quote:Alstie nou maar niet naar Ajax komt.
BARCELONA - Frank de Boer vertrekt na vierënhalf jaar bij Barcelona. De aanvoerder van het Nederlands elftal heeft maandagmiddag met de nieuwe clubleiding van de Catalaanse club geen overeenstemming over een nieuwe verbintenis kunnen bereiken. Het contract van de verdediger liep deze zomer af.
Frank de Boer heeft nog geen nieuwe club gevonden. Buitenlandse clubs hebben de laatste maanden wel interesse in de centrale verdediger getoond. Nederlandse verenigingen hebben zich niet officieel voor De Boer gemeld.Frank de Boer verruilde samen met zijn broer Ronald in januari 1999 Ajax voor Barcelona. Met de overgang was het bedrag van 10 miljoen euro gemoeid. Het duo werd in het eerste halve seizoen landskampioen met Barcelona. Verdere successen bleven uit.
Bron: Telegraaf
quote:Zit ik niet op te wachten.
Op maandag 23 juni 2003 15:11 schreef erikh het volgende:
Terug naar Ajax hoop ik
quote:ja,. daar kan ie nog wel een potje breken,. hij is er zo netjes weggegaan toendertijd met ze'n broertje
Op maandag 23 juni 2003 15:11 schreef erikh het volgende:
Terug naar Ajax hoop ik
quote:Ik ook niet, hij is oud en traag. Bovendien, als Frank naar Ajax komt krijg je die proleet van
Op maandag 23 juni 2003 15:13 schreef golfer het volgende:
Zit ik niet op te wachten.
quote:indeed.. hij wou toen zo graaag weg.. nou laat m nu ook maar blijven.. chivu blijft toch dus we hebben frank de hoer helemaal niet nodig
Op maandag 23 juni 2003 15:16 schreef What het volgende:[..]
Ik ook niet, hij is oud en traag. Bovendien, als Frank naar Ajax komt krijg je die proleet van
een Rob Cohen er ook bij. Komt alleen maar gezeik van.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:14 schreef DAMH het volgende:
gelukkig geen frank de boertjes meer tijdens de wedstrijd...
Adios! de Boer! Buen Viajeeee!
1. Nog een aantal jaartjes z' n zakken vullen bij een b club(Rangers, ergens in de USA of een golfstaatje etc)
2. Terug naar een nederlandse topclub(Psv mits Hofland vertrekt, Ajax mits Chivu)
3. Iets opbouwen voor een smak geld in Nederland(Mvv, Agovv etc)
quote:en optie 3 valt al af
Op maandag 23 juni 2003 15:32 schreef kezmania het volgende:
Zie een aantal optie's voor de boer:1. Nog een aantal jaartjes z' n zakken vullen bij een b club(Rangers, ergens in de USA of een golfstaatje etc)
2. Terug naar een nederlandse topclub(Psv mits Hofland vertrekt, Ajax mits Chivu)
3. Iets opbouwen voor een smak geld in Nederland(Mvv, Agovv etc)
quote:Wat dan?
Op maandag 23 juni 2003 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ik heb leuks gehoord over Frankie, maar dat was voordat Rijkaard trainer werd...
quote:Tja, de vraag is of dat nog door gaat, maar er waren 2 opties...
Op maandag 23 juni 2003 17:14 schreef Qi het volgende:[..]
Wat dan?
Optie 1 heeft te maken met een stadion met een schuifdak en optie 2 heeft te maken met een leuke club uit Groot-Brittannië. Frank zou daar bijna mee rond zijn, maar welke leuke club weet ik niet.. Vermoedelijk die met Arte et Labore in het logo.
quote:Als hij kan kiezen moet hij natuurlijk voor de Blackburn Rovers gaan, want als hij naar Ajax komt zal hij nooit meer in het buitenland spelen. Als je als oude voetballer naar Nederland komt is dat meestal het eindstation.
Op maandag 23 juni 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Tja, de vraag is of dat nog door gaat, maar er waren 2 opties...
Optie 1 heeft te maken met een stadion met een schuifdak en optie 2 heeft te maken met een leuke club uit Groot-Brittannië. Frank zou daar bijna mee rond zijn, maar welke leuke club weet ik niet.. Vermoedelijk die met Arte et Labore in het logo.
Centrale Transfergeruchten meer als genoeg!
Ergo.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |