Ik heb (vroeger/ooit) een film gezien over geesten. Nu wilde ik eigenlijk weten hoe die ook weer heette, misschien dat iemand m hier kent:
het gaat over een familie die (waarschijnlijk) verhuist naar een 'nieuw' huis. Daar zitten dus de geesten die ze proberen uit te laten drijven etc. het halve gezin gaat er aan kapot.
Op het einde verhuizen ze, en in het laatste shot zie je dat de geesten mee zijn verhuist naar de nieuwe woning.
als iemand mij hiermee kan helpen ben ik hem/haar eeuwig dankbaar
Die geest waar je het over hebt is een zwarte wolk, right? Hij komt door de muur zetten, en de oma van het gezin staat nogal raar te kijken. Hij komt ze ook achterna als ze aan het kamperen zijn.
De man des huizes werd geloof ik nog verkracht door de geest in de vorm van een relatief jong meisje he?
En oh ja... in het begin voelde de vrouw aanrakingen op haar benen, en hoorde ze stemmen in haar kussen. En toen werd ze naar het plafond geslingerd.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:31 schreef jpg97 het volgende:
Poltergeist?
quote:precies!!!!!! dat is m!!!
Op maandag 23 juni 2003 22:31 schreef JayAvenger het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ben sinds een week of wat op zoek naar *precies* dezelfde film.Die geest waar je het over hebt is een zwarte wolk, right? Hij komt door de muur zetten, en de oma van het gezin staat nogal raar te kijken. Hij komt ze ook achterna als ze aan het kamperen zijn.
De man des huizes werd geloof ik nog verkracht door de geest in de vorm van een relatief jong meisje he?
En oh ja... in het begin voelde de vrouw aanrakingen op haar benen, en hoorde ze stemmen in haar kussen. En toen werd ze naar het plafond geslingerd.
quote:hm, lijkt een beetje op mijn sexleven
Op maandag 23 juni 2003 22:31 schreef JayAvenger het volgende:En oh ja... in het begin voelde de vrouw aanrakingen op haar benen, en hoorde ze stemmen in haar kussen. En toen werd ze naar het plafond geslingerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |