zo'n sterk nummer,
maar da's met de meeste vette (zomer)hits.
heb idd wel gehoord (van een Spaanse, dus die zou het
moeten weten..) dat de rest van die cd errug goed is!

Ben net terug van vakantie en heb de cd de hele tijd gedraait, samen met cd's van Paco de Lucia en Manu Chao. lekkere cd hoor!
Ik vind "Bonito" niet echt vervelen hoor. Okay. je moet het niet 10X achter elkaar horen natuurlijk, maar dat is met alles zo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:58:19 #22
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12307059
Jammer dat Manu niks nieuws heeft uitgebracht deze zomer.....

Volgende zomer zeker wel.....

pi_12308593
Bonito is wel oke, zolang ik die gast er niet bij zie.. Kan niet zo goed tegen zn blije hoofd

Maar zou iemand me het beste nr van dat album kunnen noemen? Kan ik t ff euh... downloaden... Moet even overtuigd raken of ze echt goed zijn...

zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:04:37 #24
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12318465
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:31 schreef Foxxy het volgende:Maar zou iemand me het beste nr van dat album kunnen noemen? Kan ik t ff euh... downloaden... Moet even overtuigd raken of ze echt goed zijn...
Beste nummer, dat is denk ik een kwestie van smaak. Ik vind ze bijna allemaal wel goed. En zijn oudere werk is ook best leuk.

Hier is de tracklist van Bonito

1. Intro
2. Yin Yang
3. Bonito
4. Aun No Me Toca
5. No Se Estar Enamerado
6. Mira Como Viene
7. Cambia La Piel
8. Bailar
9. En Conexion
10. Las Cruces De Tijuana
11. Como Peces En El Agua
12. Palabras Que Se Esconden
13. Camino
14. Emeciones
15. Corazon

3, 4, 7 en 9 vind ik de leukste, maar dat is een kwestie van smaak.

pi_12322116
Vandaag het album binnen gekregen. Lekker cd'tje op het eerste gehoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')